Tukisukat

kys...

Ootteko kokeillu?
Minkä laisia?
Ja mitä vaikutuksia?

12

10666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman saumaa

Minulla on kokemusta Instrussa myytävistä miesten polvipituisista tukisukista. Ne on
      ihan hyvät paljon seistessä ja jos joutuu istumaan pitkään paikoillaan. Nämä tavara-
      talojen lentosukat (esim. Kymen Sukan) ei tue
      ihan niin hyvin, mutta ok nekin. Muista malleis-
      ta (pitemmät) ei kokemusta kunnolla. Lähinnä
      myynnissä netissä (Sigvars)

• Ilman saumaa.

Jatkoa, kun unohdin. Ainakaan minulla jalat
        ei ole työpäivän jälkeen niin väsyneet ja
        matkustettaessa ei tule puutunut olo jalkoihin.

• smoss

Istumatyötä tekevänä jalat puutuu ja tuntuu pökkelöiltä päivän jälkeen. 40-70den tukipolvisukat auttaa jo tähän vaivaan. Mulla ei ole noista kalliimmista Instrun vermeistä kokemusta, mutta uskosin niiden toimivan paremmin kuin markettimallien.

Kyllä kintut on virkeemmät työpäivän ja pitkien matkojen jälkeen. Ei mennä niihin pidempiin malleihin ollenkaan tässä topikissa, jos vaan sopii!!!

• Ilman saumaa

Pysytään vain "asiallisessa" kirjoittelussa,
        sillä siitähän väsyvien jalkonen ennalta ehkäisy on todellisuudessa ja kysyjän mielessä.

• plussaa
        Ilman saumaa kirjoitti:

Pysytään vain "asiallisessa" kirjoittelussa,
        sillä siitähän väsyvien jalkonen ennalta ehkäisy on todellisuudessa ja kysyjän mielessä.

joudun olemaan jaloillani koko työpäivän ja ilman tukisukkia ei jaksa.Toisesta jalasta on leikattu suonikohjut viitisen vuotta sitten ja toisesta varmaankin olisi syytä piakkoin leikata,toistaiseksi olen saanut pitkitettyä lääkäriin menoa juuri tukisukkien avulla.Ilman niitä tuntuu joskus aivan sietämättömältä.Markettien sukista ei ole apua,mutta nämä jotka tilataan pohkeen jne. mitan mukaan toimii hyvin! :)

• smariannek

Ostin omani terveystuotteita myyvästä liikkeestä, joka on ruotsalaisten tukisukkien maahantuoja Suomessa. Niissä ainakin lukee paketissa, että ovat 1 kompressioluokan tukisukkia ja ne ovat todella hyviä. Istun työkseni 8h päivässä ja illalla ei tunnu miltään, jalat ovat kevyet, aivan ihana olo. Hinta oli 19euroa. Jos haluaa laatua kannattaa vähän miettiä mistä ostaa... automarket vai terveyskauppa...

• kebne

Mulla oli sigvaris merkkiset reisipituiset sukat toista lasta odottaessa,kun oli jalkasärkyä ja tuli pintatukoksia. Olivat hyvät, ei särkenyt jalkoja töissäkään, eikä tullut tukoksia, olivat vaan tosi kalliit, n. 80e!! Nyt odotan kolmatta lasta ja sukkien osto on edessä ja mietin ovatko Mabs-merkkiset sukat tehokkaat ja hyvät? ovat paljon edullisemmat. Onko kenelläkään kokemuksia Mabs sukista, polvipituisista tai reisipituisista?

• ....

Itse olen leikkauksen jälkeen käyttänyt Sigvariksen 2 kompressoriluokan sukkia 4 vuotta enkä ole ollut niihin tyytyväinen. Hinta on älytön, 75 euroa ja sukat eivät istu jalkaani tarkasta mittauksesta huolimatta.

• MarathonMikko

• Vispiläkauppias
        MarathonMikko kirjoitti:

Verkkokaupasta: http://www.internetapteekki.fi/epages/vka.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/vka/Products/AE0995480

Maksoivat parikymppiä ja ovat kyllä helpottaneet näitä pitkän matkan juoksijoille tyypillisiä jalkavaivoja.

Minä kävin myös leikkauksessa, ja oikeasta koivesta operoitiin pintalaskimot. Meni ihan hyvin, ottaen huomioon että äijä 45v on vähän ylipainoinenkin, ja kyllä niitä patteja oli jo 10 vuotta sitten. Mutta Sigvaris kesti sen 1,5 kuukautta silmän paettua viimein, ja mielestäni aika nopeasti polvisukasta häipyi ponnekkuus. Taidan ottaa kyllä Instrulle nokkiini moisesta Sveitsiläisestä sikakalliista sukasta. Samaa roskaa kuten kaikki vinkuintian ihmekuteet.

Mutta, toinen sukka on vielä lähes käyttämätön, ja orjalliseta käsin pesemisestä huolimatta odotan että se kestää myös samat pari kuukautta. Muuten ovat kyllä sukat todella tarpeeseen, koska jalat selvästi tykkäävät. Minulla muuten, häipyi kaikki iskiaskivut selästä suonikohjuleikkauksen jälkeen. Ihmeellistä mutta totta. Oli nimittäin selkä aivan tohjona viime vuonna.

• LycrafaTarmo

Ihanaa kun munia hiertää 140denin tukisukkahousut....

• Alatorpan Emma

Et nää samat kundit kirjottelee sukkahousuista herjaten oikeesti niiden käyttäjiä ? Tiiättekö että monet miähet on oikeesti kusessa kohjujensa kansa HÖH

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2648
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2425
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1991
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1793
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1326
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1307
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1284
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      987
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      143
      958
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      913
    Aihe