Miten väri pois iholta?

<3<3

Niin elikkäs...mitenkä saa iholle jääneen hiusvärin pois? Kun huomiseksi se pitäisi saada poistettua. Värjäsin hiukseni,ja ihoon jäi tummia läikkiä hiusväristä ja huomenna tarttis mennä häihin,joten olisi kiva saada se pois;) Kiitos neuvoistanne...

12

7794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

en ole itse kokeillut, mutta kaverit sanoo että kasvovedellä lähtisivät!

• Anonyymi

Ei todellakaan lähde

• ========

Kynsilakanpoistoaineella lähtee..

• rae2

lähtee lähtee kynsilakan poistoaineella juu. Lähtee myös kasvojen ihokin.
        Siis kerron kokemuksesta. Menee kuukausi parantua kun iho lähti poskesta 6 x 3 cm: alueelta. Näytää palovammalta. viikon saikku ja kauhee kipu.
        Siitä vaan kokeilemaan.

älkää luottako kaikkiin netistä saamiinne ohjeisiin, kuten minä tein. Sillä haluan nyt kaikkien suhtautuvan neuvoihin varauksella.

Vaikka tämä on vanha ketju, niin näitä neuvoja näkee uusimmissakin sateilevan.
        esim. astianpesuainelios kynsilakan poistoaine - ei ehottomasti !

Käy käsiin mutta ei kasvoihin.

• Kauheaa

Sama on mulla, hinkasin kasvoista korvista ja niskasta väriä pois. Niin iho meni läpi ja nyt polttaa kirvelee ja sattuu ihan järkyttävästi :(

• Anonyymi

Ei lähde edes asetonilla tai tärpätillä
        Kaikki konstit kokeiltu,vaan löysin oikean aineen
        WC klorite geeli sillä lähtee ihosta,kaapelista,muovista ym ja kokeillut oo vaikka
        Mitä.

• ...

Iholta lähtee esim. kasvoveden kanssa hankaamalla. Mutta jos väri on tarttunut ihokarvoihinkin, se ei lähde kuin poistamalla karvat.

• Anonyymi

Ei onnistu

• Leona

Alkoholilla pyyhkimällä.

• ->

Vaseliini kuulema auttaa kans

• rosiita

Yritä eka hinkata vaseliinilla perusteellisesti, sen jälkeen kevyt puhdistus alkoholilla, sehän on rasvaliukosta.

Se mitä jää jäljelle, jää, muttei kauaks aikaa. Eihän ne hiusvärit sentään sellasia myrkkyjä ole, kaikki tahrat iholta lähtee viimestään muutaman viikon kuluttua pois.

Jos häiden kanssa tulee ongelmia täs mielessä, ei muuta ku peiteväriä päälle.
        -----

Iho kannattaa aina värjäyksen ajaks suojella huolellisesti: kasvoille paksulti kosteus- tai rasvasta voidetta, sen päälle paksulti meikkivoidetta ja puuteria, joo-o, karmeeta mut väri on helpompi poistaa.

Ja EHDOTTOMASTI silmiin PAKSULTI ripsiväriä mikä estää mahdollisten väripisaroiden roiskumisen silmiin. Myös hyvä keino estää koivujen- sun muiden siitepölyjen kukinta-aikana niiden hötöjen liiallinen tulo limakalvolle.

• Anonyymi

Ei poista väri,vaan kannattaa laittaa korviin,otsaan
        ennen värjäämistä.Wc klorite geeli poistaa
        värin iholta ja muustakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe