suhteessa elävät, kuinka usein käytte ulkona baareissa ilman kumppania? vai käyttekö yhdessä?
Onko asiasta tullut riitaa?
baareissa käynti
11
1594
Vastaukset
- täältä jostain huitsin...
mää käyn ehkä kerran vuodessa toteamassa sen, että kerta riittää. Perjantaina baariin ja maanantaina kotona. ja siitä tulee aina riita!
- SEsiitä
Must ainaki tuntuu turhalta käydä Baareis yksinäni ku ,mulhan on niinku se mitä oon ettinyt ,eli oon naimisis,siis rakastava mies,mitä mä siel,no joskus porukal käydään juhlimass.Ja joskus ku oon ollu yksin ni,vieraat miehent on hakemas tanssiin ym..ja tulee olo niiniinku ois jotenki tyrkyllä...Eli sori ny, oon naimisis,enkä ehi uutta ukkoa,kiitti,moi..
- n.29-v
Erikseen käydään aina tarpeen tullen; kun on jotkut menot ja toinen on töissä tai toisen joku illanvietto... Yhdessä aina kun on mahdollista, mutta silloin lähinnä tulee sitä riitaa.
Emme riitele siitä, että vain toinen voi välillä juoda, vaan riitelemme kun juomme yhdessä lähes kaikesta mahdollisesta. Ihme hinku sitä on silti aina haluta lähteä yhdessä liikkeelle. - Haluamme mennä
aina yhdessä. Käymme 2-3 kertaa kuussa ja aina yhdessä, meitä ei kumpaakaan kiinnosta käydä ns. tyttö-/poikaporukoissa. Me viihdymme yhdessä, meillä on erittäin hauskaa kahdestaan. Riitoja ei siis tietenkään asiasta tule.
"suhteessa elävät, kuinka usein käytte ulkona baareissa ilman kumppania?"
- Noin kerran kuukaudessa.
"vai käyttekö yhdessä?"
- Harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.
"Onko asiasta tullut riitaa?"
- Välillä jotain pientä kinaa..- Nainen 25
Käymme baareissa ilman kumppania noin 6 kertaa vuodessa. Yleensä käymme ulkona samoina iltoina, omien ystävien kanssa ja eri baareissa. Lisäksi käymme ehkä yhtä useasti baareissa yhdessä, yleensä muutaman kaveripariskunnan kanssa.
Näiden reissujen lisäksi tulee mieheni vuosittainen mökkireissu poikien kanssa Lappiin sekä oma kesäinen mökkeilyreissuni ystävien kanssa vanhalle kotipaikkakunnalleni. Näidenkin reissujen aikana saatetaan käydä baarissa - tai sitten emme käy.
Alkusuhteemme aikoina - kun olimme vielä nuoria ;) - baarireissuja tuli hieman useammin, silloin kävimme ehkä 1-4 kertaa kuukaudessa baarissa ilman kumppania. Yleensä kyseessä oli jotku ainejärjestön bileet tai muu opiskelijatapahtuma.
Ikinä emme ole riidelleet tästä asiasta. - Jihuuu
Lasketaanko tähän nyt niin pubit kuin yökerhotkin? Vastaan, vaikka sattuneista syistä en tänä vuonna olekaan käynyt kuin joskus alkuvuodesta pubissa.. mainittakoon tämä, ettei joku luule että käyn yhä baareissa :D
Itse olen käynyt useammin ilman miestä, jos hän on ollut vaikka viikonlopun työmatkalla niin olen saattanut lähteä aikani kuluksi bilettämään, ihan yökerhoon. Tai sitten kaverin kanssa pubiin/pubeihin istuskelemaan. Jos mies on työmatkallaan kerennyt, on hänkin saattanut käydä jossain (yleensä harvinaisempaa että kerkeää reissuillansa kuppilaan) Useasti käydään myös yhdessä. Kotikaupungissamme käydessä illat menee yleensä niin, että minä lähden aluksi jonnekin tyttöjen kanssa ja hän poikien kanssa, sitten lopulta ollaan ehkä samassa yökerhossa tai voidaan olla eri paikassakin, itse kun olen enimmäkseen tanssilattialla niin ei sillä ole niin väliä onko mies siellä vai ei (hän ei tanssi). En osaa sanoa kuinka usein, joskus useita kertoja kuussa ja joskus voi mennä kuukausiakin ettei kumpikaan käy missään. Se riippuu niin siitä mitä menoja sattuu olemaan, esim. miehellä saunailtaa tms. Eipä ole tarvinnut menemisistä ikinä riidellä. Ja mainittakoon, että nyt raskausaikanakin mies on käynyt menoissaan ihan niinkuin ennenkin (joittenkin mielestä kun miehenkin pitäs istua kaikki illat kotona jos nainen ei voi baariin lähteä, mä en taas ymmärrä sen ajattelutavan logiikkaa) - mitään oo
Ei baareissa ole itselleni taikka puolisolleni yhtään mitään, joten emme käy baareissa.
Kaljaa tai viinaksia voi juoda vaikka omalla partsilla, ja seurankin saa itse valita.
Meillä on ihan kivaa keskenämme, ollut jo vuosia. - homma näin
Eli mä käyn työporukalla tai likkojen kanssa ehkä noin neljä kertaa vuodessa.
Miekkonen käy kerran kuussa.
Meistä ei ole yhtäaikaa baariin, kun mies kun saa viinaa alkaa heti se jonninjoutava lässytys ja jäkätys ja mustasukkaisuus ja mä olen niin sairaan kyllästynyt siihen että aina se menee vain tappeluksi. Mä en ole ikinä pettänyt häntä, enkä tiedä mistä se johtuu, siis se mustasukkaisuus. Selvinpäin ei ole ollenkaan mustis.
Ja hänen baarissakäynnit ei haittaa minua ollenkaan. Käykööt lataamassa akkujaan enkä mä jaksa miettiä et mitä mahtaa tehdä tai kenen kanssa. Mä olisin hullu jos miettisin ja valvosin yöt et millon mahtaa tulla kotiin...
Niin ja jos nyt miettisi et se vaik löytäs uuden jostain baarista tai tekisi jotain hölmöä niin minkäs sille sitten oikeastaan vois. jokainen eläköön elämänsä ja tehkööt vaik virheensä se on sit vain ja ainoastaan yks elämä mitä eletään. - Gekkuli
Silloin tällöin. Tyttöystäväni käy useammin kun hän tykkää ryyppäämisestä ja bilettämisestä. Tyttöjen iltoja tuntuu että järjestetään tuon tuostakin. Itse en viihdy baareissa yksikseni/jätkäporukassa niin lähtisin mieluiten aina kultani kanssa. Turhan usein kuitenkin menee tyttöjen kesken. Mielestäni baarit ovat kuin lihatiskejä ja varatut naisetkin menevät sinne keskenään vain todistelemaan itselleen että he kelpaavat vielä miehille. Tottakai bilettäminenkin on asiaan kuuluvaa, mutta miksi sitä ei sitten tekisi mieluiten oman kultansa kanssa??
Riitoja meille ei ole tullut, mutta itse kyllä murjotan siitä sitten jonkun aikaa.
Baareissa käydään vähän miten keretään, ehkä 1-3 kertaa kuukaudessa.- 21v mies Helsingistä
MYÖS omat menot täytyy molemmilla olla, sehän on selvä.
Täytyy tosin myöntää, etten minäkään tajua miksi varatut naiset haluaa tanssilattialle - oma tyttöni mukaanlukien. Hänen mukaansa tanssiminen on hauskaa ja ei mene sinne miehille tanssimaan. Tämä on mielestäni ok, vaikka kieltämättä pieniä mustasukkaisia ajatuksia herättääkin. :)
Harmittaa lähinnä siksi, kun tietää että yksikään mies ei tanssilattialle eksy pelkästään tanssiminen mielessään.
Kunhan flirttiä ei varatun tytön tai pojan toimesta baareissa tapahdu, niin itsekseen juhliminen on todellakin ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510