Petin vaimoani

Vaimoni kanssa

Olemme vaimoni kanssa kulkeneet yhteistä matkaa yli 10 vuoden ajan ja mukuloitakin on pari kappaletta. En ole pettäjätyyppiä, vaan olen ollut tyytyväinen seksielämäämme ja suhteeseemme. Seksistä tuli kuitenkin sellainen juttu, että olen janonnut sitä vaimoltani aina vain lisää ja lisännyt siihen hieman mausteita, sellaisiakin mistä vaimo ei ole pitänyt. Vaimo on nöyränä ja rakastavana ihmisenä minulle kuitenkin nautintoni suonut ja välillä itsekin innostunut leikeistämme. Vaikka en ole käynyt vieraissa, olen tavallaan pettänyt vaimoani, sillä tein hänestä vain seksilelun omiin tarpeisiini ja jätin pyyteettömän hellyyden osoittamisen taka-alalle.

Tänä kesänä vaimoni jäi kiinni 2 kk:n salasuhteesta, jonka aikana oli kerran harrastettu seksiäkin, mutta muuten suhteen luonne oli ollut tyypillinen työpaikkaromanssi.

Vaimoni kertoi, että hän haki sitä hellyyttä muualta, mitä ei kotona saanut. Katuu tietenkin helvetisti ja on luvannut työpaikkaromanssin lopettaa ja jatkaa minun kanssa, koska väittää minua rakastavansa edelleen enemmän kuin mitään muuta.

Vaimo teki siis pahemman rikoksen, mutta minä syytän osittain itseäni... Haluaisin jatkaa muuten hyvän suhteemme ja lastemme takia, mutta mistä voin olla varma, että vaimoni haluaa jatkaa rakkaudesta, eikä vain lasten takia. Mistä voin olla varma että tunteet hänen kesäromanssia kohtaan on kuopattu? Voiko särkyneellä sydämellä enää rakastaa? Miksi vaimoni ei kertonut vaativansa hellyyttä? Miten vaimo voi valehdella niin sujuvasti? Miten nainen joka väittää minua ja lapsia rakastavansa, voi unohtaa minut ja lapset ja tehdä jotain mitä teki?

10

2714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies alle 40v

      Minulla on taustalla hyvin samanlainen tarina. Tosin vaimo ehti pettää 1.5vuotta ennenkuin asia minulle valkeni. Yritin pitää perheen kasassa, mutta vaimo oli elänyt jo niin pitkään kaksoiselämää ettei enää pystynyt kääntään kelkkaa vaan lähti kotoa ja jätti lapset mulle.

      Sinulla on asiat hyvin koska olet pystynyt käsittelemään asiaa myös siltä kantilta että löydät myös itsestäsi virheitä.
      Ehdotan että annat vaimon itse päättää mitä hän elämältään haluaa. Suosittelen myös perheterapiaa, mutta elä tuputa sitä väkisin jos vaimo ei ole siihen heti valmis. Anna aikaa itsellesi ja vaimollesi. MIHINKÄÄN EI OLE KIIRE vaikka tiedän että sinusta niin nyt tuntuu. Vaimosi ei pysty käsittelemään asiaa kovin nopeaa. Jos vaimosi kuitenkin päättää että haluaa toisellaista elämää niin kohteliaasti hoidat asian niin että lapsetja koti jäävät sulle ja vaimo voi lähtä etsimään uutta kotia.

      Uskos ja toivon että saat asiat vielä kääntymään parhahin päin ja perheen pysymään kasassa kun vaan olet kärsivällinen. Tsemppiä!

      • nuori rouva*_*

        Hei!
        En ymmärrä naisia jotka kykenevät jättämään koko perheensä tuolla tavoin!
        Surkeaa käytöstä!

        Toivon kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi! onneksi on kuitenkin kaltaisiasi miehiä jotka eivät jätä lapsiaan pulaan!!!!


    • pikku rouva

      Jos rouvasi on kerran suostunut sellaisiin seksileikkeihin, mistä ei itse edes suuremmin nauti! niin kyllä voit olla 100 varma että hän sinua rakastaa. tuo oli kuin oma tarinani tuo vaimon osuus muuan vuosi taaksepäin. ja siinä kävi samoin,suhe oli, en mennyt sen toisen kanssa silloin sänkyyn, vaan baarissa tanssimme hitaita, suutelimme, ja hän piti sylissään. kehui yms. sitä en omalta mieheltäni silloin saanut. mutta kun tulin kotiin, olin joka kerta pyytämättä itse mitään, minulla oli niin kova tarve miestäni miellyttää etten uskaltanut omia halujani/toiveitani kertoa, vaan nielin kaiken mitä hän minun käski tehdä. Pelkona oli koko ajan, että hän etsisi sen kaiken muualta jos minä en sitä antaisi. Loppujen lopuksi kuitenkin erosimme. sillä huomasin hänen käyttävän vain hyväkseen minua. peli nappulana. koe kaniinina kaikelle. suhde päättyi, ja nyt olen suhteessa jossa minua rakastetaan. lippu korkeelle, vaimolle ruusuja iso suudelma ja hidas tanssi, silloin tällöin aamupala vuoteeseen, hän on taas myytyä kamaa. kun vain lupaat ettet unohda tätä.

    • vaimo32

      Tuttua tarinaa.Olen itse se joka on sitä huomiota ja hellyyttä vailla aina.Monet kerrat pyytänyt ja neuvonut ja suoraa jopa sanonut että kunpa miehet tajuaisivat kehua ja huomioida vaimojaan niin ei tulisi tarvetta mennä muualta sitä huomiota hakemaan.Mutta jostain syystä ei asia mene perille.Ei se paljon lämmitä jos mies joskus kehaisee vaimon persettä hyvän näköiseksi,ei todellakaan.Itsekkin olen aina suostunut miehen haluihin,vaikka ei niin kiinnostaisi.Myös pelkään että hän hakee muualta sen suostuvaisen naisen.Suuresta rakkaudesta olen suostunut kaikkeen.Naiset ei kaipaa yllätyslahjoja tai muuta erikoista,riittää kun koti siisti töistä tullessa,tiskaa tms.pyytämättä.Monet kerrat olen miettinyt esim.baarissa ollessani,haenko hellyyttä sieltä.Flirttailen kovasti joka paikassa,juuri sen takia että saan hymyjä ja huomiota.Itse ajattelen teidän tapauksesta että olet sen aiheuttanut,vaimosi pienempi syyllinen asiassa.

      • taas...

        on... Hyvä jeesustella täällä että mies on syyllinen. Nainenhan ei taas tehnyt mitään niinkö?!? Voi perkele. On muija mennyt jakamaan hanuriaan muille. Itse en antaisi koskaan anteeksi. Sen vika se on.


      • Koe ajalla
        taas... kirjoitti:

        on... Hyvä jeesustella täällä että mies on syyllinen. Nainenhan ei taas tehnyt mitään niinkö?!? Voi perkele. On muija mennyt jakamaan hanuriaan muille. Itse en antaisi koskaan anteeksi. Sen vika se on.

        se vaan näin on, että vaikka koston ajatukset pyörii päässä ennen kaiken aukilevittämistä, syitä on usein molemmissa. Itse huomasin, kuinka vittumainen olin omaa vaimoani kohtaan ollut. Ymmärrän hänen syynsä, vaikken tekoa välttämättä hyväksykään. Naiset vaan on rakennettu niin, että he tarvitsevat kehuja aina silloin tällöin ja tietysti muitakin huomionosoituksia. En usko, että hän olisi muutoin moiseen ryhtynyt, jos olisi niitä kotoa saanut, tietysti voin olla väärässäkin.
        Voi kiesus, että nyt vasta huomaa millainen aasi on niin monet vuodet ollut, eikä se selvinnyt mitenkään mukavalla ja mieltä ylentävällä tavalla... Vituttaa ihan tuelta.


    • Tiina42

      Ihmiset valehtelevat sanoessaan "olemme yhdessä vain lasten takia". Ei kukaan niin pöljä pohjimmiltaan ole; kyllä siitä parisuhteesta ne löytyvät ne ainekset yhdessäoloon (tästä on tutkimuksiakin...). On vain helpompaa käyttää lapsia tekosyinä yhdessäoloon.

      Vaimosi ei ole "vaatinut" hellyyttä, koska vaadittu hellyys ei ole hellyyttä.

      • ..R..

        Yksipuolinen rakastaminen käy tosi raskaaksi, ajanmittaan


    • Anonyymi

      Tapasin naisen lasten kautta ovat noin 3v. Lapset leikki kahvilan leikkinurkkauksessa, puhuttiin vaan niin luontevasti heti alussa. Nainen Raija nauroi kertoi kaikesta vapaasti siitäkin että mies on paljon poissa nytkin lähtenyt ja viikon pois, nauroin minulla sama tilanne vaimo tulee ensi viijolla. Katsottiin lapsia leikkivöt yhdessä.
      Sanoin ollaan menossa uimaan kertoi olis mukava käydä, sovittiin aika.
      Tavattiin hallilla kun kävelin tytön kanssa uimaan Raija käveli vastaan sanoin Raijalle olet nätti nauroi nätti mitä murretta se on, Raija veti vaan puoleensa kauniit rinnat ja pylly . Leikittiin lasten kanssa, lähtiessä annettiin numerot toisille.
      Mun soiton kautta Raija tuli kylään yksin kysyi lapsestani sanoin mummo vei.
      Raija käveli ja katseli asunnossa. Katsottiin toisia ja tuli ja suuteli oli heti tunne me tunnetaan toisemme riisuttiin sievästi suutelin kalulaan sievästi rintaa laskin liivit pois sievästi suutelin tissejä Raija oikein odotti että kosken nänneihin kun suukotin niitä Raija kuiskas miten olet niin ihana. Raija poisti paitani ja suuteli sinne tänne.
      Kun oltiin alasti kaaduttiin sänkyyn Raija veti heti päälleen kuiskas tule, kun työnnyin periaatteessa vieraaseen naiseen joka halusi oikeasti nautittiin toisista välillä katsottiin vain toisia lähekkäin välillä pantiin kuin villit kun tunsin että Raija tuli se oli kaunista silloin tunsin suurta halua ja laukesin tunsin kuinka Raijakin halusi sitä piti niin kovasti kiinni. Makoiltiin ja Raija sanoi nyt se on tehty ja katsoi sanoin nuun on enkä kadu. Jokin ajan päästä käytuun toisten kimpuun uudelleen halattiin hyväiltiin ja yhdyttiin rajusti Raija vähän yritti paeta koko ajan pysyin sisässä. Kuiskas raiskaat ihanasti ja antautui tunsin antaa halusta llauettiin kivasti.
      Sovittiinettä tämä on vain panoa ei muuta ja se on pitänyt se on kiihottavaa se on vain tarpeiden tyydyttämitä

    • Anonyymi

      Useammin kuullut miehen vaihtelunhalussaan noin tekevän vaan miksei myös jotkut naiset niin tekisi. Tästäkin ketjusta voi oppia sen, että puhukaa hyvät ihmiset. Avatkaa suunne sen kumppaninne kanssa. Menkää pariterapiaan. Sinne voi mennä jo ennen sitä sivuhyppyä. Voi mennä ko silloin kun alkaa tuntua, että jokin suhteessa hiertää. Ellei toinen suostu niin voi mennä yksin pohtimaan. Esim kirkolla on parisuhteiden neuvottelukeskus js siellä terapeutteja. Ottavat lapsiperheiden vanhempia vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe