Bändi, jota ette voi sietää

Näin se vaan on

Mikä on teidän inhokkibändinne ? Mulla se on Yö. Varmasti ihan mukavia jätkiä, mutta kun se Olli nyt ei vaan osaa laulaa ja ne biisit on semmosia kliseisiä suomijollotuksia. Pyrin aina vaihtamaan kanavaa tai poistumaan paikalta, kun Yö pläjähtää soimaan. Puistattaa...

25

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korni-----

terässementti

• Koska...

YÖ on ihan väsynyt ja musiikki nykyisin iskelmää.. kaukana popista saati rockista. Voisivat muuttaa nimensä Tansiorkesteri Yö:si.

CMX, masentavaa musiikkia, keulahahmolla kusta pää taynnä ja lapsellisen tekotaiteellisia sanoituksia... pätemistä ilman lahjoja.

• muna212

Ismo Alanko ja CMX, muka hyviä sanottajia, ei vaan kolahda meikäläiseen,masentavaa jollotusta ja rääkymistä, mikä nero Ismo:"älä pulu paskanna mun päähän" anna vaan paskoa.
        Eppu Normaali, niiiiin tyyylsäää olis saanu lopettaa "poliisi pamputtaa" biisiin, mikä nero sanotus"uaaaa poliisi ajaa pillit katollaa uaa"
        ja kitaristilla ei mitään uutta ideaa koskaan aina samaa pilitystä.
        jostain syystä on alkamut Leevi and the Leavingsin piisin kyllästyttää onhan niitä tullut liikaa radiosta kohta 30 v.. loppujen lopuksi ei Gösta niin hyvä sanoittaja ollutkaan kuin annetaan ymmärtää, turhaa hehkutusta . ja aiheet aina samoja. bändikin sellasta studiokikkailua vain harrasti ei ollut pojista lauteille.

• JappoHusso

KLAMYDIA. En voi mitenkään keksiä mitään positiivista tästä. "Huumoria" revitään aina jostain perseenreiästä. Joku joskus vertasi tätä kammottavaa paskaa Suomen parhaaseen bändiin Ne Luumäkiin. Meinasin hiukan hermostua siitä..

Onhan noita muitakin, tää tulee aina automaattisesti ekana mieleen. Onneks ei tarvi radiota kuunnella niin pystyy helposti ohittamaan kaiken ohittamisen arvoisen.

• muuku

luumäetkö on mielestäsi suomen paras kun kopioivat kaiken ihan täysin suoraan ramonesilta?

• huhuuh2

Klamydia on tosiaan pahimmasta päästä!

• JappoHusso
        muuku kirjoitti:

luumäetkö on mielestäsi suomen paras kun kopioivat kaiken ihan täysin suoraan ramonesilta?

EIkä! Mä en ollut tajunnutkaan. Hyvä kun selvensit asiaa.

Korjataan sitten: maailman paras.

• ...pahinta

Mamba, Suurlähettiläät.

• hassis.

Inhokkeja löytyy enemmän kuin suosikkeja, mutta tässä mun inhokit top 5:

1.Eppu Normaali
      2.Negative
      3.Yö
      4.Nightwish
      5.Uniklubi

• Kalliosta

bändit yleensäkin

• tässä pari

rhcp,yö, uniklubi,negative, the rasmus,in flames,limb bizkit, linkin park, slipknot,system of a down, him yms poppiskeidat..

• tana

Uniklubi on sellasta paskaa jotai ei kuuntele ees kuurovammautuneet eläinraiskaajat.
      ei saatana mä vihaan sitä bändiä.
      Toinen on martti servo ja homot, ei helvetti argh. Jos olisin Agentti ja multa haluttais tietoja ni paras tapa olis kiduttaa mua rakkaudella ja piikkilangalla

• Take Hold!

Kaikki ns. rappiyhtyeet/'artistit'

Rap on muuten lyhenne CRAPista..... =D

• Ramones ja Stravinsky

Popeda on ehdottomasti aiwan out ja puke.

Sit tää "siantappoheavy"jossa röhkitään kuin porsaan kiimassa ; )

• Lokki

Uniklubi
      Negative
      Lovex
      yms. uuden ajan itkurockbändit eivät yksinkertaisesti iske minua inottaa vain. En pysty kuuntelemaan.

• Svala

Lovex. Ensimmäisen kerran kun näin Lovexin musiikkivideon meinasin kuolla nauruun. Nyt ei enää edes naurata.

• dddddddddd

Kaikellaine RAP muu hiphop paska
        The Rasmus
        PMMP

• Guaranteen

Nyt 5 vuotta eteenpäin Lovex on kehittynyt hyvin. Kurkkaapas esim. U.S.A, ja vertaa sitä Lovexin ensimmäiseen musiikkivideoon. Tule sen jälkeen sanomaan, kuinka naurattaa.

Onko Lovex mikään itkurock-bändi? On ehkä ollut, mutta ei enää. Nyt se on sitä, mitä pitääkin! Pojat osaa, ja varsinkin laulaja Theon on kehittynyt.

Tämä mun mielipide.

• Helpompi mun on sanoa mistä bändeistä pidän kuin mitä inhoan, mutta jos pitäis sanoa joitain bändejä, niin esim.Metallican, Nirvanan ja Green dayn musiikki ei useista yrityksistä huolimatta ole oikein vielä napannut, mutta en inhoa noita bändejä. Sellaisillakin bändeillä, joita en muuten niin paljon kuuntele saattaa olla yksi tai muutama kappale, joita kuuntelen, esim. The Who on tällainen bändi. En muuten kauheasti kuuntele sitä (en ainakaan vielä tähän mennessä), mutta joskus kappaletta "Baba O´riley".

• Anonyymi

Paskimmat on
      Mamba
      Dingo

• Anonyymi

Bändeistä Coldplay,

Artisteista Turunen, Mariah Carey, Beyonce, Aguilera, Taylor Shit jne.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elastisen koko tuotanto.

• Anonyymi

Yhtä vaikee kysymys, kuin se mistä pitäisin. Kun ei ole tarvetta fanittaa ketään ja aina voi musiikin sammuttaa jos on tylsää.

Tykkäisin ehkä ihan vaan naapurien tai lasten loilotuksesta, ihan vaan kun läheiset ovat rakkaampia, kuin tuntemattomat narsistit käytän sitä sanaa siksi, että he muka tekevät sitä paremmin kuin muut. Tykkään virheistä loilotuksessa, tietää, et on aito ihminen kyseessä.

• Anonyymi

Nirvana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe