Naisen "pikku kauneusvirheet"

ja seksi"suhde" t...

Mitäpä miehet ootte mieltä. Jos tapaatte jonku upean naikkosen ja muuten ok kroppa, päädytte sänkyyn, mutta rinnat ovat "elämää nähneet". latistuuko siihen tunnelma vai voisiko tavata uudestaankin?

Ehkä typerä kysymys, mutta puhuuko miehet sitten kavereillensa jälkeenpäin millainen pano oli, ja millaiset rinnat yms..

Mielenkiinnolla kuulisin!

12

2732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisuks vaikka

pushuppeja joita et riisu rakastelun ajaks?

• ..............?

monet miehet haluaa heti riisua kaikki! mun mielestä on taas seksikkäämpää kun on jotain yllä... ?

eräs nainen

• niinpä on
        ..............? kirjoitti:

monet miehet haluaa heti riisua kaikki! mun mielestä on taas seksikkäämpää kun on jotain yllä... ?

eräs nainen

jää sellainen pieni salaperäisyyden varjo jos ei nainen ota ihan kaikkee pois, se saa mielikuvituksen laukkaamaan ja on kiihottavaa ;)

• ..............
        ..............? kirjoitti:

eräs nainen

Itse kyllä tykkään että ollaan ihan nakuna, ainakin alkuvaiheessa. Sitten myöhemmin voi laittaa vaikka niitä rintaliivejä ja nahkapukuja päälle jos siltä tuntuu.

• että kokonaisuus ratkaisee. Jos se mies on sinut sinne sänkyynsä halunnut niin tuskinpa ne rinnat voivat olla sellaiset että ne miehen karkottaisivat. Jos niin kuitenkin tapahtuu niin silloin mies tuskin on ollut muuta kuin sen yhden asian perässä.

• x x x x

Osa miehistä puhuu joka tapauksessa kavereilleen, millainen pano oli.

Jotta kaverit varmasti ymmärtävät, että kyseisellä lyhyehköllä, pihatonttuvartaloisella pullanaamalla ON seksielämää ja hän on mahdollisesti kaupungin uusin kingi.

Naiset sen sijaan harvemmin kehuskelevat muille naisille, millaisten pihatonttujen kanssa on tullut aikaa vietettyä, ennen kuin parempi tuli vastaan.

• läpyläpy

"Ehkä typerä kysymys, mutta puhuuko miehet sitten kavereillensa jälkeenpäin millainen pano oli, ja millaiset rinnat yms.."

Mies toiselle: 'Saitko'. Vastaus: 'Joo. Mennäänkö bisselle?'

Nainen toiselle: 'Saitko'. Vastaus: vähintään viiden tunnin luento miehen anatomiasta, mukaanlukien jokaisen luomen ja verisuonen paikka millin tarkkuudella, mielellään kovaan ääneen lähibaarissa.

• x x x x

Fiksut ihmiset pitävät päänsä kiinni.

Fiksut eivät yritä lisätä arvoaan rehentelemällä tai valehtelemalla kaikkialle.

Jos typerä ja fiksu kohtaavat, fiksua harmittaa jälkikäteen. Eipä ollut tarpeeksi fiksu, kun valitsi tyhmän.

Liian tyhmää ei saisi valita edes seksiin.

Piste.

• harmittaa
        x x x x kirjoitti:

Jos typerä ja fiksu kohtaavat, fiksua harmittaa jälkikäteen. Eipä ollut tarpeeksi fiksu, kun valitsi tyhmän.

Piste.

Harmittaa ja naurattaa samaan aikaan.. elikkäs siis baarista bongasin itselleni miehen jonka kanssa sitten menin kämpilleni. Seksiä harrastettiin yms..
        Aamulla mies lähti kotiinsa. (luojan kiitos, sai sitä vähän hoputtaakkin lähtemään)

Seuraavalla viikolla menin sitten kuppilaan istumaan iltaa kavereiden kanssa.. Joku "herrasmies" tuli vittuilemaan, kuinka minun rinnat roikkuu (A-kuppi, ei edes voi roikkua) ja kuinka alapääni oli ollut karvainen kun eläimellä (2 vuotta ajellut kaikki alapäästä pois) ja jotain mongersi myös kainalo ja säärikarvoista jotka oli olleet pitkät kuin en olisi ajellut vuoteen..

Eli tämä seksikumppani oli puhunut puuta heinää ja rehvastellut kavereilleen että minkälaisen kammotuksen oli onnistunut baari-illan jälkeen saamaan.. hah, sanon minä.

Olisin minä ymmärtänyt sen jos olisi ulkonäköä muuten haukkunut, koska eihän kaikki voi kaikkia miellyttää.. mutta miksi valehdella karvoista?

• harmittaa kirjoitti:

Harmittaa ja naurattaa samaan aikaan.. elikkäs siis baarista bongasin itselleni miehen jonka kanssa sitten menin kämpilleni. Seksiä harrastettiin yms..
        Aamulla mies lähti kotiinsa. (luojan kiitos, sai sitä vähän hoputtaakkin lähtemään)

Seuraavalla viikolla menin sitten kuppilaan istumaan iltaa kavereiden kanssa.. Joku "herrasmies" tuli vittuilemaan, kuinka minun rinnat roikkuu (A-kuppi, ei edes voi roikkua) ja kuinka alapääni oli ollut karvainen kun eläimellä (2 vuotta ajellut kaikki alapäästä pois) ja jotain mongersi myös kainalo ja säärikarvoista jotka oli olleet pitkät kuin en olisi ajellut vuoteen..

Eli tämä seksikumppani oli puhunut puuta heinää ja rehvastellut kavereilleen että minkälaisen kammotuksen oli onnistunut baari-illan jälkeen saamaan.. hah, sanon minä.

Olisin minä ymmärtänyt sen jos olisi ulkonäköä muuten haukkunut, koska eihän kaikki voi kaikkia miellyttää.. mutta miksi valehdella karvoista?

"A-kuppi, ei edes voi roikkua"
        - Kyllä voi roikkua.

• jep.
        x x x x kirjoitti:

Piste.

Hyvää filosofiaa itse asiassa.:)

• .................

kaikilla on kauneusvirheitä, eihän kukaan ole täydellisen näköinen! itse olen jo hiukka rupsahtanut akkeli, vaikka nuori olenkin...mut jos en kelpaa jollekkin miehelle tälläsenään, niin olkoonsa,ei se äijä oo sit mun arvonen. niin ja loppuun viel lisäisin et oon kuiteskin ihan hoikka ja teen parhaani ulkonäön eteen, urheilen ym....mut eipä se näytä auttavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe