''Likainen nainen?''

Jää ilman

Neitsyttä - seksuaalisesti kokematonta naista - pidetään puhtauden vertauskuvana. Useissa kulttuureissa naisen on oltava neitsyt kelvatakseen vaimoksi. Valkoinen hääpuku symboloi naisen puhtautta.

Huoraa - seksuaalisesti erittäin kokenutta naista - pidetään likaisuuden vertauskuvana. Huora on myös erittäin loukkaava haukkumasana. Usein mies haukkuu naistaan huoraksi jättäessään tämän. Tuskin yksikään mies ottaisi huoraa vaimokseen. Musta ihonmyötäinen asu kertoo jokaiselle, mitä palvelua nainen tarjoaa.

Kuten tässä nähdään, on nainen sitä likaisempi mitä enemmän hänellä on seksikokemuksia.

Kuinka likainen nainen sinä olet?
Ja kuinka likaisen naisen itsellesi hyväksyt?

30

6696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • be happy

      Kandee käydä pesulla ja käyttää paljon saippuaa. Kyllä siitä puhdistuu akka kun akka. Älä huoli.

    • Korjaaja *

      Tämä on suoraan in your dreams -osastolta:

      "Usein mies haukkuu naistaan huoraksi jättäessään tämän."

      Mies haukkuu naista huoraksi, milloin nainen jättää miehen toisen miehen takia.

      Mies haukkuu naista huoraksi, milloin nainen on jättänyt miehen ja tapailee myöhemmin seuraavaa miestä, vaikka mies olisi edelleen ex-naisestaan kiinnostunut. Mies haukkuu huoraksi exäänsä, jota hän ei voi saada, vaikka haluaisi.

      Mies haukkuu naista huoraksi, milloin mies ei enää muutoin pysty kontrolloimaan naista tai keksi, miten hänet saisi nyrkin ja hellan väliin tai omakseen.

      Mies haukkuu huoraksi naista, jolta hän ei ylipäänsä saa.

      Näissä tapauksissa sana "mies" olisi tosin syytä laittaa vakavien lainausmerkkien väliin tai jopa korvata sanalla "vässykkä".

      • sari10

        olen kanssasi täysin samaa mieltä.tee sitä tai tätä tai jätä tekemättä.


    • huora

      niin likainen, että voin pukeutua ainoastaan mustiin...veri ja saasta tulvivat vaatteideni läpi, vain musta peittää kaiken sen alleen ja sekin vaivoin. Saastainen kiimantuoksuni vetää miehiä puoleensa ja he naivat minua kuin eläimet ja sitten palaavat puhtoisina puhtaiden vaimojen luo. Terve.

    • Kantrikundi
      • Vähänkö ihana

        Ongelmaan ovat kanssasisaret keksineet ratkaisun jo aikoja sitten. Kun se "oikea" kävelee elämässä vastaan, edellisten seksikumppanien määrää vähennetään kolmanneksella, puolella tai 90%:lla...tarpeen mukaan.
        Ja sitten vakuutetaan, että ne oli vaan semmosia...tää on ihan erilaista ja sä olet paras, koska sua mä rakastan.
        Että semmottis!!!


      • Kantrikundi
        Vähänkö ihana kirjoitti:

        Ongelmaan ovat kanssasisaret keksineet ratkaisun jo aikoja sitten. Kun se "oikea" kävelee elämässä vastaan, edellisten seksikumppanien määrää vähennetään kolmanneksella, puolella tai 90%:lla...tarpeen mukaan.
        Ja sitten vakuutetaan, että ne oli vaan semmosia...tää on ihan erilaista ja sä olet paras, koska sua mä rakastan.
        Että semmottis!!!

        Itse en ole huorissa käynyt, mutta tiedän, että näin on. ;)


    • Rotunainen

      Olen yhdet puhtaimmista papereista mitä tiedän. On kutsuttu enkelinkin näköiseksi, mitä olen myös sisäiseltä luonteeltani. Pyrin auttamaan heikkoja, hyysään vammaisia jne.

      Olen pettänyt korkeintaan kostoksi, rakastuessani toiseen tai kun mies ei ole ollut toiveideni mukainen tai on ollut muuten tylsää. Elämässä pitää olla jännitystä, että enkelin silmät sädehtivät!

      Sekä musta että valkoinen pukevat minua. Näytän puhtaalta ja tyylikkäältä molemmissa.

      Likaisia naisia en hyväksy tuttavapiiriini lainkaan, eikä mieskään saisi omata huoraamistaustaa.

      • Tunge ne rotus p......

        Niin oliks tää provo vai vitsi?


      • suurvisiirihän
        Tunge ne rotus p...... kirjoitti:

        Niin oliks tää provo vai vitsi?

        siinä uudella nimimerkillä. Sama skitso.


    • sitten

      >>Neitsyttä - seksuaalisesti kokematonta naista - pidetään puhtauden vertauskuvana. Useissa kulttuureissa naisen on oltava neitsyt kelvatakseen vaimoksi. Valkoinen hääpuku symboloi naisen puhtautta.

      • -Sinkkuneiti-

        Puit totuuden sanoiksi todella älykkäästi.


      • vili

        vitun tyhmä ihminen saa olla, jos luulee, että "minun oltava jotain jonkun takia" ja elää elämänsä sen mukaan...ei vittu, tehkää niinkuin parhaaksi näette. miksi naiset jaksaa miettiä tälläisiä?? ei äijät kummiskaan noista niin välitä.


      • nahoissaan kokenut
        vili kirjoitti:

        vitun tyhmä ihminen saa olla, jos luulee, että "minun oltava jotain jonkun takia" ja elää elämänsä sen mukaan...ei vittu, tehkää niinkuin parhaaksi näette. miksi naiset jaksaa miettiä tälläisiä?? ei äijät kummiskaan noista niin välitä.

        tuntuvat välittävän sitten kuitenkin


      • Cattrall
        vili kirjoitti:

        vitun tyhmä ihminen saa olla, jos luulee, että "minun oltava jotain jonkun takia" ja elää elämänsä sen mukaan...ei vittu, tehkää niinkuin parhaaksi näette. miksi naiset jaksaa miettiä tälläisiä?? ei äijät kummiskaan noista niin välitä.

        Miehissä on vitun paljon enemmän vivahteita kuin sinä vitun "mies" tiedätkään. Vittu koita ottaa selvää asioista ennen kuin vittu yleistät noita vitun rantajätkän mielipiteitäsi.


      • -Sinkkumies-
        -Sinkkuneiti- kirjoitti:

        Puit totuuden sanoiksi todella älykkäästi.

        Kivasti sanottu, Sinkkuneiti, sait mut hyvälle tuulelle.


    • Neitsyt potenssiin kolme

      Minä kokematon, (toivottavasti) tuleva mieheni kokematon. Me emme tahraa toisiamme, sillä teemme sen rakkaudesta, aviovuoteessa. Vain me kaksi.

    • vai kumppaneiden

      Jollen ole neitsyt, mutta erittäin kokenut vain yhden miehen kanssa tekeeköhän se minusta "huoran".

      Muutuvatkohan naiset siis valkoisen hääpuvun ja avioitumisen, eli seksin aloittamisen jälkeen heti huoriksi ja pitää pukeutua mustaan? hmm.

      jokainen itseään arvostava nainen ei mielestäni lokeroi itseääön kumpaakaan gategoriaan, vaan on aivan oma yksilönsä. Vaikka olisin sadan kanssa maannut, en sillä ole rikastunut, kun en rahaa ole pyytänyt... ja silti huora? No, täytyypä käydä perimiskierros jos joku mies minua huoraksi kutsuu!!! Proviikat annan toki työstä, kun viitsii moiseen ryhtyä.

      Itse jätän asian miehen omaan arvoon ja nauran moisille nimityksille. Ei sen pitäisi edes loukata tänäpäivänä, ottakaa naiset kohteliaisuutena jos joku huoraksi kutsuu! Yleensä ukko suuttuu jos ette noteeraa tai sanotte ettette rahaa ole nautinnosta pyytänyt.(viimeksi x-mies sanoi heti perään, etten ketään saa.) Kummallinen huora? heh. ei voi kun olla hieman huvittunut jos joku vielä jaksaa nimitystä käyttää, on melko kulunut ja voi loukata jotakin huoraa!

      • Katjuska-tatjuska

        Kiitoksia... kirjoituksesi oli kertakaikkiaan loistava.

        Itsekkin (ilmeisesti) olen näitä palvelun tarjoajia jotka ovat unohtaneet pyytää maksua palveluistaan. (HEH HEH HEH....)

        Kauheinta vaan on ku poikaystäväni ei voi antaa mulle anteeksi sitä että oon rehellisesti kertonu kumppaneiden määrän. Mä ite taas oon sitä mieltä, että olen tutkinut omaa seksuaalisuuttani kokeilemalla kuinka helposti nainen saa seksiä. Samalla tosin hain turvaa, läheisyyttä ja hyväksyntää.... No ne ajat on takana päin ja mulle niitä nuoruuden kömmähdyksiä, mutta enhän niitä poiskaan saa pyyhittyä menneisyydestäni.....


      • pyyhkiä
        Katjuska-tatjuska kirjoitti:

        Kiitoksia... kirjoituksesi oli kertakaikkiaan loistava.

        Itsekkin (ilmeisesti) olen näitä palvelun tarjoajia jotka ovat unohtaneet pyytää maksua palveluistaan. (HEH HEH HEH....)

        Kauheinta vaan on ku poikaystäväni ei voi antaa mulle anteeksi sitä että oon rehellisesti kertonu kumppaneiden määrän. Mä ite taas oon sitä mieltä, että olen tutkinut omaa seksuaalisuuttani kokeilemalla kuinka helposti nainen saa seksiä. Samalla tosin hain turvaa, läheisyyttä ja hyväksyntää.... No ne ajat on takana päin ja mulle niitä nuoruuden kömmähdyksiä, mutta enhän niitä poiskaan saa pyyhittyä menneisyydestäni.....

