voiko ihoa hoitaa "liikaa"? Kokemuksia???
Tuli vain mieleeni, kun vaihdoin halpistuotteet hinnaston toiseen ääripäähän (kosmetologin neuvomana) ja iho on nyt siinä kunnossa, että ihotautilääkärille aika on jo varattu. Todella hirveä, ollut jo yli puolivuotta, kuiva mutta täysi epäpuhtauksia jotka on rumia.
Kosmetologille en enää mene!
ihon ylihoito?
2
724
Vastaukset
- ex pintakuiva
Ylimääräiset rasvaukset ja varsinkin runsaat pesut vie ihon oman suojan kyllä tehokkaasti pois ja tekee riippuvaiseksi kasvavasta määrästä tuotteita.
Itse jätin Hauschkan metodin mukaisesti iltapesun jälkeen yövoiteen pois, ja heti on iho tasoittunut! Olin jo kierteessä, että aina vain raskaampaa voidetta, useita kerroksia, jopa naamioita päällekäin pesun jälkeen kun pelkäsin että koko iho ratkeaa kuivuuteensa.
Miten kävikään kun jätti iltarasvauksen? Aivan ihanan hehkeä iho aamulla! Niin sileä ja pehmeä, ei rasvan kiiltävä kuten voiteilla mutta ei harmaan kuivakaan vaan luonnollisen värinen kuin meikkivoide kasvoilla! Ensimmäisen tunnin toki kiristeli ihoa mutta sitten oma ihon puolustus heräsi ja alkoi toimimaan. Kyllä oma rasva vain kaikki purkkimössöt voittaa!!
Ulkoillessa ja meikin alla käytän vielä kosteusvoidetta (apteekin hajustamattomia), mutta muuten en ja iho on voinut kevättalvesta asti mainiosti! Kaikki kasvovedet jätin pois, pesen vain perusvoiteella ihon liasta ja meikistä.
Talvi pakkasineen laittaa varmasti ihon taas koetukseen, mutta eiköhän siitä selviä kun on saanut ihon oman rasvantuotannon hyvin käyntiin :D- pintakuiva 32v
Olen ihan varma että mä olen jotenkin nyt laittanut liian tujut aineet nassuuni. Mulle on myyty jotain super teho kosteuttajia, mutta tämä iho tulee huonommaksi niistä! Kosmetologit sanovat ettei voi tulla, mutta kyllä siltä näyttäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472