Kreatiini puhututtaa taas joten laitetaan pientä hintavertailua sun muuta infoa...Lista ei ole täydellinen, mutta aika kattava. Tuotteet laitettu järjestykseen kilohinnan mukaan.
Evolution Creatine 25€/kg
-Creapure-laatu (Degussa valmistajana, Saksa)
-800g/20€
-UFS:sta
Wrange Crea-Power 25€/kg
-Eurooppalainen suurtoimittaja on ilmoitettu alkuperäksi, tarkempaa tietoa itse tehtaasta ja VALMISTUStusmaasta ei ole!?
-1kg/25€
-Wrange
SportLife Nutrition CREATINE 26,6€/kg
-valmistajasta ei tietoa
-900g/23,90€
-Go4Fit
Leader Sports Nutrition Creatine 27,8€/kg
-900g/25€
-JRFitness Store
Reflex Creapure 33€/kg
-Creapure-laatu (Degussa valmistaja, Saksa)
-500g/16,50€
-bodyboost
American Creatine 33€/kg
-valmistajasta ei tietoa
-300g/9,90€
-Pakkotoisto
Fast Creatine 34,3€/kg
-UltraPure TM-kreatiinia, puhdistettu laatu! HUOM. Tämän kreatiinijauheen valmistus loppunut huhtikuussa. Lähde: UFS Forum.
-900g/30,90€
-jälleenmyyjiä mm. Prisma, luontaistuotekaupat... kattavampi lista löytyy Fastin sivuilta
Kreatiinin
6
4787
Vastaukset
- jallu
Näyttää siltä että jatkossakin ostellaan UFS:n tuotteita kun ovat halpoja ja kertovat valmistajan.
- Nämä ovat varteenotettavia
Järkevä hinnoittelu ja kunnolliset sekä asiakasystävälliset pakkaukset tuotteille.
SportLife Nutrition CREATINE 26,6€/kg
-valmistajasta ei tietoa
-900g/23,90€
-Go4Fit
Leader Sports Nutrition Creatine 27,8€/kg
-900g/25€
-JRFitness Store
Reflex Creapure 33€/kg
-Creapure-laatu (Degussa valmistaja, Saksa)
-500g/16,50€
-bodyboost
American Creatine 33€/kg
-valmistajasta ei tietoa
-300g/9,90€
-Pakkotoisto- tärkein
Minua ei kyllä kiinosta tippaakaan tuotteen pakkaus kunhan itse jauhe on laadukasta.
- ertsfdgsdgfsd
tärkein kirjoitti:
Minua ei kyllä kiinosta tippaakaan tuotteen pakkaus kunhan itse jauhe on laadukasta.
Sinua nyt ei varmasti kiinnosta mikään, kun se että saat kusetettua ihmisiä ostamaan mailmain puhtainta ylihinnoteltua paskaa pussissa :D :D
- halvinta
ertsfdgsdgfsd kirjoitti:
Sinua nyt ei varmasti kiinnosta mikään, kun se että saat kusetettua ihmisiä ostamaan mailmain puhtainta ylihinnoteltua paskaa pussissa :D :D
Hintavertailusta käy ilmi että halvempaakaan ei ole kuin tuo maailman puhtain.
- Dinko
Nyt näyttää olevan go4fit.com:ssa kreatiini tarjouksessa 16,90e/900g.
SportLife Nutrition CREATINE 18,78€/kg
-valmistajasta ei tietoa
-900g/16,90€
-Go4Fit
Ilmeisesti edullisin tällä hetkellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1332167Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31676Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2691450Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281279- 621044
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16936- 58920
- 262790
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40772Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44748