Naisen "pikku kauneusvirheet"

ja seksi"suhde" t...

Mitäpä miehet ootte mieltä. Jos tapaatte jonku upean naikkosen ja muuten ok kroppa, päädytte sänkyyn, mutta rinnat ovat "elämää nähneet". latistuuko siihen tunnelma vai voisiko tavata uudestaankin?

Ehkä typerä kysymys, mutta puhuuko miehet sitten kavereillensa jälkeenpäin millainen pano oli, ja millaiset rinnat yms..

Mielenkiinnolla kuulisin!

12

2769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisuks vaikka

      pushuppeja joita et riisu rakastelun ajaks?

      • ..............?

        monet miehet haluaa heti riisua kaikki! mun mielestä on taas seksikkäämpää kun on jotain yllä... ?

        eräs nainen


      • niinpä on
        ..............? kirjoitti:

        monet miehet haluaa heti riisua kaikki! mun mielestä on taas seksikkäämpää kun on jotain yllä... ?

        eräs nainen

        jää sellainen pieni salaperäisyyden varjo jos ei nainen ota ihan kaikkee pois, se saa mielikuvituksen laukkaamaan ja on kiihottavaa ;)


      • ..............
        ..............? kirjoitti:

        monet miehet haluaa heti riisua kaikki! mun mielestä on taas seksikkäämpää kun on jotain yllä... ?

        eräs nainen

        Itse kyllä tykkään että ollaan ihan nakuna, ainakin alkuvaiheessa. Sitten myöhemmin voi laittaa vaikka niitä rintaliivejä ja nahkapukuja päälle jos siltä tuntuu.


    • että kokonaisuus ratkaisee. Jos se mies on sinut sinne sänkyynsä halunnut niin tuskinpa ne rinnat voivat olla sellaiset että ne miehen karkottaisivat. Jos niin kuitenkin tapahtuu niin silloin mies tuskin on ollut muuta kuin sen yhden asian perässä.

    • x x x x

      Osa miehistä puhuu joka tapauksessa kavereilleen, millainen pano oli.

      Jotta kaverit varmasti ymmärtävät, että kyseisellä lyhyehköllä, pihatonttuvartaloisella pullanaamalla ON seksielämää ja hän on mahdollisesti kaupungin uusin kingi.

      Naiset sen sijaan harvemmin kehuskelevat muille naisille, millaisten pihatonttujen kanssa on tullut aikaa vietettyä, ennen kuin parempi tuli vastaan.

    • läpyläpy

      "Ehkä typerä kysymys, mutta puhuuko miehet sitten kavereillensa jälkeenpäin millainen pano oli, ja millaiset rinnat yms.."

      Mies toiselle: 'Saitko'. Vastaus: 'Joo. Mennäänkö bisselle?'

      Nainen toiselle: 'Saitko'. Vastaus: vähintään viiden tunnin luento miehen anatomiasta, mukaanlukien jokaisen luomen ja verisuonen paikka millin tarkkuudella, mielellään kovaan ääneen lähibaarissa.

      • x x x x

        Fiksut ihmiset pitävät päänsä kiinni.

        Fiksut eivät yritä lisätä arvoaan rehentelemällä tai valehtelemalla kaikkialle.

        Jos typerä ja fiksu kohtaavat, fiksua harmittaa jälkikäteen. Eipä ollut tarpeeksi fiksu, kun valitsi tyhmän.

        Liian tyhmää ei saisi valita edes seksiin.

        Piste.


      • harmittaa
        x x x x kirjoitti:

        Fiksut ihmiset pitävät päänsä kiinni.

        Fiksut eivät yritä lisätä arvoaan rehentelemällä tai valehtelemalla kaikkialle.

        Jos typerä ja fiksu kohtaavat, fiksua harmittaa jälkikäteen. Eipä ollut tarpeeksi fiksu, kun valitsi tyhmän.

        Liian tyhmää ei saisi valita edes seksiin.

        Piste.

        Harmittaa ja naurattaa samaan aikaan.. elikkäs siis baarista bongasin itselleni miehen jonka kanssa sitten menin kämpilleni. Seksiä harrastettiin yms..
        Aamulla mies lähti kotiinsa. (luojan kiitos, sai sitä vähän hoputtaakkin lähtemään)

        Seuraavalla viikolla menin sitten kuppilaan istumaan iltaa kavereiden kanssa.. Joku "herrasmies" tuli vittuilemaan, kuinka minun rinnat roikkuu (A-kuppi, ei edes voi roikkua) ja kuinka alapääni oli ollut karvainen kun eläimellä (2 vuotta ajellut kaikki alapäästä pois) ja jotain mongersi myös kainalo ja säärikarvoista jotka oli olleet pitkät kuin en olisi ajellut vuoteen..

        Eli tämä seksikumppani oli puhunut puuta heinää ja rehvastellut kavereilleen että minkälaisen kammotuksen oli onnistunut baari-illan jälkeen saamaan.. hah, sanon minä.

        Olisin minä ymmärtänyt sen jos olisi ulkonäköä muuten haukkunut, koska eihän kaikki voi kaikkia miellyttää.. mutta miksi valehdella karvoista?


      • harmittaa kirjoitti:

        Harmittaa ja naurattaa samaan aikaan.. elikkäs siis baarista bongasin itselleni miehen jonka kanssa sitten menin kämpilleni. Seksiä harrastettiin yms..
        Aamulla mies lähti kotiinsa. (luojan kiitos, sai sitä vähän hoputtaakkin lähtemään)

        Seuraavalla viikolla menin sitten kuppilaan istumaan iltaa kavereiden kanssa.. Joku "herrasmies" tuli vittuilemaan, kuinka minun rinnat roikkuu (A-kuppi, ei edes voi roikkua) ja kuinka alapääni oli ollut karvainen kun eläimellä (2 vuotta ajellut kaikki alapäästä pois) ja jotain mongersi myös kainalo ja säärikarvoista jotka oli olleet pitkät kuin en olisi ajellut vuoteen..

        Eli tämä seksikumppani oli puhunut puuta heinää ja rehvastellut kavereilleen että minkälaisen kammotuksen oli onnistunut baari-illan jälkeen saamaan.. hah, sanon minä.

        Olisin minä ymmärtänyt sen jos olisi ulkonäköä muuten haukkunut, koska eihän kaikki voi kaikkia miellyttää.. mutta miksi valehdella karvoista?

        "A-kuppi, ei edes voi roikkua"
        - Kyllä voi roikkua.


      • jep.
        x x x x kirjoitti:

        Fiksut ihmiset pitävät päänsä kiinni.

        Fiksut eivät yritä lisätä arvoaan rehentelemällä tai valehtelemalla kaikkialle.

        Jos typerä ja fiksu kohtaavat, fiksua harmittaa jälkikäteen. Eipä ollut tarpeeksi fiksu, kun valitsi tyhmän.

        Liian tyhmää ei saisi valita edes seksiin.

        Piste.

        Hyvää filosofiaa itse asiassa.:)


    • .................

      kaikilla on kauneusvirheitä, eihän kukaan ole täydellisen näköinen! itse olen jo hiukka rupsahtanut akkeli, vaikka nuori olenkin...mut jos en kelpaa jollekkin miehelle tälläsenään, niin olkoonsa,ei se äijä oo sit mun arvonen. niin ja loppuun viel lisäisin et oon kuiteskin ihan hoikka ja teen parhaani ulkonäön eteen, urheilen ym....mut eipä se näytä auttavan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe