Kertokaa kokemuksia omasta mustasukkaisuudesta

tytsy

Miten olette mustasukkaisia? Ja etenkin mistä asioista? Onko mielestänne tyhmää olla mustasukkainen, kun mies/nainen kehuu toista miestä/naista? Mustasukkainen kumppanin kavereista? Mustasukkainen kun kumppani juttelee ravintolassa toiselle sukupuolelle.. ..Mikä on raja?

3

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pii

Suhteen alussa olin mustasukkainen, jos mieheni jutteli liikaa muille naisille tai katseli näitä. Olin mustasukkainen kaikenlaisista kauneuskommenteista, jotka eivät koskeneet minua. (Tavallaan olen vähän vieläkin) Haluaisinhan itse olla se kaunein miehelleni.

Nykyisin olen mustasukkainen, jos hän lähtee kaveriensa kanssa iltaa istumaan, olen siis mustasukkainen hänen kavereilleen, sillä he syövät meidän yhteistä aikaamme. Olen todella mustasukkainen, jos mieheni jää baariin vielä, kun itse lähden. (Kai siinä on katkeruutta, jos olen itse vaikka menossa töihin ja hän vain voi jatkaa samaa rataa)

Muutoin olen oppinut aikalailla luottamaan mieheeni. En ole enää pitkiin aikoihin nähnyt mitään, mikä olisi huolestuttanut minua siinä mielessä, että hän minua pettäisi. Kerran humalassa riidan jälkeen katsoin viestit kännykästä ja kun niitä oli vain minulta hellyin heti.

Minun ei tarvitse vahtia miestäni, luotan kyllä häneen. Mustasukkaisuus on vain sen verran irrationaalista, että tunnen sitä, vaikka syytäkään ei välttämättä olisi. Olemme toisaalta puhuneet siitä ja mieheni mielestä on tavallaan kiva, että olen vähän mustis. Hänestä tuntuu, että se jotenkin osoittaa tunteeni häntä kohtaan. Hänen edellisensä, kun ei ollut ollenkaan mustasukkainen. Sellaista minun on edes vaikea kuvitella.

• Piru

Ei oikeestaan mitään lisättäävää tuohon, en kyllä halunnut olla se kaunein naiselleni...
        Vaikka luottaakin, niin kyllä sitä silti pää keksii kaikenlaista. Oikeastaan juuri siitä vaan mustasukkainen, kun muut syövät yhteistä aikaamme. Minun aikaani! Tottakai sitä ymmärtää, että pitäähän kavereitakin nähdä, mutta silti.

Se on minusta kauhean mukavaa, kun toinen on vähän mustasukkainen. "Ketä siellä bileissä oli? Miks oli känny kiinni?". Tulee semmoinen olo, että toinen haluaa sinut ja muut pysykööt kaukana.

Semmoista sairaalloista mustasukkaisuutta olen seurannut vierestä, se meni jo suorastaan naurettavaksi. Minkäs teet kun tälle naiselle se oli täyttä totta. Päivät vain istui kotona ja mietti erilaisia pettämisskenaarioita. Jos mies ei tullut töiden jälkeen puolessa tunnissa himaan, niin jo soitettiin minulle että ketä huoraa olette panemassa? Kaveri tuli suunnittelemaan työprojektia mun kämpille viikonloppuna. Akka pakotti ottamaan itsensä mukaan, koska joku huora oli taas hommattu... Hän sitten istui soffalla hiljaa 4 tuntia kun tehtiin sunnitelma. Kun ei huoria näkynytkään, niin olimme ilmeisesti aikoneet panna toisiamme. Kaveri ei uskaltanut yöllä nukkua, koska ei voinut olla varma tuleeko puukosta kiveksille.

Semmosta se rakkaus on!

• mustasukkainen

En juuri ole mustasukkaista sorttia. Jossain se raja tietysti minullakin menee, mutta rehellisesti en óta hernettä jos mies kehuu toista tai tanssii. Meillä on normaalia käydä kavereiden luona leffaa katsomassa (eri sukupuolta) ilman "puolisoa". Ja jopa saunomassa. homman ydin on siinä, että ilmoittaa toiselle mihin on menossa.

Mitä sitä vaahtoamaan pikku asioista. Parempi että katselee avoimesti kuin salassa. Ja mitä lyhyempi lieka, sitä kovempi hinku on lehmälläkin naapurilaitumelle. Samat "oikeudet" koskevat myös minua. Kun luottaa, niin ei ole mitään mistä huolehtia.

Tietysti siinä vaiheessa vaihtuu väri sukissa jos on aihetta. Eli ollaan jo toisella puolella sitä laitumen aitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe