Leivottiin viime viikolla serkun kanssa keksejä ja muita pikkuleipiä. Ongelmaks muodostu se kun hän unohti ne uuniin liian pitkäks aikaa niin ne pääs palamaan! Että meni hermot, monta tuntia säädetty taikinaa yms ja sitten kaveri kärtsää ne!!
Harrastin keksiä serkkuni kanssa
Herkkua serkulle
11
5609
Vastaukset
- hahagfg
ei kannata kekstata serkkujen kans jotka evottaa
- nobittaja
kai te edes suojasitte jotenkin paikat ettei tullu likasta jälkeä?
- Nimetön 2
Oliko edes kaurakeksejä?
- ghkhgkj
..Vai oliko jotain dominoi vai sellasii? :)
- ..näihin insestiprovoihin v...
^ Paloko pahasti, voiko enää syödä? :( *kyynel*
- tuolilta
:D .
- Fasaani
repeskö vittus vai oliko jo viilto valmiina?
- uteliaspeppuliini
Saitko suklaakeksiä?
- OMG PLZ
HEEEEHEE
- Serkumpi on herkumpi
... pikkuserkun kaa. Ihana mies, ja muksu kohta tulossa ...
- :P:D:D
mä repesin xD :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305547
- 1702049
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601641Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301331Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan661299En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701184- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098