Rintamäki vai Hukki??

Claudia23

Kummastakin kokemuksia ja mielipiteitä kaipaisin! Kahden vaiheilla olen että kummalle leikattavaksi. Silikoneista siis kyse.

34

8742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

      kumpaisenkin luona vast.otolla, niin silloin tiedät enemmän. Kumpikin osaavia kirurgeja, joten hyvissä käsissä olet, kumpaan sitten päädytkin.

      • Rosette

        Olen itse menossa Rintamäen vastaanotolle vatsanmuotoiluleikkausta silmällä pitäen. Käsittääkseni Hukki on perehtynyt enemmän kasvokirurgiaan. Varmasti toki osaa silikonit laittaa siinä missä Rintamäki. Jussi Rintamäkeä on kovasti kehuttu mukavaksi ihmiseksi. Itse tapaan hänet ensi viikolla. Minä en aio käydä muilla konsultaatiossa, vaikka alunperin meinasin. Sain niin paljon hyvää palautetta tästä jonka valitsin, että säästän silkkaa rahaa. Tietenkin joidenkin ihmisten kemiat täsmää ehkä jonkun muun lääkärin kanssa, siksi kai olis hyvä käydä muillakin....elämä on täynnä valintoja.


      • tytteliisi
        Rosette kirjoitti:

        Olen itse menossa Rintamäen vastaanotolle vatsanmuotoiluleikkausta silmällä pitäen. Käsittääkseni Hukki on perehtynyt enemmän kasvokirurgiaan. Varmasti toki osaa silikonit laittaa siinä missä Rintamäki. Jussi Rintamäkeä on kovasti kehuttu mukavaksi ihmiseksi. Itse tapaan hänet ensi viikolla. Minä en aio käydä muilla konsultaatiossa, vaikka alunperin meinasin. Sain niin paljon hyvää palautetta tästä jonka valitsin, että säästän silkkaa rahaa. Tietenkin joidenkin ihmisten kemiat täsmää ehkä jonkun muun lääkärin kanssa, siksi kai olis hyvä käydä muillakin....elämä on täynnä valintoja.

        itse kävin hänellä rintojenpienennyksessä jyväskylässä ja todella ihana lääkäri ja taikoi minulle kauniit rinnat entisten f-cupin siaan eli suosittelen
        jos joskus menen kasvojenkootukseen niin Hukki saa operoida sen


      • tytteliisi
        tytteliisi kirjoitti:

        itse kävin hänellä rintojenpienennyksessä jyväskylässä ja todella ihana lääkäri ja taikoi minulle kauniit rinnat entisten f-cupin siaan eli suosittelen
        jos joskus menen kasvojenkootukseen niin Hukki saa operoida sen

        tuohon äskeiseen eli Rintamäki suoritti tuon operaation;)


      • leikelty nainen
        Rosette kirjoitti:

        Olen itse menossa Rintamäen vastaanotolle vatsanmuotoiluleikkausta silmällä pitäen. Käsittääkseni Hukki on perehtynyt enemmän kasvokirurgiaan. Varmasti toki osaa silikonit laittaa siinä missä Rintamäki. Jussi Rintamäkeä on kovasti kehuttu mukavaksi ihmiseksi. Itse tapaan hänet ensi viikolla. Minä en aio käydä muilla konsultaatiossa, vaikka alunperin meinasin. Sain niin paljon hyvää palautetta tästä jonka valitsin, että säästän silkkaa rahaa. Tietenkin joidenkin ihmisten kemiat täsmää ehkä jonkun muun lääkärin kanssa, siksi kai olis hyvä käydä muillakin....elämä on täynnä valintoja.

        ...Jussi Rintamäkeä kehuttu mukavaksi ihmiseksi.......
        No, toivottavasti "mukavuus" ei ole kenenkään ainut kriteeri valita lääkäriä. Itse arvostan enemmän taitoa. ..Jos vaan löytyis keltä..!!

        Olen käynyt erään proffan leikeltävänä. Hän EI missään nimessä ollut "mukava". Ajattelin, että hänellähän on kuitenkin taitoa, - no, petyin kyllä siinäkin..
        Tätä Jussia en kyllä tunne, toivottavsti mukavuus menee tässä sitten käsikädessä, jos minäkin vielä hänelle menisin joskus.


      • Rosette
        leikelty nainen kirjoitti:

        ...Jussi Rintamäkeä kehuttu mukavaksi ihmiseksi.......
        No, toivottavasti "mukavuus" ei ole kenenkään ainut kriteeri valita lääkäriä. Itse arvostan enemmän taitoa. ..Jos vaan löytyis keltä..!!

        Olen käynyt erään proffan leikeltävänä. Hän EI missään nimessä ollut "mukava". Ajattelin, että hänellähän on kuitenkin taitoa, - no, petyin kyllä siinäkin..
        Tätä Jussia en kyllä tunne, toivottavsti mukavuus menee tässä sitten käsikädessä, jos minäkin vielä hänelle menisin joskus.

        Tietysti oman valintani ensimmäinen ja suurin kriteeri oli ja on korkeatasoinen ammattitaito. Kivahan se on jos kaupanpäälle saa mukavan ja empaattisen ihmisen, joka vielä jaksaa ja ymmärtää jälkihoidon. Se suomen ainut proffatason tyyppi ei kuulemma ole kovin miellyttävä ihmisenä eikä erään tietolähteen mukaan enää edes kovin paljoa leikkaa jos yhtään..vai olenko väärässä. Itse mietin Rintamäen ja Salmen kesken. Molemmat tosi päteviä, mutta juuri se Rintamäen kehuttu "mukavuus" ratkaisi. Salmella on kuulemma aina kiire eikä jälkihoito pelaa niin hyvin. Kuten sanottu tuo on täysin muilta kuultua kokemusta. Käyn itse toteamassa asian Rintamäen osalta. Toivottavasti leikkaustulostakin saan ihailla jonkun ajan kuluttua.


      • tytteliisi
        Rosette kirjoitti:

        Tietysti oman valintani ensimmäinen ja suurin kriteeri oli ja on korkeatasoinen ammattitaito. Kivahan se on jos kaupanpäälle saa mukavan ja empaattisen ihmisen, joka vielä jaksaa ja ymmärtää jälkihoidon. Se suomen ainut proffatason tyyppi ei kuulemma ole kovin miellyttävä ihmisenä eikä erään tietolähteen mukaan enää edes kovin paljoa leikkaa jos yhtään..vai olenko väärässä. Itse mietin Rintamäen ja Salmen kesken. Molemmat tosi päteviä, mutta juuri se Rintamäen kehuttu "mukavuus" ratkaisi. Salmella on kuulemma aina kiire eikä jälkihoito pelaa niin hyvin. Kuten sanottu tuo on täysin muilta kuultua kokemusta. Käyn itse toteamassa asian Rintamäen osalta. Toivottavasti leikkaustulostakin saan ihailla jonkun ajan kuluttua.

        Proffalla olla paljoa potilaita ja ei taida muutenkaan ehtiä kun on hankkinut nuoren morsiamen ;))


      • pienennys viime syksynä
        Rosette kirjoitti:

        Olen itse menossa Rintamäen vastaanotolle vatsanmuotoiluleikkausta silmällä pitäen. Käsittääkseni Hukki on perehtynyt enemmän kasvokirurgiaan. Varmasti toki osaa silikonit laittaa siinä missä Rintamäki. Jussi Rintamäkeä on kovasti kehuttu mukavaksi ihmiseksi. Itse tapaan hänet ensi viikolla. Minä en aio käydä muilla konsultaatiossa, vaikka alunperin meinasin. Sain niin paljon hyvää palautetta tästä jonka valitsin, että säästän silkkaa rahaa. Tietenkin joidenkin ihmisten kemiat täsmää ehkä jonkun muun lääkärin kanssa, siksi kai olis hyvä käydä muillakin....elämä on täynnä valintoja.

        Rintamäki teki mun tutulle pienennyksen. Ensin Rintamäki otti liian vähän ja sitten korjaavassa leikkauksessa lopputulos oli sitä luokkaa, että neljä vuotta kestänyt seurustelu loppui. Tuttu on järkyttynyt kuinka huonoa jälkeä tuli. Menee nyt kolmanteen leikkaukseen jonnekin muualle, kun haluisi normaalin näköiset rinnat.


      • voipi
        pienennys viime syksynä kirjoitti:

        Rintamäki teki mun tutulle pienennyksen. Ensin Rintamäki otti liian vähän ja sitten korjaavassa leikkauksessa lopputulos oli sitä luokkaa, että neljä vuotta kestänyt seurustelu loppui. Tuttu on järkyttynyt kuinka huonoa jälkeä tuli. Menee nyt kolmanteen leikkaukseen jonnekin muualle, kun haluisi normaalin näköiset rinnat.

        käydä myös Rintamäelle.


      • laitettu
        Rosette kirjoitti:

        Tietysti oman valintani ensimmäinen ja suurin kriteeri oli ja on korkeatasoinen ammattitaito. Kivahan se on jos kaupanpäälle saa mukavan ja empaattisen ihmisen, joka vielä jaksaa ja ymmärtää jälkihoidon. Se suomen ainut proffatason tyyppi ei kuulemma ole kovin miellyttävä ihmisenä eikä erään tietolähteen mukaan enää edes kovin paljoa leikkaa jos yhtään..vai olenko väärässä. Itse mietin Rintamäen ja Salmen kesken. Molemmat tosi päteviä, mutta juuri se Rintamäen kehuttu "mukavuus" ratkaisi. Salmella on kuulemma aina kiire eikä jälkihoito pelaa niin hyvin. Kuten sanottu tuo on täysin muilta kuultua kokemusta. Käyn itse toteamassa asian Rintamäen osalta. Toivottavasti leikkaustulostakin saan ihailla jonkun ajan kuluttua.

        Mulla pelasi hyvin jälkitarkastukset ja kaikki Salmella. Tosin mistäs minä tiedän, miten pitkiä jaarituksia siellä Rintamäellä käydään jälkitarkastuksissa.


      • hela5
        pienennys viime syksynä kirjoitti:

        Rintamäki teki mun tutulle pienennyksen. Ensin Rintamäki otti liian vähän ja sitten korjaavassa leikkauksessa lopputulos oli sitä luokkaa, että neljä vuotta kestänyt seurustelu loppui. Tuttu on järkyttynyt kuinka huonoa jälkeä tuli. Menee nyt kolmanteen leikkaukseen jonnekin muualle, kun haluisi normaalin näköiset rinnat.

        Olen kuullut tuosta tapauksesta, ainakin kuulostaa samalta sen mukaan mitä kuvailit.


      • Anonyymi
        hela5 kirjoitti:

        Olen kuullut tuosta tapauksesta, ainakin kuulostaa samalta sen mukaan mitä kuvailit.

        Tai sitten joku sellainen ihminen joka ei ole koskaan mihinkään tyytyväinen ja ukko on voinu lähteä sen takia. Jollain voi olla sellainen ruumiinmuoto ettei siihen vain saa sellaista mikä on omissa mielikuvissa.

        Epäilen että kyseessä joku prinsessa jolle ei mikään kelpaa.


    • ,,,

      Jyri Hukki suorittaa kohotuksen ja suurennoksen Ludwig oy:ssa. Hän on perehtynyt siis myös kohotuksen tekemiseen (mastopexia) rintojen suurennoksen yhteydessä. Rintamäki tekee muut rintojen suurennokset, ainakin yleensä.
      Molemmat ovat varmasti erittäin päteviä!

      • tyytyväinen minäkin

        ja oon kuullut myös Hukista hyvää. Mulle tehtiin kohotus pelkillä implanteilla, vaikkakin Rintamäki arveli silloin ettei lopputulos ehkä ole minua riittävän tyydyttävä. Kohotusleikkausta en lisäksi halunnut mm. arpien takia ja oon ollut kyllä tyytyväinen ratkaisuuni. Mä olen myös kuullut että Hukki tekee mastopexian samassa leikkauksessa ja on siinä hyvä. Hänelle menisin, jos minulle semmoinen leikkaus tehtäisiin...


      • olla haka
        tyytyväinen minäkin kirjoitti:

        ja oon kuullut myös Hukista hyvää. Mulle tehtiin kohotus pelkillä implanteilla, vaikkakin Rintamäki arveli silloin ettei lopputulos ehkä ole minua riittävän tyydyttävä. Kohotusleikkausta en lisäksi halunnut mm. arpien takia ja oon ollut kyllä tyytyväinen ratkaisuuni. Mä olen myös kuullut että Hukki tekee mastopexian samassa leikkauksessa ja on siinä hyvä. Hänelle menisin, jos minulle semmoinen leikkaus tehtäisiin...

        tässä asiassa. Rintamäki ohjaakin hänelle jos haluaa samaan aikaan kohotuksen ja implantit.


      • tytteliisi
        olla haka kirjoitti:

        tässä asiassa. Rintamäki ohjaakin hänelle jos haluaa samaan aikaan kohotuksen ja implantit.

        se on vaikea leikkaus kun laitetaan silikonit ja kohotus samanakaisesti ja muistaakseni Lassila Siluetista taitaa saman asian


    • operoi

      mulle silmäluomileikkauksen -91. Erittäin hyvä lopputolos eikä mitään jälkivaivoja.

    • sama

      ei täältä kunnon vastauksia/kokemuksia saa. Joskus aikoinaan kyselin Salmesta tai Dietzistä, kun olin niiden kahden vaiheella. Kannattaa vaan itse luottaa omiin tuntemuksiin ja mennä valitsemaansa kirurgin operoitavaksi. Leikkauksen jälkeen tiedät että kannattiko. Varmaan kummatkin on ihan hyviä ei kylläkään omia kokemuksia kummastakaan.

      • olen

        aikoinaan käynyt Suomessa neljällä eri plastikkakirurgilla konsultaatiossa ja voin sanoa että jokainen melkein haukkui Virossa tehtyjä leikkauksia. Omia kokekemuksia ei ole sieltä vaan Suomesta.


    • Jo vain
      • kannata

        siellä heti hyökätään jos sanoo huonoja kokemuksia Rintamäestä. Tai oikeastaan kannattaa käydä katsomassa ja vetää omat johtopäätöksensä. Sen kautta Rintamäki on saanut paljon asiakkaita.


      • kritisoida
        kannata kirjoitti:

        siellä heti hyökätään jos sanoo huonoja kokemuksia Rintamäestä. Tai oikeastaan kannattaa käydä katsomassa ja vetää omat johtopäätöksensä. Sen kautta Rintamäki on saanut paljon asiakkaita.

        silikonityttöjä, mutta minäkin olisin liittynyt joukkoon ellei siellä yhtäkkiä olisi alkanut "rintamäestä ei saa sanoa mitään pahaa" juttu.
        Hieman karmivaa ja harmillista kyllä.


      • s.tyttöjen lukija
        kritisoida kirjoitti:

        silikonityttöjä, mutta minäkin olisin liittynyt joukkoon ellei siellä yhtäkkiä olisi alkanut "rintamäestä ei saa sanoa mitään pahaa" juttu.
        Hieman karmivaa ja harmillista kyllä.

        Olet muuten "aika" herkkä, jos ajattelet todella noin. Itsellä ei ole käynyt mikään tuollainen mielessäkään (olen tutustunut ko. palstaan).


      • .......
        s.tyttöjen lukija kirjoitti:

        Olet muuten "aika" herkkä, jos ajattelet todella noin. Itsellä ei ole käynyt mikään tuollainen mielessäkään (olen tutustunut ko. palstaan).

        heillä käy eniten potilaita


      • maikki.
        s.tyttöjen lukija kirjoitti:

        Olet muuten "aika" herkkä, jos ajattelet todella noin. Itsellä ei ole käynyt mikään tuollainen mielessäkään (olen tutustunut ko. palstaan).

        tainnut lähiaikoina sitten lukea.


      • ....
        maikki. kirjoitti:

        tainnut lähiaikoina sitten lukea.

        olen yhteisön jäsen ja Rintamäki oli lomlla heinäkuun ja leikkaa nyt taas


      • itse olla sieltä?
        kannata kirjoitti:

        siellä heti hyökätään jos sanoo huonoja kokemuksia Rintamäestä. Tai oikeastaan kannattaa käydä katsomassa ja vetää omat johtopäätöksensä. Sen kautta Rintamäki on saanut paljon asiakkaita.

        Ihan vaan tiedoksesi että siellä on muutama virossa käynyt joka yrittää mustamaalata suomalaisia mm. Rintamäkeä. Ettet ole yksi niistä kun herne meni nenuun?


      • Huhh
        itse olla sieltä? kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi että siellä on muutama virossa käynyt joka yrittää mustamaalata suomalaisia mm. Rintamäkeä. Ettet ole yksi niistä kun herne meni nenuun?

        Huh


      • olet seurannut palstaa
        kritisoida kirjoitti:

        silikonityttöjä, mutta minäkin olisin liittynyt joukkoon ellei siellä yhtäkkiä olisi alkanut "rintamäestä ei saa sanoa mitään pahaa" juttu.
        Hieman karmivaa ja harmillista kyllä.

        niinkuin silti taidatkin;)ja epäilen että kuulut jo palstalle(toi syysi oli aika naiivi tai sitten olet teini-ikäinen)... niin huomaat että MUUTAMAT Tallinassa käyneet ovat erittäin herkkänahkaisia kuulemaan mitään pahaa sanaa klinikoiden toiminnasta. Yksikään Rintamäellä käynyt ei ole moittinut tallinnalaisia kirurgeja mutta päinvastoin on kyllä käynyt. Syytä miksi he haluavat kertoa pahaa Rintamäestä jopa tekaistuilla jutuilla en tiedä... tai kertoisitko sinä?


      • sivustaseuraaja
        olet seurannut palstaa kirjoitti:

        niinkuin silti taidatkin;)ja epäilen että kuulut jo palstalle(toi syysi oli aika naiivi tai sitten olet teini-ikäinen)... niin huomaat että MUUTAMAT Tallinassa käyneet ovat erittäin herkkänahkaisia kuulemaan mitään pahaa sanaa klinikoiden toiminnasta. Yksikään Rintamäellä käynyt ei ole moittinut tallinnalaisia kirurgeja mutta päinvastoin on kyllä käynyt. Syytä miksi he haluavat kertoa pahaa Rintamäestä jopa tekaistuilla jutuilla en tiedä... tai kertoisitko sinä?

        aika typerää ylipäätänsä täällä teidän asiasta valittaa. Hyökkääminen muita kohtaan täällä kertoo teistä enemmän kun näistä, joita te täällä haukutte ja epäilette. On aika paksua latoa syytöksiä palstaan kuuluvuudesta ja henkilön iästä ja herkkänahkaisuudesta. Jos ei pysty ottamaan palautetta vastaan, tai kestä kritiikkiä, niin kannattaa varmaan olla vain hiljaa.
        Haukkuminen ja lapsellinen käytös antaa huonomman kuvan teistä, pahoittelen mutta näin se on.

        Olen sivustaseuraaja ja tämmöisen kuvan te todella annatte itsestänne lapsellisella käytöksellänne tällä palstalla.


      • palstaillut ko foorumilla
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        aika typerää ylipäätänsä täällä teidän asiasta valittaa. Hyökkääminen muita kohtaan täällä kertoo teistä enemmän kun näistä, joita te täällä haukutte ja epäilette. On aika paksua latoa syytöksiä palstaan kuuluvuudesta ja henkilön iästä ja herkkänahkaisuudesta. Jos ei pysty ottamaan palautetta vastaan, tai kestä kritiikkiä, niin kannattaa varmaan olla vain hiljaa.
        Haukkuminen ja lapsellinen käytös antaa huonomman kuvan teistä, pahoittelen mutta näin se on.

        Olen sivustaseuraaja ja tämmöisen kuvan te todella annatte itsestänne lapsellisella käytöksellänne tällä palstalla.

        vuoden verran ja täytyy sanoa että ei siellä useasti ole erimielisyyksiä. Sieltä saa vertaistukea ja lokaa ei tule niskaan niinkuin muilta keskustelupalstoilta. Jos olet aikeissa ottaa implantit niin suosittelen liittymään sinne.


      • Teidän
        itse olla sieltä? kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi että siellä on muutama virossa käynyt joka yrittää mustamaalata suomalaisia mm. Rintamäkeä. Ettet ole yksi niistä kun herne meni nenuun?

        tänne tulla haukkumaan toisianne, jos on jotain erimielisyyksiä niin sanokaa se siellä yhteisössänne. Aika huvittavaa touhua ja en ole herneitä syönyt vähään aikaan heh heh ja just joo.


    • lle

      jos huomaat niin ei täältä mitään tolkkua saa menee vain nahisteluksi.

      Valitse se kumpi tuntui paremmalle vaihtoehdolle ja onnea leikkaukselle.

    • Anonyymi

      En ainakaan suosittele Rintamäkeä.
      Oli välinpitämätön.
      Leikkasi silmäluomeni.Vasen oli huonosti leikattu ja iho roikkuu.
      Leikkauksen jälkeen hänen piti tulla tervehtimään heräämöön. Ei äijää näkynyt. Hoitajakin oli vähän ihmeissään. Sitten vielä sanoi, että Kela korvaa osan kuluista, hän laittaa siten laskun. Eipä korvannut, vaan tuli maksulappu Mehiläiseltä, että kela ei ole korvannut mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe