Raha

Nainen työssä

Aina on ollut puhetta siitä, miten naiset haikailevat rikkaiden miesten perään. Itse seurustelen miehen kanssa jonka ainoa tulon lähde on työkkärin peruspäiväraha. Enkä voisi enempää häntä rakastaa :)

Onko rahalla mielestäsi merkitystä parin valinnassa?

7

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos on mielettömän

rakastunut. Lähes samantyyppinen tilanne täällä kun mies on opiskelija

• Jihuuu

Miestähän minä rakastan, en rahaa. Rahalla saa vaan maallista mammonaa ja minä arvostan eniten muita asioita.

• Tässä raha-asiassa jostain syystä yksittäiset vastaukset ja tilastot eivät kohtaa. Lähes jokainen sanoo, ettei rahalla ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Kuitenkin tilastojen mukaan varakkain 10% miehistä on 2 kertaa useammin naimisissa kuin köyhin 10%.

Ehkä kyse onkin siitä, ettei rahalla ole mitään merkitystä rakkauden roihahtamisen kanssa, mutta sillä on suuri merkitys rakkauden ikkunasta uloslentämisen kanssa?

• Milla Magilla

Olen itse hyvin toimeentuleva nainen ja en todellakaan ottas itselleni vähävaraista miestä. En tarkoita, että hänen täytyy olla joku Jussi Salonoja...mutta kuitenkin hyvin toimeentuleva.

Jos ottaisin esim. työttömän ja tykkään matkustella, niin eihän sillä ois koskaan fyrkkaa lähtee mihinkään...ja mä en todellakaan ala maksamaan toisen matkoja omasta pussista. Mihellä pitää olla varaa samoihin asioihin kuin itselläni.

En siis etsi itselleni elättäjää, vaan tasavertaista kumppania.

• Hese

kun hyvin ansaitseva miehesi joutuu työttömäksi ,tai hänen firmansa menee konkurssiin? Mitäs jos SINÄ joudut työttömäksi?

• ja paljon

en olisi voinut ajatellakaan ottavani köyhää tai pienituloista vaimoa. mitä siitä tulisi kun minulla on miljoonia euroja ja vaimo siinä elelee siivellä, on se hänellekin hieman turvaton olo jos sattuu vaikka ISON riidan päätteeksi tulemaan ero. toinen siinä jää puille paljailla ja toinen jatkaa elämää kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan....
      on se varmaan jennilläkin kivaa pyydellä kimiltä rahaa, ja lisäksi kaikki vielä vittuilee että jalkoja levittämällä sitä ollaan päästy rahoihin käsiksi....ja niinhän on jenni tehnytkin, ajatelkaa siinäkin avioliitossa rahasuhteita kimillä 50m€ ja jennillä ei mitään!!!....kivaa!!!???

• Onko rahalla mielestäsi merkitystä parin valinnassa?

- Minulle sillä on. Kumpikaan ääripää ei saa kannatusta minulta, tietoisesti olen pyrkinyt välttämään täysin kouluttautumattomia työttömiä single naisia sekä kultalusikka syntyneitä isin pikku mussukoita.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4711
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2476
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      143
      2043
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1969
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1596
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      16
      1404
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      104
      1022
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      862
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe