Siinäpäs se, mies haluaisi seksiä paljon useammin kuin minä, joskus useita kertoja päivässä ja kun minulle riittäisi muutama kerta viikossa... mies selvästi kärsii tilanteesta ja tulee pahalle tuulelle jos joudun hänet torjumaan. En usko että olen ainoa vai olenko? Onko tähän olemassa mitään "haluja hillitsevää" lääkettä?
Tarkennan vielä että me olemme aika nuoria, 19 vuotiaita molemmat. Olen kuullut että mies on seksuaalisesti aktiivisimmillaan juuri 19-vuotiaana, nainen taasen joskus 30-kymppisenä, totta? Miehessä ei todellakaan ole mitään vikaa, rakastamme toisiamme mutta tämä asia vaivaa.
mies haluaa seksiä koko ajan
53
12694
Vastaukset
- mies
Keskustelkaa asiasta?
- JÄTKÄ29
Minä haluan sexiä joka päivä useasti.Itselläni on monta naisystävää ja se hoituu sillä,mutta tuohon sun ongelmaan on varmaankin syynä ehkäsypillerit tai et nauti sexistä TÄYDELLISESTI.Ehkäsypillerit aiheuttaa joillekin myös haluttomuutta hormooni muutosten takia.
- Fakta
Edellisessä suhteessani mies halusi seksiä niin paljon (joka hetki) etten jaksanut tehdä mitään muuta, en käydä missään, harrastaa mitään ja töistäkin jouduin lopulta ottamaan lopputilin, että jaksaisin "pyhittäytyä" vain suhteelleni.
Silti mieheni valitti, että saa liian vähän seksiä, useimmitenhan suostuin "vain" kerran päivässä!!! Ja jos halusin olla pari päivää ilman, se oli jo katastroofi ja sain kuulla kärsiväni haluttomuudesta.
Hänen mielikseen jätin ehkäisypilleritkin pois, mutta eihän se asiaa mihinkään muuttanut. Ei nainen ole kone.
Kauan minulla kesti tajuta, että minussa ei ole vika vaan miehessä. Jopa kanssaihmiset syyttelivät minua pihtaajaksi. Miksi seksi on asia, jota saa haluta rajattomasti, mutta ei kohtuudella? Jos joku haluaa sitä kohtuudella kerran viikossa, häntä syyllistetään, mutta jos joku haluaa seksiä monta kertaa päivässä, hän on muka normaali? Ei kai elämä pelkkää seksiä voi olla! Ei suklaatakaan monta kertaa päivässä voi syödä, ei ainakaan ilman seuraamuksia.. Varsinkin naiselle seksi on niin henkinen suoritus, että se vaatii paljon energiaa. Seksi monesti päivässä imee kyllä naisesta elämänvoiman ja mielestäni myös koko nautinnon seksistä. Paremmalta se tuntuu, kun sitä saa harvemmin ja alkaa jo itsekin haluta, eikä aina vain suostu toisen mieliksi. - kyllikki
myös seksiaddikti. Elämä on muutakin kuin seksiä, tiesitkö sitä?
- pohtija
vähän ihmetytti tuo lauseesi: " kun joudun hänet torjumaan.."
Kysyn: Miksi hänet torjua pitää?? Vaikka sinä suorastaan vain HALUAT 2 kertaa viikossa, onko se niin hirveetä antaa rakkaallensa, vaikket aina ITSE niin haluaisikaan?!? Kyllä tässä elämässä joutuu suurempiakin uhrauksia ja myönnytyksiä tekemään toisten ihmisten eteen, miksi ei siis oman kullan. Vai onko se niin hirveetä olla "naitavana" , tuleeko alistettu olo, vai mikä perkele siinä on, jos et ole sairas tai estynyt töiden takia en näe mitään syytä miksi et voi miehesi kanssa harrastaa seksiä silloinkin kun itseä ei juuri hirveästi huvita. Toinen juttu on se jos koko touhu inhtottaa.....- JÄTKÄ29
Naisille ei sanota tuollalailla.Niitä pidetään kuin kukkaa kämmenellä.Syitä haluttomuuteen on naisilla.esim.MIES AJATTELEE VAIN ITSEÄÄN eikä saa naiselleen orgasmia.Suomalaisten ongelma on tämä.90% naisista ei saa orkkua yhdynnällä.
- Fakta
Ja sitten miehet vielä ihmettelevät, että naiset ajan mittaan muuttuvat "lahnoiksi".
Ihmekös tuo, kun mies ahdistaa ja vaatii jatkuvasti seksiä, vaikka toista ei yhtään huvittaisi. Kyllä kuule menee seksistä hyvin äkkiä maku, jos se on vain suorittamista ja toisen sairaaloisten himojen tyydyttämistä.
Kyllä se niin on, että "normaali" määrä on 1-7 kertaa viikossa, mutta jos sitä pitää parin tunnin välein tehdä, kyseessä on sairas ihminen jonka pitäisi mennä hoitoon. Ei mikään asia ole sellainen, että saisi hallita koko elämää, silloin puhutaan pakkomielteestä! - JÄTKÄ29
Fakta kirjoitti:
Ja sitten miehet vielä ihmettelevät, että naiset ajan mittaan muuttuvat "lahnoiksi".
Ihmekös tuo, kun mies ahdistaa ja vaatii jatkuvasti seksiä, vaikka toista ei yhtään huvittaisi. Kyllä kuule menee seksistä hyvin äkkiä maku, jos se on vain suorittamista ja toisen sairaaloisten himojen tyydyttämistä.
Kyllä se niin on, että "normaali" määrä on 1-7 kertaa viikossa, mutta jos sitä pitää parin tunnin välein tehdä, kyseessä on sairas ihminen jonka pitäisi mennä hoitoon. Ei mikään asia ole sellainen, että saisi hallita koko elämää, silloin puhutaan pakkomielteestä!Minulla onkin useampi partneri.Eivätkä ole lahnoja yksikään.Hoitoa voisin kyllä tarvita,mutta ei nuo naiset ole vielä tähän päivään mennessä valittanut.Vaatiminen on väärä sana minä annan niille mitä ne pyytää,jos naista osaa käsitellä oikein tulee siitä riippuvaiseksi.niikuin esim.huumeista SEXI ON HUUMETTA
- Fakta
JÄTKÄ29 kirjoitti:
Minulla onkin useampi partneri.Eivätkä ole lahnoja yksikään.Hoitoa voisin kyllä tarvita,mutta ei nuo naiset ole vielä tähän päivään mennessä valittanut.Vaatiminen on väärä sana minä annan niille mitä ne pyytää,jos naista osaa käsitellä oikein tulee siitä riippuvaiseksi.niikuin esim.huumeista SEXI ON HUUMETTA
No sehän onkin parempi, että ei mene parisuhteeseen jos pitää ylettömästi saada! Silloin on oltava yksikseen ja voi vapaasti paneskella ympäriinsä.
Mutta parisuhteessa asia on eri, siinä on joustettava eikä toista osapuolta saa alistaa seksiin.
- nainen
jolla on vastaavia ongelmia.Seurustelun alkuaikoina me harrastimme seksiä useita kertoja päivässä.Nautin seksistä mutta en saanut silloin orkkuja.Meni pari vuotta ennenkuin tajusin että ei ole pakko antaa aina ja minäkin haluan nauttia kunnolla.Nyt saan orkun joka kerta kun sekstailemme,ja seksi maistuu hyvältä.Joskus joka päivä,välillä on useiden päivien taukoja.Eikö se ole normaalia että aina ei haluta?Mieheni on usein muistellut niitä aikoja kun teimme sen useita kertoja päivässä.Ja maininnut kuinka nykyään en tarvitse seksiä niin usein,katkerana.Itse saan niin hyvät orkut nykyään että en tarvitse seksiä joka päivä.Meillä mies on vaan joutunut tajuamaan sen että ollaan erilaisia yksilöitä.Itse en enään ala teeskentelemään orkkuja ja antamaan vain koska mies haluaa.
- JÄTKÄ29
ÄLÄ KOSKAAN teeskentele orkkua.Puhua täytyy suhteessa avoimesti.Jos mies tiedä olevansa huono ei parane sexi koskaan.Sitäpaitsi sexi on kahden kauppa.
- mies44
Itse en vihaa mitään yhtä paljon kuin orkkua teeskentelevää naista!
Kokenut ja aikuinen mies erottaa kyllä aidon ja näytellyn. Erittäinkin kun suurin osa naisista on vielä kovin huonoja näyttelemisessä.
Parempi harvemmin mutta aidosti - määrä ei korvaa laatua. Olen kanssasi - smoin kuin "Faktankin -
kanssa tässä asiassa enemmän kuin samaa mieltä.
Vaikka mies olenkin.
- kaipaava
Voi pyhä pullon henki!
Anna minullekin kyky ymmärtää mitä nainen oikeasti haluaa!
Yksi sanoo, ettei saa seksiä toinen valittaa saavansa liikaa... onko niin, että väärillä ihmisillä on väärät kumppanit!
Silti voimme oppia jotain allaolevasta tarinasta. Olen lukenut sen jostain näiltä sivuilta joten älkää syyttäkö kopioinnista jos tunnette tarinan entuudestaan! Musta se on opettavainen!
Moottoritie Hawaijiin.
Mies kulki yksin pitkin rantaa ja löysi pullon.
Kun hän avasi sen, ilmestyi pullon henki.
Henki sanoi: "Teidän armollisuutenne, täytän
yhden toiveenne - mutta vain yhden !
Mies mietti hetken ja sanoi:
"Olen aina halunnut matkustaa Hawaijille, mutta en ole voinut,
koska pelkään lentämistä ja laivoissa poden ahtaan paikan
kammoja ja tulen merisairaaksi.
Niinpä toivon, että tekisit moottoritien suoraan Hawaijille".
Henki mietti muutaman hetken, ja sanoi:
"Ei, enpä usko, että voin tehdä sitä.
Ajattelepa mitä paalutuksia tarvitaan tien
pystytykseen ja kuinka syvälle meren pohjaan ne on tehtävä.
Ajattele myös, kuinka paljon asfalttia on valmistettava ja kuinka
paljon luontoa tuhoutuisi tien valmistamisessa.
Pelkäänpä, että se on liian paljon pyydetty"!
Mies mietti hetken ja sanoi hengelle:
"On minulla toinenkin asia, jota olen aina halunnut.
Haluaisin ymmärtää naista.
Mikä saa heidät nauramaan ja itkemään samaan aikaan,
miksi heidän mielensä on niin muuttuvainen,
miksi vihaavat ja rakastavat samalla sydämellä,
miksi heidän kanssaan kaikesta huolimatta on niin haasteellista
elää vaikkakin vaikeaa tulla toimeen,
miten voisin ymmärtää mistä hän milloinkin pitää
ja mikä taas häntä raivostuttaa,
miten voisin ymmärtää, millä keinolla naisen
sydän valloitetaan ja mistä tietäisin, että
onni hänen kanssaan kestää?
Henki - anna minulle kyky ymmärtää naista!”
Henki mietti, raapi päätään ja huokaili pitkään, kääntyili, vääntyili ja hikoili
kunnes vihdoin sai sanotuksi:
"Halusitko sinä sen moottoritien kaksi- vai nelikaistaisena....."- JÄTKÄ29
Naisissa ei ole vikaa.Sehän on miehstä kiinni miten nainen haluaa ja kuinka paljon.Vetele oikesta naruista,niin naisesta saa juuri sellaisen kuin haluaa tai voi siinä käydä toisinkin päin.
- Mew
..huomaammekin, että naiset ovat yksilöitä, aivan kuten miehetkin. Jos ei ole aikaisemmin tullut mieleen.
- Piru
Sitten kun olet 30v ja parisuhteessa, niin voit muistella aikaa kun sait vielä. Onks se äijä niin huono, ettet jaksa seksiä? Siis ei kukaan kieltäydy orgasmista 4 kertaa päivässä.
- JÄTKÄ29
Katohan joku muukin ymmärtää SEXIN päälle.Ainakin 4 orkkua miksei joskus enemmäkin.
- Fakta
Ainakaan omalle kohdalleni ei ole osunut yhtäkään miestä, joka osaisi tehdä naiselle orgasmin, tai muutenkaan kosketella sillä tavalla mikä todella kiihottaa. Ja vaikka orkun teeskentely onkin väärin, niin se on usein se ainut keino saada mies lopettamaan. Ehkä se tosiaan on syynä, ettei sitä seksiä mitenkään kauhean kyltymättömästi halua, en minä siitä tunne saavani niin kauhean paljon että viitsisin monta kertaa päivässä vaivautua sotkemaan lakanoita..
Näitä asioita pitäisi opettaa jo koulussa, niin pysyisi parisuhteetkin paremmin kasassa. - Katariina
Fakta kirjoitti:
Ainakaan omalle kohdalleni ei ole osunut yhtäkään miestä, joka osaisi tehdä naiselle orgasmin, tai muutenkaan kosketella sillä tavalla mikä todella kiihottaa. Ja vaikka orkun teeskentely onkin väärin, niin se on usein se ainut keino saada mies lopettamaan. Ehkä se tosiaan on syynä, ettei sitä seksiä mitenkään kauhean kyltymättömästi halua, en minä siitä tunne saavani niin kauhean paljon että viitsisin monta kertaa päivässä vaivautua sotkemaan lakanoita..
Näitä asioita pitäisi opettaa jo koulussa, niin pysyisi parisuhteetkin paremmin kasassa.Luulisin kyllä, että syynä on se ettei nainen uskalla saada orgasmia miehen kanssa. Ainahan tuota voi neuvoa, jos ei muuten osaa oikeasta kohdasta kutitella.
Minä ainakin olen tavannut miehiä, jotka osaavat tehdä naiselle orgasmin. Eri asia sitten on kuinka paljon niitä jaksaa saada yhden päivän aikana. Liika on liikaa, nautinnossakin. - nainen vm:-69
Fakta kirjoitti:
Näitä asioita pitäisi opettaa jo koulussa, niin pysyisi parisuhteetkin paremmin kasassa.Miten tuo Voi olla mahdollista!!!
Tai sitten olet niin nuori että et oikein itsekkään ole perillä omista "saloistasi" ja anatomiastasi..
nykyinen parisuhteeni (kolmekymppinen) löysi ekoilla treffeillämme ilman mitään ohjeita
g-pisteet ja sun muut kivat nippelihommat minusta..ja nastaa oli..
osaatkohan edes rentoutua miehen kanssa ollessa ja nauttia ja vastaanottaa sitä kosketusta..kyllä se on niin että nainen on itsekkin vastuussa omasta nautinnostaan jos mies ei heti huomaa kuinka sinua yksilönä "käsitellä" niin onhan sinulla suu millä kerrot sen..
niin minä olen ainakin tehnyt.. - Pii
nainen vm:-69 kirjoitti:
Miten tuo Voi olla mahdollista!!!
Tai sitten olet niin nuori että et oikein itsekkään ole perillä omista "saloistasi" ja anatomiastasi..
nykyinen parisuhteeni (kolmekymppinen) löysi ekoilla treffeillämme ilman mitään ohjeita
osaatkohan edes rentoutua miehen kanssa ollessa ja nauttia ja vastaanottaa sitä kosketusta..kyllä se on niin että nainen on itsekkin vastuussa omasta nautinnostaan jos mies ei heti huomaa kuinka sinua yksilönä "käsitellä" niin onhan sinulla suu millä kerrot sen..
niin minä olen ainakin tehnyt..Heh. Ajattelin jostain syystä, että tekstisi loppuisi: "onhan sinulla suu, millä voit tyydyttää hänet, jos itseäsi ei haluta. Niin minä olen ainakin tehnyt.. "
Ja itse asiassa olen itse sitä mieltä, ellei nyt aivan käsittämättömiä vaadita, että voihan sitä joskus tyydyttää toisen kädellä tai suulla jos itseä ei haluta. Eikös ole vain kivaa tehdä toiselle hyvä mieli ja tyydyttynyt olo?
Vaikka saankin upeita orgasmeja mieheni kanssa, ja hän tyydyttää haluni silloinkin, kun ei itse halua, en minäkään sentään kykenen jatkuvasti moneen kertaan päivässä. Paikat turtuvat, eivätkä orgasmitkaan ole enää ihania, vaan vain punnerruksen tulosta. (Tai siltä tuntuu) Orgasmitta en kuitenkaan suostuisi elämään.
Ja onhan se jotenkin ihanampaa, kun se on "rakkauden akti". Jos sitä tekee joka välissä, ja ramppaa koko ajan alapesulla, on vaikea enää ympätä sitä rakkauden tunnetta mukaan... - Fakta
nainen vm:-69 kirjoitti:
Miten tuo Voi olla mahdollista!!!
niin minä olen ainakin tehnyt..Voihan se noinkin olla. En kyllä ole mitenkään estynyt ja ainakaan miehet eivät ole osanneet koskea siitä kohtaa, mistä minä itse itseäni kosken. Enkä kyllä osaa ruveta neuvomaan, tuntuisi jotenkin tahdittomalta alkaa huutaa että ylemmäs, alemmas, vasemmalle..
Aika harvalla naisella varmaan on kanttia sellaiseen, mutta ehkä sitten iän myötä tosiaan (olen 25v.)..
Mutta kyllä se kaikkien tutkimustenkin mukaan niin on, että harva nuori mies ihan oikeasti OSAA. - Mew
Fakta kirjoitti:
Voihan se noinkin olla. En kyllä ole mitenkään estynyt ja ainakaan miehet eivät ole osanneet koskea siitä kohtaa, mistä minä itse itseäni kosken. Enkä kyllä osaa ruveta neuvomaan, tuntuisi jotenkin tahdittomalta alkaa huutaa että ylemmäs, alemmas, vasemmalle..
Aika harvalla naisella varmaan on kanttia sellaiseen, mutta ehkä sitten iän myötä tosiaan (olen 25v.)..
Mutta kyllä se kaikkien tutkimustenkin mukaan niin on, että harva nuori mies ihan oikeasti OSAA.Kyllä pidemmässä suhteessa kannattaa ehdottomasti puhua ja opastaa, vaikka se alkuun hankalalta tuntuisi. Muuten koko hommasta alkaa vähitellen mennä maku, jos se menee pelkäksi miehen tyydyttämiseksi. Sen verran itsekäs sitä voi ja pitääkin olla, että pitää huolta omasta nautinnostaan. Kun kerran avaa suunsa, niin seksi voi jo parantua kummasti.
- nina
Mew kirjoitti:
Kyllä pidemmässä suhteessa kannattaa ehdottomasti puhua ja opastaa, vaikka se alkuun hankalalta tuntuisi. Muuten koko hommasta alkaa vähitellen mennä maku, jos se menee pelkäksi miehen tyydyttämiseksi. Sen verran itsekäs sitä voi ja pitääkin olla, että pitää huolta omasta nautinnostaan. Kun kerran avaa suunsa, niin seksi voi jo parantua kummasti.
olen samaa mieltä vm-69:n kanssa sekä sinun joka sanoi puhumisesta myös,
minulla on parikin esimerkkiäkun en nuorempana uskaltanut "keskeyttää" miehen tai pojan touhuja sängyssä niin enhän minä itse mitään sen kummempaa nautintoa ikinä saanut, se oli tosi tylsää ja ajan mittaan seksielämämme supistui minimiiin ja muukin elämä alkoi kärsimään kun emme enää sitten tunteneet intohimoa toisiamme kohtaan joka kuitenkin kuuluu normaaliin parisuhteeseen..
toisin on nyt olemme seurustelleet noin nelisen vuotta ja seksielämämme senkuin paranee koska uskallamme avautua ja keskustella sängyssä ja mikseipä muuallakin haluistamme ja fantasioistamme..edelliset parisuhteeni olivat jo tässä vaiheessa kutistuneet koska minä en uskaltanut avata suutani ja kertoa mitä haluan ja seksi alkoi maistua pelkälle pakkopullalle ja kyllähän toinen sen sitten vaistoaa.....
- Hansu
Vaihda hyvä tyttö äkkiä kaveria. Tuohan on ihan sairasta. Saatat tuolla menolla menettää kiinnostuksen ja ennen kaikkea nautinnon seksiin loppu elämäksesi.
Eikä vaan toisen mieliks tartte suostua kertaakaan. Sinä itse päätät. Itsekkäät paskat vaatii suostumaan vasten omaa tahtoa.
Ja sanoit että rakastatte toisianne. Ei sun kaveri rakasta kuin omaa mulkkuaan ja on sen orja.
Jos rakastais , ottaisi sinunkin tunteet huomioon.
Lapsellista käytöstä. On varmaan vasta päässy seksin makuun ja kuvittelee sen olevan tärkein asia maailmassa. - Hansu
Vaihda hyvä tyttö äkkiä kaveria. Tuolla menolla saatat menettää kiinnostuksesi ja mikä pahinta nautintosi seksiin loppu elämäksesi.
Kenenkään mieliksi EI tartte suostua. Sinä itse päätät koska ja kuinka usein olet valmis sekstailee.
Sanoit että rakastatte toisianne. Se tyyppi ei rakasta kuin omaa mulkkuaan. On sen orja. Vissiin päässy seksin makuun vasta äskettäin ja nyt luulee , että se on tärkein asia maailmassa. Lapsellista ja itsekästä touhua.- Hansu
Kone tilttas vilillä, mutta tulipahan mun mielipide siitä kusipäästä aivan selväks.
- kyllikki
seksiaddikti. Eli siis riippuvainen seksistä. Kaikki riippuvuudet ovat pidemmän päälle pahasta. Hänen pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä.
- Mik@
Kamoon hei. Poika on yhdeksäntoista. Jos parinkymmenen vuoden päästä on samat himot niin sitte voit ruveta puhumaan addiktioista.
- kananen
Mik@ kirjoitti:
Kamoon hei. Poika on yhdeksäntoista. Jos parinkymmenen vuoden päästä on samat himot niin sitte voit ruveta puhumaan addiktioista.
joo mutta joku vois kertoa sille pojalle, että parisuhteessakin voi runkata ja tasoittaa eriaisia haluamisen määriä siten. Alkuperäisestä viestistä saa kuvan, että pojan suoritus on toisen huomioimisen suhteen samaa tasoa muutenkin!
- ester
minä haluan enemmän kuin mieheni, mutta minä TIEDÄN ettei minulla ole oikeutta vaatia toista seksiin! Se pilaisi kaiken, myös ne kerrat jolloin hän haluaisi, jos enää edes haluaisi!
En ole kuullut kertaakaan toisen tyydyttämisvaatimusta näinpäin! Missä olette te jotka vaaditte, että poikaystävän pitää imeä tyttöystävältä kolmasti päivässä vuodesta toiseen vaikkei huvittaisi?- Mik@
No on se pirun ikävää (sori Piru) jos tilanne teilläkin vaatisi vaatimista, olen samaa mieltä siitä ettei se olisi mikään vaihtoehto. Toisaalta olen sitäkin mieltä että tällainen partneri kun luultavasti tietää olevansa se vähemmän seksinnälkäinen, voisi yrittää tajuta sen ilmanjääneen hätää ja edes jotenkin osallistua tämän tyydyttämiseen että tämä jaksais sitte paremmin odotella sitä seuraavaa oikeaa yhdyntää.
Ei se suuria uhrauksia tarkoita, kädellä vähän avittaa tai vain olis liki ja pitäis hyvänä kun toinen vaikka sitten itse hoitaa asian. - ester
Mik@ kirjoitti:
No on se pirun ikävää (sori Piru) jos tilanne teilläkin vaatisi vaatimista, olen samaa mieltä siitä ettei se olisi mikään vaihtoehto. Toisaalta olen sitäkin mieltä että tällainen partneri kun luultavasti tietää olevansa se vähemmän seksinnälkäinen, voisi yrittää tajuta sen ilmanjääneen hätää ja edes jotenkin osallistua tämän tyydyttämiseen että tämä jaksais sitte paremmin odotella sitä seuraavaa oikeaa yhdyntää.
Ei se suuria uhrauksia tarkoita, kädellä vähän avittaa tai vain olis liki ja pitäis hyvänä kun toinen vaikka sitten itse hoitaa asian.Oot kyllä oikeessa, että vaarmaan epäsuhtatilanteessa molemmat tajuaa tilanteen (jos haluaa myöntää sen). Ja toi avittaminen, se on superihanaa, se voi olla just tota mainitsemaasi halaamista jos toinen vaikka ite väsää jotain siinä...
Kiukuksi pisti mulla tää oletus että suhteessa toisen pitäisi automaattisesti olla aina käytettävissä. Mulla oli nuorena usean vuoden ajan tällainen suhde (taidettiin täyttää molemmat just tuo 19 vuotta sen suhteen aikana). En tajunnut silloin mistä se paha olo tuli, mutta kyllä se toisen jatkuva mekaaninen tyydyttäminen (monta kertaa jokaikinen päivä) vei ilon ja lämmön seksistä. "Tee mulle, tee mulle, tee mulle", ja vielä tolleen että se tullaan sanallisesti "tilaamaan", ei niin että otettais toinen mukaan kans. - Mik@
ester kirjoitti:
Oot kyllä oikeessa, että vaarmaan epäsuhtatilanteessa molemmat tajuaa tilanteen (jos haluaa myöntää sen). Ja toi avittaminen, se on superihanaa, se voi olla just tota mainitsemaasi halaamista jos toinen vaikka ite väsää jotain siinä...
Kiukuksi pisti mulla tää oletus että suhteessa toisen pitäisi automaattisesti olla aina käytettävissä. Mulla oli nuorena usean vuoden ajan tällainen suhde (taidettiin täyttää molemmat just tuo 19 vuotta sen suhteen aikana). En tajunnut silloin mistä se paha olo tuli, mutta kyllä se toisen jatkuva mekaaninen tyydyttäminen (monta kertaa jokaikinen päivä) vei ilon ja lämmön seksistä. "Tee mulle, tee mulle, tee mulle", ja vielä tolleen että se tullaan sanallisesti "tilaamaan", ei niin että otettais toinen mukaan kans.Siinä vaiheessa kun juuri on saanut ihka oman seksielämän varsinkin miehet tuppaavat innostumaan asiasta niin että toiselta osapuolelta voi mennä vitsit vähiin. Ollaan vähän niinku pikkupojat karkkikaupassa eka kesälomapäivänä. Siinä vois olla neuvottelun paikka ettei kaikki suhteen etuudet lankeaisi sille joka eniten vonkaa. Esimerkiksi palvelus palvelusta vastaan vois olla ihan hyväkin juttu jos vaikka kummankin mieltymykset olis toiselle osapuolelle vähän vieraampia.
- ester
Mik@ kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun juuri on saanut ihka oman seksielämän varsinkin miehet tuppaavat innostumaan asiasta niin että toiselta osapuolelta voi mennä vitsit vähiin. Ollaan vähän niinku pikkupojat karkkikaupassa eka kesälomapäivänä. Siinä vois olla neuvottelun paikka ettei kaikki suhteen etuudet lankeaisi sille joka eniten vonkaa. Esimerkiksi palvelus palvelusta vastaan vois olla ihan hyväkin juttu jos vaikka kummankin mieltymykset olis toiselle osapuolelle vähän vieraampia.
niin, tuskin tommoiseen kierteeseen joutuu muuten kuin kokemattomuuttaan; kummaltakaan puolelta. Just tuo karkkikauppainnostus on hyvä vertauskuva... tuskin monikaan pahuuttaan toiselta vaatii liikoja, kokemattomana voi olla itsekäs ja jos toinen on yhtä nuori, eikä tajua pyytää vastapalveluksia tarpeeksi voimakkaasti. Muistan että poikaystäväni oli kovin närkästynyt kun koitin jotain tilanteesta kommentoida; taas se karkkikauppavertaus (oli hermona kuin lapsi jollta karkkia viedään...). Enkä mä kehdannut pyytää tarpeeksi voimakkaasti kun kaverin mielestä oli typerää laskea palvelus palveluksesta...
Kakarat harrastamassa seksiä....onkohan hyvä yhtälö?
- Anonyymi
Haluan
- Anonyymi
Haluun
- Anonyymi
Kuka tulis
- Anonyymi
Hei. Täällä sama juttu, me olemme kylläkin jo yli 30v. Minä "miehenä" haluaisin seksiä jokapäivä ja puoliso taas ei, innokkuuteni ja sen ilmaisu aihetti puolisolle ahdistusta ja todella pahan riidan / kriisin meille. Suositusten todella lämpimästi keskustelemaan aiheesta kunnolla ja vapaasti ( meillä keskusteltiin monena iltana) ja välillä päivisin. Nyt kun ymmärrän puolisoani paremmin on paljon helpompi olla asian kanssa. Välillä meille miehille tarvitsee vääntää rautalangasta että asiat ymmärtää. Tsemppiä teille.
- Anonyymi
Avioliitto säilyy paremmassa kunnossa kun ikäviä, väistämättömiä asioita ei ota esiin. Miehet ja naiset noudattavat eri ohjelmointia. Ydinperheessä joku kärsii joka tapauksessa.
- Anonyymi
Yksinkertainen ratkaisu. ollessamme -55v ikäisiä päädyimme järjestelyyn jossa vaimoni päättää seksin ajankohdan ja toteutuksen.
Olimme silloin jo "eläköityneet" ja harrastuksemme sanelivat viikko-ohjelmamme.
Vaimolleni sopi kaksi pyllyilyä viikoittain. Melkein poikkeuksetta samoina viikon päivinä. Minä tiesin sovittaa oman tekemiseni niiden mukaan.
Näin on menty vajaa parikymmentä vuotta mutta tänä syksynä tuli kuvaan mukaan vaimoni vakava sairaus.
Kun ei ole intiimiä kontaktia niin onanointikaan ei oikein maistu.
Tiesin, että joskushan se kuitenkin loppuu mutta en olisi suonut sen tapahtuvan tällä tavalla.
Tunneside on niin vahva yli 50 vuotisen liiton jälkeen, etten voi kuvitellakaan turvautuvani ammattiauttajiin.- Anonyymi
Samoin on meillä, vaimo päättää ajankohdan koska naisen halukkuudestahan se onnistuminen on kiinni, asennot, samoin kesto jne.
- Anonyymi
Onhan toi haaste, itse olin halukkaimillani vuoden yhdessä olon jälkeen, pari kertaakin teki jonain päivinä mieli ja muijallakaan mitään sitä vastaan ollut. Nyt ollaan tilassa jossa voi tehdä mieli 1-2 krt kuussa ja se on vaimolleni oikein sopiva määrä, kuulemma kertakin riitäis kuussa.
- Anonyymi
Höh , kyllä seksi maittanut kerran päivässä jo 35 vuotta ja nuorempana useamminkin , joku vialla jos ei kiinnosta , toki voi joskus viikon "kuivakausikin" tulla väliin , sitten taas entistäkin kovaa kyytiä tiedossa.
- Anonyymi
Onko heti vialla joku jos ei naitata joka päivä, on sitä muutakin kuin pöksyt pois ja takas.
- Anonyymi
Jos haluaa, että sopu säilyy, pitää vain antaa, kun toinen haluaa. Tämä on sitä seksuaalista yhteensopivuutta tai sopimattomuutta.
- Anonyymi
ite oon mies ja haluan nussia paljon voisko joku nainen kertoa mistä se ihana pillun haju tulee
- Anonyymi
ainakin ite oon oman vaimon saanu 20 vuoden aikana laukeamaaan pari kertaa viikossa ja ei varmana teeskentele ukot käyttäkää kieltä pillu maistuu hyvältä
- Anonyymi
ps nykysin nusssitaan joka aamu
- Anonyymi
anna kerran päivässä ukko on varmasti tyytyväinen ite oon mies ja riittää ku aamuseisokilla saan akka on ainakin tyytyväinen ku saa paksua
- Anonyymi
vaimo lähentelee 70 ite oon 60 ja nussitaan ku punasilmäkanit,vittu että on ihanaa
- Anonyymi
viimenen vuorokaus meni silleen että naitiin ihan huvin vuoksi mutta sitten ku aamulla tuli niin tuntu taivaallliselta ku sperma lähti
- Anonyymi
Loppuko suhde vai vieläkö ootta yhdessä? Aloitus näkyy olevan parinkymmenen vuoden takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211