liikuntaa rakot jaloissa..

mursuliini

.. Eli nyt tarttis keksiä jotain liikuntaa mitä voi tehdä rakot jaloissa (isot vesirakot päkiöiden kohdalla); tuli rakot meinaan molempiin jalkoihin kun kävin lenkillä vanhat lenkkarit jalassa. Juoksu, kävely, pyöräily ja nyrkkeilysäkki treeni ovat hyllytetty abaut 2vk joten nyt ovat hyvät neuvot tarpeeseen!!

9

2107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsilläsi!

      vaikkapa käsilläkävelyä. Tai pyydä kaveria kannattelemaan nilkoista ja sitten astelet käsilläsi. Paksut hanskat käsiin.

      Halkojen hakkaaminen on myös suositeltavaa. Tai uinti. Vedessä eivät rakot häiritse.

      • mursuliini

        Uinti joessa on varmaan tehokkaampaa kuin uinti uimahallin uima-altaassa.. uimisesta ei vain oikeen tule hiki..
        Halkoja ja kirvestä ei valitettavasti tähään hätään ole saatavilla; kieltämättä ajatus on hyvä ja puun hakkuu kävis terapiastakin :) pääsee aggressioita purkamaan :p


    • kans

      Osta rakkolaastarit ja laita ne puhkaistuasi rakot.

      Ei tuo ole mikään syy olla liikkumatta.

      • mursuliini

        .. niitä kalliita kumimaisia rakkolaastareita mutta eivät ne auttaneet. Rakot tuli tiistaina ja heti samana päivänä ostin niitä laastareita, (torstaina kävin pyöräilylenkin vetämässä vatsa-, reisi/pakaralihas -jumppa); eilen lähti viimeiset laastarit irti (paketissa 6kpl ja maksaa 5,90€ eli 3 paria) Eli se niistä laastareista; meinaan eivät kestä hikoilua suihkua, ainakaan mulla. Rakot ovat edelleen yhtäpahan näkösiä kuin olisivat vasta tulleet. Jalkeilla olo ei ainakaan edistä paranemista.


      • himassa
        mursuliini kirjoitti:

        .. niitä kalliita kumimaisia rakkolaastareita mutta eivät ne auttaneet. Rakot tuli tiistaina ja heti samana päivänä ostin niitä laastareita, (torstaina kävin pyöräilylenkin vetämässä vatsa-, reisi/pakaralihas -jumppa); eilen lähti viimeiset laastarit irti (paketissa 6kpl ja maksaa 5,90€ eli 3 paria) Eli se niistä laastareista; meinaan eivät kestä hikoilua suihkua, ainakaan mulla. Rakot ovat edelleen yhtäpahan näkösiä kuin olisivat vasta tulleet. Jalkeilla olo ei ainakaan edistä paranemista.

        Jos omistat pallon, siinä ei päkiöitä tarvii.
        Jumppaa kotona vaikka käsipainoilla tai laittialla. Pilatesta.
        Tai syvävenyttelyä tavallisen juoksulenkin sijasta. Kroppa kiittää siitäkin.

        Pistä yön ajaksi punaista bepanthenia. Se parantaa haavat aika nopeasti.


    • lind.

      Pyöräilyä.. Kesällä voi mennä vaikka ilman kenkiäkin, niin ei huononna rakkoja.. tai pieni kävelylenkki ilman kenkiä(tekee hyvää jaloille/jalkojen verenkierrollekkin;)) tai sitten mahdollisimman löysien kenkien kanssa. Uintia, jos ei tunnu pahalta..
      Tai sitten vain kotijumppaa :) Kyllä sitä aina jotain keksii.. Toivottavasti rakot paranevat pian:)!

    • Kraan

      Ihon vaurioituminen jaloissa voi olla todella vaarallista. Yksi kaveri sai sitä kautta sellaisen pöpön, että meinasi kuolla, eli joutui moneksi viikoksi sairaalaan.

      Ilman mitään sen kummenpaa säikyttelyä harasta tosissaan jotain muuta liikuntaa: jumppaa, uintia, kiipeilyä, kuntosalitouhua, pyöräilyä.

      Jaloissa voisi olla kaksi ohutta ja hyvin istuvaa sukkaa päälletysten. Lisäksi kegät pitää olla hyvät.

    • Anonyymi

      Mä sain viikko sitten pari vesikelloo isovarpaiden viereen jalkojen väliin. Oon nyt täs oottanu viikon eikä oo yhtää parantunut, mitä pitäis tehä?

      • Anonyymi

        "Rakot" varpaiden välissä voi kertoa hiivasta ja sen parantamiseksi tarvitaan lääkitys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe