ILTASANOMAT TÄNÄÄN
"Yhden yön seikkailulta haetaan estotonta seksiä
IS:n lukijat paljastavat, että yhden yön suhteelta halutaan paitsi villiä ja vapaata seksiä, myös läheisyyttä.
Pikasuhteisiin lähdetään usein hakemaan vaihtelua arkirutiineille tai tasapaksulle seurustelusuhteelle.
Yhteinen retki vällyjen väliin voi vastaajien mukaan saada alkunsa pienestä flirtistä. Yleisimmin yhden yön seikkailuihin lähdetään ravintolaillan päätteeksi.
Kun tarina jää vain yhteen yöhön, se mahdollistaa estottomamman ja vapaamman seksin harrastamisen.
- Siis mikä onkaan ihanampaa kuin villi ja raju seksi jonkun lähes tuntemattoman kanssa silloin tällöin? 30-vuotias nainen kysyy.
Kuumat yhden yön suhteet eivät kyselyn perusteella ole vain sinkkujen etuoikeus. Myös parisuhteessa elävät tunnustavat antautuvansa kielletyn hedelmän pauloihin.
- Ikävä myöntää, mutta yhden yön suhteet tuovat vaihtelua tasaiseen parisuhteeseen, 37-vuotias nainen tunnustaa"
Miksi Suomen naiset ovat tälläisia paskoja
4
517
Vastaukset
no ite olet paska!no jo on kumma ku heti valittelee ku nainen haluaa yhen yön suhteita..parisuhteessa että sinkkuna..miksei sinkkuna ketkähyvänsä sais harrastaa yhenyönsuhteita..ja on kumma jos et tiedä milloin nainen haluaa vain yhen yön suhteen tai pitemmän..kuuntelisisit vaikka enemmän niitä niin voisit ehkä saada selville sen et mitä ne haluaa äläkä kato vaa omaan napaas..ja luule että kaikki haluais pitkän suhteen..
ja sit parisuhteessakin..no eihän se tietty ole okei että suhteessa pettäis..mutta miehet vaa saa syyttää useinmiten itteesä..opettelis harrastaa parempaa seksiä niin ei tarvis muijan käydä vieraissa tyydyttämässä itteesä.
no mä tiedän ettei mun tarvi pelätä mitää tollasta ku mä oon niin hyvä sängyssä.;)yeah..right..- herramrks
Ja miesten kanssa ne niitä yksiä öitä harrastaa joten, Suomi-Mies, varo ettet joudu yhden yön uhriksi kun Suomi-Nainen saalistaa.
- ghost<3
Mitä enemmän mustia miehiä sitä enenmmän naiset pettää.
Noin 90 prosettia naisista pettää mustien kanssa. Ei naisia voi enää sanoa naisiksi edes isolla N kirjaimella. Ja tuo tilasto on tostuuus vaikka naiset sitä koskaan myönnäkkään. Hiljaisuus on totuuden merkki ja se on tätä tasaarvoo
99% Naisillla 1% Miehillä ja 99% Naisiata vihaa Suomalaisia miehiä mutta ei koskaan mustaa miestä..... niihhhh - Aki 6
Musta teoria on väärä. ensinnäkin on naisia, jotka jotuvat peittämään nautinnonhimonsa esim uskonnollisuudella tai kyttäilyllä. Sitten on niitä, jotka antaa palaa. Sama se on miehissäkin, halut vaan lasketaan mieskunnoksi, ei peiteltäväksi asiaksi, kuten naisilla.
Tietysti molemmissa sulupuolissa on vähemmän panemisesta kiinnostuneita, ja olkoon sekin hyväksyttyä. Kaikki kukat kukkikoon, aatteleppa itteäs!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492258- 261883
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151309- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107884Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846