Miten menee sanat suomeksi ....

aurinkoinen-87

Niih,,,miten menee tuon BASSHUNTER kappale boten anna sanat suomeksi...kun e laulaa niin nopeasti siinä biisissä että ei thado saada selvää oikein..

kiitti jo etukäteen!

12

17183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlesta ja

suomenna itse. Ei tarvitse siinä kuunnellessa yrittää ehtiä suomentaa kun on sanat näytöllä.

• aurinkoinen-87

yritin etsiä mm. googlesta mutta en sattunut löytämään kyseistä biisiä....siis ruotsiksi löysin mutta en suomeksi...sanakirja täytyy otta kehiin...

• =(((
      • ?:D

englanninkieliset sanat autto vähä mut en siltikään tiedä että mistä tässä laulussa puhutaan ^^ :D

• millintarkka@irc
        ?:D kirjoitti:

englanninkieliset sanat autto vähä mut en siltikään tiedä että mistä tässä laulussa puhutaan ^^ :D

tässä biisissä puhutaan mIRC:in botista joka valvoo kanavia ja bannaa häiriköt ja potkii ihmiset ulos kanavilta ja joka väittää ettei ole botti vaan todella kaunis tyttö...
        ota sanakirja käteen ja suomenna jos et perus englantia tai perus ruotsia ymmärrä :D
        eli kappale on suoraan sanoen jonkun nörtin/nörttien tekemä :D
        mutta minun mielestä silti erittäin hyvä kappale

• |Prinses|
        millintarkka@irc kirjoitti:

tässä biisissä puhutaan mIRC:in botista joka valvoo kanavia ja bannaa häiriköt ja potkii ihmiset ulos kanavilta ja joka väittää ettei ole botti vaan todella kaunis tyttö...
        ota sanakirja käteen ja suomenna jos et perus englantia tai perus ruotsia ymmärrä :D

jos haluut tietää, niin boten annan laulaa jonas altberg. sen biisin on tehnyt hän itse vain yhdessä yössä, muuttaen ääntään ja lisäen ääniefektejä. oikeata bändiä ei olemassa ole, mutta sitä kutsutaan nimellä BassHunter. :)) Hyvä biisi on

• lentäjä1122334455
        |Prinses| kirjoitti:

jos haluut tietää, niin boten annan laulaa jonas altberg. sen biisin on tehnyt hän itse vain yhdessä yössä, muuttaen ääntään ja lisäen ääniefektejä. oikeata bändiä ei olemassa ole, mutta sitä kutsutaan nimellä BassHunter. :)) Hyvä biisi on

mutta biisissähän mainitaan take-off? sehän on lentokoneen nosto?

• botenanna

• muutettu
        millintarkka@irc kirjoitti:

mIRC :-------D

• vieras5678

Mee youtubeen ja sitten kirjota boten anna.Sitten eti sieltä alvin ja cipsmunk boten anna.Mee kuuntelee sitä nii tulee sanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• anonyymi234242

Tiedän botin
      Hänen nimensä on Anna, Anna on hänen nimensä
      Hän voi bannata sinut, bannata tosi kovasti
      Hän siivoa meidän kanavaamme
      Haluan kertoa sinulle, että tunnen botin

Tiedän botin

Joka aina valvoo kaikkia täällä
      Ja korjaa ongelmamme
      Ei ole valloitusta joka onnistuisi
      Muista että se olen minä joka muistaa tämän botin

Se botti jota kukaan muu ei voi voittaa
      Hän potkii ulos kun haluaa
      Hän potkii kaikki spämmääjät
      Kyllä, mikään ei voi voittaa tätä bottia

(valmis lähtöön)

(oletko valmis?)

Ja sitten tuli se päivä jonka en uskonut olevan totta
      Kanava oli poissa hallinnasta
      En koskaan ajatellut että se voisi olla niin väärin
      Kun Anna sanoi minulle
      "En ole botti.
      Olen todella kaunis tyttö"
      Joka on, epäonneksi, nyt hyvin outoa minulle
      Mutta mitään ei tarvitse selittää
      *Koska silmissäni. tulet aina olemaan botti*

Tiedän botin

Joka aina valvoo kaikkia täällä
      Ja korjaa ongelmamme
      Ei ole valloitusta joka onnistuisi
      Muista että se olen minä joka muistaa tämän botin

Se botti jota kukaan muu ei voi voittaa
      Hän potkii ulos kun haluaa
      Hän potkii kaikki spämmääjät
      Kyllä, mikään ei voi voittaa tätä bottia

• 2006beats

Kiitos. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe