Te, joilla on pituutta 176cm tai melkeen saman verran..

mia18

Niin, eli te jotka ootte suunnilleen saman pitusia ku mä, eli ton 176cm, paljonko painatte? ja onko teillä joku sellanen "kriittinenraja", jolloin tuntuu että painoa on liikaa, eikä oo hyvä olla? itelläni tämä raja on 65kg. Nyt tosin painan 70kg, ja olo on hirveä. Sillon ku painoin 62, kaikki piti mua liian laihana.. itelläni oli tosin sillon hyvä olo, ja söin normaalisti jne.

eli, pistäkäähän oma painonne, Te suunnilleen saman pituiset:)

22

4643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M111/26

      Moi

      Oon 181 ja 111 kg.

    • ihan tarpeeksi

      Pituutta 177cm, painoa nyt 69-70 kg, talvella oli vielä 78 kg. Tämä 70 kg:n paino saa minut näyttämään jo hoikalta, tavoite kuitenkin 67-68 kg. Olen aika "raskasluinen", lihaksikas ja isorintainen, joten joku 62 kg tuntuu minulle ihan mahdottomalta. En myöskään halua menettää naisellisia muotoja, haluuan pelkästään saada ylimääräiset kilot pois.

      • Tiffani

        175cm ja painoa 56 kg. Olen nuori nainen ja olenkin aina ollut tämmöinen hoikka ja hentorakenteinen (jos nyt tällä pituudella noin voi sanoa). Paino pysynyt suunnilleen samana yläasteajoista asti ja näyttää pysyvän edelleen.


      • mia18
        Tiffani kirjoitti:

        175cm ja painoa 56 kg. Olen nuori nainen ja olenkin aina ollut tämmöinen hoikka ja hentorakenteinen (jos nyt tällä pituudella noin voi sanoa). Paino pysynyt suunnilleen samana yläasteajoista asti ja näyttää pysyvän edelleen.

        ..että minkälaisella ruokavaliolla pysyt noissa mitoissa?? entä liikunta?? (kade oon;)


      • mia18

        ..et oot tosi hyvässä kunnossa! siis ku sanoit et sul on muotojakin.. iteki olisin ehkä muuten tyytyväinen itteeni, mutta kuppikoko on A ja kuitenki oon muuten tällanen tankki.. pakko laihtua.. tosin sitte varmaa lähtee rinnatkin.. jos näitä nyt voi ees rinnoiks sanoa:D


      • lähe
        mia18 kirjoitti:

        ..et oot tosi hyvässä kunnossa! siis ku sanoit et sul on muotojakin.. iteki olisin ehkä muuten tyytyväinen itteeni, mutta kuppikoko on A ja kuitenki oon muuten tällanen tankki.. pakko laihtua.. tosin sitte varmaa lähtee rinnatkin.. jos näitä nyt voi ees rinnoiks sanoa:D

        älä huolehdi. Mäkin oon 178 cm ja paino on vaihdellut 63-88 välillä. Nyt 71 ja laihdutus taas menossa.. Rinnat on A-kuppiset, oli paino mitä tahansa (no tuolla 80 jälkeen oli kyllä jo tiukkaa..) Mut joo, ei ne kuopalle mene ;) Jos jotain positiivista voin pienistä rinnoista sanoa, niin roikkumaan ne eivät myöskään sitten laihduttamisen seurauksena ala, kun koko ei paljon muutu ;) Nyt jos alat laihduttamaan (jatkat laihdutusta) niin yritä kiskoa itsesi salille tekemään rintalihastreeniä ( muuta yläkroppaa) Saat yläosaan vähän näyttävyyttä sillä. Toimii! On omakohtaista kokemusta :)


    • Jonna1

      Itse 176 cm vielä 1,5 vuotta sitten paino oli luonnostaan (huom ei liikuntaa ja perhepizza meni kevyesti) vaihteli 52-56 kg. Nyt lääkekuurin seurauksena (?) n. 65 kg joka tuntuu kamalan paljolta mutta tosiaan edelleen hoikka. Tästä pari kiloa alas niin oon ihan tyytyväinen.

      • mia18

        ...tosiaan et vaikka me ollaan normaalipainosia (painoindeksi) niin silti olo on tosi lihava!! (?) mähän kyllä painan viel suakin enemmän mut silti..

        mut jos oot joskus painanu 52kg jne. niinku ilmotit, niin se on kyl liian vähän!!!! mieti nyt vähän..


      • Jonna1
        mia18 kirjoitti:

        ...tosiaan et vaikka me ollaan normaalipainosia (painoindeksi) niin silti olo on tosi lihava!! (?) mähän kyllä painan viel suakin enemmän mut silti..

        mut jos oot joskus painanu 52kg jne. niinku ilmotit, niin se on kyl liian vähän!!!! mieti nyt vähän..

        Totta, mutta niinkun jo sanoin tämä ei johtunut siitä että olisin koskaan laihduttanut... Eräässä vaiheessa se oli luonnollinen painoni joka ei liikkunut mihinkään vaikka kuinka söin... ja minähän söin ja paljon....


    • Ansku83

      Pituutta on 177cm ja painoa 61kg. Ruumiinrakenteelta aika harteikas ja lantioton :| Ja liikaa on painoa, mulla ei oo pahemmin lihasmassaa niin maha pömpöttää ja käsivarret roikkuu. Eli dieetti on päällä :) Jos sais sen painon jonnekin 56-58kg :P

      • mia18

        ...siirtysit tonne anoreksia palstalle? turha sun on painoa pudottaa, mee salille niin maha lakkaa pömpöttämästä ja käsivarret ei roiku! ;) sitä paitsi.. epäilen vahvasti että noilla sun mitoilla tuskin ees maha kovin voi pömpöttää...jne..

        mutta kiitos.. saitpa mut motivoitumaan et laihutan..


      • jos.....
        mia18 kirjoitti:

        ...siirtysit tonne anoreksia palstalle? turha sun on painoa pudottaa, mee salille niin maha lakkaa pömpöttämästä ja käsivarret ei roiku! ;) sitä paitsi.. epäilen vahvasti että noilla sun mitoilla tuskin ees maha kovin voi pömpöttää...jne..

        mutta kiitos.. saitpa mut motivoitumaan et laihutan..

        Mitäpä jos siirtyisit itsekin jonnekin ihan muualle, esim. jollekin teinix-palstalle ihkuilemaan ja kadehtimaan muitten teinixien painoja ja vaaleenpunaisia glitterystringejä..?

        Jotenkin koko ketjusi on niin turha, että vituttaa, että ylipäänsä tuhlasin aikaa sen avaamiseen.


      • Ansku83
        mia18 kirjoitti:

        ...siirtysit tonne anoreksia palstalle? turha sun on painoa pudottaa, mee salille niin maha lakkaa pömpöttämästä ja käsivarret ei roiku! ;) sitä paitsi.. epäilen vahvasti että noilla sun mitoilla tuskin ees maha kovin voi pömpöttää...jne..

        mutta kiitos.. saitpa mut motivoitumaan et laihutan..

        175/56 oli sun mielestä kadehdittava ja mie saisin mennä anorektikkojen palstalle? Nämä pituus/painojutut riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta, että eipä sitä voi suoraan verrata omaa muiden painoon. Ja tosiaan lihasmassan määrä vaikuttaa tosi paljon.

        Ja kyllä, tarkotuksena on alkaa käydä salilla sen lihasmassan saamiseksi, aivan kuten ehdotitkin.


      • mia18
        jos..... kirjoitti:

        Mitäpä jos siirtyisit itsekin jonnekin ihan muualle, esim. jollekin teinix-palstalle ihkuilemaan ja kadehtimaan muitten teinixien painoja ja vaaleenpunaisia glitterystringejä..?

        Jotenkin koko ketjusi on niin turha, että vituttaa, että ylipäänsä tuhlasin aikaa sen avaamiseen.

        ...taitaa nyt vituttaa jokin ihan muu asia kuin mun turha "teinix-ketju";D älä mulle tuu tiuskimaan, enkä aio täältä lähteä minnekään.


      • mia18
        Ansku83 kirjoitti:

        175/56 oli sun mielestä kadehdittava ja mie saisin mennä anorektikkojen palstalle? Nämä pituus/painojutut riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta, että eipä sitä voi suoraan verrata omaa muiden painoon. Ja tosiaan lihasmassan määrä vaikuttaa tosi paljon.

        Ja kyllä, tarkotuksena on alkaa käydä salilla sen lihasmassan saamiseksi, aivan kuten ehdotitkin.

        176/52 on mun mielestä jo liian laiha.. mut oikees oot, ruumiinrakenne yms. vaikuttaa paljon.

        mut onnea salitreeneille! :) äläkä oikeesti liikaa laihuta...


      • Ansku83
        mia18 kirjoitti:

        176/52 on mun mielestä jo liian laiha.. mut oikees oot, ruumiinrakenne yms. vaikuttaa paljon.

        mut onnea salitreeneille! :) äläkä oikeesti liikaa laihuta...

        No 176/52 on tosiaan liian vähän, joskus yläasteella kans ollu niissä mitoissa (murrosikä ei ollu vielä kunnolla pukannu päälle :), ja oli se aika tuskasta liikunnantunnillakin maata lattialla kun lonkkaluihin sattu :P Tosin sillon oli pöljä ja aatteli vaan että liian isot lonkkaluut. Fakta on että kuvissakin näytti nälkäkurjelta. Enkä mie ymmärrä miksi kukaan haluais edes painaa niin vähää :) Itellä se ehoton alaraja on 56, ja jos tosiaan lihasmassaa onnistuu saamaan, niin ei kyllä tule menemään niinkään alas :)


    • sjfslkfjl

      Periaatteessa olen ihan tyytyväinen painooni, vaikka pikkasen yritänkin saada tuosta lantiolta vielä rasvoja sulatettua. Lihakset ovat pääasia, ja kun ei aivan pakko ole niin niiden kustannuksella ei turhaa liian rankkoja laihdutuksia nyt tehdä. Haba ja selkä on kasvanu sen verran että pieni ylimääräinen fläsä ei nyt lantiolla mua haittaa :)

      • sunset89

        Mä haluaisin painaa pari kiloa vähemmän.. sit olisin aika tyytyväinen.


      • Nikateriina
        sunset89 kirjoitti:

        Mä haluaisin painaa pari kiloa vähemmän.. sit olisin aika tyytyväinen.

        pituutta 177 ja paino 56kg. oon laiheliini luonnostaan ja kivaa on! :D


    • Anonyymi

      177 kg ja 80 kg. Olen kylläkin mieshenkilö. Ikääkin jo 55 vuotta. Kun katson työkavereita niin olen hoikka moniinkin verrattuna mutta oikeasti painoni on taulukoiden mukaan normaalipainon ylärajalla. Saapi olla ihan tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Onko tuo ensimmäinen paino ennen laihdutusta vai vaimosi paino? En ymmärrä.


      • Anonyymi

        Minun mielestäni olet lihava.Itse olen 176 ja paino tällä hetkellä 64 kiloa .Olen laiha vasta sitten kun laihdun 59 kiloon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe