Olen yötöissä

aina

olen kassakaappialalla ja teen aina yövuoroa

noin yksi yö vuodessa töitä ja muu aika lomalla Thaimaassa

6

2562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoiselle

Kuinka alalle pääsee?? Alanvaihto edessä ja jotain pitäisi keksiä. Jos kouluttautuisi lukkosepäksi, niin siitä olisi varmasti hyötyä? Alan huono puoli on varmasti joskus esiintulevat juridiset ongelmat, kuinka niistä olet selvinnyt?

• Kiki88

Olen töissä keskolla, ja tiedän muutamia salaisuuksia, esim sen että vuokraamalla pakettiauton, ja käymmällä mattopuukkoa (teltan avaamiseen) saa 15 minuutissa tienattua noin 300000€ ja hälyttimet on tietenkin pois päältä tuona aikana tarkituskierroksen aikana, koska poikakaverini on ISS:llä vartiana tuolla.

Kiinnijäämisen riski on 0,0000000001 % (mahdollisesti jäävä DNA nääs)

Mutta vielä en ole tota tehnyt.

On muuten IDIOOTTIMAISTA sälilyttä LAVOITTAIN 6000€ hintaisia dataprojektoreja TELTTAVARASTOSSA

• vielä!!!!!
        Kiki88 kirjoitti:

Olen töissä keskolla, ja tiedän muutamia salaisuuksia, esim sen että vuokraamalla pakettiauton, ja käymmällä mattopuukkoa (teltan avaamiseen) saa 15 minuutissa tienattua noin 300000€ ja hälyttimet on tietenkin pois päältä tuona aikana tarkituskierroksen aikana, koska poikakaverini on ISS:llä vartiana tuolla.

Kiinnijäämisen riski on 0,0000000001 % (mahdollisesti jäävä DNA nääs)

Mutta vielä en ole tota tehnyt.

On muuten IDIOOTTIMAISTA sälilyttä LAVOITTAIN 6000€ hintaisia dataprojektoreja TELTTAVARASTOSSA

mitään ole tienannut, meinasitko sillä projektorilla maksaa kaupassa? Sulla on vaan kasa varastettua tavaraa, ei rahaa. Teini...

• Riskityö

Tiedän kolleegasi Englannista,joka sairastui asbestoosiin.Kassakaappien paloeristeet ovat näet asbestia,ainakin vanhempien lootien.Ymmärrän,että työssänne altistumisajat eivät ole pitkät mutta toistuva altistus on kuitenkin suuri riski.
      Hoida ajoissa eläkevakuutuksesi kuntoon,naksuvin polvin ja tukkoisin keuhkoin työrupeamasi loppuosa voi johtaa tilapäiseen taikka lopulliseen työn keskeytymiseen.Suomalainen eläkejärjestelmä laskee sinut todennäköisimmin YEL:n piiriin ja ilman omaa osuutta kuukausittain saamasi summa ei takaa elintasosi jatkuvuutta.

• Hiljainen Iskijä

..pimeää tavaratalokeikkaa.

• se miten

työnsä järjestää. Niin ajattelen minäkin. OLet saavuttanut sen mikä on myös minun tavoitteeni. Eli mahd. vähän työtä, hyvä liksa ja pitkät lomat. Meillä ei ole vaan sama "ammatti". Itse joudun tyytymään vielä ½ v. työtä / ½ v. vapaata tahtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      109
      7068
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5221
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      145
      3211
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2611
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2297
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1123
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      67
      1106
    Aihe