itsekkäät sinkut

singlegirl

Itekin oon sinkku, mut yritän silti olla myös hyvä ystävä...ystäväpiirissäni on joitain niin ällöttävän katkeroituneita ja itsekkäitä sinkkuja, et en meinaa enää jaksaa...Siis naisia ja miehiä.
Ystäviä ei huomioida, vain näille potentiaalisille kumppaneille ollaan ystävällisiä. Yök, oikein oksettaa, miten se ääni kellossa muuttuu, kun alkaa se lirkutus niille deittikavereille.
Nää ko. sinkut vaatii jotain erityiskohtelua, heidän elämä kun on NIIIIIN vaikeaa, heitä pitäisi aina olla huomioimassa, ei oo ihme että ovat sinkkuja. Eivät tajua, että muillakin on ELÄMÄ ja vaikeaakin joskus.
Mie en enää jaksa olla mikään katkerien vuodatusten viemäri, tuntuu et nää lähipiirini sinkut käyttävät mua vaan niiden mies/naishuoliensa kuuntelemiseen. Ite en saa kertoa omista miesjutuistani, koska nää tyypit niin katkeria, etteivät kestä kuunnella, jos mulla on jotain peliä jonkun kanssa. Kun heillä on niiiiin vaikeaa. Itse ilmoittavat mulle jokaikisen tekstiviestin ja katseen, jonka saaneet vastakkaiselta sukupuolelta.
Pitäis muistaa, et ystävät ovat yleensä pysyvämpiä ja pyyteettömämpiä kuin nää deittikumppanit, mut en miekään ihan loputtomiin jaksa. Alan olla jo niin vttuuntunut tiettyihin "ystäviin", et en enää jaksa edes toivoa niille mitään hyvää...

8

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Greasybastard

Miks helkutissa pyörit näiden ällötysten kanssa jos se on niin epämiellyttävää? Sanoudu irti ns. ystävyydestä ja etsi parempaa seuraa. Mikä pakko se on näiden kanssa pyöriä ja inhota.

• singlegirl

olen tuntenut heidät pitkään, enkä halua luovuttaa...vielä. Ollut hyviäkin aikoja ja toivon, että niitä tulee vielä. Kirjoitin vaan pienenä herätyksenä,jos täällä joku tunnistaa itsensä tuosta kuvauksesta. Että ei unohdeta ystävyyttä, se on ainakin minulle tärkeämpää, kuin miesten metsästys.

• vili

joo tuttua toimintaa ja aika hemmetin itsekästä niin kuin sanoit. tän tyyliset ystävät on sarjassamme vitun heikkoja ihmisiä ja heille pitää vain suoraan sanoa mistä kana pissii. rotsia kyllä käännetään tilanteen mukaan ja itseäni suunnattomasti ärsyttävä "voi vittu kun elämän on niin vaikeata" asenne kuuluu päivärutiineihin suihkussa käymisen lisäksi. ei tuollaisten tyyppien varaan kannata mitään ihmeempää laskea. sitten kun tää "maaginen" seurustelu alkaa, ni hyvä jos kerran vuodessa kuulet kaverista jotain. ja jos kuulet, ni siellä todennäköisesti pohditaan mahdollista sinkkuuttasi ja elämänohjeistus on saletti. vaikka olet ollut pitkään näiden ystävä, ni ei sitä tarkoita, että olet niille mitään velkaa. ihmiset muuttuu ajan/tilanteen mukaan ja välillä tiet vain erkanevat.

• taas.......

jauhetaan paskaa SELÄN TAKANA

MENE SANOMAAN SE HEILLE PÄIN NAAMAA

onko niin vaikeaa? ei se siitä rikki mene, ja jos menee niin itku parku. halusit joka tapauksessa eroon, eikö niin?

• Katkera mies

Mulla se on toisinpäin. Kavereille olen ystävällinen, enkä noteeraa mahdollista kumppaniehdokasta millään lailla.

• en_jaksa_keksiä

Hyvä kuulla, etten ole ainoa joka tätä harrastaa. :)

• Ei peräkammarista

naisia yli olkien eli katselen mieluummin puiden latvoja kuin näitä maalipyttynapapaitabimboja.

• Viemäri vetää huonosti

välit lopullisesti poikki tällaisiin "ystäviin".
      Hanki hyviä harrastuksia, joista saa uusia ja yleensä mukavia ystäviä. Myös urheiluseurat ovat hyviä. Minä en ainakaan sellaisena viemärinä toimisi. Lopeta sellaisena olo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe