Mikä kumma teitä miehiä vaivaa? Olen huomannut, että kun olen oma iloinen itseni (mitä todellakin olen 24 h vuorokaudessa ihan aidosti) miehet eivät jotenkin pidä siitä. Vakavalla naamalla taas miehet suorastaan pörräävät ympärillä. Tosin joudun osaksi esittämään sitä vakavaa naamaa, koska harvemmin vakavalle päälle satun...
Valitettavasti minun on hyvin vaikea olla todella vakava, koska perusluonteeni on iloinen. Pitäisikö minun alkaa esittämään sellaista mitä en ole? Kuvittelevatko miehet, että iloinen ihminen on jotenkin vähemmän vakavasti otettava? Olen myös huomannut sen, että yleensäkin suomalaiset eivät siedä muuta kuin vakavia ihmisiä. Minä en valitettavasti pysty olemaan muuta kuin iloinen ihminen, joten taidan liittyä sirkukseen....kertokaahan kommentteja miehet sekä naiset...
Syntymähumala?
46
3792
Vastaukset
- iloisuudessa on?
Ei mun mielestä mitään. Kivempihan se on katsoa naista joka on hymyllä ja iloisella ilmeellä. Tietty joskus joku voi vetää ylikin.......kun esmes katsoo ylipirteitä Voittoputken juontajia...tai ainakin sitä hössöttävää Sofiaa.. tai kai se kuuluu niiden tehtäviin sit hössöttää. ADHD? ;D
Eli iloinen saa toki olla kunhan ei vedä överiks ja ala hössöttää...
Eli ei tarvii esittää, ole oma itsesi mut älä vedä överiks kuitenkaan niinkuin noi Voittoputkilaiset. :)- Muikku.
Ongelma on juuri se, että monien mielestä minä olen varmaankin juuri tälläinen "yli-iloinen" ihminen. Satun vain olemaan sitä ihan oikeasti, ilman mitään persoonallisuushäiriöitä;)enkä osaa olla mitään muuta....
- on suhteellista
Muikku. kirjoitti:
Ongelma on juuri se, että monien mielestä minä olen varmaankin juuri tälläinen "yli-iloinen" ihminen. Satun vain olemaan sitä ihan oikeasti, ilman mitään persoonallisuushäiriöitä;)enkä osaa olla mitään muuta....
Jonkun toisen mielestä sä et ole ylipirteä...siihen on vaikee vetää mitään selkeää rajaa.
Mä tiedän yhden iloisen naisen oikeammin. Ja hänen seurassa on mukava olla koska hän jollain tavalla piristää muakin siinä samalla, olemalla oma itsensä. Mä kun itse olen vähän tällainen muuten vaisuhko mutta hän saa minuun eloa. :) Vahinko vaan ettei hän oo mun tyttöystävä, niin kovasti sitä olisin hänestä halunnut ja korvia myöden häneen ihastunut...ja nyt hän on toisen oma. :"(
Ota asia niin että sä oot törmännyt vääriin tyypeihin, ja joku voi olla iloinen että törmää juuri sinuun ja sä teet hänet iloiseksi ja onnelliseksi. - on suhteellista..
Muikku. kirjoitti:
että sillä tuntemallani naisella on todella, todella TODELLA nätti hymy (ja on muutenkin kyllä tosi nätti)...ja on hymykuopatkin.... :)
- rusalka
Juu tämä on kuultu myös, muikku. Semmoisen, jolla hauskaa tyhjästä, täytyy olla jotenkin vinksahtanut...bimbo. Kukaan ei halua olla typeryksen kanssa tekemisissä.
- Muikku.
Tämä on juuri outo yhtälö. Minusta iloinen luonne ei tee kenestäkään tyhmää. Minusta se tekee lähinnä siitä ennakkoluuloisesta sen typeryksen....tiedä sitten...lisäksi olen myös 24 h vuorokaudessa hyvin ystävällinen kaikille, eikä minun tarvitse edes esittää sitä... Taidan olla joku luonnonoikku;)
- rusalka
Muikku. kirjoitti:
Tämä on juuri outo yhtälö. Minusta iloinen luonne ei tee kenestäkään tyhmää. Minusta se tekee lähinnä siitä ennakkoluuloisesta sen typeryksen....tiedä sitten...lisäksi olen myös 24 h vuorokaudessa hyvin ystävällinen kaikille, eikä minun tarvitse edes esittää sitä... Taidan olla joku luonnonoikku;)
Pitää olla Menestyjä kans. :)
- rusalka
rusalka kirjoitti:
Pitää olla Menestyjä kans. :)
Tämän ns. kansan viisauden takana ajatus, että muut saa suunnilleen 'tappaa' sen joka kehtaa olla iloinen---->kateus
Ainaski ivallisesti tokastaan sitte: 'Itku pitkästä ilosta'
...odotahan vaan. Kyllä sinunkin vuorosi vielä tulee.
nimim. 'ei tosissaan' - AlmandaN
Sanotaan(miehistä) että saavat geeninsä kiertoon >>esim. Lemminkäinen, tiedä sitten kuinka se tuo sopinee tähän päivään mutta...!;D
- AlmandaN
Ovat syvät, tiedä sitten ovatko syntyneet siitä että hymyilen paljon tosin nauran harvoin ääneen!
Usein saan miehiltä kuulla että saan niin paljon anteeksi tuolla hymylläni. Välillä mietin onkohan tuokaan sittenkään mikään hyve! Mutta olkoon minä hymyilen kun siltä tuntuu- Muikku.
Tiedätkö mitä!!!?Mullakin on aika "maireat" hymykuopat...kippistä sille!!!Ja hymyillään(=
- mulle
Muikku. kirjoitti:
Tiedätkö mitä!!!?Mullakin on aika "maireat" hymykuopat...kippistä sille!!!Ja hymyillään(=
jos pyydän kauniisti, pim-looraa?
- on suhteellista..
mulle kirjoitti:
jos pyydän kauniisti, pim-looraa?
Mene vaikka tuonne Naisten logiikka-osastolle...
- höh
Et pysty pitämään vakavaa naamaa koko päivän ajan, vaan silloin tällöin hymyilet. Mies voi tästä luulla, että hymyilit juuri hänellä, eli huomioit häntä. Ja tästäkös riemu repeää, ja miehen pitää päästä tekemään lähempää tuttavuutta.
Toisaalta kun hymyilet koko ajan, mies voi luulla että hymyilet jollekin toiselle. Tällöin mies ajattelee, että sulla on joku muu kiikarissa, ettei kannata lähestyä. Miehelle ei siis tule edes mieleen, että oletkin vain kokoajan hymyilevää sorttia.- Muikku.
Voihan se niinkin olla. Ainakin joidenkin kohdalla. Sitten on niitä tapauksia, ketkä eivät yksinkertaisesti siedä iloista ihmistä. Ehkä se iloisuus koetaan jotenkin ärsyttäväksi piirteeksi. Olisiko iloinen ja varsinkin hauskaa pitävä nainen jotenkin tabu?...
- höh (orginal)
Muikku. kirjoitti:
Voihan se niinkin olla. Ainakin joidenkin kohdalla. Sitten on niitä tapauksia, ketkä eivät yksinkertaisesti siedä iloista ihmistä. Ehkä se iloisuus koetaan jotenkin ärsyttäväksi piirteeksi. Olisiko iloinen ja varsinkin hauskaa pitävä nainen jotenkin tabu?...
Ei se varmaankaan mikään tabu varsinaisesti ole (siis hymyileminen, iloisuus ja hauskan pito), ehkä vain harvinaisuus. :(
Kyllä esimerkiksi itse, jos kaupan ovesta tulee vastaan nainen hymyillen, ensimmäisenä ajattelen, että kaupassa taisi sattua jotain iloista. Eli ei tule heti mieleen se, että saattaa hymyillä "kokoajan".
Kun nyt otit itse puheeksi tuon iloisuutesi/hymyilemisen, niin mun on pakkoa kysyä yksi kysymys, joka on askarruttanut mieltä hieman pidempään. Ei kuitenkaan ole pakko vastata. Eli, liittykö tuo sun nimimerkki "Muikku.", jotenkin tuohon iloisuuteesi? Ala-asteellahan valokuvaaja käski sanoa "muikku", silloin kun piti hymyillä. - Muikku.
höh (orginal) kirjoitti:
Ei se varmaankaan mikään tabu varsinaisesti ole (siis hymyileminen, iloisuus ja hauskan pito), ehkä vain harvinaisuus. :(
Kyllä esimerkiksi itse, jos kaupan ovesta tulee vastaan nainen hymyillen, ensimmäisenä ajattelen, että kaupassa taisi sattua jotain iloista. Eli ei tule heti mieleen se, että saattaa hymyillä "kokoajan".
Kun nyt otit itse puheeksi tuon iloisuutesi/hymyilemisen, niin mun on pakkoa kysyä yksi kysymys, joka on askarruttanut mieltä hieman pidempään. Ei kuitenkaan ole pakko vastata. Eli, liittykö tuo sun nimimerkki "Muikku.", jotenkin tuohon iloisuuteesi? Ala-asteellahan valokuvaaja käski sanoa "muikku", silloin kun piti hymyillä.Heureka! Onneksi olkoon!Olet sitten ensimmäinen, joka osasi liittää nimimerkkini valokuvaamiseen;)Juuri se on arvoituksen ratkaisu. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki;)Kun joku sanoo "muikku", tiedät kyllä mitä pitää tehdä...(=
- höh the second
anteeksi höh original, en huomannut, et tääl oli jo höh-nimimerkki käytössä.
- höh (orginal)
Muikku. kirjoitti:
Heureka! Onneksi olkoon!Olet sitten ensimmäinen, joka osasi liittää nimimerkkini valokuvaamiseen;)Juuri se on arvoituksen ratkaisu. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki;)Kun joku sanoo "muikku", tiedät kyllä mitä pitää tehdä...(=
Mun oli aina tehnyt mieli kysyä tuota, mutta ennen ei ollut oikein tilaisuutta. Se että (hymyillen) jaksat kysellä täällä kysymyksiäsi/huoliasi, vaikka saat myös kuraa niskaan, on antanut aina iloisen ja sympaattisien mielikuvan kirjoittajasta. Sulla sopii siis hyvin nimimerkki ja teksti yhteen. Toinen asia mistä olen aina halunnut kysyä, liittyy tuohon pravuuri hymiöösi "(=", mutta siitä sitten myöhemmin...
- Tiedän tuollaiset shoppailijat
heinäpellolle tuollainen tyhjänhymyilijä töihin niin loppuu hymyily, saatanan tyhjäntoimittaja! Tuollaisille löytyy hoitokeinot työnteosta, mikä lie sosiaalipummi vanhempien rahoilla rehvastelia!!
- höh
minä olisin sinulle kateellinen. Ite näytän aina surulliselta ja vakavalta, miehet uskaltaa lähestyä vain sillon, kun olen yli-iloinen, eli esim. baarissa hypin ja "riehun" kännissä.
Sillon saan huomiota. Jos omana hiljaisena itsenäni saan huomiota, ovat iskurepliikit jotain yliasiallisia ja yliälykkäitä, ihmiset luulevat siis minuakin sellaiseksi.- Nainen hei
"hypin ja riehun kännissä". Onpa naisellista ja miehet tykkää...joopa
- höh
Nainen hei kirjoitti:
"hypin ja riehun kännissä". Onpa naisellista ja miehet tykkää...joopa
mutta kun se on totta!
Miehet ovat ihan innoissaan, kun esim. tanssii hullun lailla! Se on koettu moneen kertaan. Jos taas olen rauhallinen itseni, kukaan ei huomioi. Kyse on siis tietysti vain siitä huomion kiinnittymisestä, en vedä sellaista "roolia" enää tutustumisvaiheessa.
- hymy:)
aattele .. siit syntymähumalast ei tuu kankkusta .. ei pääpipiä ym . neg. ilmiöitä ..;)
ps. toinen "kateutta saava" ja "ei vakavasti" otettava otusten puolelta, ukot kyll pittää ..vai pittääkö kaik, siit en oo ihan varma
huom. ei kaikk otukset:)) - FromInaWithLove
Empiirisesti tutkittua tietoa: miehet suorastaan hullaantuvat vittuilevista naisista. Hullaantuvat he myöskin muista asioista, mutta en nyt tässä jaksa eritellä niitä. Kyllä te tiedätte...
Minuakin on sanottu joskus nuorempana tyhjännaurajaksi. Nykyään ei sitten enää niin nauratakaan... :-D
Joku sanoi tässä ketjussa, että iloista ihmistä pidetään jotenkin bimbona, ei kovin älykkäänä. Siis niin totta! Vakavat ja tärkeät ihmiset taas luovat välittömästi auktoriteetti-vaikutelman. Olenkin alkanut harkitun määrätietoisen treenauksen saadakseni kasvoilleni veemäisen tosikon jähmeyttä. Jokaisesta hymystä rankaisen itseäni kieltämällä kyseisen illan Sinkkuelämää-jakson.- AlmandaN
Missään tapauksessa jätä sinkkuja katsomatta, >(Ne vinkit siellä! Ihan käyttökelpoisia)!
Nauhoita vaikka uutisia, poliisi tv-tä, hartaushetkiä, eivät juuri hymyilytä ja oppii pitämään naamavärkin vakavana, vielä yksi pointti oppii itkemään suloisesti >> kyynel herahtaa suurena pisarana poskelle, ah niin kaunista! Sulattaa raavaammankin miehen!;DD - FromInaWithLove
AlmandaN kirjoitti:
Missään tapauksessa jätä sinkkuja katsomatta, >(Ne vinkit siellä! Ihan käyttökelpoisia)!
Nauhoita vaikka uutisia, poliisi tv-tä, hartaushetkiä, eivät juuri hymyilytä ja oppii pitämään naamavärkin vakavana, vielä yksi pointti oppii itkemään suloisesti >> kyynel herahtaa suurena pisarana poskelle, ah niin kaunista! Sulattaa raavaammankin miehen!;DDei jätetä Sinkkuja väliin:-)
Se kyynel varmaan herahtaa ihan itsekseen sen kolme tuntia pitkän tv-messun päätteeksi. Helpotuksesta:D
Mahtavia keinoja kehitit rankaista itseään:D
- Torpedo 87
salaisuutesi kuinka voit olla aina iloinen.
- Muikku.
Kts. alkuperäinen otsikko;)
- on suhteellista...
Täytyy tähän keskusteluun vaan todeta... Ole ihan oma itsesi, iloinen ja hymyilevä. Kyllä sä siitä vielä jonkun positiivisen palautteenkin saat ja muut ilahtumaan. Ei kannata olla jotain muuta kuin on, iloisuus ja hymy on sinun juttusi ja kyllä tulet ilahduttamaan niillä kanssaihmisiäkin vaikka nyt olet törmännyt vain niihin jotka ei tykkää.
Kuten mä tuossa sulle aiemmin totesin, tunnen erään naisen jolla on myös hymy herkässä ja hän on iloinen...ja hän saa mutkin hyvälle päälle. Nätti hymy ja hänelläkin hymykuopat. :)
Vahinko että hän nyt sattui löytämään toisen (ehkä olosuhteiden pakosta) ja minä jäin ilman häntä koska olisin niin mieluusti hänet tyttöystäväkseni ottanut.
Hymy takaisin sullekin :)- Kalle ANcca
Nauravat seurustelevat aina, kevytmielisiä lutkia kun ovat ja typeriä moraalittomia. Suhteesta toiseen, kymmenien eri miehien panemia ovat.
- Muikku.
Kalle ANcca kirjoitti:
Nauravat seurustelevat aina, kevytmielisiä lutkia kun ovat ja typeriä moraalittomia. Suhteesta toiseen, kymmenien eri miehien panemia ovat.
Tiedätkö mitä?Luulen, että joku tosiaan ajattelee noin tosissaan. Siis kuvittele i-h-a-n t-o-s-i-s-s-a-a-n...Ehkä iloisuus ja nauravaisuus yhdistetään kevytkenkäisyydeksi. Joillakin miehillä on ihan uskomaton mielikuvitus, jos en sanoisi sairaalloinen sellainen....
- on suhteellista
Muikku. kirjoitti:
Tiedätkö mitä?Luulen, että joku tosiaan ajattelee noin tosissaan. Siis kuvittele i-h-a-n t-o-s-i-s-s-a-a-n...Ehkä iloisuus ja nauravaisuus yhdistetään kevytkenkäisyydeksi. Joillakin miehillä on ihan uskomaton mielikuvitus, jos en sanoisi sairaalloinen sellainen....
Mun mielestä on eri asia olla iloinen kuin kevytkenkäinen...nauravaisuus ja hymy ei ketään tee kevytkenkäiseksi.
Tuo Kalle parka kai yhdistää automaattisesti iloisuuden ilotyttöön..sääli että ihmisellä on noin piuhat sekaisin nupissaan..tuolla Kallella meinaan.. - rusalka
Muikku. kirjoitti:
Tämäpä minullekin heitetty päin naamaa.
Ilmeisesti yksinkertaisessa päässään jotkut sentään käsittävät yhdynnän tai-jotain-sinne-päin liittyvän mielialaan, mielihyvää tuottaa.
Jotkut, miehet erityisesti,ovat merkittävästi minua silmiin katsoen todenneet, että he kyllä tietävät milloin olen saanut... eeh? jolloinka minulla on herännyt kysymys että MITÄ SAANUT!??
- Torpedo 87
persoonattomuus ihmiset ovat hyvin persoonattomia,ei hyväksytä toisen onnellisuutta.
- pirukaan ota selvää
Jos joku aina hihittää, murjottaa, hermostuu tai mitä tahansa riippumatta siitä, mitä ympärillä tapahtuu, on se varsin ärsyttävää. Ikinä ei voi arvata, oliko joku asia toisen mielestä hyvä vai huono, kun palaute on aina kikatus. Parhaiten tulee toimeen ihmisten kanssa, joilla on koko turpavärkin ja hengityskoneiston skaala käytössä ja selkeästi näkyy, mitä toisen päässä liikkuu. Jatkuvasti virnuavasta tapauksesta tulee mieleen amerikkalainen käytetyn auton myyjä.
- rusalka
Kerro rivoimpia ja inhottavimpia tapoja nolata iloinen ihminen, nimenomaan iloinen nainen...
Miten pilaat parhaiten toisen ilon?
Surullista.- Miks pitää
pilata toisen ilo? Mä tiedän kyllä tekeväni niin mutta en silti halua niin käyvän. Mutta joskus elämäntilanteet heittelee niin että toisella on ilo, itsellä asiaan liittyen surua ja jos puhuu siitä surustaan niin se voi viedä sen toisen ihmisen ilon... Kakspiippuinen juttu.
Mutta mitenkäs tää liittyi tapaan pilata nololla ja tai rivolla tavalla iloisen naisen ilo? Ei mitenkään. Tuo ylläoleva teksti on ihan vakavaa asiaa, ei siihen liity mitään rivoa tai noloa. Syviä tunteita kylläkin. Mutta kun ne pahuksen tunteet menee aina ns. harakoille. - rusalka
Miks pitää kirjoitti:
pilata toisen ilo? Mä tiedän kyllä tekeväni niin mutta en silti halua niin käyvän. Mutta joskus elämäntilanteet heittelee niin että toisella on ilo, itsellä asiaan liittyen surua ja jos puhuu siitä surustaan niin se voi viedä sen toisen ihmisen ilon... Kakspiippuinen juttu.
Mutta mitenkäs tää liittyi tapaan pilata nololla ja tai rivolla tavalla iloisen naisen ilo? Ei mitenkään. Tuo ylläoleva teksti on ihan vakavaa asiaa, ei siihen liity mitään rivoa tai noloa. Syviä tunteita kylläkin. Mutta kun ne pahuksen tunteet menee aina ns. harakoille.Taas palataan takaisin lähtöruutuun...
>>Mikä kumma teitä miehiä vaivaa? Olen huomannut, että kun olen oma iloinen itseni (mitä todellakin olen 24 h vuorokaudessa ihan aidosti) miehet eivät jotenkin pidä siitä
- mutta sä olet
kyllä kova valittamaan. Väität että olet iloinen ja positiivinen mutta jumalaton valitus sulla on 24/7 päällä... Siitä ei tykkää nainen eikä mies.
Kato se on niin että parempi kertarutina kuin ainainen kitinä. Tsiigaapa peiliin baby.- Muikku.
24/7???? Taitaa olla ajantajusi vähän kadoksissa....Lähinnä sitä hymyilyä vaan 24/7...mutta älä välitä vaikka sinä et olekaan iloinen ihminen. Kyllä me iloiset ihmiset jaksamme aina hymyillä kaltaisillesi marisijoille(=
astialle 10 vuuoden kuluttua kun alat huiteleen sitä katkeraa kolmeakymppiä,oot edelleen säälittävässä paskaduunissa paskalla palkalla,makselet ite kaiken mitä kulutat ja joudut murehtimaan muustakin kuin siitä kuinka paljon poikia sun ympärillä milloinkin pyörii.Kyllä mäkin olin hulvattoman hauska,iloinen,huoleton ja muuta vastaavaa paskaa silloin 10 v sitten kun ei tarvinnu huolehtia ite mistään muusta kuin siitä et koulu hoitu edes suht. kunnialla.Kyllä se kuule sullekkin kultapieni maailma näyttää vielä sen nurean puolensa viimeistään siinä vaiheessa kun havahdut kolmikymppisenä siihen faktaan että mikään ei mennyt niinkuin olit pienessä päässäs nuorena ja naivina suunnitellut.
- rusalka
...em. sanonnasta 'itku pitkästä ilosta'
- Muikku.
Tyypillinen suomalaismies. Sori, mutta en usko teoriaasi. Ihmisten luonteet nyt vain sattuvat olemaan erilaisia. Toiset nyt vain ovat iloisempia kuin toiset.
Ja mistä hitosta sinä tiedät mitä minä mietin. Sori, mutta en ole mikään tyhjäpää, joka miettii jatkuvasti kuinka paljon poikia pyörii ympärilläni. Valitettavasti en ole niin naiivi mitä sinä olet ollut. Sekin on ihan fakta, että naiset kypsyvät miehiä nopeammin. Lisäksi olen tehnyt ihan h****sti työtä sen eteen, että jaksan hymyillä vielä 20:nkin vuoden kuluttua. Elämä katsos on millaiseksi sen itse tekee. Ja minä nyt vain tulen aina olemaan iloinen ihminen. Älä ole kateellinen tai katkera, ne suoraan sanoen paistavat tekstisi läpi. Muista...keep on smiling;) Muikku. kirjoitti:
Tyypillinen suomalaismies. Sori, mutta en usko teoriaasi. Ihmisten luonteet nyt vain sattuvat olemaan erilaisia. Toiset nyt vain ovat iloisempia kuin toiset.
Ja mistä hitosta sinä tiedät mitä minä mietin. Sori, mutta en ole mikään tyhjäpää, joka miettii jatkuvasti kuinka paljon poikia pyörii ympärilläni. Valitettavasti en ole niin naiivi mitä sinä olet ollut. Sekin on ihan fakta, että naiset kypsyvät miehiä nopeammin. Lisäksi olen tehnyt ihan h****sti työtä sen eteen, että jaksan hymyillä vielä 20:nkin vuoden kuluttua. Elämä katsos on millaiseksi sen itse tekee. Ja minä nyt vain tulen aina olemaan iloinen ihminen. Älä ole kateellinen tai katkera, ne suoraan sanoen paistavat tekstisi läpi. Muista...keep on smiling;)mä kyllä oo olyttömästi katellinen enkä katkera sulle,mielummin mä oon se hiukan kyyninen,katkera,kusipäinen,v-mäinen,what ever... kuin taas yks luonnon reissussa heiluva hyväntahtoinen ja tuulinen hölmö lisää tähän maahan.Ootkos muuten ihan varman että oot oikeesti tollainen ilopilleri vai vaan pelkästään siksi että jossain sanottiin että sellainen on muotia.
- Muikku.
yrmio kirjoitti:
mä kyllä oo olyttömästi katellinen enkä katkera sulle,mielummin mä oon se hiukan kyyninen,katkera,kusipäinen,v-mäinen,what ever... kuin taas yks luonnon reissussa heiluva hyväntahtoinen ja tuulinen hölmö lisää tähän maahan.Ootkos muuten ihan varman että oot oikeesti tollainen ilopilleri vai vaan pelkästään siksi että jossain sanottiin että sellainen on muotia.
Onko sinun oikeasti noin vaikea uskoa, että joku on oikeasti onnellinen ja iloinen?Onpas surullista...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781