Leivottiin viime viikolla serkun kanssa keksejä ja muita pikkuleipiä. Ongelmaks muodostu se kun hän unohti ne uuniin liian pitkäks aikaa niin ne pääs palamaan! Että meni hermot, monta tuntia säädetty taikinaa yms ja sitten kaveri kärtsää ne!!
Harrastin keksiä serkkuni kanssa
Herkkua serkulle
11
5667
Vastaukset
- hahagfg
ei kannata kekstata serkkujen kans jotka evottaa
- nobittaja
kai te edes suojasitte jotenkin paikat ettei tullu likasta jälkeä?
- Nimetön 2
Oliko edes kaurakeksejä?
- ghkhgkj
..Vai oliko jotain dominoi vai sellasii? :)
- ..näihin insestiprovoihin v...
^ Paloko pahasti, voiko enää syödä? :( *kyynel*
- tuolilta
:D .
- Fasaani
repeskö vittus vai oliko jo viilto valmiina?
- uteliaspeppuliini
Saitko suklaakeksiä?
- OMG PLZ
HEEEEHEE
- Serkumpi on herkumpi
... pikkuserkun kaa. Ihana mies, ja muksu kohta tulossa ...
- :P:D:D
mä repesin xD :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730