Postimyynnit

XXL-nainen(f)

Olen aikaisemmin tilaillut paljon vaatteita juuri Anttilasta, Ellokselta ja Halensilta. Enää en uskalla tilata, koska en yhtään tiedä minkä kokoinen minulle missäkin mallissa on hyvä.

Toisissa housuissa pitää olla 54 ja toisissa mahtuu hyvin 44. Onko joku muu joka olisi päätynyt samaan? Onhan niissä postimyynneissä kivoja vaatteita, mutta en viitsi ihan "summa mutikassa" kokoja tilailla, kun en tiedä mikä lopulta on hyvä. Joten mieluiten menen itse kauppaan, että saan sovittaa ja valita siten sopivan koon.

9

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanut

      Ellokselta rahat takaisin? Itse tilasin 150e arvosta vaatteita - lopputulos oli että pidin niistä vain kaksi paitaa, n.50e arvosta. Nytten olen palauttanut tuotteet (itseasiassa jo 2 vkoa sitten?) ja jännitän josko saan rahat takaisin, ekaa kertaa tilasin ja vähän pelottaa..

      • Tyt.

        Minä ainakin olen joka kerta palauttaessani saanut rahat takaisin. Kunhan muistaa palauttaa sen 14pvän sisällä siitä kun on tavarat saanut.:) Viimeksi juuri viime viikolla palautin, ja noin viikon verran kesti että tuli sähköpostiin palautusvahvistus ja sitä seuraavana päivänä oli rahat tilillä.


      • Palautin
        Tyt. kirjoitti:

        Minä ainakin olen joka kerta palauttaessani saanut rahat takaisin. Kunhan muistaa palauttaa sen 14pvän sisällä siitä kun on tavarat saanut.:) Viimeksi juuri viime viikolla palautin, ja noin viikon verran kesti että tuli sähköpostiin palautusvahvistus ja sitä seuraavana päivänä oli rahat tilillä.

        vaatteet viikon jälkeen niiden postista hakemisesta, nyt mennyt tosiaan 2 vkoa eikä mitään ole kuulunut!


      • Jaanelo
        Palautin kirjoitti:

        vaatteet viikon jälkeen niiden postista hakemisesta, nyt mennyt tosiaan 2 vkoa eikä mitään ole kuulunut!

        Älä hosu. :o) Postimyyntifirmoissa saattaa mennä jo pa hiukan toista kuukautta, ennen kuin rahat palautuvat tilille. Koskaan en ole joutunut niitä kyselemään, aina ovat kotiin palanneet niin Ellokselta, Catalogista kuin muistakin firmoista. No panic!


    • XXL-nainen(f)

      Ainakin Catalogilta -Elloksen rinnakkaisyhtiö (jonne menee Ellokselta poistuvat tuotteet) niin rahat tullut oikein hyvin takaisin. Kannattaa soittaa sinne, jos ei rupee kuuluun! Mutta odottele nyt vielä hetkinen.. eiköhän ne ilmesty..

    • vastata tähän

      kysymykseenkin :) Eli minä tosiaan tilasin ekaa kertaa Ellokselta, ja syy miksi lähes kaikki vaatteet menivät takaisin, oli myös tuo ettei mitään hajua mikä koko istuu! Yksi 48 oli valtava, toinen järkyttävän pieni. Takki ei istunut mitenkään päin, yksissä housuissa, 46, materiaali oli sellainen että vaikka koko oikea, näytti tosi oudolta päällä..

      Aikamoinen tekniikkalaji tuo postimyynnistä tilaaminen! En taida enää tilata..

      • namis

        Minäkin olen ennen saanut esim. ellokselta juuri sopivia vaatteita. Nyt ei enää onnistu. Tilasin keväällä pellavahousut jotka olivat muuten kuin purjeet mutta vyötäröstä liian tiukat. En ole viitsinyt palauttaa mutta käyttämättä jäävät melk. kolmenkympin housut :( Hobby Hall on ollut nykyisin kaikkein varmin paikka. Ei siellä paljon ole isoja kokoja mutta kaikki ovat olleet sopivia.


      • namis kirjoitti:

        Minäkin olen ennen saanut esim. ellokselta juuri sopivia vaatteita. Nyt ei enää onnistu. Tilasin keväällä pellavahousut jotka olivat muuten kuin purjeet mutta vyötäröstä liian tiukat. En ole viitsinyt palauttaa mutta käyttämättä jäävät melk. kolmenkympin housut :( Hobby Hall on ollut nykyisin kaikkein varmin paikka. Ei siellä paljon ole isoja kokoja mutta kaikki ovat olleet sopivia.

        löytänyt muutaman kivan jutun Klingel-postimyynnistä, mutta on hintavaa...
        Anttilasta on löytynyt, mutta värit on joskus melko erilaiset kuin kuvastossa.Cellbesiltä on tullut läpinäkyviä juttuja, mutta nättejä silti.Ellokselta tai Hobby Hallista en o tilannut. Halens, Josefssons ja H&M näyttäisi olevan mallivartaloisille... Tosin onneksi nykyään on jo normaaleja ja xl-mallejakin


    • XXL-naine(f)

      Olen jotain vaatteita halensilta tilannut.. mutta nyt en ainakaan vähään aikaa tilaa mistään postimyynnistä.. menen mieluummin kauppaan ja ostan sen mitä haluan, sopivan kokoisena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe