japanin katumuoti

linkkejä

Oon löytäny vaan tasan yhden sivuston missä on Tokion katumuodista kuvista (tämän hetken ja viime kevään) http://www.style-arena.jp/index_e.htm mutta olisiko jollakulla jotain muita hyviä sivustoja (missä olisi kunnollisia kuvia) missä kerrottaisiin esim. onii-kei muodista? Ja miesten vaatteista oon kiinnostunut, että ei kiitos linkkejä naisten vaatteista :)

16

7769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuuuuuuuuuuu

      Helppoahan on pukeutua Japanilaisen katumuodin mukaan; pistä päällesi vain friikeimmät kuteet ja yhdistele hassusti, yrityksenä mieluiten näyttää anime-sankarilta.

      Yleisin Japanilainen katumuoti tosin taitaa olla tämä kaikkialle levinnyt tavallinen farkut, t-paita ja tennarit -kokonaisuus.

      • maailma on pieni

        Pitäisi kuitenkin muistaa, että Japanissakin muotia on se mikä on maailmalla muotia.
        Muoti kiertää taukoamatta! 8D

        Jos kuitenkin halutaan "Japanilainen katutyyli" ni senkun haetaan punkahtavia vaatteita, kierellään kirppiksillä ja luodaan OMA tyyli.
        Matkimisella ei pitkälle pötkitä.


      • evakkosiili

        Todella inspiroiva katumuotisivusto: http://www.dropsnap.jp/ Yläreunasta voi myös valita miehet, naiset tai ryhmät.

        Ja eräs blogi, josta löytyy myös high end-muotia: http://www.tokyodandy.com/ Ei varsinaisesti katumuotia, mutta tekstiä on myös englanniksi ja usein myös kuvia klubeilta ja bileistä.

        Toivottavasti näistä on jollekulle jotain iloa :)


      • mie vaa
        maailma on pieni kirjoitti:

        Pitäisi kuitenkin muistaa, että Japanissakin muotia on se mikä on maailmalla muotia.
        Muoti kiertää taukoamatta! 8D

        Jos kuitenkin halutaan "Japanilainen katutyyli" ni senkun haetaan punkahtavia vaatteita, kierellään kirppiksillä ja luodaan OMA tyyli.
        Matkimisella ei pitkälle pötkitä.

        samaa mieltä koko tyylihän oikeestaan perustuu omaperäisyyteen...eikös : ) ? On miul muuten esitelmä japanilaisesta katumuodista niin jos on jotain linkkei jost sais tietoo niin kelpais kyllä


    • sivummalle

      Onko suomessa (erityisesti pk-seutu) mitään tiettyä liikettä, jossa myytäisiin jotain japanilaista merkkiä tai muuten vaan olisi japanin katumuodin tyylisiä vaatteita?

      • pienellä varauksella

        Ei kannata pukeutua japsimuodin perusteella ainakaan siksi, että japani on nyt in. Japanilaiset itsekkin nauravat kun länsimaalaiset matkivat heitä.

        Tämä ei siis ole mun keksimä juttu, ja jos muuten tykkää sellaisista kuteista niin ei siinä mitään.


      • nannnnuli

      • kya-chan
        nannnnuli kirjoitti:

        http://www.backstreet.com tai fi

        backsteetistä olevat vaatteet eivät ole lähellekkään japanilaista katumuotia. BACKSTREETIN VAATTEET EIVÄT TEE SINUSTA ERNUA !

        jos ostat vaatteet vain backstreetistä tai vastaavasta, sinut luokitellaan automaattisesti wannabe-backstreet ernuksi joka huutaa kawaita ja ihkuttaa japania ja An Caféa tietämättä niistä oikeastaan mitään.

        lisäksi ei ole tiettyä japanilaista katumuotia, on decoroita, lolitoja ja ganguroita jne. decorat sun muut ovat alakäsitteitä japanilaisella katumuodille.


      • novoijuma vaikka pö

        no mä ainakin oon saanu shaiper shopista paljon sen tyylisii vaatteita joista sit oon yhdistelly itelleni semmosen oman laisen tyylin siel on esim päivänvarjoi ja kaikkee kissankorvapantaa ja semmost sälää x))


      • >: (
        kya-chan kirjoitti:

        backsteetistä olevat vaatteet eivät ole lähellekkään japanilaista katumuotia. BACKSTREETIN VAATTEET EIVÄT TEE SINUSTA ERNUA !

        jos ostat vaatteet vain backstreetistä tai vastaavasta, sinut luokitellaan automaattisesti wannabe-backstreet ernuksi joka huutaa kawaita ja ihkuttaa japania ja An Caféa tietämättä niistä oikeastaan mitään.

        lisäksi ei ole tiettyä japanilaista katumuotia, on decoroita, lolitoja ja ganguroita jne. decorat sun muut ovat alakäsitteitä japanilaisella katumuodille.

        JUST NIIN !! mua ärsyttää kauheesti ku mä vaan käytän niitä vaatteita koska ne on mun mielestä nättejä!! tekeekö se musta jonkun ihme wannabe ernun mitä !!??


      • Pööööö

        Kilala...
        Maailman paras kauppa 😍😘


    • miku_

      mä en sen perusteella tykkää japanista että se on muotia nyt tai näin mut minä olen alkanut tykkäämään japanista sen takia koska se on hieno maa ja siellä on tosiaan hyviä laulajia sit se pukeutuminen on mulle tullu iitä että kun tykkään siitä bändistä yleensä muutun samanlaiseksi millaista musiikkii se on niin niin sen tyylistä vaatetta ja japanilaisilla on mahtavia vaatteita toi juttu että muka japani on nyt muotii tai in niin mulla häirittee se joku on saattanut tykätä japanista jopa koko ikänsä !

      • kawaiiiiiiiiiiii

        Opettele käyttämään pilkkuja ja pisteitä!


      • just-.-
        kawaiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Opettele käyttämään pilkkuja ja pisteitä!

        mitä vittuu toi nyt on ??????????? O_____o


      • joku vaa

        niinpä eikä vaa joku tosi monet harrastaa sitä ni ärsyttävä toi


    • pupu555

      Terve
      Löysin aivan sattumalta tälläisen paikan kuin www.taikanuttu.fi Yllätyin suuresti miten ihania vaatteita siellä oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe