voisiko joku fiksu kertoa jotain muita tärkeitä tutustumisen arvoisia artisteja kuin Bob Marley & peter Tosh?! Kiittäen kumartaa.
tärkeitä artisteja?
12
1421
Vastaukset
- kuunnella
kotimaista Poutasoundia.......
- SCB
Kaikki missä Jukkapoika on ollut mukana
- ...
jukka-poeka alkaa toistamaan liikaa itseään. jos tuoreempaa kotimaista nin puppa j'n uus kannattaa tsekata. hakkaa ton sielukapteeni-possen nenä-honotuksen 6-0.
scb'n jokaiselle tulta on toki klassikko.
paprika korps on myös tutustumisen arvonen. samoin matisyahu ja mishka.
vanhemmista black uhuru, burning spear jne - vaan
... kirjoitti:
jukka-poeka alkaa toistamaan liikaa itseään. jos tuoreempaa kotimaista nin puppa j'n uus kannattaa tsekata. hakkaa ton sielukapteeni-possen nenä-honotuksen 6-0.
scb'n jokaiselle tulta on toki klassikko.
paprika korps on myös tutustumisen arvonen. samoin matisyahu ja mishka.
vanhemmista black uhuru, burning spear jneNo sitä en allekirjoita että Jukka toistais itseään, vaikkakin apajilla levy oli pettymys. Itelläni kuitenkin Jukka on kokonaisuudessaan se tärkein artisti. Tuntuu olevan että Jukasta tykätään tai ei. Tuo Matisyahu on jäänyt kokonaan kuulematta vielä, täytyy korjata tilanne ! Rauhaa ja rakkautta.
- fubut
vaan kirjoitti:
No sitä en allekirjoita että Jukka toistais itseään, vaikkakin apajilla levy oli pettymys. Itelläni kuitenkin Jukka on kokonaisuudessaan se tärkein artisti. Tuntuu olevan että Jukasta tykätään tai ei. Tuo Matisyahu on jäänyt kokonaan kuulematta vielä, täytyy korjata tilanne ! Rauhaa ja rakkautta.
Joo, tosi erilaist ja uutta soundia. Mielikuvituksekasta
- Anonyymi
Oli ehkäpä eka myi itsensä medialle mutta oli aikanaan mulle yx suurimmista kotimaisist
- gfj
Ainakaan Lee "Scratch" Perry tei vielä mainittu. Suosittelen myös Trojan recordsin julkaisemia box settejä, joissa on yleensä kolmella levyllä 50 biisiä tietyn teeman perusteella valittuna. Esimerkiksi "Trojan Roots Reggae Box Set" voisi olla hyvä valinta reggaemusiikkiin tutustuttaessa.
- livet on best!
gentlemanin live levy on huippu! matis yahun live taltiointi myös näistä uusimmista...
- punky-funk
lähti mun totaalinen hurahdus muutama vuosi sitten.
Eroselta viiskulmasta (digeliuksen naapurissa) saattaa vielä löytyä. Kirjastosta ainakin.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=&sql=10:k1dqoa9ayijb - DreadwomanJah
No niitähän on vaikka kuinka: 60-luvulta alkaen Skatalites, Wailers, Toots and the Maytals, John Holt, ja supertähdet Bob Marley ja UB40, pienempiä Aswad, Black Uhuru...
- Anonyymi
Voi voi. . On ja paljon . En tiiä onko kohdalladijo myöhäistä mutta reggae on mulle elämä. Tsekkaa vaikka YouTube roots reggae.
- Anonyymi
Ja jos olet kiinnostunut rasta kulttuurista voit ottaa yhteyttä [email protected]. Siunausta. Jah bless
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435