asioita tykkäät tehdä ja jutella naisen kanssa? :)
Millaisia
6
366
Vastaukset
- Reino
Jos naisella on sama harrastus kuin itselläni, puheenaihetta riittää. Esim konekivääriammunta, sikarinpoltto, naiminen, politiikka j.n.e.
- lempi
kiva jutella muuten ylipäätän ihmisten kanssa, joilla on saman tyyppisiä intressejä :)
Ja usein myös sellaisten, joilla on ehkä vastaavia "intohimoja" tiettyjä asioita kohtaan, vaikka olisivatkin hiukan eri aiheita. Ymmärtävät kuitenkin tunteen paloa.
- Torpedo 87
Yhteinen lomakohde on hyvä ja ,tulevaisuudesta on kiva keskustella naisen kanssa,tyttösiltä ei meinaan ideat lopu.Kodin siivous ja huolto työt.Mistä vaan tulee keskustella,ja täytyykin osata keskustella.Kirjallisuudesta myös tässä joitakin..
- lempi
on ylipäätään sellainen olo, että voipi keskustella ihan mistä tahansa, ja molemmat innostuvat jutuista :)
Eikös melkein kaikki tekeminen ja puheenaiheet ole kivoja jos vain seura on sopivaa? Hyvän naisen kanssa jopa siivouskin voi olla hauskaa :)
- lempi
juttu menee varmastikin myös toistepäin, että kivan miehen seurassa on tekeminen, jutteleminen ja oleminen itsessään joka tapauksessa yleensä hauskaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943772
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453154Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002797Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572440- 1342437
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212294Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232286- 642080