Teini-lapsimallien mitat?

ILona^

Moi!Olen paljonkin kiinnostunut mallihommista...Kotini lähellä järjestetään sellainen "teini-lapsimalli" juttu...Eli olen 13.Pituutta mulla on 169, ja painoa 59.Tiedän, että ne on vain leikkimieliset kisat, mutta silti, haluan pidemmälle.paljon minun ikäiseni pitäisi olla pitkä? tai paljon pitäisi painaa?

Jos et keksi järkevää kirjoitettavaa, älä vaivaudu kirjoittamaan.Haluaisin siis tehdä jotain mallijuttua, siis ihan koulun rinnalla...Olen halunnut koko pienen ikäni malliksi...

Jos keksit jotain kirjotettavaa, niin kirjoitappa!

10

2841

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tuu kesää

ei noista oo mitään hyötyä jos malliksi halajat. jos siis haluat vaan tarjoustalon vaatemainokseen, niin kysy sieltä kassalta, saatat päästäkin. kun noihin cosmoon vaatemainoksiin mitkä on lehes ja hm:n sun muiden on jo hakijoita yllin kyllin. mutt mee vaan naapureitten kans kisaamaan jos haluut, se voikin ollakkin ihan kivaa en oo ite ollu :)

• niituniitu

Jos tosissaan mallihommat kiinnostaa, en suosittele että edes vaivaudut kuluttamaan kasvojasi tuon tapaisissa kisoissa. Ota yhteys johonkin oikeaan mallitoimistoon, siellä he voivat vastailla kysymyksiin ja opastaa sinua eteenpäin. Heillä on näkemystä ihan eri tavalla!

Pituutta sinulla saisi olla ehkä pari senttiä enemmän, mutta olet kasvavassa iässä. Painostasi on paha sanoa sinua näkemättä (riippuu todella paljon luustostasi, lihaksistostasi jne.), mutta laihduttamaan sinun ei kyllä pidä tuossa iässä alkaa. Voit vaikuttaa kohtuullisella liikunnalla ja terveellisellä ruualla kroppaasi ihan tarpeeksi, mutta älä edes mieti mitään kuureja, ne eivät tee hyvää kasvavalle ja muuttuvalle vartalollesi!

• Malliksi haluava-

Oikeesti oot ihan hirveen nätti!
        Susta olis ehdottomasti malliksi!

• mää nään sut

anorektikko.

• malliksimähaluaisin

OOOOIIIII!!!!!!! ootte tosi hyvän näkösii! mäkin haen lapsi-malliks mitat on 158cm ja 47kg... onks mulla mitään mahiksii teidän mielestä?

• asffss

Lapsimallien ei tarvii olla yhtä pitkiä kuin aikuisten. Ja muutenkin vaan catwalk-malleilta vaaditaan 175-> cm pituutta, normimallit voi olla lyhyempiäkin. Tosin malliksi painoa sulla on aivan liikaa. En halua loukata, mutta se on totuus.

• oisko musta malliksi oon 14v ja oon 166cm pitkä ja painan 49 ?

• ehdätus

No tämäkin riippuu nyt tosi paljon kuka tai mikä yritys etsii uutta teini/lapsi-mallia. Voi tosin olla että joudut odottamaan että olet ihan aikuinen, että pääsisit ihan esitettäviin kuviin, sillä olet jo sen verran pitkä ja tuon ikäinenkin, niin saatat olla jo liian aikuisen näköinenkin esittelemään teineille tarkoitettuja vaatteita.

Olet vähän hankalassa iässä, mutta mitä mieltä oisit tuollaisesta?
        http://www.fashionstudio.net/mannekiinik.html
        Se voisi olla sellainen mikä voisi tuoda jonkin mahdollisuuden tehdä jotakin joskus, vaikka ei ehkä ihan heti. Omassa CV:ssäsikin olisi hyvä olla jotakin mikä näyttäisi, että olet ollut kiinnostunut urasta tosissasi pitkään

• Olenko läski

Hei,
      Olen 170 cm pitkä,13v. ja painan 57kg. Olenko liian painava/lihava malliksi? Minulta löytyy jonkin verran lihaksia, mutta pelkään että painan liikaa. Suurimmalla osalla malleista ei ole rintoja, mutta minä haluan säilyttää ne.

• Böööllö

Olen 11/12 vuotias tyttö 150cm ja 67.4kg olisiko minusta malliksi?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      129
      2069
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      51
      989
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      877
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      766
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      77
      710
    6. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      627
    7. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      616
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      612
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      133
      570
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      520
    12. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      52
      513
    13. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      504
    14. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      499
    15. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      498
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      488
    17. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    18. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      486
    19. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      476
    20. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      463
    Aihe