Sattuuko korvalävistykesen teko?
Korvakoru!
6
790
Vastaukset
no ei satu:D
- Min.
Itse olen lävistäjällä ottanut, siis ihan tavalliset korvalävistykset, en rustoon.. Ja kyllä ne sattui. Keskimmäinen huulikorunikaan ei niin paljoa sattunut kuin korvat. Tosin se huulikoru ei tuntunut oikeastaan missään.:P
- Maya_
Seittemän on korvissa joten voin sanoa että ei satu. Yksilöllistähän se on, mutta ei sitä voi kivuksi luonnehtia.Monet kuvailee sanalla "itikanpisto", itse käyttäisin käsitettä "nopea lämähdys korvalle". :-) sellanen "naps" ,oho, vau, se on siinä.:-)
Vai kysyitkö tätä tosissaan?:-) - tiu.
Maya_ kirjoitti:
Seittemän on korvissa joten voin sanoa että ei satu. Yksilöllistähän se on, mutta ei sitä voi kivuksi luonnehtia.Monet kuvailee sanalla "itikanpisto", itse käyttäisin käsitettä "nopea lämähdys korvalle". :-) sellanen "naps" ,oho, vau, se on siinä.:-)
Vai kysyitkö tätä tosissaan?:-)21 reikää korvissa, kaikki lävistäjällä ja 6 niistä rustossa. ei ykskää sattunu mitenkää mainittavan paljon, rustot vähän jälkikäteen.
- mulla myös
Ekat ei sattunu. Tokat vähän nipisti. Toiseen korvaan kolmas sattu niin hemmetisti ja oli kipeee viel kuukaus sen jälkeen (ei oo rustossa ees), mistä lie johtunu. Mut yleisesti ottaen ei satu, vähän saattaa nipistää mut ei sitä ees ehi tuntee ku se jo on ohi.
- ..kai?
Ei se itse lävistys niin kauheata ole, kun se on äkkiä ohi, mutta minulla ainakin sen jälkeen tuli kuumottava tunne reijissä joka kesti jonkin aikaa,ehkä parikymmentä minuuttia (minulla 2 reikää molemmis korvis) mutta kyllä sen kesti aika helposti. Kaverillani on 8 reikää yhteensä, ja häntä varoiteltiin että rustoon kun ottaa niin sattuu, mutta hän sanoi sen olleen kivutonta. Sitten kun puhdistaa niitä ja ottaa ne pois korvista, korvat ovat usein herkät ja poistaminen ja takaisin laittaminen sattuu, mutta se menee parissa päivässä/viikossa ohi. Ja esim. minulla tulehtui ekat reijät eivätkä hyväksyneet muuta kun aidot kultarenkaat aluksi,piti ottaa hoitonapit pois vaikka ei saisi heti, joten reijän ottamisenkin jälkeen voi sattua. Mutta kyllä ne kestää aika helposti :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483