Olen yötöissä

aina

olen kassakaappialalla ja teen aina yövuoroa

noin yksi yö vuodessa töitä ja muu aika lomalla Thaimaassa

6

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoiselle

      Kuinka alalle pääsee?? Alanvaihto edessä ja jotain pitäisi keksiä. Jos kouluttautuisi lukkosepäksi, niin siitä olisi varmasti hyötyä? Alan huono puoli on varmasti joskus esiintulevat juridiset ongelmat, kuinka niistä olet selvinnyt?

      • Kiki88

        Olen töissä keskolla, ja tiedän muutamia salaisuuksia, esim sen että vuokraamalla pakettiauton, ja käymmällä mattopuukkoa (teltan avaamiseen) saa 15 minuutissa tienattua noin 300000€ ja hälyttimet on tietenkin pois päältä tuona aikana tarkituskierroksen aikana, koska poikakaverini on ISS:llä vartiana tuolla.


        Kiinnijäämisen riski on 0,0000000001 % (mahdollisesti jäävä DNA nääs)

        Mutta vielä en ole tota tehnyt.

        On muuten IDIOOTTIMAISTA sälilyttä LAVOITTAIN 6000€ hintaisia dataprojektoreja TELTTAVARASTOSSA


      • vielä!!!!!
        Kiki88 kirjoitti:

        Olen töissä keskolla, ja tiedän muutamia salaisuuksia, esim sen että vuokraamalla pakettiauton, ja käymmällä mattopuukkoa (teltan avaamiseen) saa 15 minuutissa tienattua noin 300000€ ja hälyttimet on tietenkin pois päältä tuona aikana tarkituskierroksen aikana, koska poikakaverini on ISS:llä vartiana tuolla.


        Kiinnijäämisen riski on 0,0000000001 % (mahdollisesti jäävä DNA nääs)

        Mutta vielä en ole tota tehnyt.

        On muuten IDIOOTTIMAISTA sälilyttä LAVOITTAIN 6000€ hintaisia dataprojektoreja TELTTAVARASTOSSA

        mitään ole tienannut, meinasitko sillä projektorilla maksaa kaupassa? Sulla on vaan kasa varastettua tavaraa, ei rahaa. Teini...


    • Riskityö

      Tiedän kolleegasi Englannista,joka sairastui asbestoosiin.Kassakaappien paloeristeet ovat näet asbestia,ainakin vanhempien lootien.Ymmärrän,että työssänne altistumisajat eivät ole pitkät mutta toistuva altistus on kuitenkin suuri riski.
      Hoida ajoissa eläkevakuutuksesi kuntoon,naksuvin polvin ja tukkoisin keuhkoin työrupeamasi loppuosa voi johtaa tilapäiseen taikka lopulliseen työn keskeytymiseen.Suomalainen eläkejärjestelmä laskee sinut todennäköisimmin YEL:n piiriin ja ilman omaa osuutta kuukausittain saamasi summa ei takaa elintasosi jatkuvuutta.

    • Hiljainen Iskijä

      ..pimeää tavaratalokeikkaa.

    • se miten

      työnsä järjestää. Niin ajattelen minäkin. OLet saavuttanut sen mikä on myös minun tavoitteeni. Eli mahd. vähän työtä, hyvä liksa ja pitkät lomat. Meillä ei ole vaan sama "ammatti". Itse joudun tyytymään vielä ½ v. työtä / ½ v. vapaata tahtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe