mistä seuraa 50-60v naiselle

kakkonen

kuinka paljon vapaita miehiä on tämän ikäiselle naiselle, olen leski ja tottunut aikanaan säännölliseen seksiin, kaikki minun ikäiseni miehet, jotka ovat vapaita, ovat jotenkin kiinnostamattomia tai haikailevat nuorempien perään,jokainen kuitenkin kaipaa kosketusta ja läheisyyttä, joten onko tuomittavaa, jos saa sitä varatulta mieheltä, hienotunteinen täytyy olla ja ennenkaikkea kunnioittaa miehen yksityisyyttä ja hänen perhettään, joka miehelle kuitenkin on kaikkein rakas

35

7102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petetty ja nyt kakkonen

      tämän ikäsenä enää menee vakisuhteeseen eli onko se väärin jos sillon tällön tapailee varattua kun ei mitään riko.
      Tämän ikäsenä ei riko edes itsee sillä se on tietonen valinta.
      Ihmisiä kaikki on ja jos olisin tienny että ei se niin vaarallista ole jos käy muualla,olisin vieläkin aviossa.
      Miehiä ei löydy tämän ikäselle vakisuhteeseen,se on totta.

      • Anonyymi

        Hyvä minä olen kiinnostunut ota yhteyttä. Pena


    • Minä olen olemassa

      No...
      Niin en kyllä ymmärrä muita miehiä, miksi haikailla nuorten naisten perään, tai toisaalta toiset tykkää tummista toiset vaaleista ym
      Itse taas pidän vanhemmista kypsemmistä naisista, heidän seksikkyydessä on tyyliä.
      Mutta minullakin on ongelma, elän suhteessa, jossa ei ole lämpöä, kiihkoa, hulluttelua, on vain elämistä.

      Miten sitten nämä yhdistää? halu suurenmoiseen ladyn, rikkomatta liittoa, kuitenkin pitkäaikaista luottamusta. Jos tällainen löytyy niin yhtälö on:
      Lady minä sporttinen energinen idearikas hulluttelava lämpöä tunnetta olla haluttu= molemminpuolinen nautinto, jota on kiva mielessänsä maistella vaikka kauppa jonossa.

      -vi-

    • Ella_Mari

      Tuonikäiset miehet katselevat nuorempien perään siksi, että ikäisensä naiset hyvin usein ovat tyyliltään ja pukeutumiseltaan mummoja.
      Siis, jotain omantyylistä nuorekasta päälle, huoliteltu ulkonäkö,ja ripaus tervettä itseluottamusta sekä ylväyttä.

      Ja naiset hyvät, kun se 50 pyykki lähestyy, niin älkää kynikö tukkaanne lyhyeksi ja laittako mummopermanenttia. Vaihtakaa kampaajaa ja sanokaa, että jotain tyylikästä, nuorekasta mulle, kiitos. Aika monet miehet tykkää vähän pitemmästä tukasta.
      Tässä yksinkertaisia ohjeita, jonka jälkeen
      uskoisin, että 50% noista nuorempien perään haikailevista vaihtaa mielenkiintonsa omanikäiseen,tai vaikka vanhempaankin.

      • -nainen-

        Itse asiassa kampauksen tarkoitus on tukea kantajansa persoonaa. Eikä hiuksien pituudella ole mitään tekemistä seksikkyyden, tai haluttavuuden kanssa. Se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle.

        Mielestäni nainen, joka on ikääntynyt ja maanvetovoima on jo tehnyt tehtävänsä, lisää vain tätä suuntaa, kasvojen vieressä alaspäin roikkuvilla hiuksilla. Jos taas on pitkät hiukset, ja ne pidetään hienostuneesti nutturalla, tai muuten ylhäällä, jolloin kasvojen ilme korostuu ylöspäin. Asia on ihan toinen.

        Pukeutumisessa kannattaa kuitenkin noudattaa ”kultaista keskitietä”. Ja omaan persoonaan tukeutuvaa tyyliä/värimaailmaa. Nuorisovaatteet eivät tee ikääntyneestä naisesta yhtään sen nuorempaa. Ja koko kannattaa valita hieman ”naftia” suurempi, koska väljempi vaate istuu paremmin, koska liian pieniin vaatteisiin sulloutuminen, ei hoikenna ketään.


      • kaisu
        -nainen- kirjoitti:

        Itse asiassa kampauksen tarkoitus on tukea kantajansa persoonaa. Eikä hiuksien pituudella ole mitään tekemistä seksikkyyden, tai haluttavuuden kanssa. Se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle.

        Mielestäni nainen, joka on ikääntynyt ja maanvetovoima on jo tehnyt tehtävänsä, lisää vain tätä suuntaa, kasvojen vieressä alaspäin roikkuvilla hiuksilla. Jos taas on pitkät hiukset, ja ne pidetään hienostuneesti nutturalla, tai muuten ylhäällä, jolloin kasvojen ilme korostuu ylöspäin. Asia on ihan toinen.

        Pukeutumisessa kannattaa kuitenkin noudattaa ”kultaista keskitietä”. Ja omaan persoonaan tukeutuvaa tyyliä/värimaailmaa. Nuorisovaatteet eivät tee ikääntyneestä naisesta yhtään sen nuorempaa. Ja koko kannattaa valita hieman ”naftia” suurempi, koska väljempi vaate istuu paremmin, koska liian pieniin vaatteisiin sulloutuminen, ei hoikenna ketään.

        Et sitten lukenut edellistä viestiä huolella.


      • Anonyymi

        Moi sanos muuta nuoret on nuorille vanhempi nainen on kokenut ja haluttu minunmielestä ota yhteyttä. Pena


    • elikkä

      "kaikki minun ikäiseni miehet, jotka ovat vapaita, ovat jotenkin kiinnostamattomia"

    • Nimetön

      Niitä löytyy, älä puhu pötyä. Taidat vain itse haikailla ukkomiesten perään. Vaikutat aika tutulta
      mielipiteinesi!!!!!!!!

      • kakkonen

        50-vuotiaita leskiä ei ole kovin paljon, ravintoloissa en useasti käy,, työpaikkani on naisvaltainen, muissa tapahtumissa ja matkoilla ikäiseni ovat yleensä pariskuntia, kerran olen kirjeenvaihtoilmoituksen laittanut, vastauksia tuli kaksi, toinen vanhapoika, joka asui perikunnan omistamassa talossa maalla, kiltti, mutta ei sopiva minulle, toinen oli rahaton onnenonkija, ulkonäöstäni ja terveydestäni pidän hyvää huolta, talous on hyvällä mallilla. kirjoitit, että vaikutan jotenkin tutulta mielipiteineni, tiedoksi, että kirjoitan palstalle ensimäistä kertaa, itseasiassa luin tätä palstaa ensimäisen kerran viime viikonloppuna.


      • jo tuossa iässä
        kakkonen kirjoitti:

        50-vuotiaita leskiä ei ole kovin paljon, ravintoloissa en useasti käy,, työpaikkani on naisvaltainen, muissa tapahtumissa ja matkoilla ikäiseni ovat yleensä pariskuntia, kerran olen kirjeenvaihtoilmoituksen laittanut, vastauksia tuli kaksi, toinen vanhapoika, joka asui perikunnan omistamassa talossa maalla, kiltti, mutta ei sopiva minulle, toinen oli rahaton onnenonkija, ulkonäöstäni ja terveydestäni pidän hyvää huolta, talous on hyvällä mallilla. kirjoitit, että vaikutan jotenkin tutulta mielipiteineni, tiedoksi, että kirjoitan palstalle ensimäistä kertaa, itseasiassa luin tätä palstaa ensimäisen kerran viime viikonloppuna.

        Eiköhän tuon seksuaalisuuden voisi jo "sublimoida", siis jotenkin jalostaa muuhun, kirjallisuuteen, musiikkiin jne. Siitä saisi paljon enemmän irti, ei kai sekstailu ole elämän tärkein asia tuossa iässä.


      • 50-kymppinen kelpaa valtava...
        jo tuossa iässä kirjoitti:

        Eiköhän tuon seksuaalisuuden voisi jo "sublimoida", siis jotenkin jalostaa muuhun, kirjallisuuteen, musiikkiin jne. Siitä saisi paljon enemmän irti, ei kai sekstailu ole elämän tärkein asia tuossa iässä.

        On aivan väärä käsitys, että miehet haikailisivat nuorempien perään! 50-kymppisellä naisella on seksuaaliset tarpeet jopa korkeimmillaan ja jos on pitänyt itsestään yhtään hyvän huolen, niin miehiä on jonoksi asti. Kokemuksen syvällä rintaäänellä.


      • 60-vuotias
        jo tuossa iässä kirjoitti:

        Eiköhän tuon seksuaalisuuden voisi jo "sublimoida", siis jotenkin jalostaa muuhun, kirjallisuuteen, musiikkiin jne. Siitä saisi paljon enemmän irti, ei kai sekstailu ole elämän tärkein asia tuossa iässä.

        Olen 60-vuotias nainen, mieheni on samanikäinen. Olemme molemmat vielä työelämässä täysipainoisesti, olemme suhteellisen terveitä. Lapset ovat jo pitkään olleet omillaan, olemme saaneet myös liudan ihania lastenlapsia. Ei ole rahahuolia, mökkeilemme ympäri vuoden, lomilla matkustelemme,käymme teatterissa, konserteissa.Ja seksi on parempaa kuin koskaan.Naimisissa olemme olleet 39v.Että se siitä: vai tuossa iässä.


      • löytyy
        kakkonen kirjoitti:

        50-vuotiaita leskiä ei ole kovin paljon, ravintoloissa en useasti käy,, työpaikkani on naisvaltainen, muissa tapahtumissa ja matkoilla ikäiseni ovat yleensä pariskuntia, kerran olen kirjeenvaihtoilmoituksen laittanut, vastauksia tuli kaksi, toinen vanhapoika, joka asui perikunnan omistamassa talossa maalla, kiltti, mutta ei sopiva minulle, toinen oli rahaton onnenonkija, ulkonäöstäni ja terveydestäni pidän hyvää huolta, talous on hyvällä mallilla. kirjoitit, että vaikutan jotenkin tutulta mielipiteineni, tiedoksi, että kirjoitan palstalle ensimäistä kertaa, itseasiassa luin tätä palstaa ensimäisen kerran viime viikonloppuna.

        5kymppisiä miehiä eronneita ja leskiä. Et taida kovin innokkaasti hakeakkaan, jos vain kerran olet ilmoituksen laittanut. Kokeileppas uudestaan ja sit onhan nämä chatit. Ja varmasti paikkakunnallasi on ikäisillesi erilaisia harraste ja muita ryhmiä missä tapaa juuri samanlaisessa tilanteessa olevia.
        Olet todella itsekäs jos et ymmärrä, että suhteesi varattuun mieheen on väärin!!! Jos seksiä haluat löytyy sitävarten vapaitakin miehiä vaikka vähän nuorempiakin, jotka mielellään pitävät sinua hyvänä ilman sitoumuksia. Sellasessa tapauksessa ette loukkaisi ketään vaan asetelma olisi rehellinen, toisin kuin nyt.
        Ja jos kerran perhe on miehelle tärkeintä elämässä miksi hitossa sinua käy panemassa?? Anna arvaan, perheenisä joka ei muka saa vaimolta riittävästi ja kun ne halut olis niin hirveet niin sinä olet muka siihen juuri sopiva!! Hah hah että mä inhoon noita typeriä selityksiä.


      • mistäs
        kakkonen kirjoitti:

        50-vuotiaita leskiä ei ole kovin paljon, ravintoloissa en useasti käy,, työpaikkani on naisvaltainen, muissa tapahtumissa ja matkoilla ikäiseni ovat yleensä pariskuntia, kerran olen kirjeenvaihtoilmoituksen laittanut, vastauksia tuli kaksi, toinen vanhapoika, joka asui perikunnan omistamassa talossa maalla, kiltti, mutta ei sopiva minulle, toinen oli rahaton onnenonkija, ulkonäöstäni ja terveydestäni pidän hyvää huolta, talous on hyvällä mallilla. kirjoitit, että vaikutan jotenkin tutulta mielipiteineni, tiedoksi, että kirjoitan palstalle ensimäistä kertaa, itseasiassa luin tätä palstaa ensimäisen kerran viime viikonloppuna.

        niitä varattuja miehiä sit ajattelit seksikumppanikses löytää, jos et tuon aktiivisemmin viitti vapaita etsiä? Jännää sinänsä, että et tykkää ikäisistäsi vapaista miehistä, he ovat jotenkin epäkiinnostavia... Sitten kuitenkin varattu, epärehellinen, valehteleva petturimies olisi enemmän mieleesi?


      • kakkonen
        mistäs kirjoitti:

        niitä varattuja miehiä sit ajattelit seksikumppanikses löytää, jos et tuon aktiivisemmin viitti vapaita etsiä? Jännää sinänsä, että et tykkää ikäisistäsi vapaista miehistä, he ovat jotenkin epäkiinnostavia... Sitten kuitenkin varattu, epärehellinen, valehteleva petturimies olisi enemmän mieleesi?

        en etsi varattuja miehiä kumppaniksi, nyt se vain niin on, miehen vaimo on minua muutamaa vuotta vanhempi, aivan fiksu nainen, eikä mies häntä moiti mistään, perheen lapset ovat perustaneet omat perheensä kuten myös minun omat lapset,mies on hyvässä asemassa oleva mies; ei mitenkään epäluotettava eikä minulla ole mitään tarkoitusta eikä tarvetta rikkoa hänen parisuhdettaan. tunsin miehen jo ennenkuin puolisoni kuoli 3 vuotta sitten, olimme samassa vapaaehtoistyössä, suhde on kestänyt vuoden.


      • se vaimo
        kakkonen kirjoitti:

        en etsi varattuja miehiä kumppaniksi, nyt se vain niin on, miehen vaimo on minua muutamaa vuotta vanhempi, aivan fiksu nainen, eikä mies häntä moiti mistään, perheen lapset ovat perustaneet omat perheensä kuten myös minun omat lapset,mies on hyvässä asemassa oleva mies; ei mitenkään epäluotettava eikä minulla ole mitään tarkoitusta eikä tarvetta rikkoa hänen parisuhdettaan. tunsin miehen jo ennenkuin puolisoni kuoli 3 vuotta sitten, olimme samassa vapaaehtoistyössä, suhde on kestänyt vuoden.

        mahtaisi tuohon luotettavuus kysymykseen sanoa, jos tietäisi miehensä uskottomuudesta??

        Anteeksi vaan, mutta pettäjä valehtelee aina jollekulle, eli hän on epäluotettava ja epärehellinen. Sellaisistako sinä pidät?


      • kakkonen
        se vaimo kirjoitti:

        mahtaisi tuohon luotettavuus kysymykseen sanoa, jos tietäisi miehensä uskottomuudesta??

        Anteeksi vaan, mutta pettäjä valehtelee aina jollekulle, eli hän on epäluotettava ja epärehellinen. Sellaisistako sinä pidät?

        kiitos kaikille hyvästä ja rakentavasta palautteesta, kiitos myös pukeutumis- ja kampausvinkeistä, tänä kauniina viikonloppuna yritän lopettaa suhteen, meillä on mahdollisuus viettää se rauhassa mökilläni, koska vaimo on koko viikonlopun yli matkalla Kainuussa.varasin syksyloman ajaksi netistä viikon matkan Rodokselle, tulee hieman välimatkaa ja rauhaa ajatella.


      • kakkonen
        kakkonen kirjoitti:

        kiitos kaikille hyvästä ja rakentavasta palautteesta, kiitos myös pukeutumis- ja kampausvinkeistä, tänä kauniina viikonloppuna yritän lopettaa suhteen, meillä on mahdollisuus viettää se rauhassa mökilläni, koska vaimo on koko viikonlopun yli matkalla Kainuussa.varasin syksyloman ajaksi netistä viikon matkan Rodokselle, tulee hieman välimatkaa ja rauhaa ajatella.

        en pystynyt lopettamaan suhdetta. mies ei sitä halunnut enkä minäkään, vaimo soitti miehelle kännykkään lauantaina, mies oli vaimolle tyly puhelimessa, se tuntui vähän pahalta.


      • Anonyymi
        jo tuossa iässä kirjoitti:

        Eiköhän tuon seksuaalisuuden voisi jo "sublimoida", siis jotenkin jalostaa muuhun, kirjallisuuteen, musiikkiin jne. Siitä saisi paljon enemmän irti, ei kai sekstailu ole elämän tärkein asia tuossa iässä.

        Mitä!? Että liiat halut lähtee kun aloittaa harrastuksen esim. pitsinnypläyksen?
        Just joo... näytä ensin itse mallia


    • tuo..

      naapurin leskinainen jonka luona käy eräs mies aina sillointällöin? ei suhteenne ihan salainen taida ollakkaan.helppo olis auton rekkarin perusteella saada miehen henkilöllisyys selville ja laittaa vaimolle viestiä. 08 alueella asut.
      säälittäviä olette kumpikin. taidampa toteuttaa asian.

      • kakkonen

        en asu 08 alueella, joten aivan muut ihmiset joutuvat kärsimään ilmoituksestasi, enkä koe oloani mitenkään säälittäväksi, päinvastoin iloiseksi ja onnelliseksi, useimmiten vietämme yhteistä aikaa omistamallani mökillä, joten auto ei ole parkeerattu taloni eteen.


      • ketä uskon
        kakkonen kirjoitti:

        en asu 08 alueella, joten aivan muut ihmiset joutuvat kärsimään ilmoituksestasi, enkä koe oloani mitenkään säälittäväksi, päinvastoin iloiseksi ja onnelliseksi, useimmiten vietämme yhteistä aikaa omistamallani mökillä, joten auto ei ole parkeerattu taloni eteen.

        aina ehdottaa että leikkautan hiukset lyhyeksi se muka nuorentaa!


      • Nuorekas +40
        ketä uskon kirjoitti:

        aina ehdottaa että leikkautan hiukset lyhyeksi se muka nuorentaa!

        Mullakin 50 rajapyykki lähestyy vääjäämättömästi, ja pelottaa tosiaankin, että sitä kumppania ei löydykään. On tosiasia, että samanikäiset tai vanhemmat vapaat miehet eivät pidä itsestään huolta, ovat pappamaisia, huonohampaisia ja huonosti pukeutuvia. Eivät kaikki tietenkään, mutta niillä hyvillä on muitakin ottajia ja pitäisi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ja niitä on yllättävän vähän "markkinoilla".

        Itse näytän nuoremmalta kuin mitä olen, ja hiukseni ovat aina muodikkaasti leikatut/värjätyt. Vaihda kampaajaa, mene jollekin nuorelle tytölle, heiltä saat uusia ideoita. Pukeudun nuorekkaasti, ja liikun paljon erilaisissa tilaisuuksissa. Ravintoloissa seuran tyrkyttäjät ovat 25-60 ikäväliltä. Yhteistä noille miehille on se, että he etsivät vain yhden illan seuraa tai salarakasta.

        No mistä ne harvat vapaat, hyvät miehet sitten löytää? Kirjastot ym. on koluttu, harrastuksia ei voi enää lisätä, ei liioin aloittaa opiskelua. Täytyy siis vain elää elämäänsä eteenpäin, käydä siellä missä milloinkin miellyttää ja toivoa, että se oikea sattuisi olemaan samassa paikassa. Epätoivoisella hakemisella häntä ei löydä, enkä minä ainakaan halua ketä tahansa, mieluummin olen yksin. Kyllä me pärjätään!


    • -nainen-

      Eiköhän se suurin kunnioituksenosoitus ole sille miehelle ja hänen perheelleen se, että jätät käyttämättä "tilaisuuden" hienotunteisesti. Kyllä varmasti löytyy vielä vapaitakin miehiä, jotka voivat auttaa sinua pulmallisessa tilanteessa.

    • AVDW

      Hei, Nainen! Olen ehkä juuri Sinun seuraasi vailla. Olen myös leski, ja toivoisin että voisimme jakaa elämämme yhdessä. Soittaisitko? p.0469415048 Kiitos!

    • Anonyymi

      358 45 8654107

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo mummo ole jo kuupannut, 14vuotta vanha ketju. Kuka näitä oikein kaivaa?

    • Anonyymi

      Täällä olisi 54 mies asun yksin mimmoinen nsinen olet voitaisiin kirjoitella aluksi ssun turussa

    • Ei teidän kannata enää seksien perään haikailla. Kyllä miehiä on mutta tietenkään ketään ikäistänne tai saati nuorempaa miestä ei kiinnosta ikäisenne nainen. Kaikki haluavat nuorempaa.. sehän on päivänselvää. Ikäisellänne naisella kun ei tee yhtään mitään. Vanhat naiset on rumia ja ei haluttavia. Ystävyyssuhteet on tietysti asia erikseen. Keskittykää sellaisten luomiseen.

      • Anonyymi

        Olet väärässä. Kova kuhina käy naisten ja miesten kesken yli viisikymppisten treffipalstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Kova kuhina käy naisten ja miesten kesken yli viisikymppisten treffipalstalla.

        Surkeaa kun miehet joutuvat tyytymään vanhuksiin. Sinisiä pillereitäkö napsivat? Eikai kukaan voi aidosti haluta noin vanhoja mummoja..


    • Anonyymi

      Olen 40v, seksi mielessä sekä n.50-60v kypsä nainen, tietää varmasti mitä haluaa....

      • Anonyymi

        Joo, täällä 59 V mies. Kohta vapaa, kelle kelpaa??? Asun Mikkelissä, lähetä viestii niin voitais tavata. 040 32 38 170 ja tämä numero on pre paid!


    • Anonyymi

      Hei täälä olisi vapaa mies joka haluvaa paljon hellyyttä ja hyvää
      Sexiä monipuolista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe