Huomenta,huuhaa :))))

aliisa

Minäkö olinkin tällä kertaa eka huomenien toivottelija...ja mukavaa alkanutta viikonloppua teille kaikille :)))))

62

1755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lellu70

Niin ja muille eläville olioille joita ihmisiksikin kutsutaan.
      : D
      Mieli on reipas kuin tuolla mun kissallakin, kun sai maata vieraan likan vieressä. ;D
      Toisia onnistaa ja toisia ei ; D

• kankkunen johtaa.......rallia....=;0)))))

• Lonely_Wolf

toivottellee täältä huonosti nukutun yön jälkeen väsynyt hukka. Ja tosiaankin hyvää viikonloppua. Käyn tänään katsomassa lentokoneita.. niitä radio-ohjattavia.. nyt ei jaksa 'haukotus' kirjoittaa.

• Ajankulu

kaikille. Kuin se päivä on alkanu, oliko yö unten mailla, vai oliko valvottu? Ny kuitenkin ihanan aurinkoinen päivä, ja hupaa tänään tiedossa.

• SohviN

Nukuinkin normaalia pitempään, melkein 11 tuntia..tuli vissiin otettua univelat takasi kun olen nukkunu huonosti pari viimestä yötä.:)
      Mitähän sitä tänään keksis tekemistä..lähtiskö kaupungille shoppailemaan vai istusko tässä..:)

• Danskuu

vaa täältäkin ja se koht taas maanantai.Miksei aina voi olla maanantai,maanantaiii...
      Huomenta,tiedossa tänään mielenkiintoinen päivä näyttelynmerkeissä :)))

• Ajankulu

Näytteleks ittees, vai meet katsomaan valmista näyttelyä?

• Danskuu
        Ajankulu kirjoitti:

Näytteleks ittees, vai meet katsomaan valmista näyttelyä?

ei nyt vaineskaa, vaa kissoja ja hiirijä mennää katsomaan,jotta sinne vaa muutkin :DDD

• Ajankulu
        Danskuu kirjoitti:

ei nyt vaineskaa, vaa kissoja ja hiirijä mennää katsomaan,jotta sinne vaa muutkin :DDD

Kyllä mä kissat älyän, mutta nuo hiiret ei oikeen passaa mun mieleen, haiseekin ihan yäks hajulle! Palkitaankos siellä hiiretkin, siis ihan oikea näyttely?

• Dj Pervo
      • Danskuu

mut ei mahda mitään,että nauroin/nauran :DDDD

• Ykskysyjä?

...sie juoksit karkuun?

• yksitypy

Aliisa ja muut. Mulla nyt vähän kamis kun eilen tuli hiukan poikettua juomien suhteen siitä vakio määrästä :=(((
      Eli neljän ison tuopin sijaan join tuoppeja 6. Sehän on pikkupulloissa laskettuna yhdeksän pientä olutta Huh...huh. Jaa.. eihän ne tuopit taida kuitenkaan enää olla kuin sitä eurokokoa, eli 0,4l.
      Mutta kun on hyvää seuraa, niin huomaamattaan juo vähän enemmän kuin ois tarkoitus :=)))))
      Meen vielä levähtelemään......päätä särkee :=((

• Ykskysyjä?

...mää laitan kylmän kääreen sun otsalle ja pidän sua kädestä.

• kipparinoma

Viel kaksi lomapäivää.....:o)))))))))))))

• animattiN

päivää sinullekkin ja kivaa viikonkoppua. Mulla on karmee kapula tai no ehkä liiian voimakas sana, sanotaan että pikkusen huono kapula. :))

• aliisa

ja otan osaa kapulasi johdosta....mutta kyllä se siitä,juo paljon kylmää VETTÄ ja ota buranaa...

• animattiN
        aliisa kirjoitti:

ja otan osaa kapulasi johdosta....mutta kyllä se siitä,juo paljon kylmää VETTÄ ja ota buranaa...

kyllä se tästä, mutta vettä en juo tänään, otan öölii. :))

• sola"

kävin jo torilla munkkikahveella ja ostin taas parit kenkäparit... ;)

• aliisa

onkos monetkin ;O)

• sola"
        aliisa kirjoitti:

onkos monetkin ;O)

kun mulla on maalla jonkinverran ja tuolla mummolan varastossa lisää näitten kotona kahdessa kaapissa olevien lisäksi..no sanotaan vaikka niin, että kumisaappaita arvelen mulla olevan n. 9 paria... ;)

• Antero..
        sola" kirjoitti:

kun mulla on maalla jonkinverran ja tuolla mummolan varastossa lisää näitten kotona kahdessa kaapissa olevien lisäksi..no sanotaan vaikka niin, että kumisaappaita arvelen mulla olevan n. 9 paria... ;)

Sitten sulla onkin oman värisensä kumisaappaat viikon joka sadepäivälle ja parit jää vielä ylimääräisiä.

• sola"
        Antero.. kirjoitti:

Sitten sulla onkin oman värisensä kumisaappaat viikon joka sadepäivälle ja parit jää vielä ylimääräisiä.

eikös kaikilla sitten ookkaan????? Mut miten ihmeessä kukaan voi pärjätä vaan muutamilla saappailla... ;)

• aliisa
        sola" kirjoitti:

eikös kaikilla sitten ookkaan????? Mut miten ihmeessä kukaan voi pärjätä vaan muutamilla saappailla... ;)

kun mulla ei oo yksiäkään kumisaappaita ;O)) nyt mäkin alan epäileen,että minulta puuttuu jotain hyvin tärkeää ;O)))

• Antero..

Hyvät huomenet ja hyvää viikonlopun alkua kaikille tasapuolisesti. Eilinen keitonloppu onkin sopivasti lämmennyt, joten ei muuta kun syömään..

• galileoo

huomenta kaikille ja erityisesti terveiset kipparin omalle.

• kipparinoma

Muistat sentään viel:o/

• galileoo
        kipparinoma kirjoitti:

Muistat sentään viel:o/

unohtaa.

• kipparinoma
        galileoo kirjoitti:

unohtaa.

esittää...Ei mene perille...:o/

• galileoo
        kipparinoma kirjoitti:

esittää...Ei mene perille...:o/

toisin todistetaan. joudunko kantamaanaasin lakkia.

• kipparinoma
        galileoo kirjoitti:

toisin todistetaan. joudunko kantamaanaasin lakkia.

Niin kanna sä sitä lakkia...Minähän niitä boikotoin;o))... Voi olla et sydämeni heltyy moisen näyn kohdatessani ja saatkin synninpäästön;o)

• galileoo
        kipparinoma kirjoitti:

Niin kanna sä sitä lakkia...Minähän niitä boikotoin;o))... Voi olla et sydämeni heltyy moisen näyn kohdatessani ja saatkin synninpäästön;o)

mutta otan vastaan saamani tuomion.ja hammasta purren kärsin sen anteeksi saamisen toivossa.

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

anteeksi taas tämä keskeytys, mutta onko sulla Quu-kiltti kuinka monet saappaat??!!

Oonko mä ihan qummallinen, kun mulla on kai 9 kumisaapas-paria.. ;)

• kipparinoma
        galileoo kirjoitti:

mutta otan vastaan saamani tuomion.ja hammasta purren kärsin sen anteeksi saamisen toivossa.

kaduttamaan...Sovitaanko niin et sä olet aasi ja mä muuli ja yhdessä ollaan muuliaasi...Anteeksi et kuitenkaan viel saanut;o))

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

anteeksi taas tämä keskeytys, mutta onko sulla Quu-kiltti kuinka monet saappaat??!!

Oonko mä ihan qummallinen, kun mulla on kai 9 kumisaapas-paria.. ;)

Ai niin mut pakkohan sulla on olla niin monet saappaat...karjakkoihmionen;o)))

Mulla vaan kolmet, mut korkkareita ja muuta kenkää löytyy .. En mä mitenkään kamalan kummallinen silti....ööö:o/

• galileoo
        kipparinoma kirjoitti:

kaduttamaan...Sovitaanko niin et sä olet aasi ja mä muuli ja yhdessä ollaan muuliaasi...Anteeksi et kuitenkaan viel saanut;o))

siispä anteeksi antoa tavoitellen jatkan alkanutta matkaa.

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Ai niin mut pakkohan sulla on olla niin monet saappaat...karjakkoihmionen;o)))

Mulla vaan kolmet, mut korkkareita ja muuta kenkää löytyy .. En mä mitenkään kamalan kummallinen silti....ööö:o/

mä en jaksa ees muistaa, mitä kenkiä mulla on missäkin kaapissa/paikassa, joten pitää vissiin tehdä luettelo ja kuvata ne koneelle, niin siten löydän passelit joka hetkeen.. ;)

• outzak

Täälläkin vihdoin herättiin..:-))

• aliisa

kävin asioilla,ja kun tuun takasin ,täällä on hiljaisuus.....

• outzak
        aliisa kirjoitti:

kävin asioilla,ja kun tuun takasin ,täällä on hiljaisuus.....

muutkin on varmaan asioilla!!:) Mä vaan täällä päivystän..

• aliisa
        outzak kirjoitti:

muutkin on varmaan asioilla!!:) Mä vaan täällä päivystän..

on se tietenkin hyvä,että täällä palvelut pelaa ;O))))

• outzak
        aliisa kirjoitti:

on se tietenkin hyvä,että täällä palvelut pelaa ;O))))

Paljon sivusta seuranneena oon huomannut, että täällä jutellaan "aallottain".. Välillä ei ole ketään ja sit jostain yhtäkkiä tupsahtaa kaikki paikalle!!:) Odotellaan..

• aliisa
        outzak kirjoitti:

Paljon sivusta seuranneena oon huomannut, että täällä jutellaan "aallottain".. Välillä ei ole ketään ja sit jostain yhtäkkiä tupsahtaa kaikki paikalle!!:) Odotellaan..

yleinen kaupassakäynti/ruokailu/päiväunet/saunan lämmitys/siivous-aika ;O)) joo jääme odottelemaan :)))

• outzak
        aliisa kirjoitti:

yleinen kaupassakäynti/ruokailu/päiväunet/saunan lämmitys/siivous-aika ;O)) joo jääme odottelemaan :)))

tää lauantai.. Kun pitäis tehdä kaikki mitä ei viikolla ehtinyt!! Minä olen vapaa sellaisista murheista..;)

• aliisa
        outzak kirjoitti:

tää lauantai.. Kun pitäis tehdä kaikki mitä ei viikolla ehtinyt!! Minä olen vapaa sellaisista murheista..;)

hommista,mutta olen aika hyvin niitä saanut tältä päivältä jo tehtyä...illalla enää olis sauna...

• outzak
        aliisa kirjoitti:

hommista,mutta olen aika hyvin niitä saanut tältä päivältä jo tehtyä...illalla enää olis sauna...

Viimeinen rankka velvollisuus..:-)))

• aliisa
        outzak kirjoitti:

Viimeinen rankka velvollisuus..:-)))

se taitaa tässä päivässä olla se paras asia ;O))

• outzak
        aliisa kirjoitti:

on kyllä autuasta!! Varsinkin täällä maalla näin kesäisin.. Meillä lämpiää rantasauna joka toinen päivä.. Mikäs sen parempaa, ku ihailla saunapuhtaana auringonlaskua ja odottaa grilliherkkuja...:-))

• pieni hauva.
        aliisa kirjoitti:

olen talon seinää koko aamupäivän.Kohta palaa selkä.

• aliisa
        pieni hauva. kirjoitti:

olen talon seinää koko aamupäivän.Kohta palaa selkä.

sun täytyy nyt lopettaa ja tulla tänne tätin syliin,täti pitää sua hyvänä :))

• aliisa
        outzak kirjoitti:

on kyllä autuasta!! Varsinkin täällä maalla näin kesäisin.. Meillä lämpiää rantasauna joka toinen päivä.. Mikäs sen parempaa, ku ihailla saunapuhtaana auringonlaskua ja odottaa grilliherkkuja...:-))

meillä on vaan kerrostalon yhteinen sauna...siinä ei oo oikeastaan mitään hienoa,mutta siisti se on ja ihana muutenkin kun saa saunoa....kyllä se varmaan toista on oikeen kunnon saunassa ...;))))

• pieni hauva
        aliisa kirjoitti:

sun täytyy nyt lopettaa ja tulla tänne tätin syliin,täti pitää sua hyvänä :))

illemmalla,kun meikä on saanut ihtensä taas edustuskuntoon,nyt pitää taas mennä.

• aliisa
        pieni hauva kirjoitti:

illemmalla,kun meikä on saanut ihtensä taas edustuskuntoon,nyt pitää taas mennä.

sua hikisenäkin....iiiiiiiiso hali :O))))))

• pieni hauva
        aliisa kirjoitti:

sua hikisenäkin....iiiiiiiiso hali :O))))))

nyt sun uusi paitas on ihan märkä.

• outzak
        aliisa kirjoitti:

meillä on vaan kerrostalon yhteinen sauna...siinä ei oo oikeastaan mitään hienoa,mutta siisti se on ja ihana muutenkin kun saa saunoa....kyllä se varmaan toista on oikeen kunnon saunassa ...;))))

hyvät puolensa!! Tai oikeestaan ei.. En muista käyneeni yhdessäkään hyvässä sähkösaunassa. Puukiuas se olla pitää!! Mut semmonen ei ehkä välttämättä toimis kerrostalossa..:)

• aliisa
        pieni hauva kirjoitti:

nyt sun uusi paitas on ihan märkä.

nyt kaikki näkee mitä mulla paidan alla on ;O))

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

nyt kaikki näkee mitä mulla paidan alla on ;O))

tulla oikein katsomaan,oho,hups.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

tulla oikein katsomaan,oho,hups.

eiks oo komeet ;O))

• roirohkea

On,on,voi hitsi.

• aliisa

mieti,poika,mieti vielä kerran ;O))))

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

mieti,poika,mieti vielä kerran ;O))))

poika.?

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

poika.?

näytät kyllä olevan ;O)))

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7394
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4742
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4714
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3408
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1840
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1557
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe