Miksi???

hämmentynyt n.

Ennen nykyistä suhdettani minulla oli myrskyisä juttu mieheni ystävän kanssa. Jolta mieheni sitten minut iski itselleen. Ihan reilulla pelillä kylläkin, kysyi kaveriltaan "lupaa". Niin huvittavalta kuin se kuulostaakin..en tämän kaverin kanssa ollut varsinaisesti yhdessä vaan oli jotain "sutinaa".

Tämä nykyiseni rakastaa minua yli kaiken,hän on komea ja viisas. Ihana. Rakastan häntä.

Mutta nyt mieheni on poissa luotani pitkän aikaa, ja ollutkin jo jonkun aikaa. Sinä aikana tämä hänen ystävänsä on alkanut lähentelemään minua kun olemme samassa paikassa. Ja mitä minä hullu teen? En MITÄÄN! En sano vastaan, en lähde pois. Jokin yhä kiehtoo hänessä. Kun hän on yrittänyt suudella olen kääntänyt pääni pois mutta sekin vaati ääretöntä itsehillintää. En silti lähtenyt pois hänen syleilystään. Tuntuu että on vain ajan kysymys milloin en käännäkkään päätäni pois ja vastaan suudelmaan.

Tämän vuoksi päätin etten enää liiku missään missä tämä mies on,koska itseni hillitseminen hänen seurassaa on niin vaikeaa. Kysymykseni on miksi se on niin vaikeaa? Kun omassa suhteessa ei ole mitään vikaa ja rakastan miestäni yli kaiken, enkä ikinä vaihtaisi häntä tuohon toiseen! Mikä ihmeen voima minut sitten saa käyttäytymään noin!??? Olenko ihan täysi idiootti vai onko tämä joku testi? Koe jossa mitataan luonteeni lujuus??Tunnen jo pettäneeni miestäni vaikka mitään pahempaa ei ole tapahtunut. Koska tiedän miten hirvittävän lähellä se on ollut. En ymmärrä itseäni!

6

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikille meistä tulee suhteessa hetkiä,jolloin joutuu valitsemaan.Niissä hetkissä sekuntieläjät valitsevat usein väärän vaihtoehdon.Kiusaukseksi niitä kutsutaan myös.Tässä punnitaan rakkaus ja itsehillintä.Jos asiasi olisi huonosti olisit todennäköisesti jo pettänyt,mutta koska teillä menee hyvin,on se jarruttanut tekemistäsi.Voin taata,että jos et anna itsesi pettää voit olla todella ylpeä myöhemmin ja tuulettaa,kun et tehnyt sitä!Monesti,jos törmää ns.vastapuoleen eli kaikkeen siihen,mitä oma mies ei ole,kiusaus on kahta kauheampi,mutta niistäkin tilanteista selviää.Teet järkevästi,kun et hakeudu samaan paikkaan leikkimään tulella!Itsehillintää ja voimia sinulle! :0)

• Alkup.

Kiitos tsemppaamisesta. En vain ollut kuvitellut että tähän tilanteeseen voi joutua silloinkin vaikka todella rakastaa kumppaniaan ja kaikki on hyvin. Tänne kirjoittaminen ja sinun vastauksesi sai minut kuitenkin tarkastelemaan asiaa vähän eri tavalla ja valoi minuun uskoa itseeni. En halua pettäjän leimaa otsaani. Mieheni ei ole ansainnut joutua petetyksi, ja minä aion olla hänen arvoisensa. Kiitos.

• jos nämä

miehet ovatkin sopineet, että testaavat sinua. Oletko oikeasti uskollinen ja rakastatko tätä miestäsi....

• alkup.

He eivät ole enää ystäviä koska kerran tämä hänen ystävänsä kärähti iskemästä minua. Siinä ei kyllä minun osaltani ollut silloin mitään. Mieheni katkaisi sen jälkeen välit hänen kanssaan ja nyt tämä hänen ystävänsä yrittää sitten kahta kauheammin kun ei tarvitse enää edes varoa,kun enää ei ole huolta edes siitä, että menettäisi ystävän kun menetti sen jo.

• vaikuttaa
        alkup. kirjoitti:

He eivät ole enää ystäviä koska kerran tämä hänen ystävänsä kärähti iskemästä minua. Siinä ei kyllä minun osaltani ollut silloin mitään. Mieheni katkaisi sen jälkeen välit hänen kanssaan ja nyt tämä hänen ystävänsä yrittää sitten kahta kauheammin kun ei tarvitse enää edes varoa,kun enää ei ole huolta edes siitä, että menettäisi ystävän kun menetti sen jo.

nyt siltä että mies haluaa kostaa miehellesi. mikä sen parempaa kuin saada ex kaverin vaimo sänkyyn. tiedä vaikka kertoisi asian miehellesi joskus sopivassa tilaisuudessa ja siten pilaisi sinun ja miehesi suhteen. mieti kumpi on parempi, hyvä ihana elämä miehesi kanssa vaiko syyllinen olo jossa kokoajan saat pelätä miehesi saavan tieää.

• Mielestäni tuollaista sopimista voisi tapahtua paljon ennemmin naisten kesken. Jotenkin se ei vain sovi miehen logiikkaan tuollainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5866
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3099
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2700
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      28
      2536
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82