Mistä tietää että nainen pettää ?

FunBoy

Mitä tunnusmerkkejä on siitä, että nainen pettää ? Kertokaa naiset, jotka olette pettäneet. Miten käytöksenne muuttui ? Tai miehet joita on petetty, miten puolisonne käytös muuttui ?

97

31865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeteettyyy

      puhuvat ittensä aina pussiin ja ovat missä sattuu millon sattuu :(

    • huomaa!

      Itse olen pettänyt kahdessa vuosia kestäneissä suhhteissani...ja täytyy sanoa, että olen aina osannut olla ovela kun en ole kiinni jäänyt.
      Käytöksessäni ei juuri mikään muuttunut, tai no, ehkä olin paremmalla tuulella kotona ja joskus mies sitä saattoi ihmetellä ---> mutta helppo laittaa hormonien piikkiin.

      Ehkä vaan osaan olla niin "tunteeton" ja "kylmä" että ei must edes pettämistä huomaa...
      Ja onhan tässä siitä todisteena kaks vakaavaa ja pitkää suhdetta jotka molemmat jo täysin historiaa...

      Eli ei sitä pettämistä vaan sit kaikista päälle päin näy...

      • FunBoy

        Saako kysyä petit ? Mitä sait niistä suhteista, mitä et kotoa saanut ?


      • syytä!
        FunBoy kirjoitti:

        Saako kysyä petit ? Mitä sait niistä suhteista, mitä et kotoa saanut ?

        Sitä vaan ajan kuluessa kyllästyy siihen samaan...tahtoo jotain spessee ja erilaista.
        Seksiä sain kotonakin, mut jotenki vaa kaipasin sellast että mut otetaan huomioon ja mut nähdään naisena...ei jonain pikkuvaimona joka on itsestäänselvyys.


      • FunBoy
        syytä! kirjoitti:

        Sitä vaan ajan kuluessa kyllästyy siihen samaan...tahtoo jotain spessee ja erilaista.
        Seksiä sain kotonakin, mut jotenki vaa kaipasin sellast että mut otetaan huomioon ja mut nähdään naisena...ei jonain pikkuvaimona joka on itsestäänselvyys.

        Miten naisena olemisen sitten kokee ? Milloin tunnet että sinua kohdellaan naisena ? Miten MIES saa sinut tuntemaan naiseksi ? Kysyn tätä koska luulen itse toimivani oikein, mutta haluaisin kuulla naisen näkökulman.


      • kaipaan!
        FunBoy kirjoitti:

        Miten naisena olemisen sitten kokee ? Milloin tunnet että sinua kohdellaan naisena ? Miten MIES saa sinut tuntemaan naiseksi ? Kysyn tätä koska luulen itse toimivani oikein, mutta haluaisin kuulla naisen näkökulman.

        Tahtoisin tuntea olevani tärkein ihminen miehelleni, ja että hän osoittaisi sen...
        Joskus olisi ihana saada lahjoja; kukkia, koruja...
        Helliä, romanttisia hetkiä ja yhteistä tekemistä, kuten yhdessä kävelylle tai jotain...

        Ja sitten se, ettei aina vkonlopun tullen lähde baariin kavereidensa kanssa, vaan pystyisi edes joskus viettämään kanssani koti-iltaa tai lähtemään minun kanssani baariin...

        No nämä nyt vaan tällaisia mun (romantiikkaa ja rakkautta kaipaavan sinkun) mielipiteitä...


      • ja sitten
        kaipaan! kirjoitti:

        Tahtoisin tuntea olevani tärkein ihminen miehelleni, ja että hän osoittaisi sen...
        Joskus olisi ihana saada lahjoja; kukkia, koruja...
        Helliä, romanttisia hetkiä ja yhteistä tekemistä, kuten yhdessä kävelylle tai jotain...

        Ja sitten se, ettei aina vkonlopun tullen lähde baariin kavereidensa kanssa, vaan pystyisi edes joskus viettämään kanssani koti-iltaa tai lähtemään minun kanssani baariin...

        No nämä nyt vaan tällaisia mun (romantiikkaa ja rakkautta kaipaavan sinkun) mielipiteitä...

        ... kun romanttinen lälly kyllästyttää, voikin jakaa persettään muille!


      • pettämiseen!
        ja sitten kirjoitti:

        ... kun romanttinen lälly kyllästyttää, voikin jakaa persettään muille!

        Ainakin sen olen piloille menneistä suhteista oppinut (siis niistä, jotka olen itse omalla tyhmällä ja lapseliisella toiminnallani pilannut, että suhteessa pitää oppia puhumaan toiselle omista tunteistaan ja tarpeistaan...

        En aio enää ikinä ratkaista parisuhteeseen "kyllästymistä" sillä, että painun vieraaseen petiin...
        Ehkä kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty?!


      • Kummastunut
        pettämiseen! kirjoitti:

        Ainakin sen olen piloille menneistä suhteista oppinut (siis niistä, jotka olen itse omalla tyhmällä ja lapseliisella toiminnallani pilannut, että suhteessa pitää oppia puhumaan toiselle omista tunteistaan ja tarpeistaan...

        En aio enää ikinä ratkaista parisuhteeseen "kyllästymistä" sillä, että painun vieraaseen petiin...
        Ehkä kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty?!

        Siis et vieläkään silti aio olla uskollinen.
        Kehottasin kasvaan aikuseksi tai pysymään yksin.


      • ...
        Kummastunut kirjoitti:

        Siis et vieläkään silti aio olla uskollinen.
        Kehottasin kasvaan aikuseksi tai pysymään yksin.

        ...laitoin tuohon edelliseen viestiini, että en enää aio ratkaista ongelmia pettämisellä...
        Ja niin kauan aion olla sinkkuna, kunnes tosiaan olen kasvanut niin aikuiseksi, että tuon asian toteutus onnistuu myös ihan livenä...


      • Näin se vain on

        "Itse olen pettänyt kahdessa vuosia kestäneissä suhhteissani...ja täytyy sanoa, että olen aina osannut olla ovela kun en ole kiinni jäänyt.
        Käytöksessäni ei juuri mikään muuttunut, tai no, ehkä olin paremmalla tuulella kotona ja joskus mies sitä saattoi ihmetellä ---> mutta helppo laittaa hormonien piikkiin.

        Ehkä vaan osaan olla niin "tunteeton" ja "kylmä" että ei must edes pettämistä huomaa...
        Ja onhan tässä siitä todisteena kaks vakaavaa ja pitkää suhdetta jotka molemmat jo täysin historiaa...

        Eli ei sitä pettämistä vaan sit kaikista päälle päin näy... "

        Ennen maa repeää kuin huora häpeää!


      • whatislovebabydonthu
        FunBoy kirjoitti:

        Miten naisena olemisen sitten kokee ? Milloin tunnet että sinua kohdellaan naisena ? Miten MIES saa sinut tuntemaan naiseksi ? Kysyn tätä koska luulen itse toimivani oikein, mutta haluaisin kuulla naisen näkökulman.

        Älä kysy neuvoja tälläiseltä naiselta! Kukaan miestään kunnioittava ja rakastava nainen ei kykene hymyssäsuin pettämään ja pitämään sitä salassa. "Anteeksi" nyt vain. Ja turha jauhaa mistään romantiikankaipuusta tai että haluaa kokea olevansa tärkeä, kun ei itse sellaista kykene tarjoamaan. Et todellakaan ole pitänyt eksiäsi tärkeinä. Jotkut naiset pettävät ja katuvat, sekään ei ole oikein vaikka jälkeenpäin tajuavat tehneensä väärin. Mutta sitä voi pitää inhimillisenä. entäs tuollaiset naiset, jotka pettävät ja sitten leuhkivat tunteettomuudellaan? Se nyt ei ainakaan voi olla oikein! voi jessus sentään :)


      • mhmmmsdfmsmdfmsfmsdf
        kaipaan! kirjoitti:

        Tahtoisin tuntea olevani tärkein ihminen miehelleni, ja että hän osoittaisi sen...
        Joskus olisi ihana saada lahjoja; kukkia, koruja...
        Helliä, romanttisia hetkiä ja yhteistä tekemistä, kuten yhdessä kävelylle tai jotain...

        Ja sitten se, ettei aina vkonlopun tullen lähde baariin kavereidensa kanssa, vaan pystyisi edes joskus viettämään kanssani koti-iltaa tai lähtemään minun kanssani baariin...

        No nämä nyt vaan tällaisia mun (romantiikkaa ja rakkautta kaipaavan sinkun) mielipiteitä...

        Ja kun et saanu näitä, päätit pettää miestäsi ja tuhota luottamuksen kunnolla. Jos sä olisit keskustellu sun miehes kans, niin ei olis tarvinnu mennä jakamaan itseään toisen miehen kans. Pakkohan se on myöntää kun pettää kerran, pettää aina.


      • rehtikaveri

        Pettäjä naiset...halpoja lutkia ei muuta mun silmissäni.


      • Persfani
        pettämiseen! kirjoitti:

        Ainakin sen olen piloille menneistä suhteista oppinut (siis niistä, jotka olen itse omalla tyhmällä ja lapseliisella toiminnallani pilannut, että suhteessa pitää oppia puhumaan toiselle omista tunteistaan ja tarpeistaan...

        En aio enää ikinä ratkaista parisuhteeseen "kyllästymistä" sillä, että painun vieraaseen petiin...
        Ehkä kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty?!

        Mitä se puhuminen auttaa? Minäkin kysyin ja aloin puhua vaimolle halustani hänen persereikäänsä, vaan ei ole reikä tumma vielä avautunut, vaikka miten olen asiasta keskustellut. Täytyykö mennä hakemaan anaalia muualta, hä?


      • Anonyymi
        kaipaan! kirjoitti:

        Tahtoisin tuntea olevani tärkein ihminen miehelleni, ja että hän osoittaisi sen...
        Joskus olisi ihana saada lahjoja; kukkia, koruja...
        Helliä, romanttisia hetkiä ja yhteistä tekemistä, kuten yhdessä kävelylle tai jotain...

        Ja sitten se, ettei aina vkonlopun tullen lähde baariin kavereidensa kanssa, vaan pystyisi edes joskus viettämään kanssani koti-iltaa tai lähtemään minun kanssani baariin...

        No nämä nyt vaan tällaisia mun (romantiikkaa ja rakkautta kaipaavan sinkun) mielipiteitä...

        Puhut kosiomenoista, joita mies harrastaa vain silloin, kun haluaa saada naisen. Kun nainen on saatu, ei tälle samalle naiselle tarvitse enää esittää parempaa kuin onkaan. Jos siis moista haluat, joudut vaihtamaan miestä aika usein.


      • Anonyymi
        Persfani kirjoitti:

        Mitä se puhuminen auttaa? Minäkin kysyin ja aloin puhua vaimolle halustani hänen persereikäänsä, vaan ei ole reikä tumma vielä avautunut, vaikka miten olen asiasta keskustellut. Täytyykö mennä hakemaan anaalia muualta, hä?

        Kysy naapuron Börjeltä, varmasti avautuu.


      • Anonyymi
        ja sitten kirjoitti:

        ... kun romanttinen lälly kyllästyttää, voikin jakaa persettään muille!

        Huorat on huoria aina.


    • .....

      -enää ei suunnitella tulevaisuutta
      -enää nainen ei ole se, joka sanoo ensiksi että rakastan sua
      -seksiä joutuu aina muistuttamaan
      -ei suostu seksiin, vaan keksii tekosyitä (väsymys, lihominen, työasia vaivaa...)
      -illalla menee pitempään töissä/harrastuksissa
      -uusi tai uudelleen aloitettu aikaa vaativa harrastus
      -laihduttaminen
      -yhtäkkiset "matkat" toiselle paikkakunnalle/maahan
      -kännykän vartioiminen ja mukana jatkuvasti raahaaminen
      -puolihuolimattomat toisten miesten kehumiset
      -raivoaminen ihan pikkuasioista
      -vakavahenkiset keskustelut siitä, ettei ole enää kovin onnellinen
      -kyselee olenko liian lihava tai muita naiseen itseensä liittyviä ulkonäköjuttuja
      -uudenlaiset kampaukset, vaatteet
      -käy paljon kavereiden kanssa baarissa
      -katselee mieluummin tv:tä kuin tekee jotain miehensä kanssa
      -välttelee yhteisiä rutiineja, kuten ruokailuja, siivousta jne.
      -ei pidä enää huolta yhteisestä kodista
      -ei haluta mennä yhteiselle matkalle
      -kesälomat halutaan pitää eri aikaan
      -mökillä ei huvita enää käydä
      -syyttää miestä siitä, mihin itse syyllistyy (eli projisoi)
      -ei katso silmiin
      -ei koskettele
      -yhteiset harrastukset eivät enää tärkeitä
      -on usein eri mieltä asioista ihan kuin piruuttaan
      -uudenlainen itsevarmuus ja itsenäistyminen
      -ei vastaa puhelimeensa ja tekstareihin enää niin nopeasti kuin ennen
      -puhelut tylyjä ja lyhyitä. Samoin tekstarit

      Helvetti, onhan näitä. Kaikki yllämainitut olen kokenut ja pettämisestä on ollut kyse joka kerta. Tosin yksi tai kaksi tunnusmerkkiä ei vielä kerro pettämisestä, mutta jos näitä suurin osa toteutuu, jotain on tekeillä....

      • totta nämä

        Aika tyhjentävä luettelo ja totta!


      • whatislovebabydonthu

        tämä lista käy myös yksiin siihen jos toinen vaan ei enää halua yksinkertaisesti koskettaa romanttisella tavalla. Suhde on lopahtanut muttei ole uskallettu ottaa puheenaiheeksi.


      • pettäjä kans

        puhelin öisin äänettömällä ja yhteisillä reissuilla puhelin jossain "piilossa"


      • Näin kävi meillä

        Oma vaimoni kertoi kolmisen viikkoa sitten, että 25 vuotinen suhteemme on ohitse. Rakkaus on kuollut ja mitään ei ole tehtävissä. Kun luin nuo edellä mainitut ranskalaisilla viiivolla olevat asiat ne täsmäävät 100 % prosenttisesti myös vaimooni, siis pian ex:ään.


      • ytytyy

        Joo, ihan tuttuja juttuja meilläkin. Mulla vaimo nyt pettänyt mua kaksi kertaa ja syytökset kohdistuu minuun. Ihminen, joka on ollut mun paras kaveri ja kämppis 20v. on nyt sitten pettäjä ja valehtelija. Tuntuu että kun sille joku sanoo että olet kaunis, on reppu heti levällään.

        Kovasti olen yrittänyt antaa anteeksi ja ymmärtää että olen itsekkin jotenkin syyllinen tapahtuneeseen, mutta nyt alkaa olemaan voimia ymmärtämään, että hän ne teot on tehnyt enkä minä. Nyt on uusi syytös että sä et pääse tämän asian yli koskaan. Onkohan sitten omatunnontuska ja häpeä niin kova että ei kestä kohdata asiaa?.


      • epäilijä
        ytytyy kirjoitti:

        Joo, ihan tuttuja juttuja meilläkin. Mulla vaimo nyt pettänyt mua kaksi kertaa ja syytökset kohdistuu minuun. Ihminen, joka on ollut mun paras kaveri ja kämppis 20v. on nyt sitten pettäjä ja valehtelija. Tuntuu että kun sille joku sanoo että olet kaunis, on reppu heti levällään.

        Kovasti olen yrittänyt antaa anteeksi ja ymmärtää että olen itsekkin jotenkin syyllinen tapahtuneeseen, mutta nyt alkaa olemaan voimia ymmärtämään, että hän ne teot on tehnyt enkä minä. Nyt on uusi syytös että sä et pääse tämän asian yli koskaan. Onkohan sitten omatunnontuska ja häpeä niin kova että ei kestä kohdata asiaa?.

        Et ole mitenkään syyllinen. Vaimosi vain tykkää huorata ja on huomannut, että hyökkäys on paras puolustus.
        Mutta jatka vain vaimosi kanssa jos tahdot, mutta arvelen että hän pettää sinua vielä kolmannen, neljännen, viidennen... kerran. Ja aina löytyy syyllinen - sinä.
        Minä vain arvelen, epäilen...


      • -enää ei suunnitella tulevaisuutta
        > Miksi pitäisi koko ajan suunnitella tulevaisuutta, jos jo kaikki tärkeimmät on jo valmiina?

        -enää nainen ei ole se, joka sanoo ensiksi että rakastan sua
        > Naisenko velvollisuus se onkin sanoa niin ensin? Pettääkö mies, kun ei sano niin ensin?

        -seksiä joutuu aina muistuttamaan
        > Onko seksin harrastaminen joku velvollisuus? Eikö sitä harrastetakaan silloin kun tekee mieli?

        -ei suostu seksiin, vaan keksii tekosyitä (väsymys, lihominen, työasia vaivaa...)
        > Onko pakko antaa miehelle seksiä silloin kun mies haluaa?

        -laihduttaminen
        > Jos sinulla lihominen on tekosyy seksistä kieltäytymiseen, niin laihduttaminenko on sitten pettämistä?

        -uudenlaiset kampaukset, vaatteet
        > Ettäkö muotia ei saisi miesten mielestä seurata? Miksi miehet haluaa oman naisensa pukeutuvan vain vanhoihin asuihin?

        -katselee mieluummin tv:tä kuin tekee jotain miehensä kanssa
        > Miksi pitäisi tehdä aina jotain mitä mies tekee, miksei mies tee jotain mistä nainen pitää?

        -ei haluta mennä yhteiselle matkalle
        > Miksi pitäisi aina mennä sinne minne mies haluaa? Miksi mies ei lähde sinne minne nainen haluaa?

        -kesälomat halutaan pitää eri aikaan
        > Valitettavasti kesälomia ei ole aina mahdollista pitää silloin kun mies saa omansa järjestettyä. Miksei mies suhteuta lomiaan siihen ajankohtaan kuin nainen toivoo?

        -uudenlainen itsevarmuus ja itsenäistyminen
        > On se vain kovaa kun mies kokee jäävänsä kakkoseksi siinä, että nainen on heistä kahdesta se itsevarmempi ja itsenäisempi.

        -kännykän vartioiminen ja mukana jatkuvasti raahaaminen
        -ei vastaa puhelimeensa ja tekstareihin enää niin nopeasti kuin ennen
        > eikö ole ristiriitaista, että jos puhelin on koko ajan mukana, niin mies kokee sen pettämisenä, mutta jos ei vastaa puheluihin/tekstareihin nopeasti niin sekin on pettämistä?


      • Anonyymi
        MJN kirjoitti:

        -enää ei suunnitella tulevaisuutta
        > Miksi pitäisi koko ajan suunnitella tulevaisuutta, jos jo kaikki tärkeimmät on jo valmiina?

        -enää nainen ei ole se, joka sanoo ensiksi että rakastan sua
        > Naisenko velvollisuus se onkin sanoa niin ensin? Pettääkö mies, kun ei sano niin ensin?

        -seksiä joutuu aina muistuttamaan
        > Onko seksin harrastaminen joku velvollisuus? Eikö sitä harrastetakaan silloin kun tekee mieli?

        -ei suostu seksiin, vaan keksii tekosyitä (väsymys, lihominen, työasia vaivaa...)
        > Onko pakko antaa miehelle seksiä silloin kun mies haluaa?

        -laihduttaminen
        > Jos sinulla lihominen on tekosyy seksistä kieltäytymiseen, niin laihduttaminenko on sitten pettämistä?

        -uudenlaiset kampaukset, vaatteet
        > Ettäkö muotia ei saisi miesten mielestä seurata? Miksi miehet haluaa oman naisensa pukeutuvan vain vanhoihin asuihin?

        -katselee mieluummin tv:tä kuin tekee jotain miehensä kanssa
        > Miksi pitäisi tehdä aina jotain mitä mies tekee, miksei mies tee jotain mistä nainen pitää?

        -ei haluta mennä yhteiselle matkalle
        > Miksi pitäisi aina mennä sinne minne mies haluaa? Miksi mies ei lähde sinne minne nainen haluaa?

        -kesälomat halutaan pitää eri aikaan
        > Valitettavasti kesälomia ei ole aina mahdollista pitää silloin kun mies saa omansa järjestettyä. Miksei mies suhteuta lomiaan siihen ajankohtaan kuin nainen toivoo?

        -uudenlainen itsevarmuus ja itsenäistyminen
        > On se vain kovaa kun mies kokee jäävänsä kakkoseksi siinä, että nainen on heistä kahdesta se itsevarmempi ja itsenäisempi.

        -kännykän vartioiminen ja mukana jatkuvasti raahaaminen
        -ei vastaa puhelimeensa ja tekstareihin enää niin nopeasti kuin ennen
        > eikö ole ristiriitaista, että jos puhelin on koko ajan mukana, niin mies kokee sen pettämisenä, mutta jos ei vastaa puheluihin/tekstareihin nopeasti niin sekin on pettämistä?

        -enää ei suunnitella tulevaisuutta
        > Miksi pitäisi koko ajan suunnitella tulevaisuutta, jos jo kaikki tärkeimmät on jo valmiina?
        >> Sanottiinko tuossa, että kaikki tärkeimmät on jo valmiina? Voihan sitä suunnitella vaikka seuraavaa talvi/kesälomaa, mutta huolestunut olisin ellei toista kiinnostaisi yhtään

        -enää nainen ei ole se, joka sanoo ensiksi että rakastan sua
        > Naisenko velvollisuus se onkin sanoa niin ensin? Pettääkö mies, kun ei sano niin ensin?
        >> Terveessä parisuhteessa molemmat sanoo sen silloin tällöin, eikä aina vain vastaa "minäkin sinua" ja kuittaa hommaa sillä

        -seksiä joutuu aina muistuttamaan
        > Onko seksin harrastaminen joku velvollisuus? Eikö sitä harrastetakaan silloin kun tekee mieli?
        >> Ei ole velvollisuus, mutta jos toinen ei ehdota seksiä koskaan, on jotain pielessä

        -ei suostu seksiin, vaan keksii tekosyitä (väsymys, lihominen, työasia vaivaa...)
        > Onko pakko antaa miehelle seksiä silloin kun mies haluaa?
        >> Ei tietenkään ole pakko, mutta tekosyiden keksiminen seksin välttämiseksi on merkki ongelmista

        -laihduttaminen
        > Jos sinulla lihominen on tekosyy seksistä kieltäytymiseen, niin laihduttaminenko on sitten pettämistä?
        >> Laihduttaminen ei minusta(kaan) ole välttämättä merkki pettämisestä

        -uudenlaiset kampaukset, vaatteet
        > Ettäkö muotia ei saisi miesten mielestä seurata? Miksi miehet haluaa oman naisensa pukeutuvan vain vanhoihin asuihin?
        >> Eikä tuokaan ole välttämättä merkki pettämisestä

        -katselee mieluummin tv:tä kuin tekee jotain miehensä kanssa
        > Miksi pitäisi tehdä aina jotain mitä mies tekee, miksei mies tee jotain mistä nainen pitää?
        >> Ei tuossa ollut kyse siitä, että pitäisi tehdä mitä mies tekee, vaan tehdä jotain YHDESSÄ

        -ei haluta mennä yhteiselle matkalle
        > Miksi pitäisi aina mennä sinne minne mies haluaa? Miksi mies ei lähde sinne minne nainen haluaa?
        >> Eikä tuossakaan ollut kyse siitä, että pitäisi mennä minne mies haluaa, vaan että toinen ei halua lähteä YHTEISELLE matkalle

        -kesälomat halutaan pitää eri aikaan
        > Valitettavasti kesälomia ei ole aina mahdollista pitää silloin kun mies saa omansa järjestettyä. Miksei mies suhteuta lomiaan siihen ajankohtaan kuin nainen toivoo?
        >> Tässäkin kyse oli siitä, että lomat HALUTAAN pitää eri aikaan

        -uudenlainen itsevarmuus ja itsenäistyminen
        > On se vain kovaa kun mies kokee jäävänsä kakkoseksi siinä, että nainen on heistä kahdesta se itsevarmempi ja itsenäisempi.
        >> Aika kaukaa haettu tulkinta. Tämä voi olla merkki pettämisestä (tai ihan vain eron suunnittelusta), jos toinen monen vuoden yhdessäolon jälkeen yhtäkkiä "voimaantuu" ja pyrkii eroon miehen siipien alta

        -kännykän vartioiminen ja mukana jatkuvasti raahaaminen
        -ei vastaa puhelimeensa ja tekstareihin enää niin nopeasti kuin ennen
        > eikö ole ristiriitaista, että jos puhelin on koko ajan mukana, niin mies kokee sen pettämisenä, mutta jos ei vastaa puheluihin/tekstareihin nopeasti niin sekin on pettämistä?
        >> Mitä ristiriitaista tuossa nyt on? Jos toinen pitää puhelinta jatkuvasti mukana ja vartioi sitä, niin miksei sitten vastaa miehen soittoihin ja viesteihin samantien?


      • Anonyymi

        Täyttä totta. Olen samassa tilanteessa, nainen pettää ja kieltää kaiken!!


      • pettäjä kans kirjoitti:

        puhelin öisin äänettömällä ja yhteisillä reissuilla puhelin jossain "piilossa"

        No kai sen nyt ÖISIN voi laittaa äänettömälle ettei kukaan PÄISSÄÄN soita. Ei mun mielestä ole pettämisen merkki.


      • Anonyymi

        Jos kymmenen tuosta listasta osuu naiseni kohdalle niin, pitäisikö jo alkaa huolestumaan?


      • Anonyymi
        ytytyy kirjoitti:

        Joo, ihan tuttuja juttuja meilläkin. Mulla vaimo nyt pettänyt mua kaksi kertaa ja syytökset kohdistuu minuun. Ihminen, joka on ollut mun paras kaveri ja kämppis 20v. on nyt sitten pettäjä ja valehtelija. Tuntuu että kun sille joku sanoo että olet kaunis, on reppu heti levällään.

        Kovasti olen yrittänyt antaa anteeksi ja ymmärtää että olen itsekkin jotenkin syyllinen tapahtuneeseen, mutta nyt alkaa olemaan voimia ymmärtämään, että hän ne teot on tehnyt enkä minä. Nyt on uusi syytös että sä et pääse tämän asian yli koskaan. Onkohan sitten omatunnontuska ja häpeä niin kova että ei kestä kohdata asiaa?.

        Ole mies ja heitä pikku huorasi ulos kämpästä senkin munaton aisuri.


      • Anonyymi
        MJN kirjoitti:

        -enää ei suunnitella tulevaisuutta
        > Miksi pitäisi koko ajan suunnitella tulevaisuutta, jos jo kaikki tärkeimmät on jo valmiina?

        -enää nainen ei ole se, joka sanoo ensiksi että rakastan sua
        > Naisenko velvollisuus se onkin sanoa niin ensin? Pettääkö mies, kun ei sano niin ensin?

        -seksiä joutuu aina muistuttamaan
        > Onko seksin harrastaminen joku velvollisuus? Eikö sitä harrastetakaan silloin kun tekee mieli?

        -ei suostu seksiin, vaan keksii tekosyitä (väsymys, lihominen, työasia vaivaa...)
        > Onko pakko antaa miehelle seksiä silloin kun mies haluaa?

        -laihduttaminen
        > Jos sinulla lihominen on tekosyy seksistä kieltäytymiseen, niin laihduttaminenko on sitten pettämistä?

        -uudenlaiset kampaukset, vaatteet
        > Ettäkö muotia ei saisi miesten mielestä seurata? Miksi miehet haluaa oman naisensa pukeutuvan vain vanhoihin asuihin?

        -katselee mieluummin tv:tä kuin tekee jotain miehensä kanssa
        > Miksi pitäisi tehdä aina jotain mitä mies tekee, miksei mies tee jotain mistä nainen pitää?

        -ei haluta mennä yhteiselle matkalle
        > Miksi pitäisi aina mennä sinne minne mies haluaa? Miksi mies ei lähde sinne minne nainen haluaa?

        -kesälomat halutaan pitää eri aikaan
        > Valitettavasti kesälomia ei ole aina mahdollista pitää silloin kun mies saa omansa järjestettyä. Miksei mies suhteuta lomiaan siihen ajankohtaan kuin nainen toivoo?

        -uudenlainen itsevarmuus ja itsenäistyminen
        > On se vain kovaa kun mies kokee jäävänsä kakkoseksi siinä, että nainen on heistä kahdesta se itsevarmempi ja itsenäisempi.

        -kännykän vartioiminen ja mukana jatkuvasti raahaaminen
        -ei vastaa puhelimeensa ja tekstareihin enää niin nopeasti kuin ennen
        > eikö ole ristiriitaista, että jos puhelin on koko ajan mukana, niin mies kokee sen pettämisenä, mutta jos ei vastaa puheluihin/tekstareihin nopeasti niin sekin on pettämistä?

        Vanha viesti, mutta kommentoidaan... kun nämä tapahtuu kaikki kerralla lyhyen ajan kuluessa. Yksittäisenä tekona voi aina selittää, mutta kun näitä tekoja ilmestyy useita vuoden aikana ja samalla puhelimesta tulee aarre.

        Vaimo selitteli näitä juuri yksitellen. Sitten mihin ei ollut "järkisyytä", se oli vain puhdasta sattumaa ja ei tarkoita mitään.

        Nim. "Et sä mua voi omistaa" ja "et sä voi sille mitään, jos miehet ihastuu muhun"

        Olen sulatellut vaimon pettämistä nyt puolitoista vuotta. Tiedän että petti, vaikka en saanut kiinni kenen kanssa. Vaimo edelleen kieltää kaiken. Kaikki nuo merkit mitä tuolla aikaisemmin on listattu. Kun vaimo kieltää ja vaan selittää, tunnen itseni hulluksi. Se tunne, kun tietää että sanat ja teot ei kohtaa. Tsemppiä kaikille petetyille.


      • Anonyymi

        Totta nuo mitä kerroit, ja selitykset löytyy ystävättören tukemana tai ei ota kantaa toisten asioiohin, kun auttaa kyseisissä kuvioissa. Todisteita haluttaisiin saada jos jotain vihjaat, et mikähän oli se juttu silloin ja silloin, että osaisi kartoittaa, tietääkö toinen kuinka paljon tai mitään. Kyllä tietää jtn ja osaa lukea ihmisiä naamasta/muusta olemuksesta. Tunnusteta ei ja luullaan, että salassa pysynyt asiat. Eivät ole, vaikka ihan kaikki ei ole tiedossa. Pillukarvojen ajo, ja tietyt pienet asiat. Whatss apissa ollaan tiettyihin aikoihin mutta miehen viestejä ei ole perille saatu olevinaan. Äkkimenot/tuloajat ei pidä ja tiedetään että toiselka velvoitteet ettei voi tehdä ylläri käyntejö. Miehen aikataulut ja menot halutaan tietää tarkkaan, mutta ei osata selittää miksi, muuten vaan..lisääntynyt kävely on yksi pettämisen merkki. Ei avata miehen viestejä sovelluksissa jne..näitähän riittää.


    • pettäjä

      Siitä sen tiiät jos eukkos antaa yhtäkkiä hyvin mielellään sulle pillua ja on kiimanen! tämä on takuuvarma merkki pettämisestä, pettäminen tuo aina uutta vipinää sen oman tylsänkin ukon kanssa! juu, näin se on!

      • aluksi...

        ... ehkä aluksi totta. Mutta kun sivusuhde jatkuu, oma ukko ei enää kiinnosta!


      • maamamaa
        aluksi... kirjoitti:

        ... ehkä aluksi totta. Mutta kun sivusuhde jatkuu, oma ukko ei enää kiinnosta!

        koskee myös pettäjämiehiä hieman muunneltuna.


      • Huolestunut
        maamamaa kirjoitti:

        koskee myös pettäjämiehiä hieman muunneltuna.

        Tyttöystäväni käyttäytyy omituisesti, on etäinen ja on epätavallisen paljon kavereidensa kanssa, myös niin ikään kännykkä yleensä kiinnostaa enemmän kuin minä. Onko tässä merkkejä pettämisestä vai onko tämä vain suhteen alamäki?


    • virhen

      Lisäisin tuohon vielä
      - Tuhmat kuvat puhelimessa. Jostain syystä mies ei ole tätä ymmärtäny..
      - Muisssa maailmoissa. Ajattelee koska saa taas seuraavan kerran.
      - Muuttaa puheen aihetta.
      - Matkat toiseen kaupunkiin eli siis vaikka jonkun sukulaisen ristiäisiin eikä pyydä tätä mukaan. Mies ei vieläkään ymmärrä tai sitten sillä itsellääkin on joku muu.
      - Oudot kukat keittön pöydällä
      - Uudet alusvaatteet
      - Puhelimeen vastaaminen puhuminen yksittäisiä sanoja
      - Vetäytynyt ei yksinkertaisesti välitä joka saattaa taas näkyä käytöksessä
      Itse olen nainen ja pettänyt eli kirjoitin omasta puolestani.

      • Kerros mulle

        Nainen jäi kiinni pettämisestä kerran. Mut epäilen vieläkin olevan jotain peliä meneillään käy usein laivoilla ja matkoilla piilottelee kodomeja vaikka ei tiedä että mä tiedän asiasta ja ottaa niitä mukaan. Siis me ei käytetä kondomeja. Mitä olet mieltä asiasta


      • 175
        Kerros mulle kirjoitti:

        Nainen jäi kiinni pettämisestä kerran. Mut epäilen vieläkin olevan jotain peliä meneillään käy usein laivoilla ja matkoilla piilottelee kodomeja vaikka ei tiedä että mä tiedän asiasta ja ottaa niitä mukaan. Siis me ei käytetä kondomeja. Mitä olet mieltä asiasta

        Eiköhän tuo ole 100% merkki pettämisestä tai pettämisaikeista.


      • Kerros mulle kirjoitti:

        Nainen jäi kiinni pettämisestä kerran. Mut epäilen vieläkin olevan jotain peliä meneillään käy usein laivoilla ja matkoilla piilottelee kodomeja vaikka ei tiedä että mä tiedän asiasta ja ottaa niitä mukaan. Siis me ei käytetä kondomeja. Mitä olet mieltä asiasta

        Tyhmähän ne kumit on ostaa etukäteen, kun ne voi ostaa laivaltakin. Ei jää pienestä asiasta kiinni.


      • whatislovebabydonthu
        Kerros mulle kirjoitti:

        Nainen jäi kiinni pettämisestä kerran. Mut epäilen vieläkin olevan jotain peliä meneillään käy usein laivoilla ja matkoilla piilottelee kodomeja vaikka ei tiedä että mä tiedän asiasta ja ottaa niitä mukaan. Siis me ei käytetä kondomeja. Mitä olet mieltä asiasta

        hei.. jos nainen roudaa kortsuja messissä niin se aika varmasti myös käyttää niitä, tai ainakin aikoo! ja haaveilee! Miten et ole eronnut jo hänestä?? Ite oon nainen. Ja jos mun mies alkaisi roudaamaan ehkäsyä mukanansa niin en kyllä ehtis tänne suomi24 asti kirjottelemaan kun lentäisi jo tavarat kaaressa pihalle.


      • Anonyymi
        175 kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole 100% merkki pettämisestä tai pettämisaikeista.

        Tajusin juuri, että vaimo on pettänyt minua varmaan monta kertaa. Eli pian vapaalla jalalla olisi Sara Siepin näköinen vanhempi versio eli vaimolunttuni.

        Ei suutele kun pitäisi rakastella
        Jatkuvaa hiivaa (varmaan pitempi pettämisjakso)
        Ottaa suihin normaalia enemmän (pyytää tavallaan sillä anteeksi jotakin tai yrittää peitellä)
        Keksi tekosyitä kieltäytyä seksistä
        Vartioi kännykkää, voi antaa lapsille kännykän, mutta hermostuu, jos lapsi antaa sen vahingossa miehelle.
        Omien reissujen jälkeen kehuu oman miehen jotain ominaisuutta ( minun tapauksessa, sileä iho, poikamainen vartalo. Nämä palautteet kolmen eri tyttöporukan reissun jälkeen)
        Antaa kondomin käyttöohjeita pojallemme, ja kertoo miten taudit ei tartu. Ilman sitä tulee helposti ( vaimolla ei pitäisi olla tästä kokemusta koska meillä on pitkä suhdehistoria, jälkikäteen ymmärrän, että onhan näitä ollut)
        Opetti pojallemme toisella kertaa, että kaikkea ei kertoa omalle puolisolle. Siitä tulee vain turhaa murhetta. Omat teot pitää kantaa itse.
        Itkeskelee tyttöjenviikonlopun jälkeen öisin luultavasti ihastustaan, mutta naamioi sen lähisukulaisen kaipuuksi, kun tapahtuu aina tiettynä vuodenaikan tyttöporukkatapaamisten jälkeen.
        Riidellessä ei itke miehen perään, vaimo ei ole itsenyt minun vuokseni kertaakaan. Muut ihmiset ovat arvokkaampia.
        Ei pyydä käytöstään anteeksi mieheltään vaikka on aloittanut riidan.
        Keskittyy perheessä vain siihen mitä itse haluaa
        Yhteiset matkat ei kiinnosta.
        Tyttöjenbileviikonloppujen jälkeen ottaa suihin, uusia asentoja, villiä seksiä, vaikka muuten seksi ei kiinnosta.
        Minulle tullut virtsatulehdus, tajuan nyt vuosia myöhemmin, että taisi olla klamydia.
        Yhtäkkiä minulla aktivoituu 10 piilossa ollut kondylooma tämä siis eri kerta kuin klamydia.
        Vaatii mieheltä enemmän kuin muilta.
        Miehellä eri säännöt(tiukemmat) kuin naisella itsellä.
        Suuttuu miehelle typeristä pikkuasioista
        Miehen jutut ei kiinnosta
        Miehen apu ei kelpaa
        Mies on vain ilmaa hänelle
        Jos menet jonnekin, vaimo selittää että hänellä on oikeus tietää minne menen. Mutta toisin päin ei saa kysellä, koska vaimolla on oikeus mennä minne haluaa eikä miehen tartte kokoajan kytätä.
        Jos sanot, että epäilet vaimoa pettämisestä, seuraavassa tyttöjenjuhlissa vaimo onkin selvinpäin ja on kuviakin näyttää ja villistä seksistä ei ole tietoa
        Tyttöjen tapahtumien kerronta ei etene loogisessa järjestyksessä.
        Kertomukset vaihtuvat.
        Valehtelu tekstiviesteistä, vaikka näin mitä luki sormuksien poisottamisesta.
        Ei saa kysellä, olet niin saatanan mustasukkainen.
        Jos itse lähdet jonnekin, huomauttaa leikkisästi, että älä törmää muihin naisiin.
        Vastaavasti en itse voisi sanoa hänelle, kun hän lähtee menoihin.
        Seksiä vain kun vaimo haluaa.
        Vaimo ei juurikaan auta minua.
        Vaimoa ei kiinnosta parisuhdeterapia, koska minulla on ne ongelmat.

        Nyt kaikki vaimon kommentit ja teot napsahtaa paikalleen ja ymmärrän, että on säännöllisen epäsäännöllisesti pettänyt minua.

        Miksi en ole nähnyt merkkejä? Olen älykäs ja vaimo taas on erinomainen puhuja ja selittäjä. Minä olen rakastanut vaimoa koko 20 vuoden ajan ja ollut siksi sokea tapahtumille ja nyt sisälläni kasvaa tyhjyys ja katkeruus. Olinko väärän naisen kanssa parhaat vuoteni?
        Kokoajan kuvittelin ja odotin ja yritin itse olla aktiivinen, että suhde olisi parempi tulevaisuudessa. Ei se vaan ole.

        En tiedä osaanko erota. Haluasin edelleen rakastaa vaimoani, mutta hän ei varmaan osaa muuttaa käytöstään. Tosi raastavaa tajua asia, miten minua on hyväksi käytetty viimeiset 12vuotta. Pitää varmaan tehdä ensin avioehtosopimus, ettei vaimo vie tulevia rahojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin juuri, että vaimo on pettänyt minua varmaan monta kertaa. Eli pian vapaalla jalalla olisi Sara Siepin näköinen vanhempi versio eli vaimolunttuni.

        Ei suutele kun pitäisi rakastella
        Jatkuvaa hiivaa (varmaan pitempi pettämisjakso)
        Ottaa suihin normaalia enemmän (pyytää tavallaan sillä anteeksi jotakin tai yrittää peitellä)
        Keksi tekosyitä kieltäytyä seksistä
        Vartioi kännykkää, voi antaa lapsille kännykän, mutta hermostuu, jos lapsi antaa sen vahingossa miehelle.
        Omien reissujen jälkeen kehuu oman miehen jotain ominaisuutta ( minun tapauksessa, sileä iho, poikamainen vartalo. Nämä palautteet kolmen eri tyttöporukan reissun jälkeen)
        Antaa kondomin käyttöohjeita pojallemme, ja kertoo miten taudit ei tartu. Ilman sitä tulee helposti ( vaimolla ei pitäisi olla tästä kokemusta koska meillä on pitkä suhdehistoria, jälkikäteen ymmärrän, että onhan näitä ollut)
        Opetti pojallemme toisella kertaa, että kaikkea ei kertoa omalle puolisolle. Siitä tulee vain turhaa murhetta. Omat teot pitää kantaa itse.
        Itkeskelee tyttöjenviikonlopun jälkeen öisin luultavasti ihastustaan, mutta naamioi sen lähisukulaisen kaipuuksi, kun tapahtuu aina tiettynä vuodenaikan tyttöporukkatapaamisten jälkeen.
        Riidellessä ei itke miehen perään, vaimo ei ole itsenyt minun vuokseni kertaakaan. Muut ihmiset ovat arvokkaampia.
        Ei pyydä käytöstään anteeksi mieheltään vaikka on aloittanut riidan.
        Keskittyy perheessä vain siihen mitä itse haluaa
        Yhteiset matkat ei kiinnosta.
        Tyttöjenbileviikonloppujen jälkeen ottaa suihin, uusia asentoja, villiä seksiä, vaikka muuten seksi ei kiinnosta.
        Minulle tullut virtsatulehdus, tajuan nyt vuosia myöhemmin, että taisi olla klamydia.
        Yhtäkkiä minulla aktivoituu 10 piilossa ollut kondylooma tämä siis eri kerta kuin klamydia.
        Vaatii mieheltä enemmän kuin muilta.
        Miehellä eri säännöt(tiukemmat) kuin naisella itsellä.
        Suuttuu miehelle typeristä pikkuasioista
        Miehen jutut ei kiinnosta
        Miehen apu ei kelpaa
        Mies on vain ilmaa hänelle
        Jos menet jonnekin, vaimo selittää että hänellä on oikeus tietää minne menen. Mutta toisin päin ei saa kysellä, koska vaimolla on oikeus mennä minne haluaa eikä miehen tartte kokoajan kytätä.
        Jos sanot, että epäilet vaimoa pettämisestä, seuraavassa tyttöjenjuhlissa vaimo onkin selvinpäin ja on kuviakin näyttää ja villistä seksistä ei ole tietoa
        Tyttöjen tapahtumien kerronta ei etene loogisessa järjestyksessä.
        Kertomukset vaihtuvat.
        Valehtelu tekstiviesteistä, vaikka näin mitä luki sormuksien poisottamisesta.
        Ei saa kysellä, olet niin saatanan mustasukkainen.
        Jos itse lähdet jonnekin, huomauttaa leikkisästi, että älä törmää muihin naisiin.
        Vastaavasti en itse voisi sanoa hänelle, kun hän lähtee menoihin.
        Seksiä vain kun vaimo haluaa.
        Vaimo ei juurikaan auta minua.
        Vaimoa ei kiinnosta parisuhdeterapia, koska minulla on ne ongelmat.

        Nyt kaikki vaimon kommentit ja teot napsahtaa paikalleen ja ymmärrän, että on säännöllisen epäsäännöllisesti pettänyt minua.

        Miksi en ole nähnyt merkkejä? Olen älykäs ja vaimo taas on erinomainen puhuja ja selittäjä. Minä olen rakastanut vaimoa koko 20 vuoden ajan ja ollut siksi sokea tapahtumille ja nyt sisälläni kasvaa tyhjyys ja katkeruus. Olinko väärän naisen kanssa parhaat vuoteni?
        Kokoajan kuvittelin ja odotin ja yritin itse olla aktiivinen, että suhde olisi parempi tulevaisuudessa. Ei se vaan ole.

        En tiedä osaanko erota. Haluasin edelleen rakastaa vaimoani, mutta hän ei varmaan osaa muuttaa käytöstään. Tosi raastavaa tajua asia, miten minua on hyväksi käytetty viimeiset 12vuotta. Pitää varmaan tehdä ensin avioehtosopimus, ettei vaimo vie tulevia rahojani.

        Mulla sama homma. Kiinnijäämisestä useampi vuosi, annoin anteeksi mut ei tätä tahdo henkisesti jaksaa kun luottamus menny eikä se palaa.

        Vaimo oli mun elämäni rakkaus, ns. polvet meni alta tyyppi ja toisaalta oon ihan ok asian kanssa et oon kärvistelly pettämisen jälkeen nää vuodet. Tiedän nyt etten koskaan tuu häneen enää luottamaan ja oon kaikkeni yrittäny et saataisiin homma vielä toimimaan.

        Tunnen itteni sen verran hyvin et jos olisin heti eroamisen jälkeen lähteny, olisin todennäkösesti jossain vaiheessa katunu eroamista ja miettiny et jos asiat oliskin saanu korjattua. Nyt ei tarvi loppuelämää arvuutella senkään asian kanssa.

        Mun tapauksessa vaimo on viime ajat ollu mulle mukava, ei riitoja, mut en luota ja epäilyksiä ajoittain et jotain oltais puuhailtu. Nyt on hyvä aika lähteä tästä, vielä mahiksia saada joku nuori nainen tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama homma. Kiinnijäämisestä useampi vuosi, annoin anteeksi mut ei tätä tahdo henkisesti jaksaa kun luottamus menny eikä se palaa.

        Vaimo oli mun elämäni rakkaus, ns. polvet meni alta tyyppi ja toisaalta oon ihan ok asian kanssa et oon kärvistelly pettämisen jälkeen nää vuodet. Tiedän nyt etten koskaan tuu häneen enää luottamaan ja oon kaikkeni yrittäny et saataisiin homma vielä toimimaan.

        Tunnen itteni sen verran hyvin et jos olisin heti eroamisen jälkeen lähteny, olisin todennäkösesti jossain vaiheessa katunu eroamista ja miettiny et jos asiat oliskin saanu korjattua. Nyt ei tarvi loppuelämää arvuutella senkään asian kanssa.

        Mun tapauksessa vaimo on viime ajat ollu mulle mukava, ei riitoja, mut en luota ja epäilyksiä ajoittain et jotain oltais puuhailtu. Nyt on hyvä aika lähteä tästä, vielä mahiksia saada joku nuori nainen tilalle.

        Hei kohtalotoveri, vaimo on myös mulle hyvä nyt. Jos ennen olin prioriteettilistan alimpana, nyt olen ylimpänä. Ei riitoja, kivaa yhdessä tekemistä, tulevaisuude suunnittelua, vaimo auttaa kaikessa missä pystyy. Seksiä ei tarvitse pyytää, aina valmis. Jos sain noina edellisinä kuutena vuotena tuhansia pakkeja, en ole tuon pettämiskeskustelujen jälkeen saanut kertaakaan pakkeja.

        Listaan on tullut lisäyksiä, kun menneisyydestä tulee muistivälähdyksiä. Yksi on että vaimo suuttui minulle pyykinpesusta, siellä oli hänen pikkareitaan pesussa. Vaimo suuttui niin rajusti, että en ole sen jälkeen uskaltanut pestä pyykkiä. Ihmettelin, sitä vaimon reaktiota silloin, mutta nyt hiljattain tajusin, että pyykin joukossa oli jotain mitä en saanut nähdä.
        Toinen muistijälki on siitä, että vaimo näki jossain vaiheessa minun vaatteista paljon jonkun toisen naisen hiuksia. Tätä oli usein.

        Henkisesti vaikein paikka on ollut se, että vaimo ei myönnä mitään. Se saa pään rikki. Olen päässyt tuosta yli. Kaikki nuo pettämisenmerkit ja vaimo puhuu ihan muuta kuin kaikki olisi ollut hyvin. Kaikki tuo käytös tuossa aikaisemmasta yllä olevasta listasta vaimon kohtelusta minua kohtaan on nyt hävinnyt.

        Ainut ongelma on miten rakastaa aidosti uudelleen elämäni rakkautta. Ehkä tämä tästä.


    • Näin se vain on

      Otat likapyykistä pikkuhousut ja teetät dna-testi tahroista. Jos on vieraan miehen spermaa on asia selvä, nainen ei voi kiistää. Aivan turha luulla että nainen tunnustaa. Jo vanha kansa tiesi sanoa että "ennen maa repeää kuin huora häpeää".

      • Mun ukko voi ihan rauhassa haistella mun pikkareita likapyykistä, spermajäämiä ei löydy. Pääsenhän mä mun alapään huuhtelemaan miehenkin luona ellei sitten olla kortsua käytetty.


      • tietäjä
        pistejana kirjoitti:

        Mun ukko voi ihan rauhassa haistella mun pikkareita likapyykistä, spermajäämiä ei löydy. Pääsenhän mä mun alapään huuhtelemaan miehenkin luona ellei sitten olla kortsua käytetty.

        vain kusipää pettää...ja se on sen merkki ettei rakasta toista pätkän vertaa eikä todellakaan tiedä mitä on todellinen rakkaus!


      • pistejana kirjoitti:

        Mun ukko voi ihan rauhassa haistella mun pikkareita likapyykistä, spermajäämiä ei löydy. Pääsenhän mä mun alapään huuhtelemaan miehenkin luona ellei sitten olla kortsua käytetty.

        Minkä takia olette/olitte yleensä suhteessa kun kerran noin helvetisti täytyy pettää?? Eikö sinkkuna olisi kaltaisenne jakorasian helpompi olla ja jakaa sitä hiivapillua jokaiselle halukkaalle ukolle??


    • tutkittu vielä?=?

      milainen on pettäjänaisen suhde äitiinsä tai isäänsä

      • Vanhempiensa lapsi

        Tuskin suhde äitiin tai isään pettämiseen mitään vaikuttaa. Vanhemmat ei voi tehdä paljonkaan aikuisten lastensa puolesta. Neuvot voi mennä kuuroille korville ja lapsi voi nousta vanhempiaan vastaan rajustikin, koska hän haluaa hallita itse omaa elämäänsä. Täysi-ikäisyyteen kasvaminen voi tehdä harhakuvitelmaa että nyt voi "tehdä mitä tahansa" omalla elämällään.
        Aikuiset lapset tekee itse omat valintansa elämässä ja he myös sen näyttää vanhemmilleenkin. Kaikille ei vanhempien elämää suojelevat neuvot kelpaa ja elämä opettaa kovemman kautta. Vanhemmat voi olla kovastikin lastensa vääriä tekoja vastaan, mutta eivät voi ketjuunkaan lapsiaan kiinni sitoa.


      • Kärsijä
        Vanhempiensa lapsi kirjoitti:

        Tuskin suhde äitiin tai isään pettämiseen mitään vaikuttaa. Vanhemmat ei voi tehdä paljonkaan aikuisten lastensa puolesta. Neuvot voi mennä kuuroille korville ja lapsi voi nousta vanhempiaan vastaan rajustikin, koska hän haluaa hallita itse omaa elämäänsä. Täysi-ikäisyyteen kasvaminen voi tehdä harhakuvitelmaa että nyt voi "tehdä mitä tahansa" omalla elämällään.
        Aikuiset lapset tekee itse omat valintansa elämässä ja he myös sen näyttää vanhemmilleenkin. Kaikille ei vanhempien elämää suojelevat neuvot kelpaa ja elämä opettaa kovemman kautta. Vanhemmat voi olla kovastikin lastensa vääriä tekoja vastaan, mutta eivät voi ketjuunkaan lapsiaan kiinni sitoa.

        Mutta kun sen aikuisen pettäjän oma äiti tai ja isä, molemmat tai toinen pettivät omassa liitossa, niin elää sitten samaa elämää omassa liitossa. Näin on se monesti menee, ikävä kyllä. Ja jos ovat saanet nämäkin lapsia kasvavat siihen samaan elämän tyyliin. Lapset eivät ole tyhmiä vaan näkevät ja tietävät suurinpiirtein kaiken äidin tai ja isänsä tuohuista. Toki on varmasti poikkeuksiakin mutta poikkeus vahvistaa säännön!


      • Anonyymi

        Niiden vanhemmat on olleet samanlaisia jakorasioita.


      • Anonyymi
        Kärsijä kirjoitti:

        Mutta kun sen aikuisen pettäjän oma äiti tai ja isä, molemmat tai toinen pettivät omassa liitossa, niin elää sitten samaa elämää omassa liitossa. Näin on se monesti menee, ikävä kyllä. Ja jos ovat saanet nämäkin lapsia kasvavat siihen samaan elämän tyyliin. Lapset eivät ole tyhmiä vaan näkevät ja tietävät suurinpiirtein kaiken äidin tai ja isänsä tuohuista. Toki on varmasti poikkeuksiakin mutta poikkeus vahvistaa säännön!

        Todella typerää syyttää jonkun vanhempia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiden vanhemmat on olleet samanlaisia jakorasioita.

        Haist ho*me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haist ho*me.

        Mikä psykiatri sinä olet?


    • ARIII

      Mun vaimoni pettää mua. Mut kalliiks tuli pettäminen tolle akalle. :-)

    • olkaa_tarkkana

      Olen siis mies ja omakohtainen kokemus vieläkin mielessä miltä tuntui kun avopuoliso petti. Tunnusmerkkejä oli...Kampaus muuttui samoin vaatetus, meikkien käyttö lisääntyi ja seksikkäitä aluasuja ilmestyi vaatekaappiin. Ja yleensä niin tavallisille kaverikahveille piti lähteä usein aika paljastavissa vaattessa. Ja kaverikahvitkin oli valetta...Kavereita kyllä oli mutta syy viikonloppu juoksuihin oli naimisissa oleva mies. Yleensä pettäjä tekee virheen kun narahtaa ja niin kävi avopuolisollekkin. Oli ostanut kumeja pankkikortilla ja näkyyhän se pankin tiliotteessa, ei tainnut tulla muijalle mieleen. Se riitti ja puristin totuuden esiin...

    • Minuntarinani

      Entistä avopuolisoani kun petin, ei kyse ollut pelkästä seksistä. Minä nautin olla tämän toisen miehen kanssa, meillä oli hauskaa ja nauroimme ja hän oli kiinnostunut minusta, ajatuksistani. Oma avokkini lihoi lihomistaan, ei pitänyt itsestään enää huolta (vaikka toinen mies olikin myös hiukan tukevahko) ja seksi oli tylsää. En halunnut häntä enää. Millään tavalla. Mutta 18 vuoden jälkeen olimme vain silti yhdessä. Itse käyttäydyin kuin kämppis, tein ruokaa, pyykkäsin ja nukuimme eri huoneissa, näin pitkälle oli tultu vaikkei riitaa ollutkaan. Silti halasin häntä mutta seksi otti koville. Mielenkiinto oli se yksinkertainen syy pettämiseen. En suunnitellut sitä. Nyt en voisi pettää miestäni ikinä. Haluan häntä kaikin puolin :-)

    • Minuntarinani

      P.s. Mies oli kärttyinen kun ei saanut seksiä. Kerroin hänelle suoraan miksi. Että hän ei pidä itsestään enää edes huolta. En tuntenut edes huonoa omaatuntoa, ajattelin että olin nainen joka tarvitsi sielunkumppania ja kyllä, sitä ihanaa seksiä. Sellainen *mitä sitten*-mentaliteetti oli päällä, ei kiinnostanut vaikka kuinka uhosi menevänsä huoriin tmv. kun sielut ei kohtaa eikä seksi niin se on siinä.

    • Onnekasmies

      Jäin kiinni vaimo hoksasi heti kun Olin niin hermostunut. En kyennyt peittämään. Osan onnistuin valehtelemaan tuon toisen naisen piikkiin. Samalla pelottelin hyvin tuolla toisella ei uskalla ottaa yhteyttä siihen kun luulee sen olevan sairas. Samoin sille kakkoselle kerroin vaimon sairaudesta eikä kannata ottaa siihen yhteyttä. Kumpikin uskoi hyvin ei tänäpäivänäkään kumpikaan ole kertonut ottaneensa yhteyttä. Joten osaksi kykenin peittelemään.

    • näinmulla

      Ei mies huomannut ennen kuin sanoin. Olihan se hirveän vastenmielistä harrastaa näön vuoksi seksiä miehensä kanssa kun tunsi pettävänsä sitä toista. Lopulta niin kamalaa että aloin itkeä ja oksetti. Sitten oli pakko sanoa että erotaan. Mies ei huomannut siksi että ei me vietetty aikaa yhdessä ja normaalistikin oltiin omissa huoneissamme. Lisäksi mies ei halunnut koskaan puhua kanssani mistään ja pelkäsin häntä joten minulle oli ihan normaalia olla omissa oloissani hiljaa. Silleen se sitten lähti viesteinä kun oli ihminen joka kuunteli minuakin. Sai minut hymyilemään ja nauramaan ja tunsin taas eläväni.

    • Eitullutsiitäkäänmitään

      Kyllä pettäminen tulee ilmi tavalla tai toisella. Uskokaa jo nähty on ja juttuja kuultu. Säälittää ne puolisot jotka saavat sen tietää ulkopuolelta. Miksi ihmiset nykypäivänä toimivat näin? Ei ole uudelle suhteen aloittamiselle hyvä pohja ollenkaan. Tiedän yhden jolla tälläistä tapahtui nyt nykyään katkerana kulkee yksinään ja kiusaa exäänsä. Kuinka aikuinen mies voi olla noin lapsellinen. Nyt kaikki sen ystävät ovat kaikonneet. Säälittää välillä koko mies. Oli varmaan hintansa väärti se salapanonsa. Taitaa katua loppuelämänsä ressukkamies. Olisi edes itse tunnustanut ja kertonut olisi mahdollista nyt saada vaikka ex takaisin. Muitten kertomana ei tule luottamusta meiltä keltään missään asiassa tuota miestä kohtaan enään koskaan. Jos alkaa salasuhteeseen kannattaa miettiä myös ne muut asiat mihin vaikuttaa. Kuka nyt luottaa miehen sanaan kun on ollut julkisesti petollinen ja säälittävä mies. Miettikää kun varatut rupeatte tällaiseen!

    • kjhhfds

      Minä en huomannut vaimoni käytöksessä mitään uutta tai poikkeavaa, oli taitavaa pettämistä.

    • sinnetännevaan

      Yksi huomio oli että seksinsaanti kotona loppui ja jos nyt sattui saamaan niin kyllä köytää oli, sain painaa yhdestä asennosta ja se asento oli takaapäin että naisen ei tarvinnut katsoo mua samalla kun panin. Lähtiessään oli pistänyt parasta päälle ja valehteli tietty että kaverien kanssa viettämään aikaa, lyhyellä hameella ja ohuilla mustilla sukkahousuilla ja korkokengillä, niinpä. Vältteli koko aihetta kun kysyin onko joku muu kuvioissa. Vasta kertoi kun salasuhde oli ohi, en tiedä kuinka kauan kesti enkä haluukkaa tietää, vitutti muutenkin. Näitä syrjähyppyjä tai salasuhteita oli jonkin verran, purin hammasta yhteen kun oli lapsi pieni eikä erokaan ollut mahdollinen siinä vaiheessa. No vitutusta purin kostamalla, kuinkas muuten, ihanaa vierasta pillua ja suuta. Kun kerroin odotin reaktioita ja tulihan sieltä kunnon valitus, vittu että naiset on yksinkertaisia, oma uskottomuus ei mitään mutta miehen uskottomuus on maailmanloppu.

    • pop98

      Kuulin tuossa tuttavan kautta miten yx 38v kolmen lapsen naimisissa äiti oli koko viikonloppureissun ajaksi hävinnyt tyky-päivillä vieraan ulkopuolisen miehen hotellihuoneeseen. Ei työkaverit nähneet ennen kuin kotiin lähtiessä su iltana, muhinoinut koko reissun ajan.

      Kyllä se on nykypäivänä niin että miehen on ehdottomasti pidettävä taloudellinen valta itsellään, muuta valtaahan ei ole eikä voi ollakaan enää.
      Mies ei kuitenkaan pysty pettämään vaikka haluaisi, ainakaan mitä en saa koskaan keneltäkään kun en ole komea.
      Nainen saa aina kun haluaa, ja se on törkeää valta-aseman väärinkäyttöä.

      Eli miehen on PAKKO kerätä salaiselle(tai tallelokeroon) tilille vähintään 100 000euroa, että on vapaa heittämään pettäjänaisen pellolle kun tilanne sitä vaatii. Ilman pääomia ei pysty omanarvontuntoa säilyttämään ja menee kaikki vaikeaksi.
      Nykypäivänä ei kuitenkaan juurikaan ole naisia jotka ei petä miestään jos vaan pienikin tilaisuus tulee. Tuo taloudellinen riski on ainut(jos edes sekään) joka saa naisen pitämään pikkarit jalassaan.

      Taloudellinen valta on AINUT puolustuskeino tavalliselle perheenisälle naisen pettämistä vastaan.
      Jos ei ole edes taloudellista riskiä, voi mies olla täysin varma etta nainen panee muita ja erittäin todennäköisesti vähintää osa lapsistakin on jonkun muun miehen siittämiä.

      On erittäin paljon keinoja kerätä rahaa sivuun.
      Mulla on nyt vaan 57 000eur tilillä vasta, se ei tiukan paikan tullen riitä vielä mihinkään.

      Keskustelu, hyvä kohtelu ja muu diipadaapa on täyttä paskaa, ei vaikuta mitään nykynaisen käyttäytymiseen, nainen avaa haaransa heti kun tilaisuus tulee, näin se vaan nykypäivänä menee.

      Valitettavasti monet aviomiehet elää vielä jossakin kivikaudella, tosin silloinkin tehtiin valtavan suurella työllä esim. siveysvöitä, eikä aiheetta.

      "mee too" mullakin on OIKEUS..

      • Mrteevm80

        Harvinaisen osuva kommentti. Talous kannattaa aina pitää hanskassa, ihan vaan kaiken varalta että jos muija lähtee tai pitää viskata. Unehtui se vinkki myös että velkaa kannattaa olla sopivasti eroa varten aina. Koskaan ei pidä suojaustaan laskea, niin että selusta olisi avoin.


    • pettäjävaimomulla

      Kyllähän sen tietää kun meinaa puhelinta lainata niin hirvee meuhka, et vittu käytä mun puhelinta tänne se ja tietty lukitus päällä eikä voi avata mun nähden, ihmekös vaimo räplää sitä tiheään iltaisin, sillä on joku "siementäjä" taas menossa. Onhan se tärkeää että on hoito kun oma mies ei nappaa, pitää saada säännöllisesti ja kaipa noi ylityöt käy syynä joita parhaina viikkoina jopa kaksi kertaa pari kolme tuntia, ehtiihän siinä hässimään.

    • Hitonpettäjä

      Siinä vaiheessa ku suljet silmät, p**** sun frendiä ja viestittelee päivät pitkät sen kanssa. -kävi kaverille ja sitte tää muija viel meuhkaa ja syyttelee kaveria onks reiluu!?

    • sejokaeikoskaan

      Tässä erään naisen näkökulma:
      - jäähdyttää oman parisuhteen
      - oman miehen kanssa ei mitään intiimiä, seksiä kyllä mutta sellaista ettei tarvitse paljon silmiin katsella
      - nukkumaan tahallaan eri aikaan, jottei tarvitse kohdata sängyssä
      - ei ystäväpariskuntia käymään, vain omat kaverit joiden kanssa sovitaan yhteiset viikonloppumenot, risteilyt ym.
      - kavereita tavataan mieluummin muualla kuin kotona jotta voi "olla rauhassa" (= puhua asioista joita miehen ei tarvitse missään tapauksessa kuulla)
      - "ei lasten nähden" huudahtaminen, jos toinen yrittää halata tai näyttää hellyyttä kotona

      Miksi:
      - koska se toinen puhuu vain kehuakseen, ei pyytääkseen jotain
      - koska sitä toista näkee vain silloin kun ei ole puhkiväsynyt joten oma olo on sen seurassa aina hyvä ja energinen ja sitä myöden aina viehättävä
      - koska se toinenkin näyttää vain parhaat puolensa eikä koskaan tiuski tai pyydä hoitamaan astioita tai kysy mitä on ruuaksi...
      - koska se toinen ei väistä katsetta kun tietää että ei sitä sen vuoksi katso että huomauttaisi murusista viiksissä tms. vaan ihan vain tarkistaakseen onko se siinä ja katsooko se takaisin ja aaaaah minä olen näkyvä ja sekään ei katso vain läpi


      Kenen näkökulma:
      Sen toisen naisen joka yritti viedä mieheni. Propsit avoimuudesta. Muusta en voikaan enää kunnioittaa...

      Käyttäkää tarkistuslistana etenkin tuo MIKSI -kohta ja tehkää siihen muutos ennenkuin nainen lähtee hakemaan muutoksia muualta. Säästyisi monta särkynyttä sydäntä. Tämä vaikuttaa lapsiin vielä pitkälle aikuisuuteen :(

    • Tartteetietää

      Mistä tollasen dna testinki saa alushousujen sperma jäämille? Tarttis tietää ku oman vaimon alushousut oli päällimmäisenä likakorissa niin näin että oli kiiltäviä tahroja. Tarviin varmuuden niin voi heittää ulos hyvillä mielin.

      • kalkura

        Mitä testeillä tekee, näkeehän sen jos baariillankin jälkeen on muijan pikkareihin valunut spököä. Muijani oli kuitenkin hyvin tarkka enenkuin kärähti, ei koskaan jättänyt tahraisia pikkareita päällimmäisiksi vaan laitti ne yöllä itse pyykkikoneeseen ettei tulisi ilmi. Jos joskus satuin laittaa pyykkiä koneeseen alkoi hievee meuhka, anna olla niiden minä laitan koneeseen et sinä.


    • siipeensäsaanut

      Muija vahti puhelinta kuin haukka saalista, lähes aina äänettömällä, kerran jopa otti mukaan pesuhuoneeseen., väitti että odottaa tärkeää puhelua. Toinen hyvä esimerkki vaatetuksen muuttuminen seksikkäämmäksi kun lähti tapaamaan salarakasta. Kotona oli intiimipuoli hyvin nihkeää, jos seksiä oli sain sitä kovin pyydellä, saattoi olla vartin pikainen ja nainen ei ollut yhtään mukana, silmät auki eikä kasekontaktia, odotti vaan että lopetan, pitihän sitä puhtia riittää toiselle miehelle. Oli siinä muutakin, jos yritin lähelle tai iholle muija otsa heti.

    • Expettäjä

      Kyllä se on number one eli puhelin. Vaikka toiselle olet jo kertonut että "älä soita kotiin, en halua häslinkiä" niin aina se toinen kuitenkin on tehnyt sen jossain vaiheessa mutta olet saanut sen jotenkin selitettyä: "puhelinmyyjät, ei kiitos"-selityksillä. Monta kertaa huomasin puolisoni katseen eli "oisko näin…" mutta ei kommentoinut sen kummemmin, katsoi telkkaria. Seuraavana aamuna puolison lähdettyä töihin soitin toiselle: "Ole kiltti ja älä soita minulle, minä soitan sinulle, ok?". Toinen lupasi. Silti hän soitti about 1/vko kun olin avokkini kanssa. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kun laittaa puhelin äänettömälle. Siitä seurasi myös ongelmia; jos läheiseni halusivat soittaa jostain tärkeästä, ihmettelivät kun ei ikinä saa kiinni. Moni ystävistäni (vaikka tiesivät asian) sanoivat että lopettavat soittelun kun et ikinä vastaa. Äiti kysyi minulta "miksi et vastaa puhelimeen?" ..se oli vaikea…sanoin, että joitain ihme myyjiä on pommittanut puhelintani non stop.
      Seuraava oli kännykän piilottaminen. Pelkäsin (vaikka olin toiselle sanonut että älä tekstittele jne.) että tekee sen joten asetuksista taas että tekstiviestit eivät kuulu.
      Selitys, miksi tämä toinen loppujen lopuksi teki sen, oli että hän kertoi olevansa rakastunut minuun.
      Yksi aamu katsoin avokkiani kun hän nauroi aamupöydässä ja silloin se tuli.
      Omatunto.
      Sanoin toiselle että "en pysty tähän enää" ja hän jätti minut rauhaan sanoen "kunhan olet onnellinen".
      Olin onnellinen. Kivi lähti sydämeltäni.

      • Niin sinä sinä sinä olit onnellinen.. mutta entäpä puolisosi?? Kivi vierähti sydämeltäsi... ei tainnut puolisosi tuska merkitä mitään.


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Niin sinä sinä sinä olit onnellinen.. mutta entäpä puolisosi?? Kivi vierähti sydämeltäsi... ei tainnut puolisosi tuska merkitä mitään.

        Täällä kysyttiin naisilta vastauksia joten vastasin tähän. Ja oma mies ei tiennyt pettämisestäni. Mutta tämä on historiaa.


    • Selvätapaus

      Haisee sillille:)

    • Anonyymi

      Voi olla, että ainoa merkki on tunnepuolella etääntyminen. Ja jos sillä puolen ei muutoinkaan ole ollut niin avointa ja läheistä, niin on ehkä mahdoton huomata.
      Toki sitten on ne klassiset puhelimeen kiinnikasvamiset, epäilyttävät viestittelyt, epämääräiset menot jne, mutta taitava ja tarkka ei osaa niitäkin piilotella. Laittautuminen uudella tyylillä ehkä myös, ellei ole aikaisemmin niin laittautunut.
      Mutta välttämättä mitään varmoja merkkejä ei ole. Jos haluaa pettää, pettää, eikä se ole toisen syy tai häpeä, jos ei huomaa.
      Paras ennaltaehkäisy on se, että suhde pysyy luottamuksellisena, avoimena ja läheisenä. Pitkissä parisuhteissa se tosin harvoin on aina sellaista.

    • Anonyymi

      Mulla nyt tilanne jossa vaimo "duunaa" ylitöitä ja esim. lähtiessään hierojalle joka on nykyään mies niin laittaa kiiltolegginssit päälle vaikka ei muuten niitä hirveesti käytä. Kotona saan joka toinen viikko lahnaseksiä, mut parempi sekin kun ei mitään....

    • Anonyymi

      Pettäähän ne naiset varmasti enemmän kuin miehet. Miehelle se ei ole niin helppoa ja yksinkertaista kuin naiselle.. ehkä noin 5% miehistä on semmoisia joille se on helppoa kun on komea tai rikas.. jos olet molempia niin se on suorastaan lapsellisen helppoa. Kuitenkaan tavalliselle miehelle se ei ole helppoa kun et seuraa saa sormia napsauttamalla. Itseltänikin tuollainen komea häntäheikki vei vaimon, joka oli ihan kohtuu hyvännäköinen.. itse tavallinen mies.. en komea en ruma. Itse huolehdiin suhteesta mielestäni riittävästi.. juttelin halasin kuuntelin ja suunnittelin yhteisiä lomia yms. Ilmeisesti syy oli että ihastui vaan tähän komistukseen sitten.. mene ja tiedä.. tai sitten kyllästyi minuun.. Ilmeisesti niin kun niin ivallisesti välit katkaisi.. talo myytiin ja muutin vuokralle pieneen kaksioon kun pojista kuitenkin elatusmaksut jäi mulle maksettaviksi.. nyt tässä itekseni aika tiukoilla taloudellisesti töllistelen.. eipähän tarvi ainakaan ahistua enää pettämisen merkeistä.. olihan ne huomattavissa.. aika hyviä listoja oli muut tännekin laatineet.

    • Anonyymi

      Alkoi ruokaa tekee jatkuvasti

      • Anonyymi

        Älkää tämmösiä uskoko hyvänen aika😄


    • Anonyymi

      Jos pillu tuntuu liian liukkaalta, homma on selvä. Aloittaja on aika lapsellinen.

      • Anonyymi

        Kysymys oli suunnattu meille naisille jotka ovat pettäneet. Vastasimme rehellisesti.


    • Anonyymi

      Kun mies nukut ni vaimoke jää hereille viestejä lähettelee, yli väsynyt tai energinen, ihmeelliset menot töiden jälkeen… kysy suoraan

    • Anonyymi

      Voi alkaa käymään salilla. Eräs kävi joka päivä mitään ei tapahtunut kropassa. Ei vissiin ollut tarpeeksi aerobista liikuntaa kuitenkaan mitä harrasti.

      • Anonyymi

        No omalla kohdallani en minnekkään salille mennyt. Mutta ostin seksikkäitä alusvaatteita.


    • Anonyymi

      Mulla on muija bi. Ja yks päivä tulin duunista himaan ja mun yöpöydän laatikko auki missä kaikki liukkarit yms. Muija muuttu tosi punaseks ja alko kauhee selitys. Ja sit suuttu kun kysyin uudestaan että onko näitä käytetty jonkun kanssa. Ja sit löysin vielä tekoripsen sohvalta ja muija ei edes käytä... ja siihenki löyty selitys. Miten toimisette? Ei siinä ei haittais vaiks olis toisen naisen kans touhunnut mutta valehtelua en suodata...

    • Anonyymi

      1. Sheivaa huolella pillunsa ennen matkaa
      2. Tavanomaista huolitellumpi ulkonäkö
      3. Seksikkäät alusvaatteet
      4. Kasvaneet iltatyöt, työmatkat ja muut menot
      5. Kaikki muutokset rutiineissa
      6. Puhelimen vahtiminen
      7. Seksi ei innosta kotona
      8 . Ärtynyt ym
      9. Pillu turvoksissa, kostea (mällit sisässä) kun tulee kotiin, fritsut, nirhaumat, mustelmat

      • Anonyymi

        Anonyymi 2023-05-07 tiedoksesi:

        1. Minä pidän alapääni sheivattuna, on itsellekin parempi olla.
        2. Jos nainen haluaa laittaa itsensä vaikka töihin, mitä vikaa
        3. Sanotaanko, että nainen on kiinnostunut seksistä jos ostaa seksikkäitä alusvaatteita- mites oma laita ja muutenkin: suihku, puhdas mies...?
        4.Ylitöitä me kaikki olemme tehneet. Täysin perätön toteama.
        5. Voi pitää paikkaansa. Mutta ehkä tämä nainen on ns. löytänyt itsensä ja elää sen mukaan.
        6. Puhelimen vahtiminen on merkki siitä, että hän haluaa pitää tekstiviestit ym. salassa jostain syystä
        7. Nainen on loppujen lopuksi myös seksuaalinen olento ja tarvitsee IHMISEN joka häntä ymmärtää. Ja nainen tarvitsee miehen joka hyväksyy hänet ja haluaa häntä.
        8. Jos mies ei osaa ITSE panostaa mihinkään parisuhteessa ja odottaa ns. valmista-ei se pitkälle kanna.
        9.P-turvoksissa..höpö höpö. Mutta jos olette teinejä ja kirjoituksesi on totta niin...fritsut on liikaa. Nirhaumat ja mustelmat kertovat päihtyneisyydestä.

        Summa Summarum, taidat olla vielä nuori. Vedä henkeä ja PUHU naisellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi 2023-05-07 tiedoksesi:

        1. Minä pidän alapääni sheivattuna, on itsellekin parempi olla.
        2. Jos nainen haluaa laittaa itsensä vaikka töihin, mitä vikaa
        3. Sanotaanko, että nainen on kiinnostunut seksistä jos ostaa seksikkäitä alusvaatteita- mites oma laita ja muutenkin: suihku, puhdas mies...?
        4.Ylitöitä me kaikki olemme tehneet. Täysin perätön toteama.
        5. Voi pitää paikkaansa. Mutta ehkä tämä nainen on ns. löytänyt itsensä ja elää sen mukaan.
        6. Puhelimen vahtiminen on merkki siitä, että hän haluaa pitää tekstiviestit ym. salassa jostain syystä
        7. Nainen on loppujen lopuksi myös seksuaalinen olento ja tarvitsee IHMISEN joka häntä ymmärtää. Ja nainen tarvitsee miehen joka hyväksyy hänet ja haluaa häntä.
        8. Jos mies ei osaa ITSE panostaa mihinkään parisuhteessa ja odottaa ns. valmista-ei se pitkälle kanna.
        9.P-turvoksissa..höpö höpö. Mutta jos olette teinejä ja kirjoituksesi on totta niin...fritsut on liikaa. Nirhaumat ja mustelmat kertovat päihtyneisyydestä.

        Summa Summarum, taidat olla vielä nuori. Vedä henkeä ja PUHU naisellesi.

        Sinua ei ole vielä petetty, niin et tajua noita merkkejä.
        Kun sulla ei seksiä vaimosi kanssa ja mitään muuta kuin riitoja ja sitten huomaat nuo merkit...vaikka kuinka yritit mielestäsi panostaa vaimoon.


    • Anonyymi

      Valehtelu, keksityt menot

    • Anonyymi

      Erikoinen tarina reissusta. Kysykää myöhemmin uudestaan. Valehtelija ei muista mitä valehteli aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Siinä kohti tiedät että jos nainen on kova juomaan on noin 80:n prosentin todennäköisyys että nainen on kykenevä myös pettämään känni humatila kun ei ole mikään puollustus ihminen yleensä tekee kännissä sen mitä ei selvinpäin kehtaa mutta on kuitenkin asiaa ajatellut

    • Anonyymi

      Samoista syistä kun mies

    • Anonyymi

      Kyllähän niistä huomaa. Toiset flirttaa jo alussa kaikille. Ei kannata edes yrittää tuollaista huomiohoroa.

    • Anonyymi

      Se hengittää....

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe