Puhelinnumeron antaminen

aloitteleva nettideittaaja

Lueskelin Suomi24:n ohjeita nettitreffeille -palstalta ja siellä suositeltiin puhelinnumeron antamista vasta kun tapaa toisen henkilön. Vähän ihmetyttää tälläinen oheistus. Hyvin tavallistahan on että ennen tapaamista halutaan jutella puhelimessa. Nyt oon vaihtanu meilejä yhen kiinnostavan naisen kanssa ja ehdotin tapaamista. Sain myönteisen vastauksen ja sovimme treffit ens viikolle. Samalla nainen myös pyysi puhelinnumeroani, ei kuitenkaan antanut omaansa. Vähän mietitytti toi numeron antaminen mutta rohkenin numeroni kuitenkin antaa, koska mulla on salainen numero. Sen perusteella ei saa musta tietoja. Mites te kokeneemmat nettideittaajat ootte tehny? Oottoko vaihtaneet numeroja ennen tapaamista?

45

8040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää tulee

      Tutustu ja mailaa pitkään,opit toista tuntemaan paremmin.

      Ei kantsi pitää kiirettä tapaamisen kans ja varo takertujia....!!!

      Mieti huolella kelle numeroitas jaat...tietty oma asia ja naisille ehkä vaarallisempaa.

      Ajatteleppa ku sielyä voi tulla vaikka satakiloinen treffeille ja entäs jos sua ei kiinnosta mut jäitkin toisen mieleen ja sillon oot jo numeros antanut.

      • v-tun pahvi!

        Se satakiloinenkin voi olla ihan normaalijärkinen ja sille voi vaikka sanoa, ettei napannut...h-tin dorka.

        Kyllä kai sen verran on pakko luottaa ihmiseen, että antaa numeronsa ennen tapaamista. Onhan se ihan käytännön juttu, että voi tulla esteitä ym. Sitä paitsi jo puheesta ja puhetyylistä voi päätellä paljon ihmisestä. Mullakin on salainen numero, joten siitä ei saa tietoja, jos tyyppi sitten takertuisi. Lisäksi tapaan ihmisiä tosi harvakseen ja olen ensin vaihtanut viestejä pitkään. Ehkä ne, jotka tapaa kymmeniä ja taas kymmeniä ovat vaaravyöhykkeellä enempi.


      • Calle
        v-tun pahvi! kirjoitti:

        Se satakiloinenkin voi olla ihan normaalijärkinen ja sille voi vaikka sanoa, ettei napannut...h-tin dorka.

        Kyllä kai sen verran on pakko luottaa ihmiseen, että antaa numeronsa ennen tapaamista. Onhan se ihan käytännön juttu, että voi tulla esteitä ym. Sitä paitsi jo puheesta ja puhetyylistä voi päätellä paljon ihmisestä. Mullakin on salainen numero, joten siitä ei saa tietoja, jos tyyppi sitten takertuisi. Lisäksi tapaan ihmisiä tosi harvakseen ja olen ensin vaihtanut viestejä pitkään. Ehkä ne, jotka tapaa kymmeniä ja taas kymmeniä ovat vaaravyöhykkeellä enempi.

        Salaisesta numerosta ei ole hyötyä, koska kuitenkin tiedetään, kenen se on.


      • hyöty
        Calle kirjoitti:

        Salaisesta numerosta ei ole hyötyä, koska kuitenkin tiedetään, kenen se on.

        ettei se sisällä osoitetietoja! Tietysti pitää olla tietokielto myös väestörekisterissä päällä, muuten ei tosiaan ole mitään hyötyä.


      • alkup. kirjoittaja
        hyöty kirjoitti:

        ettei se sisällä osoitetietoja! Tietysti pitää olla tietokielto myös väestörekisterissä päällä, muuten ei tosiaan ole mitään hyötyä.

        Saako väestörekisteristä tietoja puhelinnumeron perusteella?


      • :)))))
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

        Saako väestörekisteristä tietoja puhelinnumeron perusteella?

        Ei kait sentään, jotenkin oletin, että siinä vaiheessa kun tuntee toisen ja on antanut sille numeronsa, on antanut myös nimensä (tai operaattorilta on toinen voinut sen saada) ja nimen perusteella kyllä löytyy. Vaikka olisi tavallinen "pekka virtanen", jos tietää suurinpiirtein iän ja asuinpaikan.


    • puhelinnumero

      Minä olen antanut numeroni miehille jos ovat pyytäneet ennen tapaamista tai/ja he vastaavasti mulle, koska sitä on hyvä olla olemassa monestakin syystä. Jos vaikka myöhästyy tapaamisesta ja haluaa ilmoittaa tai jos on muistanut väärin missä piti tavata ja haluaa sen takia soittaa ja varmistaa asian. Ethän sä sitten enää kun olet menossa treffeillä pysty katsomaan tietsikan viesteissä missä piti tavata jne. ellet rehaa sitä mukanas joka paikkaan;)
      Minullakin on salainen numero niin sen perusteella ei kukaan saa minusta tietoja tuosta noin vaan ellen itse halua niitä antaa ja jos joku rupea häiriköimään soitoilla niin ei muuta kun tekemään siitä poliisiasiaa niin loppuu häiriköinti.
      Minusta voit antaa turvallisin mielin numerosi jos se kerran salainen on.
      Onnea sinulle myös treffeillä:)

    • ja halpa känny

      Hae ärrältä prepaid ja joku vanha kapula kympillä parilla niin voit antaa numeron vaikka jokaselle vastaantulijalle.

      • aloitteleva nettideittaaja

        Toi mul on käyny mielessä mutta jos tutustuminen jatkuukin ekoista treffeistä pidemmälle niin mitä toinen osapuoli oikein ajattelee kun sai ekaks vaan jonkun kakkoskännykän numeron.


      • ''''
        aloitteleva nettideittaaja kirjoitti:

        Toi mul on käyny mielessä mutta jos tutustuminen jatkuukin ekoista treffeistä pidemmälle niin mitä toinen osapuoli oikein ajattelee kun sai ekaks vaan jonkun kakkoskännykän numeron.

        Eihän tätä nyt niin vakavasti tarvi heti ottaa, ethän sä nyt heti ole naimisiin menosa...RELAA!


      • aloitteleva nettideittaaja
        '''' kirjoitti:

        Eihän tätä nyt niin vakavasti tarvi heti ottaa, ethän sä nyt heti ole naimisiin menosa...RELAA!

        Puhut asiaa, noin mäkin ajattelen mutta koskaan kun ei tiedä mitä ne naiset tälläsestä ajattelee. Niistä kun ei aina reaalielämässäkään saa mitään selvää!


      • prepaid
        aloitteleva nettideittaaja kirjoitti:

        Toi mul on käyny mielessä mutta jos tutustuminen jatkuukin ekoista treffeistä pidemmälle niin mitä toinen osapuoli oikein ajattelee kun sai ekaks vaan jonkun kakkoskännykän numeron.

        No ekojen treffien jälkeen oon antanu sitten oikean numeron (jos deitti meni hyvin) ja kertonu etten luota tuosta vaan kehen tahansa. On itte asiassa tehnyt vastapuoleen positiivisen vaikutuksen, kun on päässyt ns 'sisäpiiriin' :) Kyllä kaikki jo ymmärtää , että näissä nettihommissa pitää olla skarppina.


      • Calle
        aloitteleva nettideittaaja kirjoitti:

        Toi mul on käyny mielessä mutta jos tutustuminen jatkuukin ekoista treffeistä pidemmälle niin mitä toinen osapuoli oikein ajattelee kun sai ekaks vaan jonkun kakkoskännykän numeron.

        ja antaa sitten vasta itsekin oikean nimeronsa ja henkilötietonsa.


      • Calle
        aloitteleva nettideittaaja kirjoitti:

        Puhut asiaa, noin mäkin ajattelen mutta koskaan kun ei tiedä mitä ne naiset tälläsestä ajattelee. Niistä kun ei aina reaalielämässäkään saa mitään selvää!

        Keräät ensimmäisen prepaidiisi 20 ensimmäistä naista ja toiseen prepaidiisi 20 seuraavaa jne.

        Ajattele, miten monta moraalitonta ja huonotapaista naista saat normaalikännykkäsi riesaksi, jos jakelet sitä kuin ruisleipää.

        Lopulta sulta menevät kunnon tytöt ja vonkaajat sekaisin, etkä muista, kenen kanssa viimeksi asioit.

        Yritä nyt ajatella, että et ole keskimäärin tekemisissä uskovaisten maalaistyttöjen kanssa, vaan aivan tavallisten kaupunkilaisten kanssa.

        Jos uskottomuuden saa anteeksi ja siitä saa myös kärsiä niin ei 1-10 prepaidia ole siinä, mikään kauhea konkurssi.

        Kaikesta romantiikasta huolimatta monet ovat hyvin maallisia, lihallisia ja käytännöllisiä.


      • Calle
        prepaid kirjoitti:

        No ekojen treffien jälkeen oon antanu sitten oikean numeron (jos deitti meni hyvin) ja kertonu etten luota tuosta vaan kehen tahansa. On itte asiassa tehnyt vastapuoleen positiivisen vaikutuksen, kun on päässyt ns 'sisäpiiriin' :) Kyllä kaikki jo ymmärtää , että näissä nettihommissa pitää olla skarppina.

        Se, joka saa oikea yhteystiedot, kuuluu jo business classiin tai kanta-asiakkaisiin.


      • Anonyymi
        Calle kirjoitti:

        Keräät ensimmäisen prepaidiisi 20 ensimmäistä naista ja toiseen prepaidiisi 20 seuraavaa jne.

        Ajattele, miten monta moraalitonta ja huonotapaista naista saat normaalikännykkäsi riesaksi, jos jakelet sitä kuin ruisleipää.

        Lopulta sulta menevät kunnon tytöt ja vonkaajat sekaisin, etkä muista, kenen kanssa viimeksi asioit.

        Yritä nyt ajatella, että et ole keskimäärin tekemisissä uskovaisten maalaistyttöjen kanssa, vaan aivan tavallisten kaupunkilaisten kanssa.

        Jos uskottomuuden saa anteeksi ja siitä saa myös kärsiä niin ei 1-10 prepaidia ole siinä, mikään kauhea konkurssi.

        Kaikesta romantiikasta huolimatta monet ovat hyvin maallisia, lihallisia ja käytännöllisiä.

        Sinun mielestäsi naiset jakaantuvat kahteen ryhmään: uskovaiset maalaistyttö ja moraalittomat kaupunkilaiset. Asia selvä.

        Mutta entäs kun
        - kaikki entiset kirkonkylän ovat nyt virallisesti kaupunkeja, joten syrjäkylillä asuvatkin ovat kaupunkilaisia
        - joku maalaistyttö ei ehkä ole uskovainen ollenkaan
        - joku kaupungin keskustassa asuva on siivo, hiljainen ja superkunnollinen
        - joku nainen on siivo ja hiljainen ateisti
        - joku kristityksi tunnustautuva ryyppää ja rellestää?

        Ennen kaikkea, mitäs sitten kun
        - löydät etsimäsi naisen ja aloitat seurustelun - ja sitten jäät kiinni siitä että sinulla on viisi puhelinta ja jokaisessa 20 eti naisen puhelinnumero?


    • jooh..

      Voi pyhä pitari sentään!
      Antaako numeron vaiko eikö anna ja jos antaa niin mitä jos jää kiinni että on antanu kakkosnumeron...ja jos..ja..ja.
      Oiskohan parempi peruuttaa ne treffit :D

      • Calle

        Kannattaa antaa ensiksi kolmoskapulan prepaid, sitten kakkoskapulan prepaid, jos on tavannut ja luottaa.

        Sitten kun ollaan kihloissa tai häitä järjestelemässä, kannattaa oikeastaan kertoa kuka on - tai oli :-).


    • Calle

      toiseen kännykkääsi äläkä anna oikeita tietojasi ennen kuin saat oikeat tiedot itse.

      • upeeta.....

        ihana.. just ku mun mies. Joka ei vaan tiedä et mulla on jo sama systeemi käytösssä. Kyl on terveellä pohjalla tämäkin suhde.....;)


      • leikkikaluko?
        upeeta..... kirjoitti:

        ihana.. just ku mun mies. Joka ei vaan tiedä et mulla on jo sama systeemi käytösssä. Kyl on terveellä pohjalla tämäkin suhde.....;)

        Calleja sitä onkin huh,tuli mieleen ja empä lähde enää mukaan mihinkään.
        Aikamoista pelaamista joissa ei ole kyllä tunteilla mitään tekemistä.


      • keuhkoo...
        leikkikaluko? kirjoitti:

        Calleja sitä onkin huh,tuli mieleen ja empä lähde enää mukaan mihinkään.
        Aikamoista pelaamista joissa ei ole kyllä tunteilla mitään tekemistä.

        Sitä saa mitä tilaa.
        Kunhan ei jää kiinni ;)


    • ?????

      Ennen nettiä harrastettiin kirjeenvaihtoa, silloin annettiin jopa postiosoitekin eikä pelottanu yhtään.

      • muistelepa taaksepäin

        Silloin lehdessä oleviin ilmoituksiin vastattiin koodilla, eli vastaanottaja sai noudettua viestinsä lehden toimituksesta tai ne postitettiin hänelle eteenpäin. Ei kukaan silloinkaan ollut niin hullu, että julkisissa olisi osoitteensa antanut.

        Ja netti todellakin on hörhöjen unelma, täällä liikkuu ties mitä sekopäätä.

        Toi osoite-homma kannattaa myös puhelimen kanssa muistaa, vastapuoli voi tarkistaa numerotiedustelusta ja saada osoitteen, jos se on sallittu.


      • se on

        ajat vaan on muuttunu..


    • Numeronjakaja

      Kannattaa hankkia R-kioskilta dna Prepaid.
      (Tarjous 8,50e voimassa 14.9.2006 saakka, norm. 17e)

      Sen numeroa voi aivan vapaasti jakaa kaikille, ja se onkin syytä antaa heti, kun sitä pyydetään, tai jopa itse aktiivisesti kysyä "Hei, haluatko soittaa minulle?".

      Miksikö juuri dna?

      SIKSI, että se on ainoa, johon pystyy soittamaan todella halvalla: dna helmi -liittymällä 2c/min, ja dna Aarre -liittymällä keskimäärin jopa alle 1c/min. (näillä puhelut muihin kuin dna -liittymiin 9c/min, ei aloitusmaksua eikä minimiveloitusta)

      Puhelut muista kuin dna:n liittymistä halvimmillaan 3,5c/min (esim. Kolumbus K2, jota ei tosin enää myydä), edelleen myynnissä olevista EI-dna -liittymistä esim. Kolumbus KF, 6,9c/min.

      Valitettavasti muilla operaattoreilla ei ole tarjota puheluita saman operaattorin liittymiin 2c/min tai halvemmalla, vaan dna:n jälkeen 2 seuraavaksi halvinta ovat:

      2. Globetel: puhelut Globetel -liittymiin 3c/min
      ja
      3. Saunalahtelainen: puhelut Saunalahden liittymiin 4c/min

      Käytetyt radioverkot ovat seuraavat:

      1. dna toimii dna:n verkossa, ja vaatii siksi 2-taajuuspuhelimen. Eli ikivanhalla 1-taajuuskapulalla ei (ainakaan koko Suomessa) toimi. Toki stadissa toimii 1-taajuus 1800 MHz "citypuhelimella" ja landella 1-taajuus 900 MHz GSM:llä. Tosin ainakin 2003 vuosimallin ja uudemmat puhelimet ovat käytännössä kaikki 2-taajuuspuhelimia, kuten osa vanhemmistakin 2000 -luuvulla tai 1990 -luvun lopulla tehdyistä. Ensimmäiset 2-taajuuspuhelimet olivat
      Ericsson SH888 (kevät 1998) ja Nokia 6150 (Syksy 1998).

      2. Globetel toimii Soneran verkossa
      3. Saunalahti toimii Elisan verkossa

      Onko sitten vastapuolen numero saman operaattorin?

      Tarkista joko netissä täältä:

      http://www.siirretytnumerot.fi/

      tai puhelimella 0800 0 2202. (ilmaisnumero)

      Mukavia tutustumishetkiä nettideittailun merkeissä puhelimessa, ja dna Aarre -> dna (prepaid) se on todella halpaa: keskimäärin alle 1c/min.

      Oman numerosi näkymisen voit halutessasi estää joko puhelimesi valikosta (tapa mallikohtainen, katso käyttöohjeesta) tai yleispätevällä koodilla (sama kaiken merkkisissä ja mallisissa kännyköissä):

      #31#0449200000 (Vihreä luuri tms.)

      Vastaavasti oletuksena salaisen numeron voi näyttää näin:

      *31#0449200000 (Vihreä luuri tms.)

      Nuo koodit laitetaan siis välittömästi ennen puhelinnumeroa. Useimmissa puhelimissa numerot voi halutessaan tallentaa myös tuossa muodossa, huomaa kuitenkin, että jos tallennat puhelinnumeron puhelimeen tai SIMmille niin, että siinä on näyttökoodi *31# tai estokoodi #31# alussa, tuolla tavoin tallennettuun numeroon EI voi lähettää tekstiviestiä. Tosin, tekstiviesteissähän oma numero muutenkin näkyy aina.

      Eikös olisikin mukavaa, jos kaikille sinkuille voisi soittaa alle 1c/min ?

      Olethan siis kiva muita sinkkuja kohtaan, ja pidät huolen, että sinulle voi!

      ps. Tarjousaikana aktivoituihin dna Prepaideihin lisäetu: puhelut kotimaisiin matkapuheluihin puoleen hintaan ajalla 1.10.2006 - 31.3.2007

      • jaakko

        toimiiko missään prepaid liittymässä mobiilimese?


    • Anonyymi

      Myynti maksa 2 euro 3 euroa puhelinnumero saaminen, osa ns ystävistä alkaa myymään it puoli näitä sivuja ei löydy Oulun Oulainen puheet

    • Anonyymi

      Missä on puhelin numero.

    • Anonyymi

      Mä tarttee apua.

    • Anonyymi

      Miksi ette käytä sähköpostia? Sen saa kulkemaan puhelimessa ja jos tulee ongelmia, voi toisen aina estää!
      Myös Whatsappiin tulee mahdollisuus lisätä toinenkin puhelinnumero, näin olen lukenut.
      Sitten voi rauhassa vaikka sillä prepaidilla sättäillä.
      Mutta siihen asti, jos haluaa olla ehdottoman varma, varsinkin naiset näissä jutuissa. Ehdottaisin sähköpostia!

    • Anonyymi

      Kävipä taas niin, että nainen laittoi viestiä ja ehdotti treffejä, mutta ei ollut valmis antamaan puhelinnumeroa ja tulemaan minun kotikonnuilleni.

      Ei tosiaan kiinnosta mennä naisen ehdoilla, jos nainen haluaa minun liikkuvan, niin kyllä täytyy olla valmis antamaan puhelinnumero.

      • Anonyymi

        Et miehenä ymmärrä että naisella kyse on turvallisuudesta. Voit todellisuudessa olla maailman kiltein mies joka ei tee pahaa kärpäsellekään, mutta mistä nainen sen tietää? Hän ei tunne sinua. Kukaan nainen ei halua kohdata jotain sellaista sälliä kuin tuo Valkeakosken tapaus. Nainen on sinun kotioaikkakunnallasi aika turvaton, JOS olet vaarallista tyyppiä.

        Sekin vielä, että jos nainen luottaa ja antaa puhelinnumeronsa ja hölmöyksissään jopa oikean nimensä, ja sitten jotain sattuu, mies käy päälle - niin naistahan siinä ensimmäiseksi syytetään: mitäs menet antamaan yhteystietosi ventovieraalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et miehenä ymmärrä että naisella kyse on turvallisuudesta. Voit todellisuudessa olla maailman kiltein mies joka ei tee pahaa kärpäsellekään, mutta mistä nainen sen tietää? Hän ei tunne sinua. Kukaan nainen ei halua kohdata jotain sellaista sälliä kuin tuo Valkeakosken tapaus. Nainen on sinun kotioaikkakunnallasi aika turvaton, JOS olet vaarallista tyyppiä.

        Sekin vielä, että jos nainen luottaa ja antaa puhelinnumeronsa ja hölmöyksissään jopa oikean nimensä, ja sitten jotain sattuu, mies käy päälle - niin naistahan siinä ensimmäiseksi syytetään: mitäs menet antamaan yhteystietosi ventovieraalle!

        Eli pitäisi mennä naisten ehdoilla? Miksi? Jos nainen ei ole valmis antamaan puhelinnumeroaan, niin sitten naisen pitäisi olla itse valmis liikkumaan. Ei naisella ole miehen kotikonnuilla yhtään sen turvattomampi olo, kunhan sopii treffit julkiselle paikalle. Nuo naiset pelkäävät antaa puhelinnumeroaan ja ovat niin laiskoja, että haluavat miehen liikkuvan. Sitten mies ottaa sen riskin, ett mätsi saattaa hävitä hetkenä minä hyvänsä, mutta sehän ei sinua kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et miehenä ymmärrä että naisella kyse on turvallisuudesta. Voit todellisuudessa olla maailman kiltein mies joka ei tee pahaa kärpäsellekään, mutta mistä nainen sen tietää? Hän ei tunne sinua. Kukaan nainen ei halua kohdata jotain sellaista sälliä kuin tuo Valkeakosken tapaus. Nainen on sinun kotioaikkakunnallasi aika turvaton, JOS olet vaarallista tyyppiä.

        Sekin vielä, että jos nainen luottaa ja antaa puhelinnumeronsa ja hölmöyksissään jopa oikean nimensä, ja sitten jotain sattuu, mies käy päälle - niin naistahan siinä ensimmäiseksi syytetään: mitäs menet antamaan yhteystietosi ventovieraalle!

        Et naisena ymmärrä, että mies ottaa riskin kun liikkuu naisen kotikonnuille. Mitä jos mätsi häviää miehen ollessa usean sadan kilometrin päässä? Nainen on itse niin laiska, että odottaa miehen tekevän asioita tekemättä itse mitään.

        Eli naisten logiikalla miehen täytyy liikkua naisen kotikonnuille ja maksaa vielä ravintolalaskut sun muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et naisena ymmärrä, että mies ottaa riskin kun liikkuu naisen kotikonnuille. Mitä jos mätsi häviää miehen ollessa usean sadan kilometrin päässä? Nainen on itse niin laiska, että odottaa miehen tekevän asioita tekemättä itse mitään.

        Eli naisten logiikalla miehen täytyy liikkua naisen kotikonnuille ja maksaa vielä ravintolalaskut sun muut.

        Et miehenä ymmärrä, että nainen ottaa riskin kun liikkuu miehen kotikonnuille. Mitä jos mätsi häviää naisen ollessa usean sadan kilometrin päässä? Mies on itse niin laiska, että odottaa naisen tekevän asioita tekemättä itse mitään.

        Eli miesten logiikalla naisen täytyy liikkua miehen kotikonnuille ja maksaa vielä ravintolalaskut sun muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et naisena ymmärrä, että mies ottaa riskin kun liikkuu naisen kotikonnuille. Mitä jos mätsi häviää miehen ollessa usean sadan kilometrin päässä? Nainen on itse niin laiska, että odottaa miehen tekevän asioita tekemättä itse mitään.

        Eli naisten logiikalla miehen täytyy liikkua naisen kotikonnuille ja maksaa vielä ravintolalaskut sun muut.

        Aina kun sattuu jotain, esim. nainen tulee treffeillä raiskatuksi tai ryöstetyksi, niin miehet alkavat kuorossa huutaa että mitäs menit idiootti antamaan yhteystietosi tuntemattomalle, mitäs päästit kotiisi tai menit hänen kotiinsa tai autoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun sattuu jotain, esim. nainen tulee treffeillä raiskatuksi tai ryöstetyksi, niin miehet alkavat kuorossa huutaa että mitäs menit idiootti antamaan yhteystietosi tuntemattomalle, mitäs päästit kotiisi tai menit hänen kotiinsa tai autoonsa.

        No, tuskinpa se ryöstetyksi tai raiskatuksi tuleminen nyt on kiinni siitä onko antanut numeron vai eikö ole vaan siitä, että on ylipäätään lähtenyt tapaamaan jotain jännämiestä vaikka kaikki varoitusmerkit olivat ilmassa.

        Haloo onko valoo:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuskinpa se ryöstetyksi tai raiskatuksi tuleminen nyt on kiinni siitä onko antanut numeron vai eikö ole vaan siitä, että on ylipäätään lähtenyt tapaamaan jotain jännämiestä vaikka kaikki varoitusmerkit olivat ilmassa.

        Haloo onko valoo:D

        Jännämiehestä harvemmin on varoitusmerkkejä. Jännämies väittää olevansa kiltti kunnon tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuskinpa se ryöstetyksi tai raiskatuksi tuleminen nyt on kiinni siitä onko antanut numeron vai eikö ole vaan siitä, että on ylipäätään lähtenyt tapaamaan jotain jännämiestä vaikka kaikki varoitusmerkit olivat ilmassa.

        Haloo onko valoo:D

        Johtui mistä johtui, mitta jos nainen tulee ryöstetyksi tai raiskatuksi, niin MIEHET ovat etunenässä huutamassa että mitäs annoit puhelinnumerosi, osoitteesi, suostuit ollenkaan treffeille, olet ollenkaan nettideitissä. Siinä vaiheessa kun jotain tapahtuu, mieskuoro käy kimppuun ja haukkuu naisen. Ihan riippumatta siitä, liittyykö puhelinnumeron antaminen siihen mitä tapahtui. Naisen omaa syytä joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      En koskaan anna numeroani ,se on salainen,sitä ei tiedä lähisukukaan,ei myös osoitettani.

    • Anonyymi

      Eli naisten logiikalla ei voi tulla ryöstetyksi tai raiskatuksi kun ei anna puhelinnumeroa:D

      On siinä varsinainen logiikka!:D

      • Anonyymi

        Yhteystietojaan ei pidä antaa kenelle tahansa. Kun ei anna puhelinnumeroa, voi poistua treffipaikalta eikä paskiainen voi soitella perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteystietojaan ei pidä antaa kenelle tahansa. Kun ei anna puhelinnumeroa, voi poistua treffipaikalta eikä paskiainen voi soitella perään.

        Minkä minä sille voin kun naiset kostuvat vain jännämiehille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä minä sille voin kun naiset kostuvat vain jännämiehille..

        Mistä sinä tiedät minkä verran naiset kostuvat jollekin toiselle miehelle? Oletko paikalla kosteusmittarin kanssa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe