kiitos teille innokkaille, kun uskaliaasti laitatte oman numeronne lapulle ja tuotte sen salaa pöydälleni tai lähetätte kaverin tuomaan sen,, siinä se ilta menee mukavasti arvaillessa kuka se salaperäinen herra olisi.. joskus olen naaman kyllä arvannutkin kun olen sen iloisesti mikkiin kajauttanut,, ja sehän on se herra siellä takarivissä jolla posket niin kauniisti punoittaa.. mutta ikävä kyllä kun tämä neiti ei kuormasta nauti=).. joten laulellaan vain jatkossakin;)
Puhelinnumero laululappuun
anuko
1
506
Vastaukset
- DJ Eki
Päin vastoin, karaokejuontajana saan itse pillua lähes joka keikan jälkeen omassa asuntoautossa...
Valitaan "kohde" alkuillasta, tarjotaan muutama drinkki, päästään KOHTUUDELLA jonon ohi jos tilanne sallii, kappaleen aikana vedetään omalla mikillä "tausoja" hänelle, yli kehutaan suoristusta ja tietenkin vanha kunnon vilkuilu...
Jos ei ala lämpenemään heti alussa, niin vaihdetaan kohdetta...
Muutamat pojatkin on osoittanut vähän kiinnostusta muhun, mutta ehkä vain noin joka 20. poika on mun makuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637