Mitä oireita/sivuvaikutuksia nesteenpoistolääkkeet voivat aiheuttaa paitsi "normaalit", suunkuivuminen jne.?
Voiko lisääntynyt hikoilu johtua niistä ?
Nesteenpoitolääkkeistä hikoilua ?
6
1541
Vastaukset
- Tinde
Hikihän on nestettä, tarkemmin sanottuna laimeaa virtsaa. Nesteenpoistolääkityshän kiihottaa aineenvaihduntaa, eli lisää virtsaamistarvetta ja hikoilua. Eli ei syytä huoleen :)
Tosin jos sua huolestuttaa ja/tai hikoily yms. on voimakasta, niin siitä vaan uudestaan lääkärille ja vaihdat lääkkeen tai pienennät annostusta.- doc
Nesteenpoistolääke ei lisää aineenvaihduntaa vaan vaikuttaa solutasolla munuaissa lähinnä elektrodien siirtymiseen solukalvon toiselta puolen toiselle puolelle.
- Anonyymi
Sloitin 2.9-25 nesteenpoisto lääkityksen, nyt viikon verran ollut ihan järjetöntä hikoilua, pään ja kaulan alueella. Minulla uniapnea, mieliala lääkkeet. Ennenkin olen hikoilut, mutta en tällä tavalla - huolestuttaa😳
- Anonyymi
Nesteenpoistolääkkeet saattavat aiheuttaa myös kihtiä.
Mutta siis vain saattavat, eivät välttämättä aiheuta. - Anonyymi
Vessa ravaamista,myös yöllä!
- Anonyymi
miksi näihin vanhoihin aloituksiin pitää vastata. eiköhän 19 vuodessa aloittajalle olis tullut jo oireita. ei kaita hän oota lähes 20 vuotta vastausta täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283406- 973186
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702958"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432205- 321953