surkeat sellistit

sellisti.....

Onko meistä mihinkään viulistien ja pianistien ja laulajien rinnalla?

Onko soittimemme este edetä urallamme?

Onko vain viulu ja nuo muut yllämainitut mediaseksikkäitä?

11

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki..

olet kaunis hyvät sääret omaava nainen. pukeudut kauniiseen jalat halkioiden kautta paljastavaan iltapukuun. näyttää upealta soittaessa. miessellistit ovat mennyttä, mutta naispuolisilla kaikki mahdollisuudet. upeat jalat tosin tarvitaan menestykseen.

• yks vaan

Ihan perseestä!!!!! Eli siis seksi myy!!!!!

• sen takia
        yks vaan kirjoitti:

Ihan perseestä!!!!! Eli siis seksi myy!!!!!

jos joku soittaa selloa sen takia että se "myy" niin onpahan tyhmä itsensä myyjä (ja tälle on rumempikin sana..).
        mä soitan siksi kun haluan soittaa. leivän saa muualtakin.

• naismuusikko..

Elostelija! Musiikki on tärkein, eikä säärten tai muidenkaan ruumiinosien näyttäminen!

Just nää lindat ja muut on vieny kaiken uskottavuuden!

• esimerkki...
        naismuusikko.. kirjoitti:

Elostelija! Musiikki on tärkein, eikä säärten tai muidenkaan ruumiinosien näyttäminen!

Just nää lindat ja muut on vieny kaiken uskottavuuden!

seksi myy ja se siitä.

fakta on, että maailma on täynnä huippumuusikoita, mutta vain osa voi olla kuuluisia kerrallaan. Muusikoista otetaankin siis ensin ne, joilla on karismaa ja sitä mediaseksikkyyttä. esim mutterin syvään uurretut kaula-aukot ovat tärkeä osa hänen imagoaan ja menevät varsinaista taituruuden edelle.

mutta elämä on, ja se siitä.

• sitä mitä haluat
        esimerkki... kirjoitti:

seksi myy ja se siitä.

fakta on, että maailma on täynnä huippumuusikoita, mutta vain osa voi olla kuuluisia kerrallaan. Muusikoista otetaankin siis ensin ne, joilla on karismaa ja sitä mediaseksikkyyttä. esim mutterin syvään uurretut kaula-aukot ovat tärkeä osa hänen imagoaan ja menevät varsinaista taituruuden edelle.

mutta elämä on, ja se siitä.

jos lähdet itseäsi myymään niin ole hyvä vaan.mutta turhaan täällä meuhkaat.
        minä ainakin mielummin soitan selloa.

• ??????????
        sitä mitä haluat kirjoitti:

jos lähdet itseäsi myymään niin ole hyvä vaan.mutta turhaan täällä meuhkaat.
        minä ainakin mielummin soitan selloa.

en ole sellisti tms tms

• ikskjuusmii..

Seksikkäitä miessellistejä on meidänkin maassa pilvin pimein!! Harmi vain että ne kaikki on omahyväisiä sikoja.

• ootko

sovinisti???

• mitä?
        ootko kirjoitti:

sovinisti???

Enhän mä nyt naisia rupea sortamaan kun itsekin olen nainen. Mutta en tunne mitään seksuaalisia tuntemuksia naissellistejä kohtaan, koska olen hetero. Miessellistit viehättävät. Mutta harmin paikka että ne miessellistit ovat hyvin usein sikoja.

• Anonyymi
        mitä? kirjoitti:

Enhän mä nyt naisia rupea sortamaan kun itsekin olen nainen. Mutta en tunne mitään seksuaalisia tuntemuksia naissellistejä kohtaan, koska olen hetero. Miessellistit viehättävät. Mutta harmin paikka että ne miessellistit ovat hyvin usein sikoja.

Pahimmillaan sellistisika on rapajuoppo aggressiivinen pahoinpitelijä. Tosin alkuun 'karismaattinen' käytökseltään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5347
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4321
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      4263
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      490
      3777
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      150
      3401
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      3034
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      53
      2754
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2728
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2316
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2211
    Aihe