Räväkkä nainen

Miten on?

Olen luonteeltani räväkkä, en hiirimäinen sukankutoja, työssäni arvostettu, temperamentinen, rakastan moottoripyöriä eli työni ulkopuolelle kun pääsen, lentää sihteerin vaatteet nurkkaan, tukka auki ja moottoripyörän kyytiin.

Olen vain huomannut vuosien saatossa, että tulisieluinen nainen ei löydä miestä. Tai jos löytää, niin eteen napsahtaa se tosiseikka, että vellihousuja miehissä piisaa. Miehet eivät ole enää MIEHIÄ vaan jotain hiivatin tiskirättejä. Kännipäissään ego kasvaa kun rairuoho ja krapulassa se tyrehtyy ku ruttunen rusina.

Missä ihmeessä on MIEHET???? Sellaiset jotka kestävät räväkkää ja tulista naista...

9

1561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä he ovat

'Missä ihmeessä on MIEHET???? Sellaiset jotka kestävät räväkkää ja tulista naista...'

He ovat kotonaan perheensä kanssa, mukavan ja tasapainoisen vaimon sekä hyvinvoivien nappuloiden seurassa.

Ei mies katsele sekopäätä.

• Siis toisin sanoen

täys vellipökät, pelkää moottoripyöriä, haistelee kedonkukkia, ihastelee sisustusohjelmia ja käyttäytyy ku akka!

• näin on
        Siis toisin sanoen kirjoitti:

täys vellipökät, pelkää moottoripyöriä, haistelee kedonkukkia, ihastelee sisustusohjelmia ja käyttäytyy ku akka!

..että avohoitopotilaita kannattaa välttää.

• Ynma

Niin, et vain ole sattumut tapaamaan oikeanlaisia miehiä, siis sellaisia joilla on itsetunto ja minäkuva oikeasti kunnossa.
      Minulla on, ei tarvitse tehostaa itseään juovuksissa kuin myös selvänäkään.
      Mutta on heitä, lykkyä sinulle että tapaat jonkun sellaisen...

Y.

• löytyy

Vai räväkkä nainen. Millä tavalla? Onko sulla niinkuin äijien jutut vai? Pistät työpaikan ukot tiskiräteiksi ja vellit housuun heille vai?;)
      Mätkitkö äijiä kuonoon huonona päivänä? Se ajaa kyllä karuimmankin karjun pakosalle kun terveellä itsetunnolla varustettu mies ei ala naisen kanssa sotasille.
      Ajatko ite pyörällä vai kyytitseekö joku vellihousu sua?
      Meikä erosi entisestä ko. luonteeni vuoksi. Yritti hiiri hyppiä pöydälle kun kissa oli kotona eli ei kestänyt hissukka särmää ukkoa valitettavasti.
      Motoristi olen minäkin. Ajotyylissäni näkyy juuri tämä kovaluonteisuuteni. Saan jämäkällä asenteellani haluamattani naiset usein itkemään. En ymmärrä...
      Eikun tulta munille ja kierroksia koneeseen!!;)

• Miten on?

Töissä miehet kieltämättä hieman pelkäävät, kun tiedän faktoja ja olen kokenut. Savet menee housuun jos jättää duunit tekemättä ja yrittää omia töitänsä mulle lykätä. Kovaa, mutta karua todellisuutta. Ei siinä nenäliinat auta jos haluaa vapaatakin viettää. Vai olisiko parempi vaihtoehto, että otat kaikkien ukkojen duunit ilomielin vastaan ja pakerrat töitä aamutunneille?

Ketään en lyö, se on ala-arvoista,

Työelämässä pärjääminen on luonut kovuuteni, muutoin olen ;)

Mua kyyditsee isolla moottorilla varustettu pyörä ja toisinaan se vie Bomber iltaan...

• Vai silleen
        Miten on? kirjoitti:

Töissä miehet kieltämättä hieman pelkäävät, kun tiedän faktoja ja olen kokenut. Savet menee housuun jos jättää duunit tekemättä ja yrittää omia töitänsä mulle lykätä. Kovaa, mutta karua todellisuutta. Ei siinä nenäliinat auta jos haluaa vapaatakin viettää. Vai olisiko parempi vaihtoehto, että otat kaikkien ukkojen duunit ilomielin vastaan ja pakerrat töitä aamutunneille?

Ketään en lyö, se on ala-arvoista,

Työelämässä pärjääminen on luonut kovuuteni, muutoin olen ;)

Mua kyyditsee isolla moottorilla varustettu pyörä ja toisinaan se vie Bomber iltaan...

Mitäs miehiä ne teillä töissä? Kyllä mullakin työpaikalla pari kovaa gimmaa vaan ei pure mua kukaan kun olen oma itteni ja teen hommani. Mitä meinaako ukot sluibailla sun työpaikalla ja kaataa sulle hommat? No, siinä kyllä tarttee ollakin luonnetta, ettei joudu "kynnysmatoksi". Oikein kun pidät moisille "sulkeisia". Laiskimukset joutaa saadakin huutia.
        Jos ottaa liikaa duunii jää motskarilla ajot vähiin.Ei hyvä, ei hyvä.
        Hei sulla on siis moraali kohdallaan kun et lyö. Kuinkas kova purenta sulla on?;)

Eli olet siis pohjimmiltasi kuitenkin...you name it.;)

Jaa iso koneinen motskari ja käyt bomberoimassakin. Wau!!=) Onko etu- vai takakenoinen meno? Ite tulin just kekeilyharjoittelusta. Pikkasen paikaltaan sutii vielä mutta kyllä se siitä lähtee kokka kohti taivasta kuhan kaasulla pysyy.

• pahempi ku Raid
        Vai silleen kirjoitti:

Mitäs miehiä ne teillä töissä? Kyllä mullakin työpaikalla pari kovaa gimmaa vaan ei pure mua kukaan kun olen oma itteni ja teen hommani. Mitä meinaako ukot sluibailla sun työpaikalla ja kaataa sulle hommat? No, siinä kyllä tarttee ollakin luonnetta, ettei joudu "kynnysmatoksi". Oikein kun pidät moisille "sulkeisia". Laiskimukset joutaa saadakin huutia.
        Jos ottaa liikaa duunii jää motskarilla ajot vähiin.Ei hyvä, ei hyvä.
        Hei sulla on siis moraali kohdallaan kun et lyö. Kuinkas kova purenta sulla on?;)

Eli olet siis pohjimmiltasi kuitenkin...you name it.;)

Jaa iso koneinen motskari ja käyt bomberoimassakin. Wau!!=) Onko etu- vai takakenoinen meno? Ite tulin just kekeilyharjoittelusta. Pikkasen paikaltaan sutii vielä mutta kyllä se siitä lähtee kokka kohti taivasta kuhan kaasulla pysyy.

Totta puhut. Ukot nuoleskelee ylimmän pomon hanuria ja koittaa olla päteviä, mut ei onnistu ;) Motoristimuija ei moiseen suostu!

Koipien välissä Speed Triple viritetyl peräl :)

• meininkii
        pahempi ku Raid kirjoitti:

Totta puhut. Ukot nuoleskelee ylimmän pomon hanuria ja koittaa olla päteviä, mut ei onnistu ;) Motoristimuija ei moiseen suostu!

Koipien välissä Speed Triple viritetyl peräl :)

Joo, perseennuolija-tyypit on kyllä niin niljakkaita, että ihan alkaa pahaa tekeen.
        Koetas pitää puulaaki pystyssä ja äijät nuhteessasi.;)

Wautsi vau Triumph! Kuinkas tiukka perä siinä on?
        Niin, että nakit palaa vai? Katsoo saa vaan ei koskee... Meikä suttaa Suskan Gixxiä.
        Motoristimuijii ei vieläkään niin hirveesti ole.
        Ja mä en ainaskaan tunne yhtään.:( Yleensä kaikki tuntemani ja tuntemani naiset suhtautuvat motskaripyöräilyyn kuin se olisi joku sairaus, joka pitää parantaa. Muttei ne olekkaan räväköitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe