Miten väri pois iholta?

<3<3

Niin elikkäs...mitenkä saa iholle jääneen hiusvärin pois? Kun huomiseksi se pitäisi saada poistettua. Värjäsin hiukseni,ja ihoon jäi tummia läikkiä hiusväristä ja huomenna tarttis mennä häihin,joten olisi kiva saada se pois;) Kiitos neuvoistanne...

12

7870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

en ole itse kokeillut, mutta kaverit sanoo että kasvovedellä lähtisivät!

• Anonyymi

Ei todellakaan lähde

• ========

Kynsilakanpoistoaineella lähtee..

• rae2

lähtee lähtee kynsilakan poistoaineella juu. Lähtee myös kasvojen ihokin.
        Siis kerron kokemuksesta. Menee kuukausi parantua kun iho lähti poskesta 6 x 3 cm: alueelta. Näytää palovammalta. viikon saikku ja kauhee kipu.
        Siitä vaan kokeilemaan.

älkää luottako kaikkiin netistä saamiinne ohjeisiin, kuten minä tein. Sillä haluan nyt kaikkien suhtautuvan neuvoihin varauksella.

Vaikka tämä on vanha ketju, niin näitä neuvoja näkee uusimmissakin sateilevan.
        esim. astianpesuainelios kynsilakan poistoaine - ei ehottomasti !

Käy käsiin mutta ei kasvoihin.

• Kauheaa

Sama on mulla, hinkasin kasvoista korvista ja niskasta väriä pois. Niin iho meni läpi ja nyt polttaa kirvelee ja sattuu ihan järkyttävästi :(

• Anonyymi

Ei lähde edes asetonilla tai tärpätillä
        Kaikki konstit kokeiltu,vaan löysin oikean aineen
        WC klorite geeli sillä lähtee ihosta,kaapelista,muovista ym ja kokeillut oo vaikka
        Mitä.

• ...

Iholta lähtee esim. kasvoveden kanssa hankaamalla. Mutta jos väri on tarttunut ihokarvoihinkin, se ei lähde kuin poistamalla karvat.

• Anonyymi

Ei onnistu

• Leona

Alkoholilla pyyhkimällä.

• ->

Vaseliini kuulema auttaa kans

• rosiita

Yritä eka hinkata vaseliinilla perusteellisesti, sen jälkeen kevyt puhdistus alkoholilla, sehän on rasvaliukosta.

Se mitä jää jäljelle, jää, muttei kauaks aikaa. Eihän ne hiusvärit sentään sellasia myrkkyjä ole, kaikki tahrat iholta lähtee viimestään muutaman viikon kuluttua pois.

Jos häiden kanssa tulee ongelmia täs mielessä, ei muuta ku peiteväriä päälle.
        -----

Iho kannattaa aina värjäyksen ajaks suojella huolellisesti: kasvoille paksulti kosteus- tai rasvasta voidetta, sen päälle paksulti meikkivoidetta ja puuteria, joo-o, karmeeta mut väri on helpompi poistaa.

Ja EHDOTTOMASTI silmiin PAKSULTI ripsiväriä mikä estää mahdollisten väripisaroiden roiskumisen silmiin. Myös hyvä keino estää koivujen- sun muiden siitepölyjen kukinta-aikana niiden hötöjen liiallinen tulo limakalvolle.

• Anonyymi

Ei poista väri,vaan kannattaa laittaa korviin,otsaan
        ennen värjäämistä.Wc klorite geeli poistaa
        värin iholta ja muustakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      40
      1045
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe