isot vai pienet rinnat

seksikäs?

Joo eli mua kiinostaa, voiko nainen olla seksikäs ja puolensa vetävä vaikka sillä on pienet rinnat? Vai katsotteko te miehet ensimmäisenä naisten rintojen kokoa, ennen kuin menette juttelemaan esim. baarissa?

28

5841

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla

      Kyllä voi olla seksikäs. Itselle ei ainakaan rintojen koko ole mikään juttu. Olen huomannut, että useimmilla naisilla, joista olen enemmänkin tykännyt, on ollut melko pienet rinnat. Enkä juurikaan missään baarissa katsele naisten rintoja, pyllyjä senkin edestä! :)

      • Anonyymi

        Miehet ei ole seksikkäit ku esiintyvät naisina!


    • juggz

      Ihan sama, kunhan ei oo liian massiiviset.
      Muutenkin taitaa naisille olla peniksen koko tärkeämpää kuin miehille tissien koko.

    • aina tätä....

      Mikähän on ikäs? Ei voi olla kovin paljoo. Varmaan joo tissit määrittelee, meenkö baarissa jollekin jutteleen!? Mua oikeesti ottaa jo päähän, ku naiset hermoilee IHAN kaikkea meidän miesten suhteen! Pitääkö olla isot/pienet tissit, iso/pieni perse, lyhyt/pitkä tukka, hame/housut.... uaaaah. Ei jaksa enää.

      Ku olis nainen, joka on itteensä tyytyväinen eikä koko ajan hermoile jotain ulkonäössään. Se olis jotaki. Perkele.

      • BruceS.

        Täytyy sanoa että tosta kommentista saat ykstoista pojoo kymmenestä!
        Kerrankin joku puhuu asiasta ja sen ytimestä!
        Hyvä!


      • aina tätä, kiitos!!!

        Ihana Mies olet!!!!!! Kiitos!!!!! ;)


      • mies mun

        tuttavapiiristä, ajattelee varmasti noin. Ottaa naisenkin ihmisenä (mutkin) isoista rinnoista huolimatta;)


      • Anonyymi
        BruceS. kirjoitti:

        Täytyy sanoa että tosta kommentista saat ykstoista pojoo kymmenestä!
        Kerrankin joku puhuu asiasta ja sen ytimestä!
        Hyvä!

        Tosiaankin! Ei jaksaisi enää tälläista epäitsevarmuutta tms


      • Anonyymi

        Juuri näin. Sinut itsensä kanssa niin se huokuu myönteisyyttä ympärilleen. Tämä huokuu -50v. Kieppeillä olevilla naisilla kun tietävät mitä haluavat ja ovat itsensä kanssa sinut.
        Katselkaapa ympärillenne kun olette ihmisten ilmoilla.


    • jokumiestäälläkirjottelee

      Mun mielestä naisen rintojen koko on yks hailee, pääasia että ovat luomua. Koko siis sivuseikka.

      Rinnat ei ole oleellinen seksikkyydessä. Toki rinnatkin voi olla yksi seksikkyyden muoto mutta nainen voi olla seksikäs monella muullakin tavalla, sisäisesti (tätä on vaikeampi selittää) tai esim. pukeutumisellaan. Tavallaan pukeutuminenkin on osa sisältäpäin kumpuavaa seksikkyyttä. Eiköhän aika monen naisen seksikkyys kuitenkin tule sisältäpäin. :)

      • ihmijä

        mullekin on moni mies joskus aiheesta puhuttaessa sanonut, että ei niinkään koko ole se mikä viehättää vaan pikemminkin muoto. Kaikki rinnat ei ole kauniita. Mikä sitten on kaunista, on tietysti katsojan silmissä. Mutta sellaset kauniit rinnat kuulemma kiihottavat helpommin ja kutsuvat leikkimään kanssaan :) Ja siis toi oli kuultua, ei omasta suusta.


      • Anonyymi

        Pidäppäs varattu ukko pienempää suuta!


    • tuu katottua

      kyllä se koko paketti määrää, ehkä enemmänki mieltyny siltä pieniin ja kiinteisiin ku lolloihin. Hyi hlv joku pamela anderson, mikä ihme siinä miehiä vetää, kottarainen.

    • jusarius

      Kyllä rinnat merkkaavat tosi paljon, ja isot rinnat ovat seksikkäät. Tosin pienirintainenkin voi olla seksikäs, mutta aivan rinnaton ei saa olla.

    • tietysti

      täyteläisinä ne kyllä kiihottavat enemmän kuin pienet nysät.

    • yömies

      tissi asiat ei kyllä ole ensimmäisenä mielessä kun sinkkuna baarissa ollaan silmät auki,jos ihastus kolahtaa rintoihin niin en tietä onko vastapuolikin kiinnostunut.. ei varmaan

    • Revolveri

      Hah, nyt ollaan asian ytimessä :D Isot vai pienet, siin vasta pulma. Se pakkaus, ei vaan rinnat. Minun vastauseni.

    • kewi

      Onko ne paistetut kananmunat tahi meloonit
      kunhan ne sopii muuhun olemukseen.
      Tärkeämpi on kuitenkin se onko niiden kantaja sinut itsensä kanssa ja
      ns. " olen mikä olen ota tai jätä. " ...

      • tasa-arvonen

        vaatii isoja rintoja pitää hänellä itselläänkin olla iso se!


      • aattelepa tätä
        tasa-arvonen kirjoitti:

        vaatii isoja rintoja pitää hänellä itselläänkin olla iso se!

        Usein mies ei edes vaadi naiselta isoja rintoja mutta nainen silti kyllä vaatii mieheltä isoa mulkkua!!! Mietipä sitä! Onko se tasa-arvoa??


      • Anonyymi
        aattelepa tätä kirjoitti:

        Usein mies ei edes vaadi naiselta isoja rintoja mutta nainen silti kyllä vaatii mieheltä isoa mulkkua!!! Mietipä sitä! Onko se tasa-arvoa??

        Käykö katteeks?


    • Jalfo

      "Pienirintainen" nainen voi olla hyvinkin seksikäs. Riippuu niin monesta asiasta. Mikäli nainen on pukeutunut paljastavasti niin rinnat kyllä huomaa jossain välissä varmasti. Mutta ei niiden ulottuvuus ole syy tehdä tai jättää tekemättä lähestyminen.

      Äärimmäisen isorintaista naista en luultavasti pitäisi seksikkäänä joten sieltä päin löytyy sitten rajoja.

    • Anonyymi

      Jos on laiha niin semmoset pienet rinnat ovat todella seksikkäitä.
      Kunhan ihosta erottuu ja sillei sivusta katsottuna huomaa että omistaa tissit niin kuumemmaks ei paljoa mene (paitsi jos on hyvä pylly)

    • Anonyymi

      Kyllä pienetkin voi olla kutsuvat jos niitä käyttää oikein.

    • Ei kai kukaan heteromies ole sellainen, joka näkee naisessa viehättävyyden vain yhdessä pisteessä. Kyllä mies näkee naisen kokonaisuutena vaikka puhuttaisiin vain pelkän ulkonäön puitteissa.

      Eheytyshomon voi tunnistaa siitä, että hypnoottisen suggestion avulla hän viehättyy vain tietyntyyppisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista.

    • Anonyymi

      Isot lollot on parhaat😍😍🍆🍉

    • Anonyymi

      Voi. Silmät ovat tärkein mihin tämä mies kiinnittää huomion🤩. Ei todellakaan ole rintojen koolla minulle merkitystä. Ovat semmoiset kun ovat. Muhun vetoo ihana tähtisimmu😍

    • Anonyymi

      Jaa, aivan sama millaiset kunhan päässä on järkeä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe