Jyystäjä kysyy sefulta

Jyystäjä

Arvon Otavainen: Harvemmin kyselen minkään asian perään mutta nyt hämmästyttää, että miksi pienenpieni vastineeni "miesvihaa" käsittelevään aloitteeseen on poistettu? En muistaakseni käyttänyt edes rivoa kieltä ja muistin korostaa ystävällisyyttäni runsailla hymiöillä? Miksi näin?
Niistä muista poistoista en lähde edes kinaamaan, koska varmaan ihan syystä poistelit niitä. Olenko mielestäsi jotenkin huono ja negatiivinen kirjoittelija?

9

1048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ole huono kirjoittaja,mutta voit tarkistaa kirjoitustesi sävyä vielä pikkasen kiitos ;)

Kirjoittelemissiin..t.Ottis

• Jyystäjä

Pyrin tarkkailemaan kielenkäyttöäni mutta pidän myös hyvin paljon arkipäivän keskustelukielestä ja joskus tuntuu teennäiseltä korvata tiettyjä asioita omituisilla kiertoilmauksilla. Ymmärtänet mitä tarkoitan?
        Tuota...ihan vaan varmistaakseni jatkoa ajatellen: Onko kikkeli sana kielletty tällä palstalla? Voiko sen korvata esim. peniksellä tai siittimellä? Ne kelpaavat ainakin lääketieteellisessä kirjallisuudessa.
        Mitäs suosittelisit käytettäväksi naisten vastaavista alueista? Eihän tussukka ole liian paha?

Kiitos jo alustavista vastauksista,
        Jyystäjä

• Jyystäjä kirjoitti:

Pyrin tarkkailemaan kielenkäyttöäni mutta pidän myös hyvin paljon arkipäivän keskustelukielestä ja joskus tuntuu teennäiseltä korvata tiettyjä asioita omituisilla kiertoilmauksilla. Ymmärtänet mitä tarkoitan?
        Tuota...ihan vaan varmistaakseni jatkoa ajatellen: Onko kikkeli sana kielletty tällä palstalla? Voiko sen korvata esim. peniksellä tai siittimellä? Ne kelpaavat ainakin lääketieteellisessä kirjallisuudessa.
        Mitäs suosittelisit käytettäväksi naisten vastaavista alueista? Eihän tussukka ole liian paha?

Kiitos jo alustavista vastauksista,
        Jyystäjä

Siirtymään seksipalstoille,jos on kovasti tarve puhella naisten ja miesten elimistä ;)

Ottis

• Jyystäjä
        Otavainen kirjoitti:

Siirtymään seksipalstoille,jos on kovasti tarve puhella naisten ja miesten elimistä ;)

Ottis

Kiitos ohjauksesta. Kirjoittelen sitten sinne jos tulee enemmän mieleen genitaalialueisiin liittyviä asioita mutta pari juttua olisin vielä selventänyt. Eikös penis, vagina, emätin, siitin yms. ole ihan hyväksyttäviä termejä puhuttaessa ihmisen anatomiasta? Ne eivät ole tarkoitettu seksistisiksi tai muuten likaisiksi asioiksi, olenko väärässä? Eli yksi palsta missä voisin näistä myös jutella on siis lääkäripalsta mutta epäilen, että kyselemäni parisuhdeasiat potkittaisiin sieltäkin pois... Eli summasummaarum. Voinko kuitenkin jutella näillä asiallisilla termeillä tälläkin palstalla, koska olen kuitenkin ymmärtänyt, että nämäkin ovat osa toimivaa parisuhdetta?

• Jyystäjä kirjoitti:

Kiitos ohjauksesta. Kirjoittelen sitten sinne jos tulee enemmän mieleen genitaalialueisiin liittyviä asioita mutta pari juttua olisin vielä selventänyt. Eikös penis, vagina, emätin, siitin yms. ole ihan hyväksyttäviä termejä puhuttaessa ihmisen anatomiasta? Ne eivät ole tarkoitettu seksistisiksi tai muuten likaisiksi asioiksi, olenko väärässä? Eli yksi palsta missä voisin näistä myös jutella on siis lääkäripalsta mutta epäilen, että kyselemäni parisuhdeasiat potkittaisiin sieltäkin pois... Eli summasummaarum. Voinko kuitenkin jutella näillä asiallisilla termeillä tälläkin palstalla, koska olen kuitenkin ymmärtänyt, että nämäkin ovat osa toimivaa parisuhdetta?

..miten kirjoittaa aremmistakin asioista.Tuskin mun tarvitsee ohjeistaa tämän enempää.

Mukavaa päivänjatkoa sulle Jyystäjä.
        t.Ottis

• Aikuinen miäs

Ajatukset ei teinien tapaan pyöri kuin p***un ympärillä. Kuka sellaista jaksaa.

• vanha ukko 53

mä jaksan.

• nykänenkin sanonu
        vanha ukko 53 kirjoitti:

mä jaksan.

kun siltä kysyttiin että mitä miehellä mielessä ja vastas siihen että "no p****han se on aina mielessä mut hypätään nyt ensin" :D

ja tätä ei sitten saa pyyhkiä, itsesensuuri toimii!

• Jyystäjä
        vanha ukko 53 kirjoitti:

mä jaksan.

Kumma miten se kuitenkin aina kiehtoo kaikkia miehiä vaikka ne ensin jotain muuta julistaisi... :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2988
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2558
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe