Korvakoru!

Joku

Sattuuko korvalävistykesen teko?

6

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no ei satu:D

• Min.

Itse olen lävistäjällä ottanut, siis ihan tavalliset korvalävistykset, en rustoon.. Ja kyllä ne sattui. Keskimmäinen huulikorunikaan ei niin paljoa sattunut kuin korvat. Tosin se huulikoru ei tuntunut oikeastaan missään.:P

• Maya_

Seittemän on korvissa joten voin sanoa että ei satu. Yksilöllistähän se on, mutta ei sitä voi kivuksi luonnehtia.Monet kuvailee sanalla "itikanpisto", itse käyttäisin käsitettä "nopea lämähdys korvalle". :-) sellanen "naps" ,oho, vau, se on siinä.:-)

Vai kysyitkö tätä tosissaan?:-)

• tiu.
        Maya_ kirjoitti:

Seittemän on korvissa joten voin sanoa että ei satu. Yksilöllistähän se on, mutta ei sitä voi kivuksi luonnehtia.Monet kuvailee sanalla "itikanpisto", itse käyttäisin käsitettä "nopea lämähdys korvalle". :-) sellanen "naps" ,oho, vau, se on siinä.:-)

Vai kysyitkö tätä tosissaan?:-)

21 reikää korvissa, kaikki lävistäjällä ja 6 niistä rustossa. ei ykskää sattunu mitenkää mainittavan paljon, rustot vähän jälkikäteen.

• mulla myös

Ekat ei sattunu. Tokat vähän nipisti. Toiseen korvaan kolmas sattu niin hemmetisti ja oli kipeee viel kuukaus sen jälkeen (ei oo rustossa ees), mistä lie johtunu. Mut yleisesti ottaen ei satu, vähän saattaa nipistää mut ei sitä ees ehi tuntee ku se jo on ohi.

• ..kai?

Ei se itse lävistys niin kauheata ole, kun se on äkkiä ohi, mutta minulla ainakin sen jälkeen tuli kuumottava tunne reijissä joka kesti jonkin aikaa,ehkä parikymmentä minuuttia (minulla 2 reikää molemmis korvis) mutta kyllä sen kesti aika helposti. Kaverillani on 8 reikää yhteensä, ja häntä varoiteltiin että rustoon kun ottaa niin sattuu, mutta hän sanoi sen olleen kivutonta. Sitten kun puhdistaa niitä ja ottaa ne pois korvista, korvat ovat usein herkät ja poistaminen ja takaisin laittaminen sattuu, mutta se menee parissa päivässä/viikossa ohi. Ja esim. minulla tulehtui ekat reijät eivätkä hyväksyneet muuta kun aidot kultarenkaat aluksi,piti ottaa hoitonapit pois vaikka ei saisi heti, joten reijän ottamisenkin jälkeen voi sattua. Mutta kyllä ne kestää aika helposti :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      180
      7706
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      254
      4120
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      72
      3386
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      90
      3051
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      18
      2271
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2095
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      13
      1914
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1561
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      49
      1465
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1417
    Aihe