Kaikkein parhaat kitaristit?

Danny

sanokaa mielipiteenne.

22

1330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina soi

      Robert Jonson

    • coldstone

      niitä on niin paljon mutta hyviä ainakin on Jimi Hendrix, Randy Rhoads, Santana, Kirk Hammett ja
      Tony Iommi

      • SnowDoggy9342

        on Rhcp:n john frusciante
        ja jimi hendrix
        ja toi coldplayn kitaristikin on aika hyvä


      • SnowDoggy9342 kirjoitti:

        on Rhcp:n john frusciante
        ja jimi hendrix
        ja toi coldplayn kitaristikin on aika hyvä

        ...Jimi Hendrix, Gary Moore, Carlos Santana, Bo Diddley ja Chuck Berry. Kotimaisista Albert Järvinen, Hasse Walli, Andy McCoy ja Jonttu Virta.


    • Rock

      no parhaathan on toki Chuck Berry, Eddie Cochran...onhan noita...Albert Järvinen...Mark Knopfler

    • nimimerkki

      Knopfler is GOD!

    • mad

      Johnny Winter ja Ritchie Blackmore

      • machine head

        Ehdottomasti Ritchie Blackmore.


    • slashgirl

      Slash!!!!!! aivan mahtava! I love...

      • Äijä

        Samaa mieltä.
        ex-gunnari slash.


    • DreAmer

      John Petrucci (Erittäin vaihtelevaa ja mielikuvituksellista soittoa, pystyy soittamaan myös erittäin nopeasti vaikeita kikkoja)

      Mark Knopfler (Loistava kitaristi ja loistava tekniikka, saa hyvän soundin ja muutenkin aivan fantastinen)

      Yngwie J. Malmsteen (Ehkä maailman nopein, jos lasketaan passagiot mukaan. Liian samankaltaisia sooloja)

      Siinä on mielestäni kovimmat kitaristit. En kuitenkaan kuuntele Malmsteenia juuri ollenkaan, mutta on kaveri helvetin taitava,

    • Guitar

      Robbie Krieger, David Gilmour, Jimmy Page

    • guitar slinger

      eri musa tyylejä soittelevia : James Burton, stevie Ray Vaughan, Ry cooder, Carlos Santana Hendricksin Jimi, Albert Lee etc. Koto maasta : Järvinen, tolonen & Pulliainen

    • Åke

      Joel Hallikainen - omistaa hienoja kitaroita....

      • Kai

        Fender Stratocasterin omistaja - tyylitaituri Esa Pulliainen. Sovittajana(kin) omaa luokkaansa, keikalle mennään AINA kun kohdalle osuu.........! T. Kai.


      • Fuller
        Kai kirjoitti:

        Fender Stratocasterin omistaja - tyylitaituri Esa Pulliainen. Sovittajana(kin) omaa luokkaansa, keikalle mennään AINA kun kohdalle osuu.........! T. Kai.

        Ehdottomasti kolme parasta on Stevie Ray Vaughan, Johnny Winter ja Albert Järvinen..


    • Kai

      Hank Marvin on myös niitä, joita mielelläni kuuntelen..........

    • Sinny

      Niinh,also known as Linde.

    • Laardibonanza

      kitaranvingutuksesta, niin silti oon sitä mieltä, että kuunneltuani herrojen Duane Allman ja Richard Betts esiintymistä live-levyltä, niin kyllä kulkee. Santana on kyllä ehdoton mestari alalla ja kyllä se paljon parjattu Brian May soittelee hommat kohdalleen. Kyllähän se kitara vinkuu monen käsissä, mutta orkesteri vaatii, että tuetaan sitä kappaletta, jota esitetään.

    • Jake

      paras kitaristi! Tai ainakin oli, on kuullemma vähän hienomotoriikka kärsiny ku andy tippui sieltä parvekkeelta...Mut minun suosikki aina!

    • murmumur

      Mun lempikitaristit on varmaanki (ei missään järjestyksessä):

      Jimi Hendrix
      Matthew Bellamy
      Tom Morello
      John Frusciante
      Kingston Wallin miehet 8''D

      Mua hämää vähäsen ku tuntuu että suurin osa ihmisitä ei tunnista Bellamya hyväksi kitaristiksi... : D Tykkään itse tosi paljon miehen tyylistä.

    • hellyeah__!!

      Kerry King - Slayer
      Darrell Dimebag - Pantera
      Slash - Guns N Roses

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe