Napakoru?

Ninni^^

Olen miettinyt napakorun ottamista. Paljonko sellanen maksaa ja kauanko paraneminen kestää? Voiko napakorun kanssa urheilla normaalisti? Kokemuksia saa kertoa!

5

3809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panda**

Moi!

Täälläpäin napalävistyksen otto koruineen maksoi 40e. Olen kuullut myös kalliimmista hinnoista. Itse otin sen toukokuun lopulla ja ei se kyllä vielä ole parantunut. Välillä se on parempi, välillä taas tulee sitä kudosnestettä ja luultavasti mätääkin. Mutta olen kuullut että paraneminen tosiaan kestää useamman kuukaudenkin. Eikä tuo ainakaan niin pahasti ole tulehtunut että aikoisin sen pois ottaa ainakaan vielä. Ainakin minä olen urheillut, esim. kuntosali onnistuu ilman ongelmia.

• vibsukka

No mulla makso jyväskylän stopissa alennuksen kanssa vähän yli 50 e. :o
      mä harrastan uintia ja ihan normaalisti oon pystyny urheilemaan muutenki. vähän vatsalihakset ja selkälihakset tuntu aluks mut kyl parissa päivässä sitten onnistui.
      Mulla tää on ollu yli puol vuotta ja vieläkin mätii välillä. pitää vaan hoidella jatkuvasti mut kertaakaan en oo katunu! :D otan vielä toisenkin sit kun rahat riittää. :)

• lävistys napaan

Heips! Oon ollu kahdesti raskaana ja siksi napalävistys tehty jo 3 kertaa. Ekalla kerralla lävistys ei parantunu oikeestaan ollenkaan, mut kummanki raskauden jälkeen tehty lävistys on parantunut heti eikä mitään kipua, mätää tms ole ollut. Viimeksi lävistäjä sanoi, että ensimmäinen lävistys on todennäköisesti koukattu liian syvältä, joten sen parantuminenkin on ollut vähän niin ja näin. Tosin lävistäjä sanoi, että raskauden jälkeen iho on "löysempi", joten siihen tehty lävistäminen onnistuu ehkä helpommin. Kannattaa kysellä tuttujen kokemuksia eri lävistäjistä. En itse kävisi enää sillä, joka ensimmäisen lävistyksen teki. Se oli täysin epäonnistunut kammottavan kipunsa ja jatkuvan märkimisen takia. Nämä kaksi seuraavaa ovat olleet täysin kivottomia, edes lävistäminen ei juurikaan sattunut eikä lävistys edes tuntunut aralta alkuun.

• n.50e maksaa.. itsellä 3, kaikki tosin itse tehnyt. eikä oo ainakaan omaa urheilua estänyt..

• hhhhhhhhh

Mä otin ulkomailla napakorun ja se makso 20 euroo. Kyl napakorun kaa voi urheilla normisti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1785
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1601
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1454
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1152
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1083
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1036
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe