Miksi miehet hulluna pillusta!

en ymmärrä!

Huh....huh!..

24

3302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietotoimisto
    • Rami

Miehellä virtaa elimistösään rajallinen määrä verta ja kun se pakkaantuu tiettyyn paikkaan, sitä ei riitä aivoihin. Syy on siis täysin fysiologinen.

• Sirpa

Koska se tuntuu hyvältä munaa vasten. Rakkaudesta ei tässä tartte puhua mitään, nautinto tulee taatusti vaikka raiskatessa...

• jäbä

Itse en kylläkään ole omakohtaisesti asiaa todistanut, mutta voin luvata, että oikea MIES ei nauti raiskauksesta, vaikka siemensyöksyn saisikin. Verrannoksi: kyllä nainenkin hymyilee, jos hänet ripustetaan suunpielistä kattoon roikkumaan.

Henkinen nautinto menee aina fyysisen edelle! Myös miehillä.

• Jaakko

Olen kanssasi eri mieltä. En ole koskaan ottanut naista väkisin. Tosin olen nainut muutamia kertoja naisten kanssa, jotka minua eivät ole kovinkaan suuresti kiihottaneet. Seksi on silloin ollut korkeintaan keskinkertaista. Sitähän se ei olisi, jos kyse olisi ainoastaan lihasta munan ympärillä. Silloin olisi sama, minkä näköistä naista panee, tai ottaako väkisin, vai vapaaehtoisesti.
        Itse en usko, että saisin juuri minkäänlaista nautintoa jos tekisin sen väkisin. Ajatuskin tuntuu ilkeältä.

Kun sinulla on kaunis nainen käytössäsi, joka on halukas, ja kostea, on se maanpäällinen taivas. Sellaista pimpsaa tekee mieli uudestaankin.

• mies myös
        jäbä kirjoitti:

Itse en kylläkään ole omakohtaisesti asiaa todistanut, mutta voin luvata, että oikea MIES ei nauti raiskauksesta, vaikka siemensyöksyn saisikin. Verrannoksi: kyllä nainenkin hymyilee, jos hänet ripustetaan suunpielistä kattoon roikkumaan.

Henkinen nautinto menee aina fyysisen edelle! Myös miehillä.

OLET harvinaisen oikeassa!

• Mik@

...näin on sen luoja suunnitellut, koska muuten naisilla ei olis mitään millä meitä miehiä kiristää.

• Caaleppi

...pillulla, koska alan olla siihen liian vanha, onneksi!
        Kyllä elämä on helppoa kun pahin kiima-aika on ohitse...naiset vaan ei piittaa miehistä joilla ei seiso 24 tuntia vuorokaudesta...niitä ei voi kiristää...

• aina valmiina
        Caaleppi kirjoitti:

...pillulla, koska alan olla siihen liian vanha, onneksi!
        Kyllä elämä on helppoa kun pahin kiima-aika on ohitse...naiset vaan ei piittaa miehistä joilla ei seiso 24 tuntia vuorokaudesta...niitä ei voi kiristää...

Kun olisikin mies, jolla seisoisi 24h/vrk! Tai no, edes 16 h riittäisi, nukunhan kuitenkin 8 tuntia per yö... :)

• Mik@
        aina valmiina kirjoitti:

Kun olisikin mies, jolla seisoisi 24h/vrk! Tai no, edes 16 h riittäisi, nukunhan kuitenkin 8 tuntia per yö... :)

Oletko nainen ja oletko tosissasi? Vaikka en ole tyhmä enkä seinästä reväisty en _koskaan_ ole törmännyt naiseen jota ihan vilpittömästi -anteeksi ilmaisu- panettaisi usein, ainasta puhumattakaan. Joskus seurusteluaikojen alkuvaiheissa saattoi saada sellaisen vaikutelman, mutta se kuihtui melko pian palkitsemispanoksi ja papin aamenen jälkeen vasta tajusin että minua olikin huijattu.

• Niin niin
        Mik@ kirjoitti:

Oletko nainen ja oletko tosissasi? Vaikka en ole tyhmä enkä seinästä reväisty en _koskaan_ ole törmännyt naiseen jota ihan vilpittömästi -anteeksi ilmaisu- panettaisi usein, ainasta puhumattakaan. Joskus seurusteluaikojen alkuvaiheissa saattoi saada sellaisen vaikutelman, mutta se kuihtui melko pian palkitsemispanoksi ja papin aamenen jälkeen vasta tajusin että minua olikin huijattu.

Asiahan on niin, että tunnetusti naisilta häviää sukupuolivietti alttarilla. Ja siksi morsiamet aina hymyilevät niin kovasti sitä käytävää pitkin marssiessaan. Koska he tietävät, että kohta ei enää koskaan tarvi ja rahaa saa muutenkin...

Ja sen jälkeen jätkää aletaan pillulla kiristää.

• Mik@
        Niin niin kirjoitti:

Asiahan on niin, että tunnetusti naisilta häviää sukupuolivietti alttarilla. Ja siksi morsiamet aina hymyilevät niin kovasti sitä käytävää pitkin marssiessaan. Koska he tietävät, että kohta ei enää koskaan tarvi ja rahaa saa muutenkin...

Ja sen jälkeen jätkää aletaan pillulla kiristää.

...kohtuuttomia? Minun mielestäni emme!

• Mik@
        Mik@ kirjoitti:

...kohtuuttomia? Minun mielestäni emme!

Lisäyksenä vielä edelliseen viestiin:
        Juuri tänä aamuna oli vaimon kanssa puhe mattojen piiskaamisesta ja sen mielekkyydestä, tehtävänäni kun on täänään toimittaa tuo kuulemma monessa perheessä miehen töihin kuuluva tehtävä. Kun tuo joulukin tuossa tekee tuloaan. Mielelläni tunnustan ettei kovinkaan usein ole tullut tuota työtä tehtyä, ei siksi että se olisi jotenkin erityisen vastenmielistä, perusmiehenä ei vaan ole käynyt mielessä että olis pitänyt. Vastaavasti eräät naiset eivät koskaan muista katsoa auton moottoriöljytilannetta vaikka päivittäin autoa käyttävätkin.
        Minua jäi kovasti vaivaamaan tuo moite työstä jota minä en tee vaikka muiden vaimojen miehet kyllä...En kuitenkaan halunnut pahoittaa toisen mieltä ottamalla puheeksi suuseksiä ja takaapäin naimista mitä kuulemma muiden miesten vaimot joskus suorittavat. Edes neljän kuukauden selibaatin jälkeen. Helvetti.

• Katariina
        Mik@ kirjoitti:

Lisäyksenä vielä edelliseen viestiin:
        Juuri tänä aamuna oli vaimon kanssa puhe mattojen piiskaamisesta ja sen mielekkyydestä, tehtävänäni kun on täänään toimittaa tuo kuulemma monessa perheessä miehen töihin kuuluva tehtävä. Kun tuo joulukin tuossa tekee tuloaan. Mielelläni tunnustan ettei kovinkaan usein ole tullut tuota työtä tehtyä, ei siksi että se olisi jotenkin erityisen vastenmielistä, perusmiehenä ei vaan ole käynyt mielessä että olis pitänyt. Vastaavasti eräät naiset eivät koskaan muista katsoa auton moottoriöljytilannetta vaikka päivittäin autoa käyttävätkin.
        Minua jäi kovasti vaivaamaan tuo moite työstä jota minä en tee vaikka muiden vaimojen miehet kyllä...En kuitenkaan halunnut pahoittaa toisen mieltä ottamalla puheeksi suuseksiä ja takaapäin naimista mitä kuulemma muiden miesten vaimot joskus suorittavat. Edes neljän kuukauden selibaatin jälkeen. Helvetti.

Eivät naisten seksihalut alttarille lopu. Joku muu teillä mättää. Puhukaa ja jos ei se auta niin menkää vaikka seksiterapeutille. Ja ole hyvä äläkä yleistä.. Kaikki naiset eivät pihtaa tai kiristä seksillä! Mistä tulikin mieleeni... saisinkohan lapset tänään mummolaan yöksi... ;)

• Rami
        Katariina kirjoitti:

Eivät naisten seksihalut alttarille lopu. Joku muu teillä mättää. Puhukaa ja jos ei se auta niin menkää vaikka seksiterapeutille. Ja ole hyvä äläkä yleistä.. Kaikki naiset eivät pihtaa tai kiristä seksillä! Mistä tulikin mieleeni... saisinkohan lapset tänään mummolaan yöksi... ;)

Etkai tosissasi ehdota että miehen kannattaa yrittää puhua vaimonsa kanssa???????

Astiastohan siinä menee uusiksi ja se kuukauden selibaatti venyy puolella vuodella.

• Katariina
        Rami kirjoitti:

Etkai tosissasi ehdota että miehen kannattaa yrittää puhua vaimonsa kanssa???????

Astiastohan siinä menee uusiksi ja se kuukauden selibaatti venyy puolella vuodella.

Meillä menisi se astiasto uusiksi, jos joutuisin olemaan kuukauden selibaatissa ilman selitystä.
        Milläs niitä ongelmia sitten pitäisi ratkoa, jos ei keskustelemaan pysty?

• Mik@
        Katariina kirjoitti:

Totta puhuen innostuin niin tuosta kirjoittamastani että lähetin saman tein vaimolle sähköpostia. Saa nähdä millainen on ilme kun tulee töistä kotiin...
        Puhukaa, joo. Näyttää siltä että olen mennyt naimisiin tyypillisen suomalaisen _miehen_ kanssa. Tuo ei puhu, ei sitte millään. Eikä suostu seksiterapeutille! Jos meilaaminen luonnistais jotenkin paremmin.

• Katariina
        Mik@ kirjoitti:

Totta puhuen innostuin niin tuosta kirjoittamastani että lähetin saman tein vaimolle sähköpostia. Saa nähdä millainen on ilme kun tulee töistä kotiin...
        Puhukaa, joo. Näyttää siltä että olen mennyt naimisiin tyypillisen suomalaisen _miehen_ kanssa. Tuo ei puhu, ei sitte millään. Eikä suostu seksiterapeutille! Jos meilaaminen luonnistais jotenkin paremmin.

meilailua!

• Habazi (Homo)

homo.

• Anonyymi

Naisten seksihalut loppuu ihan miesten oman toiminnan seurauksena. Naiset on halukkaita kun tapaatte ja alatte seurustella, se asia ei ole muuttunut seurustelun edetessä, te miehet teette naisista haluttomia. Miettikääpä miehet montako kertaa te itse jaksaisitte panna vaimojanne, jos teidän vaimonne jättäisi teidän orgasmin saantinne aina kesken, kuten te jätätte teidän vaimonne ilman orgasmia seksikerta toisensa jälkeen? Kokeilkaa itse seksiä ilman orgasmia. Tehkää siitä tapa itsellenne. Sitten kun alkaa tuntua hyvältä lopettakaa seksi aina siihen tai pyytäkää vaimonne lopettamaan teidän tyydyttäminen, jos tämä ei itse tajua niin tehdä. Ymmärrätte miltä se vaimoistanne tuntuu, kun joka kerta hän jää ilman orgasmia tai seksi loppuu aina siihen, kun vain te saatte orgasmin. Vain teidän omalla orgasmilla on väliä, ette arvosta vaimojenne orgasmia, siksi saatte haluttomia vaimoja. Turha siis odottaa, että kukaan jaksaa harrastaa kanssanne seksiä ja olla vaan teidän tarpeiden tyydytysväline? Eipä sellainen kauaa kiinnosta, alkaa olla pää useammin kipeä ja väsyttämään, kun mies kinuaa seksiä. Kuulostaako tutulta? Hoitakaa ne naistenne orgasmit, niin saatte halukkaita naisia.

• Syynä on biologia ja testosteroni miessukuhormooni. On se varmaan jokaiselle uudelle sukupolvelle ihmetys.

• Miehiä kun aina panettaa ja ajattelee seksiä monta kertaa päivässä.

• Anonyymi

Parempi sekin kuin viher Toivolan tuubista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6757
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2058
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      50
      2055
    4. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1190
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1182
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      57
      1174
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1061
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      950
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      938
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      927
    Aihe