Nyt pääsi käymään uuteen autoon sellainen vahinko että on polkupyörän ketjurasvaa kattoverhoilussa. Millä tämä lähtisi parhaiten pois ilman että tilalle tulee vielä isompi levinnyt tahra...
rasvatahrat pois
auton kattoverhoilusta..
2
460
Vastaukset
- HeikkiHeikinHeikki
Tabort (tai vastaava) puhdistuskynää. Vaatteisiin tuo auttaa todella hyvin. Minulla roiskui juuri käytettyä auton moottoriöljyä vaatteille joka ei normaalipesussa eikä muillakaan apuaineilla lähtenyt pois, mutta Tabort kynällä kun hieman käsitteli niin ei jäänyt mitään jälkiä öljystä.
- Kallo
Rasva- ja pikitahrojen poistossa tehokkain lienee apteekista saatava trikloorietyleeni. Kokeile kuitenkin ensin johonkin huomaamattomaan kohtaan kestääkö tekstiili tuota liuotinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693