aiemmin olin kiltti, nyt täys paska, kohtelen naista ku rättiä ja he ovat kiinnostuneita musta.
maksatan taksitkin muijjilla, enkä soittele perään (paitsi jos tarjolla pesää)
kumma kyllä
5
1037
Vastaukset
rakastuvat renttuihin? oli yksi biisi joskus taannoin...Pidä hauskaa mutta pelaa samoilla säännöillä äläkä satuta ketään aitoa ja herkkää typykkää ainakaan tahallasi
- asss
kyl siinä meikäläisen alle jää sekä aidot että herkät ja paskamaisetkin itseään täynnä olevat muijjat. niitä mä vihaan muuten mutta kiva niitä on panna
- odotettavaa
Noinhan se valitettavasti menee... kiltteydestä on kyllä todella paljon haittaa naismarkkinoilla.
- satu oma nilkkaan
Vaaranahan on, että itse ihastut ja saat samalla mitalla takaisin. Niin se vain menee. Ja kaikki mitä teet toisille tulee moninkertaisena takaisin, ennemmin tai myöhemmin. Olet vain kylmettänyt itsesi. Auta armias kun alat sulamaan...
- Pelimieskö
satu oma nilkkaan kirjoitti:
Vaaranahan on, että itse ihastut ja saat samalla mitalla takaisin. Niin se vain menee. Ja kaikki mitä teet toisille tulee moninkertaisena takaisin, ennemmin tai myöhemmin. Olet vain kylmettänyt itsesi. Auta armias kun alat sulamaan...
... et sula koskaan ja jatkat tuota meininkiä ikuisesti. Ja jätät syvät haavat moneen kultaiseen neitoseen. Se on ikävää ja (ettenkö sanoisi, luonnon laki) että renttumiehissä ja kusipäissä on vaan yksinkertaisesti sitä jotain, mikä kolahtaa naisiin, siitä ei pääse minnekään.
Mutta sanon vaan, että se renttuna ja kusipäänä oleminen ei itsessään ole se, mikä naisia kiinnostaa, vaan "se jokin" on jossain muualla (itseluottamuksessa, miehekkyydessä tms.)... siksi naisten kaltoin kohteleminen on todella aataminaikaista. Saman voi tehdä tyylikkäämmin, kohteliaammin ja loukkaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368