        Jokainen ihmisen tekemä asia elämässään on muokannut hänet sellaiseksi kuin on. Eli et ehkä olisi niin rakastettava kuin olet, jollei sinulla olisi kaikkia niitä kokemuksia, joita nyt on. Siis myös huonot kokemukset kasvattaa ihmistä.

        Jos sinulla ei olisi ollut kumppaneita niin paljon, hakisit niitä ehkä nyt? Tai joku ongelma siitäkin tulisi, jos sellaisen haluaa tehdä.

        Olen itse vasta viime aikoina oppinut suvaitsemaan sen tosiasian, että muillakin on menneisyys, vaikkei siitä tarvitse ylenpalttisesti jauhaa. Teen kylläkin vielä töitä asian eli itseni suhteen, mutta nyt jo tuntuu helpommalta. Unohdetaan siis menneet ja tulevat (mustasukkaisuus) ja eletään ihanaa seksi aikakautta nauttien.


      • Anonyymi
        Katjuska-tatjuska kirjoitti:

        Kiitoksia... kirjoituksesi oli kertakaikkiaan loistava.

        Itsekkin (ilmeisesti) olen näitä palvelun tarjoajia jotka ovat unohtaneet pyytää maksua palveluistaan. (HEH HEH HEH....)

        Kauheinta vaan on ku poikaystäväni ei voi antaa mulle anteeksi sitä että oon rehellisesti kertonu kumppaneiden määrän. Mä ite taas oon sitä mieltä, että olen tutkinut omaa seksuaalisuuttani kokeilemalla kuinka helposti nainen saa seksiä. Samalla tosin hain turvaa, läheisyyttä ja hyväksyntää.... No ne ajat on takana päin ja mulle niitä nuoruuden kömmähdyksiä, mutta enhän niitä poiskaan saa pyyhittyä menneisyydestäni.....

        Mä en ole koskaan voinut kertoa, kun ei halua määrää tietää, eikä kerro itsekään! Alkaa vaan huutaa kädet korvilla ;) eiks oo hyvä juttu. Tietää ja tuntee 3 exää, joten ne on tiedossa. Muita ei tiedä, mutta on silti kyllä huoraksikin haukkunut.


    • ere.

      Meille kelpaa sellaiset kiltit, pullantuoksuiset ja syvästi rakastavat naiset seurusteluun. Mutta sellaiset baarien jakorasia huorat kelpaa vaan siksi yhdeksi yöksi. Että silleen.

    • kanssa........

      pyörivät naiset merkataan miesten piirissä kaikkein saastuneimmiksi ja usein heillä ei ole enää sen jälkeen mahdollisuuksia pariutua suomalaisten miesten kanssa.

    • hfhytryr

      Se on kuule niin että, pojat nai neitsyitä ja miehet nai naisia.

    • dirtylady

      Kummallista, miten mieheen voi vaikuttaa muutamalla tempulla peiton alla? Mistä näitä
      temppuja sitten opitaan? Kirjoista lukemalla..hah..:D. Kyllä asiantuntemus tulee käytännössä harjoittelemalla. Entäs jos mies on kokemattomampi, täytyykö naisenkin sitten esittää kokematonta valkoista neitsyttä? Eikö kuitenkin ole molempien edunmukaista, että hommaan paneudutaan kaikella tiedolla ja taidolla, mikä on tullut jotain kautta hankituksi. Tosin mukaan tarvitaan rutkasti tunnetta, että kaikki olisi täydellistä..;)

    • Anonyymi

      Monesti panohommissa on tullut vastaan että naisella on paskainen perse,siis paskaa persriän pielessä,kyrpä sotkeutuu paskaan

    • Anonyymi

      Kiti Pakkanen 37v. on paras spermaviemäri Novartilla

    • Ovatko 𝕟𝕖𝕚𝕥𝕤𝕪𝕥 ja 𝕤𝕖𝕜𝕤𝕦𝕒𝕒𝕝𝕚𝕤𝕖𝕤𝕥𝕚 𝕜𝕠𝕜𝕖𝕞𝕒𝕥𝕠𝕟 sama asia?

      Neitsyt muuten yleensä on tyttö eikä nainen.

    • Anonyymi

      Minä voisin aivan hyvin ottaa huoran vaimokseni. Minusta ns. likainen seksuaalisuus on ihana piirre naisessa. Ihonmyötäinen, kiiltävä vaate houkuttelee ja paljas pinta on parasta.

      Rakkaus on parasta elämässä. Alan ammattilaista kelpaa rakastaa.

    • Anonyymi

      Kyllä neitsytkin kelpaa, mutta mieluummin otan kokeneen, joka osaa temput. Ihan kuten muussakin työssä, kokemus on hyväksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe