Seksisuhde tulossa

ukkomiehen kans..?

Niin, tähän tämä tilanne näyttää olevan hyvinkin menossa! Mies ei eroa, sen tiedän.. (?) Itse vasta eronnut ja nautin oikeastaan taas sinkkuna olosta. Meinasin jo ihastua tähän mieheen, joka nyt on ehdottanut "kierrellen" että voitas panna aina välillä. Mitäpä teen...? Annanko mennä vaan, ilman tunteita? Salainen seksisuhde, kuullostaapa hyvältä...

No jos niitä hyviä puolia miettii, niin ei ole tilivelvollinen kenellekkään ja saa aina välillä "vakipanolta" seksiä.

Moniko on tehnyt tämmöistä ja miten tilanne eteni? Pelkään vaan, että jos ihastun siihen oikeasti... Vielä voin päättää alanko tähän vai en

26

3289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksiä ilman tunteita

      niin älä missään nimessä ainakaan varattuun.

      Näitä tunteita meinaan tulee väkisinkin jossain vaiheessa. itelle kävi niin. kunnes löysin oikean kullan ja sanoin tälle salalle että mua ei enää salailut kiinnosta joten saat mennä bai bai...mieski myönsi että ois voinu tunteita tullakin peliin...

    • Anna vaan

      Anna vain sille ukkomiehelle. Sehän on sen ukon oma ongelma, kun hän pettää silloin omaa vaimoaan. Ei sun ongelma.

      Pidä sitä ukkoa nk. väliaikapanona ja etsi samalla vakipanoa. Kun olet löytänyt sen niin pudota se ukko pois kuvioista.

      Tyhmintä, mitä voit tehdä, on ihastua siihen ukkoon. Käytä häntä, mutta älä ihastu.

      • :) alkup....

        Niin, toisaalta miksipä ei. Eipä ole pahan näköinen tämä mies ja kerran ollaan jo oltu sängyssä, tosin humalassa.. Mietinkin, että mitanköhän tilanne nyt etenisi kun hän tulee "kylään" ja ollaan selvinpäin.. heti hommiin vai ? :) Niin kauan oon seurustellu, että meinaa nää kuviot unohtua kohta :D


      • miksipä ei
        :) alkup.... kirjoitti:

        Niin, toisaalta miksipä ei. Eipä ole pahan näköinen tämä mies ja kerran ollaan jo oltu sängyssä, tosin humalassa.. Mietinkin, että mitanköhän tilanne nyt etenisi kun hän tulee "kylään" ja ollaan selvinpäin.. heti hommiin vai ? :) Niin kauan oon seurustellu, että meinaa nää kuviot unohtua kohta :D

        minusta vain tuntuu että sänkyhommat ilman tunteita jättävät krapulan.sisareni erosi vuosia sitten ja jo oli ehdokkaita, jopa tyttären miehen sukulaisista, vaikka sisareni oli ollut aika konservatiivinen tyyppi ja erosi miehensä uskottomuuden vuoksi, "lohdutuksen"tarjoajia riitti, vaikea kuvitella , että voi päästää intiimiin suhteeseen ketään ilman rakastumista tai edes ihastumista eikö olisi samaa ostaa pano, miehiäkin on tällä rintamalla nykyään tarjolla.


      • Anna vaan
        :) alkup.... kirjoitti:

        Niin, toisaalta miksipä ei. Eipä ole pahan näköinen tämä mies ja kerran ollaan jo oltu sängyssä, tosin humalassa.. Mietinkin, että mitanköhän tilanne nyt etenisi kun hän tulee "kylään" ja ollaan selvinpäin.. heti hommiin vai ? :) Niin kauan oon seurustellu, että meinaa nää kuviot unohtua kohta :D

        tehdä aloitteen! Silloin mies ei voi syyttää sinua, että sä viekottelit hänet naintipuuhiin. Tietysti sun pitää avittaa hieman häntä sen suuntaiseen päätökseen tavallista hieman rohkeammalla pukeutumisella.
        Suostu sänkypuuhiin hänen ehdotuksestaan ja pidä silti ohjakset omissa käsissäsi. Sängyssä voit antaa "palaa" (voit vaikka fantasioida olevasi sun mielestäsi tosi ihanan miehen kanssa, kun naitte keskenänne). Kyllä silloin siihen hommaan tulee tarpeeksi tunnetta.

        Zemppiä vain jatkoon. :D


      • EiMuuta

        On siinä taas neuvonantaja, mistä näitä huoraajia ja huoraamaan yllyttäjiä sikiää...! Hulluja olette päästänne!


    • provo tai ei

      typerä huora

    • viitsi käyttää kallista

      aikaani ukkomiehiin. Vapaita on saatavilla ja homma on yksinkertaisempaa. Jos pelkkää seksiä hakee sitä saa kyllä noilta gigoloilta joita täällä netissäkin on tarjolla pilvin pimein.

    • haluaisitko itse

      olla vaimo/kumppani, jonka mies pettää sinua? Todella itsekästä ja vastuutonta. Ehkä voisit ajatella hieman pidemmälle. Ei vastuuta pettämisestä voi sysätä vain parisuhteessa olevalle, kyllä sinäkin päätät ihan itse, alatko salasuhteeseen varatun kanssa. Hullu maailma, hetkelliset himot määrää tahdin, väliäkö sillä jos loukkaa muita.

      • jotain-

        pahaa tämän miehen vaimolle ja lapsille????

        Jos et niin jätä ukkomiehet rauhaan


    • Suhde

      Varattuun mieheen (avoliitossa) Meillä on edetty ihan sänkypuuhiin asti ja suhteemme perustuu seksiin, mikä sopii molemmille mainiosti (minä sinkku)
      Nyttemmin on molemmilla tullut myös tunteet peliin, joten saa nähdä miten jatketaan. Ollaan nyt tunnettu noin 2kk.

    • omaava

      Ei kannat aloitta seksisuhdetta varattuun mieheen!!! Siinä käy kuiten niin, että jossain vaiheessa ihastut ja haluat enemmän. Mitäpä mies siihen sanoo. Tietenki ettei ole koskaan luvannu mitään enempää. Niitä vapaita on paljon tuolla markkinoilla.

      • varattuun naiseen

        miksiköhän aloitti? vuosia jatkunut,toivoo nyt että eroan.


      • minäkin.......
        varattuun naiseen kirjoitti:

        miksiköhän aloitti? vuosia jatkunut,toivoo nyt että eroan.

        vapaan miehen kanssa.Että on niitä vapaita miehiä jotka ovat naimisissa olevan naisen kanssa.!!


    • kokem

      Älä ala hyvä ihminen. Melko varmasti tunteet tulee peliin vähän niinkun vahingossa ja sitten ei ole oikeasti kenelläkään enää kivaa eikä hauskaa..Siinä särkyy perhe ja ennen kaikkea myös sinä itse.Sitä tuskaa pahempaa en vielä tällä hetkellä itse ainakaan tiedä.Säästä edes itseäsi jos vielä' voit. Tiedän mistä puhun

    • tarkemmin

      Meinasit jo ihastua tähän mieheen, ja nyt kuvittelet voivasi aloittaa suhteen täysin tunteettomalta pohjalta... Niin mahtaakohan kannattaa? Mietipäs omia tunteitasi oikein tarkkaan ja rehellisesti. Sinä OLET JO ihastunut siihen mieheen, muuten et edes miettisi mitä mietit.

      Eli jos haluat takuuvarmat sydänsurut ja kärsimyksen, niin siitä vaan.

    • että on

      tyhmää olla ukkomiehen kanssa, Itse olen naimisissa ja mulla on ukkomieheen salasuhde sillon ku ukkomies haluaa niin se saa, mutta jos mä haluaisin niin sillon se ei käy sille. Mulla on tunteet mukana. Täys paska juttu ku sais lopetettua sen

    • Jkassaa

      Olen takuulla varma suhteesta sinuun olen luotettava, en paljastaisi sinua mun vaimolle tai kellekään muulle henkilölle.

      • munatonmies

        Vau mikä äijä ai ettet paljastas vaimolle,salli mun nauraa.Siinäpä mies oikein isolla M:llä.


    • terveisetnaapurista

      Näin naapurin näkökulmasta kerrottuna tiedän erosi ja kuinka tuo ukkomies kulkee luonasi. Joten kun ja jos ero ilmoitus tulee kerron sen vaimolle sinulta terveiset että kauanko jatkoitte kotonasi. Pidä hyvä huoli jatkossa ettet meille enempiä esitä. Muista että varattu joka luonasi kulkee tunnen sen vaimon. Katsotaan sitten miten suu laitetaan eron tullessa ja huolehdin samalla että saa tuo vaimo edes erossa jotain korvausta. Tiedän että myyt asuntosi joten kun saat uuden osoitteen toivotaan ettei minun tuttuja satu naapureiksi. Revi siitä salainen kakkonen joka luulet pysyväsi varatun sivupanona noinkin kauan.

    • Voipyhäyksinkertaisuus

      Eiköhän ääliö tajua ihan itsekin oikean vastauksen tähän kysymykseen? Maailma täynnä vapaita miehiä. Mene palkolliseksi vaikka h***antakoon, jos varattuja himoitset!

    • Näintekisin

      Hengestäsi pääset!
      Mä voisin helpostikin ...mies kun VANNONUT olevansa uskollinen.
      Jos ei ole niin on oikeus kostaa!
      Kysyisin kannattiko ja mirri vex.

    • Glvnnbn

      Oman maineesi pilaat ja turhaan tulet sitten tänne itkemään jos se ei vaimoaan jätä kun on kerran jo sanonut ettei jätä.

      • saamitätilaakin

        Samaa ihmettelin jos kerta tietää ettei mies eroa ota hänen vuokseen niin parhaaksi alkaa siis tietäen? No pitää muistaa kantaa "maine kunnialla sitten ja jättää rauhaan se vaimo eikä kiusata sitä sitten kun et saa sitä eroamaan edes. Ainahan voit kertoa omille läheisillesi vaikka "ystäviä olette pelkästään. Jottei turhat juorut lähtisi liikkeelle. Tuolla ukkomiehelle taas nauraa kaikki ja osa ihailee kun tuollaisen patjan löytänyt.


    • taaskolutka

      Kuule ei kiinnosta kenelle karvalaukkuas tyrkytät.

    • jäitähattuun

      Sulla on vielä erostasi johtuen hormoonit aivan sekaisin. Et kai kuitenkaan lähde tekemään älyttömyyksiä alakerran kosteuden vuoksi?! Rikot ehkä avioliiton, vaimo/lapset kärsivät erosta....jotta sä saat vähän melaa mekkoon. Suhteellisuuden tajusi ei ehkä ole nyt aivan terävimmillään...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe