Naisten ilmoitukset?

..Mike...

Tuli selailtua naisten ilmoituksia...huh, onneksi itse löydän muutenkin seuraa sillä jos noitten ilmoitusten selailua jatkaisin niin luultavasti lopuksi laittaisin hupun päähän ja istuisin nurkassa häpeämässä.

Varsinkin tuo pituusasia kiinnitti huomiota, sellanen minimi pituus tuntuu miehille olevan 175.. mieluiten 180. Arvioikohan ihmiset nuo pituudet ylöspäin... en tiedä, mutta ite oon 169~170 enkä oo sitä ongelmaksi kokenut.

Ite kyllä omiin kokemuksiin pohjaten uskon, ettei se pituus ole niin iso asia. Tuntuu se miehen pärstäkerroin ja asenne enemmän ratkaisevan oikeassa elämässä, sillä tuttavissani on noita pitkiäkin miehiä joilla on vaikeuksia saada naisia... tyyli puuttuu ja keskustelutaidot. Princen laulun sanoin -Tyyli on jotain jota ei voi ostaa pullossa-, jep se on charismasta kiinni.

Tyytyväisyys omaan itseensä ja tyyli on avinsanoja sekä sosiaaliset taidot... kun ne on kunnossa niin suurin osa naisita ei enää pituuteen kiinnitä huomiota.

Itselle riitti ilmoitusten selailu, tulee vain paha olo niistä... todellisuus jotain aivan muuta... paljon valoisempaa!

11

1593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manda_riini

Minä ainakaan en etsi noin pitkää miestä kuin yli 180 cm. Olen itse naftisti 160 cm ja koen aina alemmuuskompleksia pitkien miesten seurassa.

• kaarina

Tostahan huokuu, ettet kuitenkaan ole sinut itsesi ja pituutesi/lyhyytesi kanssa!

Kyllä itse toivon, että mieheni on minua pidempi, olen 173cm pitkä. Tulee ihanan naisellinen ja turvallinen olo pidemmän miehen kanssa..

Kaikilla ei varmaan ole näin ja onhan noita taskukoko mimmejäkin maailma täynnä! Joten älä tommosesta masennu!

• jämäpalat

Minulla on tähän yksi arvaus: Täällä liikkuvat naisethan ovat niitä ns. jämäpaloja, eli heitä jotka eivät jostain syystä livestä ole kumppania löytäneet. Yksi syy tuohon huonoon menestykseen on juuri nuo hullut pituusvaatimukset ja/tai amatsoonigeeni, eli naiset ovat hervottomia holjoppeja. Muita syitä on YH-äiteys, ylipaino, karmea luonne jne. Tuon kun pitää mielessä, ei nämä ilmoitukset täällä enää ihmetytä.

Ei livessä törmää naisiin, jotka heti ensimmäiseksi täräyttävät mittanauhan käteen ja käskevät mittaamaan. Täällä aikuisten hiekkalaatikolla/avomielisairaalassa ainoastaan ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat.

• Mimmi*

tarviikaan mittailla kun kyllähän sen nyt heti näkee onko mies lyhyt. Ja tämähän on tällainen nettideitti-myyntikuvasto niin miksi sitä nyt ehdoin tahdoin liian pientä tilaamaan kun sopivan kokoisia on yllinkyllin tarjolla?

• jämäpalat
        Mimmi* kirjoitti:

tarviikaan mittailla kun kyllähän sen nyt heti näkee onko mies lyhyt. Ja tämähän on tällainen nettideitti-myyntikuvasto niin miksi sitä nyt ehdoin tahdoin liian pientä tilaamaan kun sopivan kokoisia on yllinkyllin tarjolla?

Jeps, täällä kyllä >185/>80, tummat pelimiehet saa jyystää niin paljon kuin kunto kestää. Sinne vaan jonoon.

Pelimiehelle tämä on erinomainen pelikenttä, harva pystyy pyörittämään livessä yli viiden haaremia, täällä on varmaan parhailla jo yli viisikymmentä säätöä. Muuta ei puutu kun diplomi-panijan plakaatti seinältä.

• tietoa

Yhtälailla kuin miehet hakee 170cm ja 50kg naista ja luulee sen olevan normaali nainen niin naiset hakee yli 180cm miestä. Yleensä ihmisillä on nuo pituudet ja painot aika hakusalla ja haetaan normaalia laihempaa tai pitempää ihan vain varmuuden vuoksi.

• Ynma

pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit.
      Karu totuus on, etteivät useimmat naiset halua katsella miestään alaspäin.
      Itselläni ei moista ongelmaa ole (190), mutta on toki myös sinuakin lyhyempiä naisia.
      Lyhyt mies ei oikein herätä turvallisuuden tunnetta naisissa, näin se vaan menee...

• Japi_32

Pitää täysin paikkansa. Oon havainnut saman käytännössä. Myös kaikki naiset joiden kanssa oon asiasta keskustellut on ollu samaa mieltä. Miehestä haetaan turvaa ja miestä halutaan katsoa silmiin ylöspäin. Niin se vaan on!

• Nimetön

mielellään kato akkaa ylöspäin, ohan tuota jokuselle liian innokkaalle akalle tullut kommentoitua jotain tyyliin, eikö oo noloa kun akka on miestä pitempi....

Mutta ei se akka saa olla liian lyhytkään, ite ~175 pitkänä tuntuu jo hölmöltä olla jonkun puolitoistametrisen akan kanssa, jatkuvasti roikkumassa kaulassa jos vähän nuoleskellaan yms. mutta näissä nettipalstoilla on tyypillistä että akat hakee jotain puoli metriä itseään pidempää miestä... no mikäs siinä jos jotain äijää jaksaa kiinnostaa.

• Anonyymi

Mitä kuuluu?

• Anonyymi

Mikähän tässäkin on taas se ongelma? "huh, onneksi itse löydän muutenkin seuraa" ... eli kaikki hyvin, eiks je?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe