Apua MP3-soittimen akun lataamiseen...

apua tarvitseva x)

Sain muutama päivä sitten SanDisk-merkkisen MP3-soittimen (Lahjaksi,mukana ei tullut siis ohjekirjaa). En kuitenkaan voi käyttää sitä, sillä kun käynnistän laitteen, näyttöön tulee teksti:"Low Battery Shutdown" ja vehje sammuttaa itsensä. Ymmärsin sen tarkoittavan akun loppumista...

Mutta kun yhdistin soittimen tietokoneeseen USB-johdolla, kuten minua oli neuvottu, ja odotin akun latautumista yli 3 tuntia, mitään ei tapahtunut!!! Akku olikin taas ihan tyhjä!
Mitä tein väärin? Miksei se latautunutkaan? MP3:sen näytössä oli tietokone, joka oli yhdistetty musiikkivehkeeseen ja teksti:"USB connect".

Toivottavasti joku minua viisaampi osaa neuvoa, sillä itse en todellakaan ole mikään ATK-ihminen. :)

5

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hp_guru

soittimesi on liitettynä koneeseen. Yleensä kun jokin mp3-soitin latautuu niin siinä vilkkuu jokin latausta kuvaava kuva taikka Charge-merkintä. Luulen, että akku on sökö, eli et tee soittimella yhtikäs mitään... Akku vaihtoon tai uusi soitin tilalle... Jos akku on kiinteä sen vaihtaminen maksaa enemmän kuin itse soitin, joten parasta ostaa uusi. Jos taas akku on vaihdettava, voit tiedustella hintaa San Discin huollosta....

Low Battery tarkoittaa, että akku on tyhjä. Jos se ei edes toimi 3 lataustunnilla niin akku sökö muuten olisi soitin mennyt päälle sen kolmen tunnin jälkeen...

• Siis mikä Sandisk toi on? Onko siinä edes akkua vai toimiiko se paristoilla/NiMH-akuilla? Jos jälkimmäisellä, sinun täytyy ostaa erillinen AAA-akkulaturi ja akkuja (Clas Ohlsonilta saa 20 eurolla). Toki tällaista voi käyttää pattereillakin, mutta se tulee pidemmän päälle kalliiksi.

Sandiskin sivuilla esitellään soittimet. Katso sieltä. Sieltä voit myös ladata manuaalin ainakin toisiin malleihin.

• ihmettelenpähän vaan

Ihme juttu, olen kyllä kuullut että lahjoista poistetaan esim. hintalappu, mutta miksi lahjan mukana ei tullut ohjekirjaa? Vai hukkasitko sen heti? Vai olisko sittenkin lahjan alkuperäisellä omistajalla?

• Ihmettelen minäkin

Ei ollut mitä hukata, kun en saanut muuta kuin soittimen...En sitten tiedä, miksi en saanut lahjaa "kokonaisena" pakkauksineen ja ohjekirjoineen =(
        Mutta olen päättänyt ostaa soittimeen uuden akun, saapa sitten nähdä toimiiko vehje ollenkaan!
        Kiitos kaikille neuvoista!!=)

• miles davis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe