Haluaisin vähän laihtua, ja kaljamahaa pienemmäksi. Kaljan kittaaminenhan luonnollisesti lihottaa, mutta alkoholissa ylipäätäänkin kuulemma on hirveästi energiaa.
Olisiko parempi juoda esim. kaksi pulloa mandariinivotkaa kuin 12-päkki olutta? Ja kyytipojaksi siideriä. Kumpi lihottaa vähemmän?
Alkoholijuoma, joka ei lihota?
8
4995
Vastaukset
- Kianta
Siis jos vertailee eri juomia, niin alkoholissa ne kalorit enimmäkseen on. Vodkassa on vähiten, jossain tuhdissa oluessa eniten.
esim
vähän: vodka
aika vähän kuiva valkoviini
keski: punaviini
paljon: viski
oikein paljon: tavallinen olut
jne. - Laritsa M
Tavallisessa keskarissa on 130 kaloria/pullo.
- utelias
... oliko tuo vitsi vai painovirhe?
- Nimetön
utelias kirjoitti:
... oliko tuo vitsi vai painovirhe?
Terveisin
Laritsa - täsmennyksestä!
Nimetön kirjoitti:
Terveisin
LaritsaOstan tästä lähtieen siis kevyskeskaria!
- Mie vuan
Olut
1 pullo (0,33 l) keskiolutta 138 kcal
1 pullo (0,5 l) keskolutta 210 kcal
sixpack (0,33) 830 kcal
mäyräkoira 1660 kcal
Mäyräkoira vastaa energiapitoisuudeltaan puoltatoista suklaalevyä!
Siideri
1 pullo (0,33 l) kuiva 135 kcal
1 pullo (0,5 l) kuiva 205 kcal
1 pullo (0,33 l) makea 185 kcal
1 pullo (0,5 l) makea 280 kcal
1 pullo (0,33 l) light 99 kcal
1 pullo (0,5 l) light 150 kcal
Viina
Kossupullo 1100 kcal
Kossukola ( 4 cl 2,5 dl) 195 kcal
Viinit
Punaviini 12 cl 84 kcal
Valkoviini (kuiva) 12 cl 80 kcal
Valkoviini (makea) 12 cl 118 kcal
Alkoholittomat vaihtoehdot
Lasi tuoremehua (2 dl) 85 kcal
Lasi limonadia (2 dl) 80-90 kcal
Lasi light-juomaa 1-2 kcal
Vesi 0 kcal- faktasi?
Pullo keskiolutta on 120 ja tuoppi (0,5) 180, kuiva siideri esim fizz dry on 35 / dl.
Ja alkoholi ei kyllä samalla tavoin lihota kuin suklaan syönti, sen olen todennut. Auta armias jos vetäisin pari suklaalevyä joka ilta. Juon mäyräkoiran tai vastaavan määrän alkoholia joka halvatun ilta ja olen normaalilukemissa (Bmi 24)
En nyt silti suosittele kenellekään tätä "dieettiä".. - sitten
faktasi? kirjoitti:
Pullo keskiolutta on 120 ja tuoppi (0,5) 180, kuiva siideri esim fizz dry on 35 / dl.
Ja alkoholi ei kyllä samalla tavoin lihota kuin suklaan syönti, sen olen todennut. Auta armias jos vetäisin pari suklaalevyä joka ilta. Juon mäyräkoiran tai vastaavan määrän alkoholia joka halvatun ilta ja olen normaalilukemissa (Bmi 24)
En nyt silti suosittele kenellekään tätä "dieettiä"....on lonkerossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704