Mitä tämä tarkoittaa?

Essi

Minä menen nyt suoraan asiaan.

Eli olen vuoden seurustellut itseäni vuoden nuoremman miehen kanssa. Itse olen 24 ja mies 23 ja yli puoli vuotta ollaan harrastettu seksiä. Olen mieheni ensimmäinen. Meillä on välimatkaa aika paljon minä opiskelen Tampereella ja poikaystäväni Helsingissä. Kuitenkin joka viikonloppu nähdään ja ollaan yhdessä.

Poikaystäväni on todella ihana ja muistaa minua ja meillä ei mene ollenkaan huonosti. Kuitenkin meillä seksi on ainoastaan sellaista hellää. Siis poikaystäväni haluaa aina katsella silmiin ja tehdä sen hitaasti. Ja jos minä olen päällä niin silloinkin poikaystäväni haluaa että se tehdään hitaasti ja hyväillen. Todella harvoin hän ottaa minua takaapäin, silloinkin hitaasti ja suudellen niskaa. Siis koskaan en ole saanut nykyiseni kanssa rajua seksiä. Onhan se ihanaa kun se tehdään rakastelemalla, mutta edellisessä suhteessa sain seksiä todella paljon ja villiä sellaista.

Joskus vaan huomaan ikävöiväni edellisessä suhteessa saatuja rajuja kyytejä. Olen tästä poikaystäväni kanssa puunut ja joskus hän on yrittänyt olla "kova otteisempi" mutta ei siitä kyllä mitään ole tullut. Aina se menee vaan siihen hellään hyväilyyn ja sängyssä rakasteluun. Ja jos minä yritän olla rajumpi niin poikaystäväni pyytää minua rauhoittumaan ja olemaan hellempi. En tiedä mitä tällaisen asian kanssa tehdään! Puhuminenkaan ei ole auttanut vaikka usein otan asian puheeksi. Poikaystäväni ymmärtää, mutta ei vaan osaa muuttua!

En todellakaan haluaisi tällaisen asian takia jättää poikaystävääni. Haluaisin vaan tietää voiko hän muuttua, sitä todella toivon. Toivon että joku täällä voisi sanoa josko olisi kokenut jotain samanlaista? Onko tämä vaan vielä sellaista ujoa alku opettelua vai mtä?

7

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • analyytikko

Oppia ikä kaikki. Toisaalta voi olla, että poikaystäväsi on "hellää" tyyppiä. Jonkinlainen tasapaino teidän on kuitenkin löydettävä hellyyden ja rajun seksin välimaastosta, siitä sitten hitaasti rajumpaan.

• P

Jos sinä olet hänen ensimmäisensä, niin anna pojalle aikaa opetella ja tutustua naisen vartaloon. Kyllä hän varmasti pikkuhiljaa villiintyy. Jos vain jaksat odottaa. Rohkaiset aina pikkuisen, ei liikaa...

Exäni kanssa seksi oli aina hellää rakastelua, minä taas halusin välillä rajumpiakin sessioita. Kyllä hänkin silloin tällöin villiintyi!

• Poikanen

Kannattaa jättää, ennen kun alat muiden kanssa vehtaamaan! Siis ei sun tarvii rankaista poikaystävää, jos hän ei ole sinun mieleisesi!!!!

Kannattaa jättää, jos nyt tuntuu että et voisi pettää niin kyllä se tulee pian mieleen!

Kannattaa jättää, ja etsiä uusi kunnon panomies!!

• Herkkis

Tämä ei varmaan auta, mutta oma mieheni ei ole muuttunut kymmenessä vuodessa rajummaksi rakastajaksi. Hän on ihanan hellä ja huomaavainen, mutta kiihkeää ja rajua ei hänestä saa tekemälläkään. Tietty kipinä on aina puuttunut ja aina hän on ollut melko kaino. Pitää vaan arvottaa, mikä suhteessa on tärkeää. Kaipaan toki silloin tällöin entisiäni, jotka ottivat naisensa ja saivat jo pelkällä katseellaan kuumaksi. Aikaisempienkin kokemusten valossa sanoisin, että seksi kehittyy, mutta "laatu" tai "tyyppi" pysyy samana.

• Pii

Uskoisin, että poikaystäväsi sitten vain tarvitsee hitautta ja hellyyttää nauttiakseen seksistä. Hänelle se on erilainen kokemus kuin sinulle. Minulla on vaikeuksia saada "rajussa" rynkytyssessiossa ollenkaan. Sitominen ja piiskatkin saavat kuulua kuvaan, mutta itse aktin tulee ainakin osan aikaa olla hidas, siis ihan työntöjen tasolla. Voithan yrittää hitaasti tuoda mukaan tiettyjä elementtejä... Mutta älä pakota poikaystävääsi rynkytykseen, jos hän ei sitä halua. Hänen seksuaalinen identiteettinsä voi hyvinkin olla sinun varassasi (koska olet "eka) ja jos hän alkaa tuntea, ettei hänen luontainen hellän seksin tarpeensa ja kykynsä riitä sinulle, voi hän alkaa pitää seksiä suorituksena ja epämiellyttävänä tai nöyryyttävänä sellaisena. Toisaalta hänkin voi oppia välillä olemaan raju, ehkä sellainen on vähän vaikeaa, kun vasta opettelee, mistä tykkää ja mistä toinen tykkää.

• JÄTKÄ29

Itselläni on monta rakasta,jotka tietää toisistaan.Ja sen voin sanoa että kaikki on erillaisia.Puhuminen on tärkeää jo suhteen alussa.Ensimäinen sexi kokemus oli toiselle osapuolle täys fiasko,mutta hän kertoi asiasta miten milloin.Miehen on vaikea tietää milloin nainen nauttii ja itse olen oppinut kuuntelemaan ja tulkitsemaan elekieltä.ELI PUHUKAA ja jos se ei auta erotkaa vaikka sekin olisi vaikeaa.SEXI JOSTA EI NAUTI EI OLE SEXIÄ

• miia

...on samanlaisia kokemuksia edellisestä suhteestani. Olin myös hänen ensimmäisensä. Olimme yhdessä kuusi vuotta ja tilanne ei muuttunut miksikään, vaikka otin asian usein puheeksi. Koin hirveää syyllisyyttä siitä, että toinen on maailman hellin ja rakastavin ihminen, ja minä haaveilin välillä ihan erilaisesta seksistä. Ikävä sanoa, mutta tämä oli yksi syy, että jätin hänet. Mielestäni seksi on hyvin oleellinen osa suhdetta. Kaikkien kanssa ei vain mene yksiin sängyssä. Toisaalta kaikille seksi ei ole yhtä tärkeää. Sinun on mietittävä arvojärjestystäsi, voi olla että miehesi oppii, voi olla että ei koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe