aiemmin olin kiltti, nyt täys paska, kohtelen naista ku rättiä ja he ovat kiinnostuneita musta.
maksatan taksitkin muijjilla, enkä soittele perään (paitsi jos tarjolla pesää)
kumma kyllä
5
1010
Vastaukset
rakastuvat renttuihin? oli yksi biisi joskus taannoin...Pidä hauskaa mutta pelaa samoilla säännöillä äläkä satuta ketään aitoa ja herkkää typykkää ainakaan tahallasi
- asss
kyl siinä meikäläisen alle jää sekä aidot että herkät ja paskamaisetkin itseään täynnä olevat muijjat. niitä mä vihaan muuten mutta kiva niitä on panna
- odotettavaa
Noinhan se valitettavasti menee... kiltteydestä on kyllä todella paljon haittaa naismarkkinoilla.
- satu oma nilkkaan
Vaaranahan on, että itse ihastut ja saat samalla mitalla takaisin. Niin se vain menee. Ja kaikki mitä teet toisille tulee moninkertaisena takaisin, ennemmin tai myöhemmin. Olet vain kylmettänyt itsesi. Auta armias kun alat sulamaan...
- Pelimieskö
satu oma nilkkaan kirjoitti:
Vaaranahan on, että itse ihastut ja saat samalla mitalla takaisin. Niin se vain menee. Ja kaikki mitä teet toisille tulee moninkertaisena takaisin, ennemmin tai myöhemmin. Olet vain kylmettänyt itsesi. Auta armias kun alat sulamaan...
... et sula koskaan ja jatkat tuota meininkiä ikuisesti. Ja jätät syvät haavat moneen kultaiseen neitoseen. Se on ikävää ja (ettenkö sanoisi, luonnon laki) että renttumiehissä ja kusipäissä on vaan yksinkertaisesti sitä jotain, mikä kolahtaa naisiin, siitä ei pääse minnekään.
Mutta sanon vaan, että se renttuna ja kusipäänä oleminen ei itsessään ole se, mikä naisia kiinnostaa, vaan "se jokin" on jossain muualla (itseluottamuksessa, miehekkyydessä tms.)... siksi naisten kaltoin kohteleminen on todella aataminaikaista. Saman voi tehdä tyylikkäämmin, kohteliaammin ja loukkaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1428005Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841790Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1511657Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211491- 151258
- 1001249
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371166- 181142