oisko kellään mitään tietoa et voiko laukun, jossa on tarrakiinnitys, pestä pesukoneessa käsinpesuohjelmalla??? laukuussa ei ole mitään pesuohjeita... olisin kiitollinen jos joku vastais :)
APUA!!!!
5
393
Vastaukset
- .......................
Mitä materiaalia laukku on? Ei liene nahkaa ainakaan, kun pesemistä suunnittelet. Puuvillaa, vai keinokuitua, vai mitä?
- laukun ylpeä omistaja
se on jotain kangasta.. :D luulen et sen puolesta voi ihan pestä mut onko tietoo et meneeks semmonen tarrakiinnitys huonoksi pesussa?
- ompelija2
laukun ylpeä omistaja kirjoitti:
se on jotain kangasta.. :D luulen et sen puolesta voi ihan pestä mut onko tietoo et meneeks semmonen tarrakiinnitys huonoksi pesussa?
En usko että sille tarralle voi tapahtua mitään, sehän on jotain muovia. Tuskin muuttuu miksikään edes 60 asteessa. Voit myös "suojella" sitä laittamalla sen kiinni kun pistät laukun pesukoneeseen. Kun tarrakappaleet ovat kiinni toisissaan, ne eivät tartu mihinkään muuhun.
Ja jos muuttuu (mikä on hyvin epätodennäköistä), tarranauhaa saa halvalla ompelukaupoista lisää ja on suht helpooa vaihtaa uusi tilalle.
- laukkufriikki
Ei se laukku ainakaan hyvää tykkää siitä pesusta, että pese mieluummin vaikka käsin, jos on pakko pestä. Eihän laukussa ole mitään paljetteja tms.? Ne eivät kestä pesua!
- laukun ylpeä omistaja
oo paljetteja eikä muuta sellaista. laukku on björn borg mallistosta joten aattelin kysyä vähän neuvpja ennen ku teen mitään et ei vaan mee pilalle :)kiitos tosi paljon vinkeistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713